ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Djarum het volgende:
Hier jongens!!!
GRATIS BUTTONS!!!
[afbeelding]![]()
![]()
ach, als het nog werkt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord had ik ook
Nadat ik hem met wasbenzine in de fik had gestoken
Het was nogal aan elkaar gesmolten..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Djarum het volgende:
[..]
ach, als het nog werkt!
enne.. als je honger hebt er is altijd wel wat tussen weg te graaien.. chipsresten enz..![]()
haha, toen keek ik de australian open..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ohja, daar heb ik vannacht wat van gezien zo rond half 4.
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oud?
Vorige meet was iemand van in de 60 meen ik
En de gemiddelde leeftijd is trouwens ergens in de 25
hoe komt dat daar dan?..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik werd een paar weken op een zondag wakker met zo'n vies glas op het nachtkastje waar allemaal van dat zwarte water in zat gemixed met peuk resten![]()
En dat terwijl ik NOOIT rook op m'n kamer. Zaten zelfs gaten in m'n dekbed![]()
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geledenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dat valt dan nog wel mee idd. Naja, de tijd zal het leren.Ik neem aan dat er elk jaar wel een meet is ?
neu, geen mod.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buzzer ?Oh nee, die's nog geen 60 geloof ik.
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
hoe komt dat daar dan?..
had je teveel geblowd dat je dat niet meer weet?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Ow kijk aan, vaak genoeg dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eh, de vorige was volgens mij ongeveer 6 maand geleden
Whiskeyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben m'n drugsperiode al lang uitBier en Vodka natuurlijk!!
Das toch die rijstenwijn ofzo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Dat spul is echt dodelijk. Eén keer gehad op een vaag feest. Ze moesten me wegbrengen met de autoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig meer aan de saké!
Wave Form - beathackersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
yup! ben ik helemaal verslaafd aan sinds mijn avontuurtjes in het verre oostenquote:
Ja, dat zal mij ook niet door blowen overkomen....drank daarentegen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heeeeeeeel veel hebben geblowd wil je dat niet meer weten
Hellfish & Producer live @ Club R_aw hier, maar dat is niet iets wat iedereen hier zal kunnen waarderen. Iemand anders mag dus de cd speler aanzetten in het hoekjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Djarum het volgende:
waar is de muziek trouwens?..
Roken.. Koffie.. Bier.. gezelligheid...
en muziek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |