JE mist de point compleet....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub, breng die hormonen onder controle. Je bent toch klein tienermannetje..
Kind.
misschien is dat het wel..maar ze kan toch bedenken dat als je zo staat de dansen en iemand aanraakt je een bepaald signaal afgeeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar ik me het meest aan irriteer is dat ze alsof doet ze het niet beseft dat ze iedereen zit op te geilen...Typisch wat ik op pagina 3, het is bij haar een automatisme, onbewust.
jaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Scrupules het volgende:
staat brian nou af te luisteren
Misschien zit ze ook niet iedereen op te geilen. Door er gewoon te zijn heeft ze al dat effect! Dat snapt ze misschien niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar ik me het meest aan irriteer is dat ze alsof doet ze het niet beseft dat ze iedereen zit op te geilen...Typisch wat ik op pagina 3, het is bij haar een automatisme, onbewust.
...om op een beter plekje te gaan staan luistervinken!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Scrupules het volgende:
hahah en nou sluipt ie weg die snake
Nena moest eens weten.... Dit is wat hij ook aan een hoer vertelt..... (gaby eerste keer)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik wil je blij maken dat je als meisje geboren bent"
Ik geloofde echt niet wat ik hoorde
Stel je voor dat Nena een jongen was geweest en Brian een meisje. Dan had je haar wel begrepen denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena heeft zich laten neuken door Brainless. Wie is er nou eigenlijk brainless???
Tsja ze wil het gewoon niet zien als opgeilen, maar als leuk samen zijn, als gewoon. Alsof elke meisje zo is/moet zijn met een jongen met wie ze alleen bevriend is...omdat ja elke jongen denkt met zijn pik, het is toch haar visie hierover?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
misschien is dat het wel..maar ze kan toch bedenken dat als je zo staat de dansen en iemand aanraakt je een bepaald signaal afgeeft?
Het kwam me al bekend voor...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef bosb het volgende:
[..]
Nena moest eens weten.... Dit is wat hij ook aan een hoer vertelt..... (gaby eerste keer)
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena heeft zich laten neuken door Brainless. Wie is er nou eigenlijk brainless???
ja wie is nou het zwakke geslacht echt?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef Taurus het volgende:
Ik voel soms oprecht medelijden met het verschijnsel 'man'![]()
Ze geeft zeker bepaalde geile signalen af bij Brian, Huub en Bart. Als Huub in de buurt is, moet ze hem aanraken of hem haar oor laten likken en als Bart er is loopt ze met "haar kont in de lucht" (= Brian zijn woorden).quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien zit ze ook niet iedereen op te geilen. Door er gewoon te zijn heeft ze al dat effect! Dat snapt ze misschien niet.
zo ziet ze het wel degelijk..ik heb toch gekeken vanavond/?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja ze wil het gewoon niet zien als opgeilen, maar als leuk samen zijn, als gewoon. Alsof elke meisje zo is/moet zijn met een jongen met wie ze alleen bevriend is...omdat ja elke jongen denkt met zijn pik, het is toch haar visie hierover?
Vanavond, buiten de camera's om.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...
Buiten verstopt tot ze door de regie weggestuurd werdenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wanneer? Ik heb ze alleen zien droogneuken...
Vanavond??quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Buiten verstopt tot ze door de regie weggestuurd werden
Ja, dat neem ik meteen van je aan! Ik ben ook veel te meegaand met Nena.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze geeft zeker bepaalde geile signalen af bij Brian, Huub en Bart. Als Huub in de buurt is, moet ze hem aanraken of hem haar oor laten likken en als Bart er is loopt ze met "haar kont in de lucht" (= Brian zijn woorden).
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Vanavond, buiten de camera's om.
Uiteindelijk kwam iemand van de redactie om ze weg te halen.![]()
Niet mee eens want als ze zich nu afgewezen voelen is dat ze in eerste instantie bij haar toegelaten waren...De ene niet zonder die ander.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
Wat Nena ook doet, bewust of onbewust, Huub ( en ook Brian) voelen zich afgewezen. Dat is HUN probleem en de schuld leggen ze bij haar
Ook al laat ze die dingen toe, mogen ze dan met haar naar bed ?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet mee eens want als ze zich nu afgewezen voelen is dat ze in eerste instantie bij haar toegelaten waren...De ene niet zonder die ander.
Ze had in eerste instantie geen verkeerd signalen moeten geven als ff aftrekken, oor laten likken, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |