Dat zou toch verschrikkelijk zijn? Een kind van Brian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef Gigageil het volgende:
En nou maar hopen op de eerste DGK-baby van 2007......![]()
![]()
![]()
Bart?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit weer iemand te pokeren, wie mist er?
Yep het zit er dik naar uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Straks nena weer even intiem met Natasia
Kan natuurlijk ook gewoon voor een SOA zijn geweest...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze al een paar keer voor onveilige seks naar de dokter is geweest. Kan dus ook morning after pil zijn geweest. Abortus is er hier op het forum van gemaakt.
Overigens ga ik er qua zwangerschap vanuit dat ze gewoon de pil slikt.
Bart ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit weer iemand te pokeren, wie mist er?
Nee, ze hoopt waarschijnlijk dat Brian haar er nu niet meer uit wil stemmen.......je lichaam (en je trots)verkopen voor een plaatsje in DGK......quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian veegde zijn mond schoon, zou die zo lenig zijn.
doe ff normaal man en zeg alleen dingen die je kan bewijzen sukkelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nena heeft al een paar keer abortus gepleegd in haar leven dus reken daar maar niet op![]()
Brian de 'cum-gobler'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian veegde zijn mond schoon, zou die zo lenig zijn.
Ik denk het. Jammer dat ie in een room zit met hoge inleg. Moet je bepaald bedrag voor hebben, en heb ik net niet.quote:
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze al een paar keer voor onveilige seks naar de dokter is geweest. Kan dus ook morning after pil zijn geweest. Abortus is er hier op het forum van gemaakt.
Overigens ga ik er qua zwangerschap vanuit dat ze gewoon de pil slikt.
Pokeren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:53 schreef JaneMastroanni het volgende:
En wat is Bart aan het doen dan?
Nu wel, Brian zal wel op Nena liggen wachten...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef Ruudjem het volgende:
waarom is er geen camera in de sauna , niet dat ik dat wil
Nee joh!....Tsja...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.
de eerste keer vond ze het gewoon en de laatste keer was haar tegengevallen.
Ze sprak er heel koel over en sindsdien heeft ze afgedaan voor mij.
Tja, als het waar is dan wel ja...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.
de eerste keer vond ze het gewoon en de laatste keer was haar tegengevallen.
Ze sprak er heel koel over en sindsdien heeft ze afgedaan voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |