Misschien eindelijk dan hardcore vanavond..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Nena nou weer bij die smeerlap. Ik word er onpasselijk van.
Hij vertelt haar wat hij allemaal met haar zou willen doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Nena nou weer bij die smeerlap. Ik word er onpasselijk van.
nou als hij allemaal gaat doen wat hij haar in haar oor verteld is Huub daar niks bijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Misschien eindelijk dan hardcore vanavond..
Ach, ze wordt er wel geil door zo te zien...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nou als hij allemaal gaat doen wat hij haar in haar oor verteld is Huub daar niks bij
MANIAKquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:04 schreef F04 het volgende:
tvp
ik denk dat het wel mee valtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:03 schreef ron1970 het volgende:
Natas is teruggekomen Huub niet ? (2e gele krt?)
ik denk niet dat je dat wilt horen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
ik versta geen ruk wat brian zegt.. wat zegt ie dan?
Wat hij allemaal met haar wilt doen..gebruik je fantasie maar..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
ik versta geen ruk wat brian zegt.. wat zegt ie dan?
Ik zit in topic 243..dat komt na 242..toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
Jongens we zitten hier [COS #242] Rustig en vredig zaterdagavondje in DGK
Ik heb zelfs even een TR geplaatst met het verzoek deze te sluiten maar er is niemand lijkt het wel (zeker allemaal op stap ofzo)quote:
Nena heeft al een paar keer abortus gepleegd in haar leven dus reken daar maar niet opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef Gigageil het volgende:
En nou maar hopen op de eerste DGK-baby van 2007......![]()
![]()
![]()
zet je geluid maar aan!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef F04 het volgende:
wat doet brian in de sauna? Ik zie alleen de deur.
Dat is niet waar! Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze al een paar keer voor onveilige seks naar de dokter is geweest. Kan dus ook morning after pil zijn geweest. Abortus is er hier op het forum van gemaakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nena heeft al een paar keer abortus gepleegd in haar leven dus reken daar maar niet op![]()
Is dat zo? Bron?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nena heeft al een paar keer abortus gepleegd in haar leven dus reken daar maar niet op![]()
Dat zou toch verschrikkelijk zijn? Een kind van Brian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef Gigageil het volgende:
En nou maar hopen op de eerste DGK-baby van 2007......![]()
![]()
![]()
Bart?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit weer iemand te pokeren, wie mist er?
Yep het zit er dik naar uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Straks nena weer even intiem met Natasia
Kan natuurlijk ook gewoon voor een SOA zijn geweest...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze al een paar keer voor onveilige seks naar de dokter is geweest. Kan dus ook morning after pil zijn geweest. Abortus is er hier op het forum van gemaakt.
Overigens ga ik er qua zwangerschap vanuit dat ze gewoon de pil slikt.
Bart ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit weer iemand te pokeren, wie mist er?
Nee, ze hoopt waarschijnlijk dat Brian haar er nu niet meer uit wil stemmen.......je lichaam (en je trots)verkopen voor een plaatsje in DGK......quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian veegde zijn mond schoon, zou die zo lenig zijn.
doe ff normaal man en zeg alleen dingen die je kan bewijzen sukkelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Brian de 'cum-gobler'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian veegde zijn mond schoon, zou die zo lenig zijn.
Ik denk het. Jammer dat ie in een room zit met hoge inleg. Moet je bepaald bedrag voor hebben, en heb ik net niet.quote:
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze al een paar keer voor onveilige seks naar de dokter is geweest. Kan dus ook morning after pil zijn geweest. Abortus is er hier op het forum van gemaakt.
Overigens ga ik er qua zwangerschap vanuit dat ze gewoon de pil slikt.
Pokeren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:53 schreef JaneMastroanni het volgende:
En wat is Bart aan het doen dan?
Nu wel, Brian zal wel op Nena liggen wachten...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef Ruudjem het volgende:
waarom is er geen camera in de sauna , niet dat ik dat wil
Nee joh!....Tsja...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.
de eerste keer vond ze het gewoon en de laatste keer was haar tegengevallen.
Ze sprak er heel koel over en sindsdien heeft ze afgedaan voor mij.
Tja, als het waar is dan wel ja...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het ging erover dat Natasia zelf invulling had gegeven aan wat Nena en Brian hadden gedaan. Nena baalde daarvan omdat ze niet wil dat dit bekend wordt. Zal wel tegenvallen dan voor haar dat het gewoon op de streams is geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Taurus het volgende:
Het gaat over Natasia?
Volgens mij zei NL ooit tegen Sylvia: "Ik ken jouw soort."quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
NL is quasi geinteresseerd in Sylvia?
Ik heb het ook live gehoord....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds tijdelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een harmonie heerst er, nu ook al tussen Nathanael en Huub.
Zonder talenten en met een frusty karakterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou toch verschrikkelijk zijn? Een kind van Brian.
Komt er zo'n dichtend monstertje met stekelhaar uit je lijf.
Is ze ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub noemt Nena een kickbox meisje.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
En Bart knetterloeichagerijnig in het kantoor
LS mss?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
is er nog iemand van Fok aan het pokeren met Bart?
zelfde gedachtequote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub draait echt een beetje door nu
Jammer.
Ik vond het net koel overkomen, hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub slaat door
Zit duidelijk verband tussen.quote:
kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Huub verneukt het deze DGK voor zichzelf door veel teveel te zuipen
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub slaat door
Is hij daarom kwaad dan? Ik heb dat even gemist (was even een rondje lopen)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
hun hebben Nena gered en hup wat doet ze ze gaat met een verrader ervan door.
Huub is echt niet dom.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is hij daarom kwaad dan? Ik heb dat even gemist (was even een rondje lopen)
Echte liefde.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub en NL die samenwerken, grappig.
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian probeert steeds Nena te verdedigen.
Precies, wat een hypocriete zak is het.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Ja, laat Brian inderdaad niet zo schijnheilig doen. Hij heeft 'r dagen af lopen zeiken en dan gaat ie nu een beetje cool lopen doen.
kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Ja, laat Brian inderdaad niet zo schijnheilig doen. Hij heeft 'r dagen af lopen zeiken en dan gaat ie nu een beetje cool lopen doen.
Het enige dat Brian in het huis doet is stoken en mensen tegen elkaar opzetten. Brian probeert weer een wit voetje bij Nena te scoren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.![]()
Hij lokt hem idd want hij wil graag horen hoe dat precies zit ...want hij kan het zelf niet met zoveel woorden beschrijven... dat Nena gewoon een teaser is.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.![]()
Hulde Gigaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:28 schreef Gigageil het volgende:
De kracht van Nena is dat anderen (oa Huub dus constant) veren bij haar in haar kont steken
"oh wat ben je mooi" "oh wat zie je er geil uit" "oh wat ben je lekker"
En ze merkt dat ze dat kan uitbuiten, omdat ze mensen dingen kan laten doen zonder dat ze er echt wat voor hoeft te doen, en dat doet ze dan ook niet.
Andere, normale (en ook mooie) vrouwen blijven gewoon hun dingen doen en vergooien hun eigenwaarde en trots niet door dat stukje uit te buiten,op hun reet blijven zitten en te wachten tot een kerel ze wat komt brengen.
Een groot gebrek van Nena, want als ze echt inhoud had en als ze echt wou dat mensen haar waardeerde om wie ze was, deed ze wat en lag ze niet de hele dag op haar luie kont.![]()
Nee, Huub heeft NL betaald om nog langer door te draaien (in CP's)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:33 schreef PokerJoker het volgende:
NL is vals, gaat weer draaien om huub nog ff wakker te houden wachtend op die misstap
lipglossquote:Op zondag 28 januari 2007 00:32 schreef Sonique het volgende:
wat is dat wat ze op hun lippen smeren?
JE mist de point compleet....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub, breng die hormonen onder controle. Je bent toch klein tienermannetje..
Kind.
misschien is dat het wel..maar ze kan toch bedenken dat als je zo staat de dansen en iemand aanraakt je een bepaald signaal afgeeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar ik me het meest aan irriteer is dat ze alsof doet ze het niet beseft dat ze iedereen zit op te geilen...Typisch wat ik op pagina 3, het is bij haar een automatisme, onbewust.
jaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Scrupules het volgende:
staat brian nou af te luisteren
Misschien zit ze ook niet iedereen op te geilen. Door er gewoon te zijn heeft ze al dat effect! Dat snapt ze misschien niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar ik me het meest aan irriteer is dat ze alsof doet ze het niet beseft dat ze iedereen zit op te geilen...Typisch wat ik op pagina 3, het is bij haar een automatisme, onbewust.
...om op een beter plekje te gaan staan luistervinken!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Scrupules het volgende:
hahah en nou sluipt ie weg die snake
Nena moest eens weten.... Dit is wat hij ook aan een hoer vertelt..... (gaby eerste keer)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik wil je blij maken dat je als meisje geboren bent"
Ik geloofde echt niet wat ik hoorde
Stel je voor dat Nena een jongen was geweest en Brian een meisje. Dan had je haar wel begrepen denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena heeft zich laten neuken door Brainless. Wie is er nou eigenlijk brainless???
Tsja ze wil het gewoon niet zien als opgeilen, maar als leuk samen zijn, als gewoon. Alsof elke meisje zo is/moet zijn met een jongen met wie ze alleen bevriend is...omdat ja elke jongen denkt met zijn pik, het is toch haar visie hierover?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
misschien is dat het wel..maar ze kan toch bedenken dat als je zo staat de dansen en iemand aanraakt je een bepaald signaal afgeeft?
Het kwam me al bekend voor...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef bosb het volgende:
[..]
Nena moest eens weten.... Dit is wat hij ook aan een hoer vertelt..... (gaby eerste keer)
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena heeft zich laten neuken door Brainless. Wie is er nou eigenlijk brainless???
ja wie is nou het zwakke geslacht echt?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:
Ik voel soms oprecht medelijden met het verschijnsel 'man'![]()
Ze geeft zeker bepaalde geile signalen af bij Brian, Huub en Bart. Als Huub in de buurt is, moet ze hem aanraken of hem haar oor laten likken en als Bart er is loopt ze met "haar kont in de lucht" (= Brian zijn woorden).quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien zit ze ook niet iedereen op te geilen. Door er gewoon te zijn heeft ze al dat effect! Dat snapt ze misschien niet.
zo ziet ze het wel degelijk..ik heb toch gekeken vanavond/?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja ze wil het gewoon niet zien als opgeilen, maar als leuk samen zijn, als gewoon. Alsof elke meisje zo is/moet zijn met een jongen met wie ze alleen bevriend is...omdat ja elke jongen denkt met zijn pik, het is toch haar visie hierover?
Vanavond, buiten de camera's om.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...
Buiten verstopt tot ze door de regie weggestuurd werdenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...
Vanavond??quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Buiten verstopt tot ze door de regie weggestuurd werden
Ja, dat neem ik meteen van je aan! Ik ben ook veel te meegaand met Nena.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze geeft zeker bepaalde geile signalen af bij Brian, Huub en Bart. Als Huub in de buurt is, moet ze hem aanraken of hem haar oor laten likken en als Bart er is loopt ze met "haar kont in de lucht" (= Brian zijn woorden).
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Vanavond, buiten de camera's om.
Uiteindelijk kwam iemand van de redactie om ze weg te halen.![]()
Niet mee eens want als ze zich nu afgewezen voelen is dat ze in eerste instantie bij haar toegelaten waren...De ene niet zonder die ander.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
Wat Nena ook doet, bewust of onbewust, Huub ( en ook Brian) voelen zich afgewezen. Dat is HUN probleem en de schuld leggen ze bij haar
Ook al laat ze die dingen toe, mogen ze dan met haar naar bed ?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet mee eens want als ze zich nu afgewezen voelen is dat ze in eerste instantie bij haar toegelaten waren...De ene niet zonder die ander.
Ze had in eerste instantie geen verkeerd signalen moeten geven als ff aftrekken, oor laten likken, etc.
Yep dat was ik ook maar nu ben ik haar valse onschuld een beetje beu...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik meteen van je aan! Ik ben ook veel te meegaand met Nena.
Ik ben een beetje verward Scan. Heeft ze hem nou gebruikt of is ze misbruikt vanwege de alcohol?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nena een jongen was geweest en Brian een meisje. Dan had je haar wel begrepen denk ik.
Nena heeft zich dus een beetje als een jongen gedragen zeg maarZe was gewoon geil en heeft Brian gebruikt.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Taurus het volgende:
Hij is haar enorm aan 't inpakken ofzo, zou me niks verbazen als ze Huub nu ook wel spannend vind.
Ik vind overigens dat men haar in dat huis véél te serieus neemt. Het kind is fucking 19 en volgens mij ook niet wereldwijs. Ze is nog hardstikke jong en spelerig, gaat men haar helemaal serieus zitten analyseren etc., het is bij haar gewoon net zo goed een grote hormonenzooi, dat moet je niet proberen uit te tekenen.
ze speelt het...ze zegt ook..ja je danst ook met sylvia...maar sylvia zit niet aan zn kruisquote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef vzzzzzbx het volgende:
Nena zegt niet te snappen dat ze Huub (en Brian) opgeilt. Is die griet nou echt zou dom??? Of speelt ze het? Moet haast wel. Niemand kan zo dom zijn...![]()
Heb geleerd dat mannen vrouwen anders in elkaar zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Brainless staat dus ff op huub af te geven nu
Je verwacht toch niet anders dan die tering dombo?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Niet als ze nee zegt...maar doet ze dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook al laat ze die dingen toe, mogen ze dan met haar naar bed ?
euh die sukkel ...is wel aan zijn trekken gekomen hoor ..... die loopt niet raar te debielen netzoals een opgefokte brianquote:Op zondag 28 januari 2007 00:36 schreef T-lex het volgende:
Huub: "ik kan zo goed voelen wat jij met Brian doet"
ZOU JE WEL WILLEN HÉ HUUB!![]()
Je moest is weten sukkel.![]()
Als ze slim is ziet ze nu ook wie haar beter behandeld.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Bij Brian soms, bij Huub welquote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet als ze nee zegt...maar doet ze dat?
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef Sonique het volgende:
En dit is preceis het 'Nena spel'
Ze gebruikt haar domheid om haar inteligentie te verdekken.
Of zo iets...
hier nog een.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap niks meer van niemand
Ik snap het ook niet meer dus ik ga maar ff stil in een hoekie zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb wel net antwoord gegeven op je vraag van gisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer dus ik ga maar ff stil in een hoekie zitten.![]()
Precies, door zich van de domme te houden, wil ze steeds weer te horen krijgen dat Brian en Huub op haar geilen en haar lekker vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Nena lokt constant uitspraken zoals 'omdat je geweldig en mooi bent' uit.
Ze vraagt echt naar de bekende weg. Dit is erg doorzichtig.
Kom mee feesten bij .nl Ik luister alleen, snap het namelijk ook niet als ik hem vrolijk zie doen met joep... Gewoon luisteren, hij draait weer super.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde avond hoor, ik bgrijp niemand meer daar, het was alsof er helemaal niks aan de hand was en iedereen met elkaar goed kon opschieten vanavondquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
shittttttt gemist, moet ik weer helemaal gaan teruglezen.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb wel net antwoord gegeven op je vraag van gisteren
Maar voor hoe lang nog? Als Brian toch niks met haar meer wil (kijk als Amanda komt, is Nena out of the picture)quote:
Mag ik ff bij je komen zitten ?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje Dido zegmaar.
"Vind je me leuk? Ja echt? En waarom dan precies?"
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
shittttttt gemist, moet ik weer helemaal gaan teruglezen.
![]()
Ja. Wil je nog een keer uitleggen waarom je me lekker en mooi vind? En dan nog een keer, en nog een keer.....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje Dido zegmaar.
"Vind je me leuk? Ja echt? En waarom dan precies?"
Ohhhh dat heb je geleerdquote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb geleerd dat mannen vrouwen anders in elkaar zitten
Is ook zeer vreemd allemaal.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde avond hoor, ik bgrijp niemand meer daar, het was alsof er helemaal niks aan de hand was en iedereen met elkaar goed kon opschieten vanavondAlleen Bart die zich afzonderde.
ja kom maar hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik ff bij je komen zitten ?
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh dat heb je geleerd![]()
jeetje weet je dat nu pas ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |