Yeessssss ok danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb liever 1 Sylvia dan 10 Nena's"
Inderdaad, ik postte alleen omdat er 0 posts in een dubbel topic stonden en zo bleef-ie in m'n AT.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Val weer met me neus in de boter zo te zien, post per toeval in een topic ivm grappige TT en er wordt geneukt.![]()
Ik ben overtuigd dat Nena smoorverliefd is op Bart.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Als je dit aan Bart vertelt vermoord ik je zegt Nena
Was al af.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze moeten zeker ergens in zicht van de camera het karwei afmaken, hier hebben ze niks aan.
Blauwe ballen zeker als ie niet heeft gespoten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij is Brian nu meer frusty dan hij ooit is geweest![]()
Da's juist mooi. Nena wilde het geheim houden, nu komt het uit. Net goed voor het sletjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Natasia wil het perse weten, waar bemoeit ze zich mee bitch
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik postte alleen omdat er 0 posts in een dubbel topic stonden en zo bleef-ie in m'n AT.
DAT zou echt helemaal te gek zijn.. Dat Nena nu met huub verder gaat en ze van Huub gewoon wel een goede beurt krijgt (met hoogtepunt)quote:
Weet je het zeker? Was wel een vluggertje dan, al stond hij natuurlijk gigantisch op knappen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was al af.
Goed luisteren![]()
De redactie was te laat.
Lounge muziekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
Wat een cool stukje muziek.Wat is dat??
Volgens mij was Brian na 3x stoten al klaar. Die gozer stond op knappenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was al af.
Goed luisteren![]()
De redactie was te laat.
nog niet eens voor 10 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Dames en Heren van FOK, u heeft het allen kunnen zien, wat ik al vanaf het begin wist, NENA IS EEN GOEDKOOP HOERTJE, die zich laat pakken door de gozer die haar er deze week uit wou stemmen.....
Brian heeft een zelfvoldane glimlach op zijn smoel.....
Nena had al afgedaan, maar nu heb ik het BEWIJS gezien......![]()
![]()
![]()
Gezien zijn reactie nu denk ik niet dattie klaargekomen isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Was wel een vluggertje dan, al stond hij natuurlijk gigantisch op knappen.![]()
Ja, maar wat precies? Dat van net waar Take Five in leek te zitten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |