Yep dat was ik ook maar nu ben ik haar valse onschuld een beetje beu...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik meteen van je aan! Ik ben ook veel te meegaand met Nena.
Ik ben een beetje verward Scan. Heeft ze hem nou gebruikt of is ze misbruikt vanwege de alcohol?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nena een jongen was geweest en Brian een meisje. Dan had je haar wel begrepen denk ik.
Nena heeft zich dus een beetje als een jongen gedragen zeg maarZe was gewoon geil en heeft Brian gebruikt.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Taurus het volgende:
Hij is haar enorm aan 't inpakken ofzo, zou me niks verbazen als ze Huub nu ook wel spannend vind.
Ik vind overigens dat men haar in dat huis véél te serieus neemt. Het kind is fucking 19 en volgens mij ook niet wereldwijs. Ze is nog hardstikke jong en spelerig, gaat men haar helemaal serieus zitten analyseren etc., het is bij haar gewoon net zo goed een grote hormonenzooi, dat moet je niet proberen uit te tekenen.
ze speelt het...ze zegt ook..ja je danst ook met sylvia...maar sylvia zit niet aan zn kruisquote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef vzzzzzbx het volgende:
Nena zegt niet te snappen dat ze Huub (en Brian) opgeilt. Is die griet nou echt zou dom??? Of speelt ze het? Moet haast wel. Niemand kan zo dom zijn...![]()
Heb geleerd dat mannen vrouwen anders in elkaar zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Brainless staat dus ff op huub af te geven nu
Je verwacht toch niet anders dan die tering dombo?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Niet als ze nee zegt...maar doet ze dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook al laat ze die dingen toe, mogen ze dan met haar naar bed ?
euh die sukkel ...is wel aan zijn trekken gekomen hoor ..... die loopt niet raar te debielen netzoals een opgefokte brianquote:Op zondag 28 januari 2007 00:36 schreef T-lex het volgende:
Huub: "ik kan zo goed voelen wat jij met Brian doet"
ZOU JE WEL WILLEN HÉ HUUB!![]()
Je moest is weten sukkel.![]()
Als ze slim is ziet ze nu ook wie haar beter behandeld.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Bij Brian soms, bij Huub welquote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet als ze nee zegt...maar doet ze dat?
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef Sonique het volgende:
En dit is preceis het 'Nena spel'
Ze gebruikt haar domheid om haar inteligentie te verdekken.
Of zo iets...
hier nog een.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap niks meer van niemand
Ik snap het ook niet meer dus ik ga maar ff stil in een hoekie zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb wel net antwoord gegeven op je vraag van gisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer dus ik ga maar ff stil in een hoekie zitten.![]()
Precies, door zich van de domme te houden, wil ze steeds weer te horen krijgen dat Brian en Huub op haar geilen en haar lekker vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Nena lokt constant uitspraken zoals 'omdat je geweldig en mooi bent' uit.
Ze vraagt echt naar de bekende weg. Dit is erg doorzichtig.
Kom mee feesten bij .nl Ik luister alleen, snap het namelijk ook niet als ik hem vrolijk zie doen met joep... Gewoon luisteren, hij draait weer super.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde avond hoor, ik bgrijp niemand meer daar, het was alsof er helemaal niks aan de hand was en iedereen met elkaar goed kon opschieten vanavondquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef kleinzusje het volgende:
shittttttt gemist, moet ik weer helemaal gaan teruglezen.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb wel net antwoord gegeven op je vraag van gisteren
Maar voor hoe lang nog? Als Brian toch niks met haar meer wil (kijk als Amanda komt, is Nena out of the picture)quote:
Mag ik ff bij je komen zitten ?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje Dido zegmaar.
"Vind je me leuk? Ja echt? En waarom dan precies?"
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
shittttttt gemist, moet ik weer helemaal gaan teruglezen.
![]()
Ja. Wil je nog een keer uitleggen waarom je me lekker en mooi vind? En dan nog een keer, en nog een keer.....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje Dido zegmaar.
"Vind je me leuk? Ja echt? En waarom dan precies?"
Ohhhh dat heb je geleerdquote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb geleerd dat mannen vrouwen anders in elkaar zitten
Is ook zeer vreemd allemaal.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind het maar een vreemde avond hoor, ik bgrijp niemand meer daar, het was alsof er helemaal niks aan de hand was en iedereen met elkaar goed kon opschieten vanavondAlleen Bart die zich afzonderde.
ja kom maar hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik ff bij je komen zitten ?
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh dat heb je geleerd![]()
jeetje weet je dat nu pas ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |