en wat is koffie zonder een sigaret?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is bier zonder een sigaret?
nou kom hier dan!quote:
En wat is bush zonder irak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat is koffie zonder een sigaret?
tss... jij durft niet he!!...quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, fok is toch veel belangerijker
Je durft gewoon niet
ja maar als bier nou koffie was? en bush een sigaret?.. wat dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
Omg bier blijft gewoon bier net als koffie. Zijn jullie dom ofzo?
Oud?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat zal 't zijn...en ik ben bang dat ik me oud zal voelen.Nee, ik wil vast wel een keer naar zo'n meet als ik in de gelegenheid ben en m'n FOK! verslaving echt hardnekkig blijkt te zijn..
![]()
Dan dronk ik koffie met een Bush tussen de vingers. Simpel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar als bier nou koffie was? en bush een sigaret?.. wat dan?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oud?
Vorige meet was iemand van in de 60 meen ik
ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Djarum het volgende:
Hier jongens!!!
GRATIS BUTTONS!!!
[afbeelding]![]()
![]()
ach, als het nog werkt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord had ik ook
Nadat ik hem met wasbenzine in de fik had gestoken
Het was nogal aan elkaar gesmolten..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, als het nog werkt!
enne.. als je honger hebt er is altijd wel wat tussen weg te graaien.. chipsresten enz..![]()
haha, toen keek ik de australian open..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oud?
Vorige meet was iemand van in de 60 meen ik
En de gemiddelde leeftijd is trouwens ergens in de 25
hoe komt dat daar dan?..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd een paar weken op een zondag wakker met zo'n vies glas op het nachtkastje waar allemaal van dat zwarte water in zat gemixed met peuk resten![]()
En dat terwijl ik NOOIT rook op m'n kamer. Zaten zelfs gaten in m'n dekbed![]()
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geledenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.Ik neem aan dat er elk jaar wel een meet is ?
neu, geen mod.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buzzer ?Oh nee, die's nog geen 60 geloof ik.
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Ow kijk aan, vaak genoeg dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geleden
Whiskeyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Das toch die rijstenwijn ofzo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Dat spul is echt dodelijk. Eén keer gehad op een vaag feest. Ze moesten me wegbrengen met de autoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Wave Form - beathackersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
yup! ben ik helemaal verslaafd aan sinds mijn avontuurtjes in het verre oostenquote:
Ja, dat zal mij ook niet door blowen overkomen....drank daarentegen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer weten
Hellfish & Producer live @ Club R_aw hier, maar dat is niet iets wat iedereen hier zal kunnen waarderen. Iemand anders mag dus de cd speler aanzetten in het hoekjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |