en wat is koffie zonder een sigaret?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is bier zonder een sigaret?
nou kom hier dan!quote:
En wat is bush zonder irak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat is koffie zonder een sigaret?
tss... jij durft niet he!!...quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, fok is toch veel belangerijker
Je durft gewoon niet
ja maar als bier nou koffie was? en bush een sigaret?.. wat dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
Omg bier blijft gewoon bier net als koffie. Zijn jullie dom ofzo?
Oud?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat zal 't zijn...en ik ben bang dat ik me oud zal voelen.Nee, ik wil vast wel een keer naar zo'n meet als ik in de gelegenheid ben en m'n FOK! verslaving echt hardnekkig blijkt te zijn..
![]()
Dan dronk ik koffie met een Bush tussen de vingers. Simpel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar als bier nou koffie was? en bush een sigaret?.. wat dan?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oud?
Vorige meet was iemand van in de 60 meen ik
ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Djarum het volgende:
Hier jongens!!!
GRATIS BUTTONS!!!
[afbeelding]![]()
![]()
ach, als het nog werkt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord had ik ook
Nadat ik hem met wasbenzine in de fik had gestoken
Het was nogal aan elkaar gesmolten..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, als het nog werkt!
enne.. als je honger hebt er is altijd wel wat tussen weg te graaien.. chipsresten enz..![]()
haha, toen keek ik de australian open..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oud?
Vorige meet was iemand van in de 60 meen ik
En de gemiddelde leeftijd is trouwens ergens in de 25
hoe komt dat daar dan?..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd een paar weken op een zondag wakker met zo'n vies glas op het nachtkastje waar allemaal van dat zwarte water in zat gemixed met peuk resten![]()
En dat terwijl ik NOOIT rook op m'n kamer. Zaten zelfs gaten in m'n dekbed![]()
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geledenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.Ik neem aan dat er elk jaar wel een meet is ?
neu, geen mod.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buzzer ?Oh nee, die's nog geen 60 geloof ik.
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Ow kijk aan, vaak genoeg dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geleden
Whiskeyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Das toch die rijstenwijn ofzo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Dat spul is echt dodelijk. Eén keer gehad op een vaag feest. Ze moesten me wegbrengen met de autoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Wave Form - beathackersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
yup! ben ik helemaal verslaafd aan sinds mijn avontuurtjes in het verre oostenquote:
Ja, dat zal mij ook niet door blowen overkomen....drank daarentegen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer weten
Hellfish & Producer live @ Club R_aw hier, maar dat is niet iets wat iedereen hier zal kunnen waarderen. Iemand anders mag dus de cd speler aanzetten in het hoekjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat spul is echt dodelijk. Eén keer gehad op een vaag feest. Ze moesten me wegbrengen met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
Neen, dat stond er niet opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..
Neem je Zwemkleding mee.
Je wordt gehaald en thuisgebracht door mijn moeder.
En je krijgt een snoepzakje mee bij het weggaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..
Neem je Zwemkleding mee.
Je wordt gehaald en thuisgebracht door mijn moeder.
En je krijgt een snoepzakje mee bij het weggaan.
Ik zal eens ff kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is koninginnen bij? Zeker een leven aan het faken door uitgelogd te F5-en..
damn nu heb ik zin in een zak bugles...quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, je hebt nog een uitnodiging gekregen ook?
Zo 1830
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo 1830
Nee, ik ben 1.90quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Djarum het volgende:
iemand een kretekje?..
de meeste kinderfeestjes eindigen toch rond 18.30 uur?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo 1830
hmm... begin nu wel te twijfelen over je sebasser..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
Where does my heart beat now - celine dion.
Hoe erg![]()
Ja, waarom denk je dat skippybal nu hier is dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
de meeste kinderfeestjes eindigen toch rond 18.30 uur?
hmm.. zuip teveel.... die moet je ff uitleggen..quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat skippybal nu hier is dan?
Ik wou even het album van "beathackers - system error" luisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm... begin nu wel te twijfelen over je sebasser..![]()
Kretek is voor mensen met horizontale ogen, die zijn klein. Ik ben groot, ik ben blankquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. zuip teveel.... die moet je ff uitleggen..![]()
hij staat dus wel in je Itunes??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wou even het album van "beathackers - system error" luisteren.
Dus ik had bij itunes "beat" ingevoerd.
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kretek is voor mensen met horizontale ogen, die zijn klein. Ik ben groot, ik ben blank![]()
Maar je bent niet blank?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..![]()
Stijf 11 cm?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..![]()
Eensgelijks hier!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat zal 't zijn...en ik ben bang dat ik me oud zal voelen.Nee, ik wil vast wel een keer naar zo'n meet als ik in de gelegenheid ben en m'n FOK! verslaving echt hardnekkig blijkt te zijn..
![]()
haha, ah!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt omdat ik elke CD rip die ik in handen krijg.
en mijn ouders hebben deze CD.
quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
[sub]
in elke houding die jij wilt gast!![]()
Als mijn vriendin dat graag zou luisteren, nou, dat zou het mijn vriendin niet langer meer zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, ah!
ik dacht al dat je met zo'n flauwe smoes kwam van : "Ja, mijn vriendin luistert die graag"..
deze vind ik nog wel geloofwaardig![]()
maar verder:quote:
good choice!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat graag zou luisteren, nou, dat zou het mijn vriendin niet langer meer zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Djarum het volgende:
iemand een kretekje?..
zeg toch niet dat ik dat gebruikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon "Jij hebt een opening, en ik heb zin."
Dan ben je net zo kansloos.
Nou, ik zit dus binnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:08 schreef Djarum het volgende:
maar wat roken jullie dan nu?... om maar weer even OT te gaan..
Jij staat nog steeds in het stoppers topicquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus binnen.
Oh, en check deel 1 voor wat iedereen graag rookt.
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus binnen.
Oh, en check deel 1 voor wat iedereen graag rookt.
algehele onthouding sebas?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds in het stoppers topic
Ja, dat zag ik laatst ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds in het stoppers topic
Straks ff een tientje white widow halen denkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..
lekker jointje ofzo?..
Ik ga zo iets heul anders roken dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..
lekker jointje ofzo?..
nee sorry! Want het was best wel lief van je dat je het aanbood.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks ff een tientje white widow halen denk
een shop om de hoek hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
goeie troep idd..
bij mijn shop om de hoek hadden ze laatst "black maze" was nieuw ofzo.. homegrown ofzo..
was ook een erg korte avond![]()
Nou dat is dan toch ook de bedoeling!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hebben jullie wel door dat je dmv dit topic een soort onbewuste scheiding creëert?
Zeg maar anti-rookzeikerds kunnen nu ineens een soort van afkeer hebben van jullie users in eigen persoon. Ze zijn er echt heur!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee sorry! Want het was best wel lief van je dat je het aanbood.
Maar ze zijn echt zooooooooo smerig.........
Hier, een chesterfieldje om het goed te maken! Vriendjes?
Ja, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hebben jullie wel door dat je dmv dit topic een soort onbewuste scheiding creëert?
Zeg maar anti-rookzeikerds kunnen nu ineens een soort van afkeer hebben van jullie users in eigen persoon. Ze zijn er echt heur!
Die scheiding komt van twee kanten, de 'zeikerds' doen het continu en overal. Mij hoor je bv NOOIT klagen over het feit dat iemand niet rooktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mooi toch? Met dat soort kanslozen wil ik ook njiks te maken hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
tsja.. dat krijg je van wonen in de stad.. en ander hebben we altijd nog de wiettax!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een shop om de hoek hebben.
Dat lijkt mij nou helemaal niks
quote:
doe je het ook voor mij? ik ga namelijk nergens heen vanavond....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga poepen, douchen, pinnen, bieren, uitgaan, neuken
Toedels![]()
Is goed, kost je 25 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
doe je het ook voor mij? ik ga namelijk nergens heen vanavond....
toedels!![]()
hmm.. laat dat poepen dan maar zitten..quote:
single?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
Neeee geen wiet voor mij meer! Dat was de periode in mijn leven waar ik aan refereer als: de goeie ouwe tijd. En voor degenen die zich nu afvragen hoe oud ik ben: 31...
*checkt fobo..quote:
Veel plezier Skippy ! Poep ze, douche ze, pin ze, bier ze, ga ze uit en vooral: neuk ze!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga poepen, douchen, pinnen, bieren, uitgaan, neuken
Toedels![]()
Whaaaaat?quote:
misschien is dat kind wel een man.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
*checkt fobo..
nee.. kind en man
toch tezz?
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
*checkt fobo..
nee.. kind en man
toch tezz?
de hoeren van 25 euro sla ik toch meestal over hoor.. zijn altijd zo easy..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whaaaaat?
Je gaat naar de hoeren?
Oh, wacht.
Die moeder die je kwam thuis brengen.
Oeh... skippybal toch![]()
online of offline?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!
Ja, en dan die mannen zo mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!
hooooiii.. oh ja en dit is mijn kindje!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dan die mannen zo mee naar huis nemen.
En ze dan voorstellen aan je man
Oh, leuk bezig tezz![]()
![]()
d1 !: df:D D:D:d
ach, je hebt hoeren van 10 euro, 20 euro, en 50 euro meen ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
de hoeren van 25 euro sla ik toch meestal over hoor.. zijn altijd zo easy..![]()
secondlife.. is zo... zo....boring om in te neucken..quote:
Bwhehe, laatst heb ik trouwens een verhaal van iemand gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
hooooiii.. oh ja en dit is mijn kindje!
Kom we gaan naar boven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga meestal voor de euroknaller of de happymeal..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach, je hebt hoeren van 10 euro, 20 euro, en 50 euro meen ik.
Of hebben ze ook telefoonkaarten van 35 ofzo?
hmm Tezz?...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, laatst heb ik trouwens een verhaal van iemand gehoord.
Bleek dat die gast met een vrouw mee naar huis was gegaan.
En dat die een kind had, en een man.
Maar dat ze alleen voor dat kind bij elkaar bleven, en die man dus nog bij hun woonde.
Maar dat ze er wel gewoon op los neukte
hehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik ga meestal voor de euroknaller of de happymeal..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
hooooiii.. oh ja en dit is mijn kindje!
Kom we gaan naar boven!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gheghe.. nee Tezz isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat over tezz ging..
uiteraard.. we zitten zaterdagavond op FOK!.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja zal ik eens proberen!
En ik bedoelde irl.
En wat happen jullie daar meteen op zeg!
\quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, laatst heb ik trouwens een verhaal van iemand gehoord.
Bleek dat die gast met een vrouw mee naar huis was gegaan.
En dat die een kind had, en een man.
Maar dat ze alleen voor dat kind bij elkaar bleven, en die man dus nog bij hun woonde.
Maar dat ze er wel gewoon op los neukte
Waar happen wij meteen op?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja zal ik eens proberen!
En ik bedoelde irl.
En wat happen jullie daar meteen op zeg!
Ik weet niet of ze mooi was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
\
mooie sukkel dan.
Allebei trouwens.
En dat vrouwtje een mooie sl*t
quote:
nou op het feit dat ik zei dat ik wel eens net deed alsof ik single was! Schijnt een leuk onderwerp te zijn om over te praten want meteen een aantal rea's! Mag best hoor, ik steek er gewoon een siga bij op en het is weer gewoon ontopic!quote:
quote:
hahahaha shit ff mijn fobo aanpassen dan. Ga ik voor de eerste keer online jokken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:28 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
haha.. of doe je nou weer alsof je vrijgezel bent?![]()
schuttingtaal sebasser.. schuttingtaal.. mocht vroeger ook al niet van de meesterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef Sebasser het volgende:
Waarom doen mensen vaak bij woorden als fuck en slet en zulks altijd een sterretje?
F*ck offe F**k offe Fu*k![]()
Ik doe trouwens weleens alsof ik bezet ben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou op het feit dat ik zei dat ik wel eens net deed alsof ik single was! Schijnt een leuk onderwerp te zijn om over te praten want meteen een aantal rea's! Mag best hoor, ik steek er gewoon een siga bij op en het is weer gewoon ontopic!
ah. ook even een peukje opsteken..quote:
haha, ik ga zometeen even haasten om nog wat eten te halen bij de supermarkt.. sluit om 20.00 uur.. dusik heb nog wel ff gelukkig!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
ik ga zo ff wat eten klaarmaken trouwens
Wat ga je koken? (of opwarmen, of in de magnetron gooien, of pizzalijn bellen of...)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
ik ga zo ff wat eten klaarmaken trouwens
Ha!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
ja volgens mij wel. Ook gezelli, toch! Krijg zo visite dus dan staan jullie met z'n tweetjes....
hehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, ik ga zometeen even haasten om nog wat eten te halen bij de supermarkt.. sluit om 20.00 uur.. dusik heb nog wel ff gelukkig!
ja, vertel!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ga je koken? (of opwarmen, of in de magnetron gooien, of pizzalijn bellen of...)
hahahaha ik zal morgenvroeg alles vertellen over dit geweldige avontuur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!
Laat me raden.
Je hebt net gedaan alsof je single bent.
En dan straks zo ga je dat ene plannetje uitvoeren.
Tof heur.
top! open ff een topic dan erover!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahaha ik zal morgenvroeg alles vertellen over dit geweldige avontuur.
denk dat ik ff een pan mihoen ga maken..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:33 schreef Sebasser het volgende:
Eens denken wat ik ga maken voor eten.
Ik heb zin in rijst met iets als satesaus en komkommer.
en kroepoep ofzo
anyway, dat is teveel werk.
Ik denk dat ik er een pizza ingooi
is goed...zal een sappig verhaal vertellen als ik durfquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
top! open ff een topic dan erover!
enne.. niet al te vroeg he .......![]()
ook in huis?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:35 schreef Sebasser het volgende:
ik heb zin in kip tandori :0
ha, dan ga ik dat morgen makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Penne met saus van Bertolli, pittig, de nieuwe uit die zakjes. + geraspte kaas van EDAH Take me aawaay
lucky basterdquote:
ah, dus zo kunnen we Q_B lokken!quote:
zal ik ff een walmpje naar je toe blazen dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Wat kunnen rokers lullen zeg.![]()
Rookt passief mee.*![]()
Heerlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef Tezz het volgende:
Heej daar hebben we broekpaling, hangt ie lekker jongen?
waarheen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Penne met saus van Bertolli, pittig, de nieuwe uit die zakjes. + geraspte kaas van EDAH Take me aawaay
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
zal ik ff een walmpje naar je toe blazen dan?
kijk, het kwebbelhoekje wordt groter!quote:
ik las "lekkere jongen"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef Tezz het volgende:
Heej daar hebben we broekpaling, hangt ie lekker jongen?
jij leest ook altijd wat je wilt horen hequote:
Sommige mensen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
jij leest ook altijd wat je wilt horen he![]()
denk je graag dat ik wil horen dat iemand broekpaling een lekkere jongen vind?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
jij leest ook altijd wat je wilt horen he![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan haar met zoveel lokken joh, dat houdt je niet voor mogelijk
hey, net luisterde je nog naar: "Where does my heart beat now - celine dion"...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
denk je graag dat ik wil horen dat iemand broekpaling een lekkere jongen vind?
Whehe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey, net luisterde je nog naar: "Where does my heart beat now - celine dion"...
i rest my case...
![]()
heuj, die luisterde ik maar 3 seconden, en toen had ik alt tab gedrukt en op volgende gekliktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey, net luisterde je nog naar: "Where does my heart beat now - celine dion"...
i rest my case...
![]()
Nou iddquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Broekpaling, ik mis ons
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Djarum het volgende:
whehe![]()
*kijkt naar de klok..
KUUTTTTTTTTT...
*rent weg uit het rookhoekje
Moet rennen.. Appie hein gaat dicht... heb anders geen eten!
kom straks nog wel ff een peukie doen![]()
Ja dat ja, wel erg hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Wij hebben ons een heul tijd niet gespreekt, een waar zonde.![]()
Oehquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaja, loop ondertussen ook even langs mn pan penne dan, zal wel overkoken zo
Nee, ik ga je niet uitnodigenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh
Iedereen heeft/gaat zo eten, en ik heb niks
Dat kun je doen iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ik hierbij mijn reinste excusses aanbieden aan U?![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef Djarum het volgende:
heb trouwens wel gefaald met mijn pan mihoen..
de shoarma keek me namelijk net heel verleidelijk aan..
dus het wordt vanavond shoarma!
dat had ik 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef Djarum het volgende:
Ik heb net shoarma op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef Djarum het volgende:
ja idd.. maar het gemak heeft het weer gewonnen..quote:
doe dan macaroni ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja idd.. maar het gemak heeft het weer gewonnen..
heb voor morgen spaghetti op het programma staan.. dus toch nog een beetje vitamientjes dit weekend!![]()
gheghe.. sebasser is in voor een gemakhap!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Maar queen_bee, dus ik kan dat eten komen halen?
Ja, ik denk dat ik liever een treinkaartje betaal dan dat ik nu eten ga maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. sebasser is in voor een gemakhap!![]()
ach macaroni is het zelfde als spaghetti maar dan kleinere sliertjes..quote:
ongeveer, ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach macaroni is het zelfde als spaghetti maar dan kleinere sliertjes..![]()
![]()
dat heb ik nou met macaroni.. bij spaghetti moet je net even wat meer moeite doen om alles op je vork/lepel te krijgen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ongeveer, ja.
spaghetti vinnik niet zo veel aan eig.
hehehe...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
dat heb ik nou met macaroni.. bij spaghetti moet je net even wat meer moeite doen om alles op je vork/lepel te krijgen..
ik hou altijd wel van een uitdaging![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehehe...
alsof je eten hard to get gaat spelen
whehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehehe...
alsof je eten hard to get gaat spelen
Either way,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en waar en waarmee je het klaarmaakt
Feli he!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet in de nieuwe OP trouwens, want ik ben maandag jarig hè, das belangrijk
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
en hoeveel jaartjes wordt het bezige bijtje dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
13quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
en hoeveel jaartjes is het bezige bijtje geworden?![]()
(mag je eigenlijk niet vragen aan een vrouw.. maar ik doe het toch!!)
en dan thuis worden gebracht door haar moeder zeker!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Mag ik maandag op je verjaardag komen queen_bee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef Djarum het volgende:
[..]
en dan thuis worden gebracht door haar moeder zeker!
vuige rekel!!![]()
hey idd!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Dan hoef ik ook geen retourtje te kopen
Lui stuk vreten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Dan hoef ik ook geen retourtje te kopen
Bier en....en..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey idd!!
scheelt weer! en je hebt gelijk een goed potje avondvoer..
en je bent weer rond 18:30 uur thuis!
man! wat wil je nog meer?!?![]()
mijn handschoenen, die ik kwijt ben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey idd!!
18 30quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey idd!!
agossiee... wat lief..quote:
Dan kom ik gewoon omdat je je verjaardag niet viert.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Queen_Bee het volgende:
19
Ik vier mn verjaardag niet dus je mag niet komen
hoe zagen ze eruit?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mijn handschoenen, die ik kwijt ben.
die wil ik
nu gaan we vechten wie deel 3 opent hequote:
Wat leuk dat je dat met ons wilt delen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
Ik zie trouwens vrijwel nooit witte handschoenen
Zelfs voor jou nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
agossiee... wat lief..![]()
en als ik nou vraag of ik mag komen?.. vier je het dan wel?
of juist niet..![]()
Precies, zoiets dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat met ons wilt delen.![]()
whaha, ik zat ook al zijn onderschrift te lezen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
Wie kent hier iemand met een burn-out?
Wiezoe?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
Wie kent hier iemand met een burn-out?
hij doet het prachtig hoor!quote:
huh?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Djarum het volgende:
[..]
whaha, ik zat ook al zijn onderschrift te lezen!!![]()
alweer?....quote:
quote:
het gaat toch hartstikke snel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Heeft dit topic wel zo een SC plaatje
SSSSHHHT, mag geen reeks wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Heeft dit topic wel zo een SC plaatje
mag ik je notes zienquote:
ik ook niet.. kan je dat zien dan.. nee toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou m'n god niet weten hoeveel ik er heb.![]()
hehe, dan moet je ff een modje omkopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou m'n god niet weten hoeveel ik er heb.![]()
Ik vraag me af of deeltje 3 wel toegestaan wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
want dan komt er steeds een slotje op en zulks
Vast wel, modjes zijn lui.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deeltje 3 wel toegestaan wordt.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik ook niet.. kan je dat zien dan.. nee toch?
nouquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hihi!! DAt doe je toch niet zomaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |