Die zijn sinds een uur of 2 vermist, en ik was net even weg, even deur 2 opengooien, boooooohh.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djarum het volgende:
Waar zijn trouwens Pi, Q_B, BD?
Mogguh!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Djarum het volgende:
*loopt terug het rookhoekje in met alleen een handdoek om..
Ben dr weer hoor!
koste me wat moeite....wel gelukt gelukkig!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mogguh!
Zoals je kan zien heb ik je even gequote.![]()
Niet inslaap gevallen?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
koste me wat moeite....wel gelukt gelukkig!
dr hangt hier trouwens echt zo'n smerige "ik heb wodka gedronken gisteravond" lucht..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Even een hamkaascroisant in de magnetron flikkeren voor 2 min, ben je er vanaf, hangt er alleen een andere smerige lucht.![]()
How'd you gues...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat is idd echt onwijs smerig!
je hebt zeker zo'n combi ding waarvan de plaatjes van de oven en de magnetron heeeel erg op elkaar lijken?![]()
Hoezeau dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Djarum het volgende:
toch maar even wat glassex (wat een woord trouwens)....
haha, dat is mij inderdaad wel eens overkomen met een bapaubroodje!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
How'd you gues...![]()
Ook een leuke:
Men flikkert de oven op voorverwarmen (niet wetende dag de magnetron aanstaat, merk je overigens tijdens het voorverwarmen niet) daarna flikkert met de worstenbroodjes erin.
Na een paar minuten hangt er een stevige verbrande lucht.
Resultaat, worstenbroodjes harder dan een steen, daar kan je straten mee aanleggen!
Of iemand mee vermoorden.![]()
nou.. glas-sex...quote:
Ja, maar waarvoor heb je 't nodig?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou.. glas-sex...
wie verzint dat nou?
Als je dat ding zou slijpen en op een stok zou plaatsen heb je een moordwapen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, dat is mij inderdaad wel eens overkomen met een bapaubroodje!
prachtig worden ze dan! echt onwijs hard![]()
pappaaaapapaaaaapaaappappapapaapapaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[slappe introdeuntje]
Wilt remlof zich even melden, wij zouden graag geinformeerd raken naar een nieuwe OP met de vaste userts en een TTT vermelding.
Onze dank.
[slappe outtrodeuntje]
Hoop 't, meestal als je 'remlof' ergens post, waar dan ook op Fok! is 'ie er angstig snel bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
pappaaaapapaaaaapaaappappapapaapapaaaaaaaaa
zoiets als introdeuntje?
verder![]()
ben benieuwd of we ons tijdsverdrijf in een nieuwe FOK! rage kunnen doorzetten!
en uiteraard met mooie OP..
Zal Remlof het trouwens hebben gehoord?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je dat ding zou slijpen en op een stok zou plaatsen heb je een moordwapen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe..
mag je straks ook niet met een magnetron en boodschappen over straat..
*FFFRRRREEEEEEZZZZZEEEEE... DROP THAT MICROWAVE*
iets staat me bij dat hij gisternacht ook ff joinde....quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoop 't, meestal als je 'remlof' ergens post, waar dan ook op Fok! is 'ie er angstig snel bij.![]()
Of hij moet anti rokert zijn en niet het topic indurven, wie heeft er eventueel een stofkapje?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
"What seems to be the officer problem?"
Southpark quote.![]()
moet wel zeggen.. dit was het eerste online feestje op FOK! dat ik ook echt bijna teveel had gezopen..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
En toen was het alweer 5 uur.![]()
Waar moet het heen tegenweurdig met het weekend?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
moet wel zeggen.. dit was het eerste online feestje op FOK! dat ik ook echt bijna teveel had gezopen..![]()
Eet een rauwe bieftuk?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Piovan het volgende:
Wat is de beste manier om ziek te worden?
Morgen begint mijn stage, en totaal geen zin.....
Ik volg bouwkunde, en dit jaar moeten we echt op de bouw meehelpen, terwijl ik een theoretische opleiding heb
Drink de sloot leeg?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Piovan het volgende:
Omdat ik richting vormgeving ga, moeten we ook kennis in de praktijk hebben.
Maar ik kan helemaal niks, en ik heb geen interesse om te leren metselen ofzo, heb ik niet nodig.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
We vonden je zeer leuk gisteravond!
En vannochtend hebben Queen_Bee en ik onze konijntjes even water gegeven.![]()
Ja, maar dan heb ik twee jaren weggegooid.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Djarum het volgende:
ja, want ik las toch in een ander topic dat je een switch wilde gaan maken Pi?
Als ik Pi lees moet ik steeds aan een vriendin van me denken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Djarum het volgende:
ja, want ik las toch in een ander topic dat je een switch wilde gaan maken Pi?
Schitterd die reactie van jou gister op dat Q_B en ik onze konijntjes eten gingen geven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:09 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
haha, de konijntjes water gegeven!!
vond het wel dubieus klinken hoor![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo dat was weer leuk!
ach, en misschien blijkt dat je de bouw toch wel leuk vindt, tijdens je stage..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik twee jaren weggegooid.
Ik maak dit nog af, volgens jaar is het toch stage op kantoor (tekenen enzo)
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo dat was weer leuk!
Ik wil richting vormgeven, ontwerpenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, en misschien blijkt dat je de bouw toch wel leuk vindt, tijdens je stage..
of weet je zeker dat het niet iets is waar je in door wilt gaan?...
....tering wat zijn we serieus...
Gewoon een spijker in een raam staan, dat staat zo stom dat je gelijk weg word gestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik wil richting vormgeven, ontwerpen
atchitect
Maar ik heb nu 9 weken stage in de bouw, en zie er tegenop. Maar ik ga er morgen gewoon naartoe, zie wel wat het word
Maar ik ben echt super onhandig, met een hamer slaan kan ik niet, terwijl ik juist goed kan tekenenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een spijker in een raam staan, dat staat zo stom dat je gelijk weg word gestuurd.![]()
nou, bij mij mag je altijd een muurtje komen metselen hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef Piovan het volgende:
[..]
Maar ik ben echt super onhandig, met een hamer slaan kan ik niet, terwijl ik juist goed kan tekenen
Niet klagen als 'ie scheefloopt!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou, bij mij mag je altijd een muurtje komen metselen hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |