Nou dat is dan toch ook de bedoeling!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hebben jullie wel door dat je dmv dit topic een soort onbewuste scheiding creëert?
Zeg maar anti-rookzeikerds kunnen nu ineens een soort van afkeer hebben van jullie users in eigen persoon. Ze zijn er echt heur!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee sorry! Want het was best wel lief van je dat je het aanbood.
Maar ze zijn echt zooooooooo smerig.........
Hier, een chesterfieldje om het goed te maken! Vriendjes?
Ja, lekker boeiend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hebben jullie wel door dat je dmv dit topic een soort onbewuste scheiding creëert?
Zeg maar anti-rookzeikerds kunnen nu ineens een soort van afkeer hebben van jullie users in eigen persoon. Ze zijn er echt heur!
Die scheiding komt van twee kanten, de 'zeikerds' doen het continu en overal. Mij hoor je bv NOOIT klagen over het feit dat iemand niet rooktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mooi toch? Met dat soort kanslozen wil ik ook njiks te maken hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
tsja.. dat krijg je van wonen in de stad.. en ander hebben we altijd nog de wiettax!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een shop om de hoek hebben.
Dat lijkt mij nou helemaal niks
quote:
doe je het ook voor mij? ik ga namelijk nergens heen vanavond....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga poepen, douchen, pinnen, bieren, uitgaan, neuken
Toedels![]()
Is goed, kost je 25 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
doe je het ook voor mij? ik ga namelijk nergens heen vanavond....
toedels!![]()
hmm.. laat dat poepen dan maar zitten..quote:
single?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
Neeee geen wiet voor mij meer! Dat was de periode in mijn leven waar ik aan refereer als: de goeie ouwe tijd. En voor degenen die zich nu afvragen hoe oud ik ben: 31...
*checkt fobo..quote:
Veel plezier Skippy ! Poep ze, douche ze, pin ze, bier ze, ga ze uit en vooral: neuk ze!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga poepen, douchen, pinnen, bieren, uitgaan, neuken
Toedels![]()
Whaaaaat?quote:
misschien is dat kind wel een man.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
*checkt fobo..
nee.. kind en man
toch tezz?
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
*checkt fobo..
nee.. kind en man
toch tezz?
de hoeren van 25 euro sla ik toch meestal over hoor.. zijn altijd zo easy..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whaaaaat?
Je gaat naar de hoeren?
Oh, wacht.
Die moeder die je kwam thuis brengen.
Oeh... skippybal toch![]()
online of offline?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!
Ja, en dan die mannen zo mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yes, man en kind inderdaad. Doe wel af en toe net of ik single ben, best lachen is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |