Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat spul is echt dodelijk. Eén keer gehad op een vaag feest. Ze moesten me wegbrengen met de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
Neen, dat stond er niet opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..
Neem je Zwemkleding mee.
Je wordt gehaald en thuisgebracht door mijn moeder.
En je krijgt een snoepzakje mee bij het weggaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat me raden wat er op de uitnodiging stond..
Neem je Zwemkleding mee.
Je wordt gehaald en thuisgebracht door mijn moeder.
En je krijgt een snoepzakje mee bij het weggaan.
Ik zal eens ff kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is koninginnen bij? Zeker een leven aan het faken door uitgelogd te F5-en..
damn nu heb ik zin in een zak bugles...quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, je hebt nog een uitnodiging gekregen ook?
Zo 1830
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo 1830
Nee, ik ben 1.90quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Djarum het volgende:
iemand een kretekje?..
de meeste kinderfeestjes eindigen toch rond 18.30 uur?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo 1830
hmm... begin nu wel te twijfelen over je sebasser..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
Where does my heart beat now - celine dion.
Hoe erg![]()
Ja, waarom denk je dat skippybal nu hier is dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
de meeste kinderfeestjes eindigen toch rond 18.30 uur?
hmm.. zuip teveel.... die moet je ff uitleggen..quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat skippybal nu hier is dan?
Ik wou even het album van "beathackers - system error" luisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm... begin nu wel te twijfelen over je sebasser..![]()
Kretek is voor mensen met horizontale ogen, die zijn klein. Ik ben groot, ik ben blankquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. zuip teveel.... die moet je ff uitleggen..![]()
hij staat dus wel in je Itunes??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wou even het album van "beathackers - system error" luisteren.
Dus ik had bij itunes "beat" ingevoerd.
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kretek is voor mensen met horizontale ogen, die zijn klein. Ik ben groot, ik ben blank![]()
Maar je bent niet blank?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..![]()
Stijf 11 cm?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. ik heb geen horizontale ogen, en ik versla jouw lengte met 11 cm.. en ik rook het wel..![]()
Eensgelijks hier!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat zal 't zijn...en ik ben bang dat ik me oud zal voelen.Nee, ik wil vast wel een keer naar zo'n meet als ik in de gelegenheid ben en m'n FOK! verslaving echt hardnekkig blijkt te zijn..
![]()
haha, ah!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt omdat ik elke CD rip die ik in handen krijg.
en mijn ouders hebben deze CD.
quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
[sub]
in elke houding die jij wilt gast!![]()
Als mijn vriendin dat graag zou luisteren, nou, dat zou het mijn vriendin niet langer meer zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, ah!
ik dacht al dat je met zo'n flauwe smoes kwam van : "Ja, mijn vriendin luistert die graag"..
deze vind ik nog wel geloofwaardig![]()
maar verder:quote:
good choice!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat graag zou luisteren, nou, dat zou het mijn vriendin niet langer meer zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Djarum het volgende:
iemand een kretekje?..
zeg toch niet dat ik dat gebruikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon "Jij hebt een opening, en ik heb zin."
Dan ben je net zo kansloos.
Nou, ik zit dus binnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:08 schreef Djarum het volgende:
maar wat roken jullie dan nu?... om maar weer even OT te gaan..
Jij staat nog steeds in het stoppers topicquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus binnen.
Oh, en check deel 1 voor wat iedereen graag rookt.
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus binnen.
Oh, en check deel 1 voor wat iedereen graag rookt.
algehele onthouding sebas?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds in het stoppers topic
Ja, dat zag ik laatst ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds in het stoppers topic
Straks ff een tientje white widow halen denkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..
lekker jointje ofzo?..
Ik ga zo iets heul anders roken dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar misschien rook je nu wel heul iets anders toch..
lekker jointje ofzo?..
nee sorry! Want het was best wel lief van je dat je het aanbood.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks ff een tientje white widow halen denk
een shop om de hoek hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
goeie troep idd..
bij mijn shop om de hoek hadden ze laatst "black maze" was nieuw ofzo.. homegrown ofzo..
was ook een erg korte avond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |