je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.quote:
Nee, ik ben al aan het lessenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je moet een scootercertificaat halen en dan zo'n 45km/h bakkie halen, buurjongen van me heeft 't ook.![]()
![]()
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Djarum het volgende:
tering.. 7 km?
lekker zo 's ochtends..
wordt je wel gelijk goed wakker van!
wanneer ga je beginnen dan?..quote:
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet veel, mp3 speler mee, rustig fietsen...
Maar 9 weekjes, dan weer relaxed naar school, dan vakantie en dan stage op kantoor
Wat voor stage deed je?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djarum het volgende:
Waar zijn trouwens Pi, Q_B, BD?
haha, nogal!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb visite momenteel.... ben er vanaaf wel weer ff denk...![]()
Brak zeker ?![]()
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik vond stage op zich best leuk.. werd op een gegeven moment wel gek van het vroeg gaan slapen en vroeg bed in.
moest toen een half jaar lang om half 7 de trein pakken..![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KIKKER IN JE AARSCH!11!!::D:d:dd:
Whehe, ik blijf niet te lang vanaaf, wil nog ff gitaarspelen voor ik m'n nest weer bezoek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, nogal!
begint nu wel beetje bij te trekken!
zit denk ik vanavond weer met een biertje.. kater wegdrinken!![]()
Tot vanavond!![]()
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken, damn, rond 10en je nest in en nog fokking dood als om 6 uur de wekker gaat.![]()
en genieten he!quote:
biertje? of een peuk?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens ben ik hier nog steeds!
Tja, ik ben ook een diep in de nacht mens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, vooral dat 10 uur je nest in gaan vond ik erg lastig..
ben echt een nachtmens en kon niet wachten tot ik een deel dienst mocht draaien![]()
Veel, iedereen wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef Djarum het volgende:
ben trouwens benieuwd hoeveel posts ik gemaakt heb gisteren... (en vandaag)
Goed plan !quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, nogal!
begint nu wel beetje bij te trekken!
zit denk ik vanavond weer met een biertje.. kater wegdrinken!![]()
Tot vanavond!![]()
jammer dat je geen dagteller hebt ofzo..quote:
Ik leg nu ff een paar biertjes koud!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan !Doe met je mee denk ik...ben al begonnen..
![]()
Tot later !![]()
welk merk?quote:
CHESTEEEEEEEEEEEEEERZquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
welk merk?
*slaat lange zwarte jas open
*graait achter in zijn vuige spijkerbroekquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef Syheriat het volgende:
[..]
CHESTEEEEEEEEEEEEEERZ
En niks anders! (misschien 'n marlboro light 100s of wide)
same herequote:
haha, zal vanavond ook wel niet lukken denk ik!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Piovan het volgende:
weet je hoe kut
Sinds gisterenavond 8 uur wil ik al een film kijken, maar nog steeds niet gedaan1
Istie zondags nog open bij jouquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Djarum het volgende:
ben ff bezig met de afwas etc.. en moet ook even naar de AH toe...
eten halen..
heb nog wel wat shoarma over, maar om nu alweer naar knoflook te ruiken vanavond...
jaquote:
Dan is er altijd nog wel een snackbarquote:
haha, ik merkte idd dat ik de laatste tijd op zondagavond alleen maar te vinden was bij de mac, of bij de snackbar!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog wel een snackbar![]()
tot vanavondquote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Piovan het volgende:
Ik ben er vandoor
Film kijken, nog een beetje tv en dan slapen
Toedels
Hihi.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:04 schreef tho_Omas het volgende:
Hoi.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
vrouwen??
zit nog steeds te wachten op Q_B![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Djarum het volgende:
kletsen!!
dat vind Q_B vast niet erg![]()
maar of ik nou begin om met jou te kletsen en daarna Q_B?....![]()
eerst maar even wat eten halen.. dan ga ik zometeen in een hoog tempo met je kletsen!quote:
Heb je er erg in als ik die peuk oversla?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:25 schreef Djarum het volgende:
[..]
eerst maar even wat eten halen.. dan ga ik zometeen in een hoog tempo met je kletsen!![]()
ondertussen een biertje en een peuk?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef Tezz het volgende:
Oh nee iedereen weg hier??![]()
Ga ik maar eerst eventjes frietjes bakken.....![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Wie opent de nieuwe? Mag ik weer in de OP?
Nee, ik heb nog nooit een topic geopent, en hou ik voorlopig even zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Jij opent de nieuwe en zet jezelf gewoon in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |