Het ging erover dat Natasia zelf invulling had gegeven aan wat Nena en Brian hadden gedaan. Nena baalde daarvan omdat ze niet wil dat dit bekend wordt. Zal wel tegenvallen dan voor haar dat het gewoon op de streams is geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Taurus het volgende:
Het gaat over Natasia?
Volgens mij zei NL ooit tegen Sylvia: "Ik ken jouw soort."quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
NL is quasi geinteresseerd in Sylvia?
Ik heb het ook live gehoord....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.
de eerste keer vond ze het gewoon en de laatste keer was haar tegengevallen.
Ze sprak er heel koel over en sindsdien heeft ze afgedaan voor mij.
Dat is nog steeds tijdelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een harmonie heerst er, nu ook al tussen Nathanael en Huub.
Zonder talenten en met een frusty karakterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou toch verschrikkelijk zijn? Een kind van Brian.
Komt er zo'n dichtend monstertje met stekelhaar uit je lijf.
Is ze ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub noemt Nena een kickbox meisje.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
En Bart knetterloeichagerijnig in het kantoor
LS mss?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
is er nog iemand van Fok aan het pokeren met Bart?
zelfde gedachtequote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub draait echt een beetje door nu
Jammer.
Ik vond het net koel overkomen, hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf abortus gezegd hoor.
de eerste keer vond ze het gewoon en de laatste keer was haar tegengevallen.
Ze sprak er heel koel over en sindsdien heeft ze afgedaan voor mij.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub slaat door
Zit duidelijk verband tussen.quote:
kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Huub verneukt het deze DGK voor zichzelf door veel teveel te zuipen
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub slaat door
Is hij daarom kwaad dan? Ik heb dat even gemist (was even een rondje lopen)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
hun hebben Nena gered en hup wat doet ze ze gaat met een verrader ervan door.
Huub is echt niet dom.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is hij daarom kwaad dan? Ik heb dat even gemist (was even een rondje lopen)
Echte liefde.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub en NL die samenwerken, grappig.
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian probeert steeds Nena te verdedigen.
Precies, wat een hypocriete zak is het.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Ja, laat Brian inderdaad niet zo schijnheilig doen. Hij heeft 'r dagen af lopen zeiken en dan gaat ie nu een beetje cool lopen doen.
kloptquote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Ja, laat Brian inderdaad niet zo schijnheilig doen. Hij heeft 'r dagen af lopen zeiken en dan gaat ie nu een beetje cool lopen doen.
Het enige dat Brian in het huis doet is stoken en mensen tegen elkaar opzetten. Brian probeert weer een wit voetje bij Nena te scoren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.![]()
Hij lokt hem idd want hij wil graag horen hoe dat precies zit ...want hij kan het zelf niet met zoveel woorden beschrijven... dat Nena gewoon een teaser is.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik zie het anders....hij lokt Huub uit "echte" uitspraken te doen. Echt Nena verdedigen doet tie niet...meer huub voeren.![]()
Hulde Gigaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:28 schreef Gigageil het volgende:
De kracht van Nena is dat anderen (oa Huub dus constant) veren bij haar in haar kont steken
"oh wat ben je mooi" "oh wat zie je er geil uit" "oh wat ben je lekker"
En ze merkt dat ze dat kan uitbuiten, omdat ze mensen dingen kan laten doen zonder dat ze er echt wat voor hoeft te doen, en dat doet ze dan ook niet.
Andere, normale (en ook mooie) vrouwen blijven gewoon hun dingen doen en vergooien hun eigenwaarde en trots niet door dat stukje uit te buiten,op hun reet blijven zitten en te wachten tot een kerel ze wat komt brengen.
Een groot gebrek van Nena, want als ze echt inhoud had en als ze echt wou dat mensen haar waardeerde om wie ze was, deed ze wat en lag ze niet de hele dag op haar luie kont.![]()
Nee, Huub heeft NL betaald om nog langer door te draaien (in CP's)quote:Op zondag 28 januari 2007 00:33 schreef PokerJoker het volgende:
NL is vals, gaat weer draaien om huub nog ff wakker te houden wachtend op die misstap
lipglossquote:Op zondag 28 januari 2007 00:32 schreef Sonique het volgende:
wat is dat wat ze op hun lippen smeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |