Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Cyan het volgende:
Hij is ook te koop bij de Bijenkorf. Heb 'em daar vandaag gezien en het zag er goed uit! Je kan em toch kopen en eventueel terug brengen als hij niet het gewenste effect geeft?
BTW wat kost hij bij de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Cyan het volgende:
Hij is ook te koop bij de Bijenkorf. Heb 'em daar vandaag gezien en het zag er goed uit! Je kan em toch kopen en eventueel terug brengen als hij niet het gewenste effect geeft?
Hij kost daar ook ¤149 dus het is volgens mij een vastgestelde prijs. Als je iemand kent die bij Praxis, Bijenkorf, M&S, Hema of V&D werkt kan je misschien een kortingspasje lenen? Dan krijg je nog 15% korting.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
BTW wat kost hij bij de Bijenkorf?
Praxis ¤ 149
Dat is absolute onzin. Het kan alleen bij een koop op afstand, via internet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.
Ik geloof dat de termijn 8 dagen is.
Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het voor alle aankopen gold.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is absolute onzin. Het kan alleen bij een koop op afstand, via internet bijvoorbeeld.
Altijd hè!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het voor alle aankopen gold.
Dit is dus niet het licht waar we het hier over hebben.quote:
het idee is hetzelfde alleen is het wat uitgebreider qua kleuren...quote:Op zondag 28 januari 2007 09:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dit is dus niet het licht waar we het hier over hebben.
Dit systeem wekrt met lampen die verschillende kleuren wit hebben.
De lamp in dit topic werkt met LED's en heeft verschillende kleuren.
zijn er wel maar dan moet je niet naar de gamma of praxis gaan...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef Sjabba het volgende:
Is er al een ander eenvoudig rgb systeem beschikbaar of is Philips de eerste?
Je moet het ook meer als ondersteunend cq sfeerlicht zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
En hoeveel licht geeft zoiets nou? Die leddingen voor halogeen-fittingen geven net zoveel licht als een gloeiende spijker.
Wel een heeel erg mooi systeem!!!quote:
www.triolight.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef Sjabba het volgende:
Is er al een ander eenvoudig rgb systeem beschikbaar of is Philips de eerste?
Oke dat is iets waar we wat mee kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:08 schreef bbtb77 het volgende:
Heb er vorige week kennis mee mogen maken. De lamp ziet er erg gelikt uit, je kunt 'm met de AB dimmen en het contrast van de kleur aanpassen. Ze geven alleen erg weinig licht. Een hele muur een andere kleur geven? Ja alleen in het pikkedonker. Bij een beetje daglicht heeft de lamp een bereik van ongeveer een vierkante meter, op een meter afstand. Leuk om een hoek ergens achter een stoel of plant een kleur te geven, maar voor dat geld wel erg duur.
Damn..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef dolfg het volgende:
Dat filmpje op Youtube betreft een betaversie. De lamp die nu te koop is kun je niet zomaar ophangen. De trafo zit aangesloten met een stekkertje op de lamp. Om 'm op te hangen zul je d'r een gat in moeten boren...
Same here, dat zou erg tof zijn... Maar zelf knutselen zie ik ook niet zo zitten..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef Rapaille het volgende:
Erg jammer. Overigens valt de prijs best mee, designlampen zijn gewoon duur. Als deze lamp zou kunnen hangen (wat ie' dus dus niet kan) ben je in principe klaar.
Erg jammer, maar misschien komt er nog een hang versie. Ik wacht in ieder geval op iets wat kant-en-klaar is en ga niet zelf boren/knutselen.
Voor de heb is mischien een beetje verkeerd gezegd. Anders gezegd, het lijkt me wel watquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Jordy-B het volgende:
't is wel een dure grap voor de heb...
Gister stond dat de site er vanaf 29 january zou zijn en nu vanaf 30 januari, laat me raden, morgen staat er 31 januaryquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:39 schreef DaMook het volgende:
Idd jammer dat ze schijhnbaar niet kunnen hangen. Maar mischien ga ik er toch een halen voor de heb
.
EDIT: de officiele site komt er iig aan*klik*
Waarschijnlijk plastic, het staat op de grond, glas zou denk ik te riskant zijn..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef Rapaille het volgende:
Is die buitenkant overigens van glas of van plastic?
Ik zag inderdaad ook aardig sterretjes toen ik er recht inkeek. En dan zie je ook 3 of 4 LED's zitten, maar goed, wanneer kijk je nu recht een lamp in?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:47 schreef veldmuis het volgende:
Bij de praxis gezien vandaag. Zag eruit als vier felle grote LEDs, en dat gaf best wat licht, viel me iig mee!
Ja, nooit inderdaad! Ik bedoelde ook meer dat het voor LED-begrippen erg felle dingen zijn, had meer een stuk of 20 LEDjes verwacht ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad ook aardig sterretjes toen ik er recht inkeek. En dan zie je ook 3 of 4 LED's zitten, maar goed, wanneer kijk je nu recht een lamp in?
Ik moet nog even verzinnen hoe ik het ding mee naar huis krijg, maar ik heb er erg zin in om 'm thuis neer te zetten en te speulen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, nooit inderdaad! Ik bedoelde ook meer dat het voor LED-begrippen erg felle dingen zijn, had meer een stuk of 20 LEDjes verwacht ofzo.
Foto's!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef Jarno het volgende:
Hebbus.
En zo te voelen is het de buitenkant geen plastic iig. Moooooooooi ding.
Zo groot zijn ze toch niet??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen hoe ik het ding mee naar huis krijg, maar ik heb er erg zin in om 'm thuis neer te zetten en te speulen.
Ben benieuwd, vooral hoe het er in een donkerdere ruimte uitziet..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen bagagedrager en 't is net een onhandige maat doos. Maar dat komt wel goed. Als ik vanavond erg veel zin heb zal ik wel wat foto's maken.
Touwtje erom heen binden en em zo dragen? Het is toch niet zo'n enorme doos?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen hoe ik het ding mee naar huis krijg, maar ik heb er erg zin in om 'm thuis neer te zetten en te speulen.
Niet erg veel zin meer gehad dus om fototjes te makenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen bagagedrager en 't is net een onhandige maat doos. Maar dat komt wel goed. Als ik vanavond erg veel zin heb zal ik wel wat foto's maken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet erg veel zin meer gehad dus om fototjes te maken.
Niet boos worden op mijquote:
I know, maar ik heb hem ook gekocht als vervanging voor een lamp die we al hadden. Daar zat een standaard spaarlamp in dus het zou aardig zijn als ik die kleur een beetje kon benaderen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:28 schreef Jordy-B het volgende:
Hij kan ook uit, schijnt...
Lijkt me de makkelijkste oplossing als je even geen zin hebt aan een gekleurde muur...
Nope, programmeren is er niet bij (alhoewel het een kwestie van tijd is voordat iemand een Pocket PC applicatie verzint die dit wel kan), hij onthoudt wel de laatste kleur.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef Marsepein het volgende:
Kun je ook bepaalde kleuren programmeren, zodat je snel een bepaalde kleurinstelling kan vinden. Of moet je het elke keer opzoeken? Dat laatste lijkt me met drukknopjes wat onhandig.
Bij Karwei kun je hem tegen 15% korting kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:34 schreef lj_lightning het volgende:
150 eurie vindt ik nét iets teveel.... 100 euro was leuker geweest. Maar wel een erg tof ding![]()
Hoe krijg je die 15% kortingquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bij Karwei kun je hem tegen 15% korting kopen.
Ik heb personeels korting dus kan hem zoiezo tegen een lagere prijs kopenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bij Karwei kun je hem tegen 15% korting kopen.
Scheelt al wel zo ongeveer 20 euriesquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik heb personeels korting dus kan hem zoiezo tegen een lagere prijs kopenmaar toch blijft te te veul geld voor zo'n ding
![]()
Voor die prijs is ie wel heel erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik kan 'm voor 99 euro krijgen. Twijfel nu toch wel een beetje, stiekem.
Zit een kortingsbon in de folder.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hoe krijg je die 15% korting
Als je er continue naast blijft zitten en heel snel van bolletjes kunt wisselen wel ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:38 schreef kniertjeh het volgende:
Heb je niet hetzelfde effect met een gekleurd bolletje in een gewone lamp?![]()
WAAR!!?!?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik kan 'm voor 99 euro krijgen. Twijfel nu toch wel een beetje, stiekem.
Ik ben toch erg benieuwd naar foto's!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Jarno het volgende:
Kunnen die contacten dat ook niet voor ons regelen dan?quote:
Daar heb je mijn contactenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef matthijst het volgende:
Kreeg vandaag Philips folder in de bus, ding ziet er erg cool uit!
Kan iemand er ff een "echte" foto van maken? Die reclamefoto-tjes zijn altijd nogal gelikt
Oh ja: als je iemand kent die bij Philips, of Atos Origin werkt, die een Philips Myshop kaart heeft, kijk hem/haar dan ff lief aan: kunnen 'm voor 99,- krijgen
Bestel er een stuk of 10 dan! En verkoop ze voor 110 euro. Maak je 'n beetje winst, maar belangrijker nog, je maakt mensen blij.quote:
Je kan er maximaal 1 bestellen, helaas.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bestel er een stuk of 10 dan! En verkoop ze voor 110 euro. Maak je 'n beetje winst, maar belangrijker nog, je maakt mensen blij.
Pssst, ik bied 179.- euro.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan er maximaal 1 bestellen, helaas.
Maar als ik Veldmuis lief ga aankijken gaat dat volgens mij niet werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef matthijst het volgende:
Kreeg vandaag Philips folder in de bus, ding ziet er erg cool uit!
Kan iemand er ff een "echte" foto van maken? Die reclamefoto-tjes zijn altijd nogal gelikt
Oh ja: als je iemand kent die bij Philips, of Atos Origin werkt, die een Philips Myshop kaart heeft, kijk hem/haar dan ff lief aan: kunnen 'm voor 99,- krijgen
Foto's!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:14 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ik heb er van het weekend twee gekocht bij de Bijenkorf.
"ze kosten 150 euro of niet?"
Verkoopster: nee 149 euro
"doe er dan maar 2"
Verkoopster: Huh?
Heb ze dus neer gezet waar ik ze van te voren bedacht had waardoor de ruimte waar mijn barretje staat nu bijv. blauw oplicht, ziet er erg tof uit!
Dit filmpje hebben we al gehad met die irritante doosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef Thermo het volgende:
http://www.shinyshiny.tv/2006/10/philips_living.html
Ik denk dat de meeste mensen die 'em met korting kunnen krijgen een vast bedrag per jaar hebben dat ze aan korting mogen ontvangen. Althans mensen die werkzaam zijn voor o.a. de Bijenkorf of een ander bedrijf binnen Maxeda hebben een x bedrag per jaar dat ze aan korting mogen ontvangen. Als het op is dan is het op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zijn er dan geen mensen meer met contacten die dat voor een wat schappelijker prijs kunnen regelen?
Kloptquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die 'em met korting kunnen krijgen een vast bedrag per jaar hebben dat ze aan korting mogen ontvangen. Althans mensen die werkzaam zijn voor o.a. de Bijenkorf of een ander bedrijf binnen Maxeda hebben een x bedrag per jaar dat ze aan korting mogen ontvangen. Als het op is dan is het op.
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:58 schreef Jarno het volgende:
Wat een gezeik over de prijs.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Klopt300 euro per jaar korting. personeels korting is 15% op standaart artikelen en 10% op actie korting (Bij een zekere Maxeda bouwmarkt met een rood-geel logo
)
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat jij zegt!
Ik ga hem eind van de maand kopen en of hij dan 120 of 149 is ik wil hebben!
Of geven het anders uit...?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.
Check het bonushoeren topuc maar in UVTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Poehee het volgende:
[totally offtopic]
[..]
Hoezo winst? Bij het pokeren?
[/totally offtopic]
Ik ook niet, maar het is net hoe graag je iets wil. En ik doe aan creatief boekhouden en aan het end van de maand kan ik hem kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.
Helaas behoor ik niet tot die groep mensen.
Dat kan nog wel even durenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef dynamiet het volgende:
Dit moet ik hebben! die prijs is alleen jammer, wanneer de prijs <50 koop ik hem
Mooi, dan krijgen we eindelijk foto's te zien van dat ding in een huislijke omgeving!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Als het goed is ga ik hem aankomend weekend halen.
Koop dan voor 2 tientjes een foute discolamp bij de elektroboer op de hoek.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Wel ERG genaait dat de shuffle functie die in de winkel aanstaat er niet opzit..
Hoe moeilijk kan dat nou zijn om zoiets in te bouwen Philips!?
Als ik jou was zou ik in de winkel eens vragen hoe zij dat hebben geactiveerd. Het is waarschijnlijk een demo programma wat d.m.v. bepaalde toetsen aangezet kan worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Wel ERG genaait dat de shuffle functie die in de winkel aanstaat er niet opzit..
Ik vond het concept al nutteloos maar sinds ik de reclame heb gezien weet ik zeker dat dit ding pure geldverspilling is. De kleuren die ze laten zien zijn helemaal niet prettig of gezellig, het is net alsof die mensen opgesloten zitten in Cubequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef 2biergraag het volgende:
Ben ik nou de enige die het een dom ding vind waar je niks aan hebt.![]()
Beet je uit het rijtje Lavalamp
Ik werk in een winkelquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de winkel eens vragen hoe zij dat hebben geactiveerd. Het is waarschijnlijk een demo programma wat d.m.v. bepaalde toetsen aangezet kan worden.
Hoe staat die in de winkel dan aan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd naar die shufflefunctie! Ga morgen eens even bij ons kijken hoe dat zit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel.
Ik heb nu al twee klanten gehad die terugkwamen om te vragen hoe je die functie aan kon zetten, ik met Philips gebeld en het bleek dus dat het niet kan. Eentje heeft de lamp terug gebracht.
Maar ik vindt het dus juist zo vaag dat ze die functie er niet gewoon ingestopt hebben.
Van ie shuffle functie word je toch helemaa shuffle van aan het end van de avond?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb het opgenomen met mijn mobieltje, speciaal voor jullie![]()
![]()
!
http://www.youtube.com/watch?v=fbC8IqUpwqc
Vandaag even nagevraagd aan het promoteam dat bij de lamp stond en die beweerden allemaal dat de shufflefunctie alleen op het showmodel zit. Met andere woorden: Iedere winkel die de lamp verkoopt krijgt zo'n prachtig display met de shuffle-lamp om het maar zo even te noemenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Van ie shuffle functie word je toch helemaa shuffle van aan het end van de avond?Leuk voor in de winkel, maar moet er niet aan denken dat hij blijft veranderen.
kan toch? t is hsv zegmaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
I know, maar ik heb hem ook gekocht als vervanging voor een lamp die we al hadden. Daar zat een standaard spaarlamp in dus het zou aardig zijn als ik die kleur een beetje kon benaderen.
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Hoe staat die in de winkel dan aan?![]()
Ja dus. In iedere winkel waar ie te koop is zie je ook hetzelfde display staan. En het demomodel beschikt idd over die shufflefunctie zodat klanten kunnen zien dat die lamp van kleur verandert. Wordt door de leverancier geleverd en moet daarna ook weer retour.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?
Oh nee,quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef 2biergraag het volgende:
Je kunt het licht aan je gevoel aanpassen.
Nou ik heb me nog nooit groen gevoeld.![]()
Jepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?
wellicht heb je ze dan ook niet helemaal goed opgesteld (of je hebt het over 20 meter muur)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb er 2 thuis gehad, maar mn muur is te groot.. Er kwamen enkel 2 gekleurde plekjes op de muur. Dat vond ik toch jammer, ik had er veel meer van verwacht! Dus uiteindelijk besloten om ze terug te brengen. Als ze over een tijdje wellicht goedkoper zijn dan wil ik er nog wel een tweede keer over na denken
Ik heb geprobeerd op verschillende plekken neer te zetten, ook geprobeerd verder van de muur, maar dan wordt het schijnsel veel zwakker op de muur, waardoor er niet een mooie heldere kleur overblijft (ook niet als je hem op het felst en helderste zet)quote:Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef riley het volgende:
[..]
wellicht heb je ze dan ook niet helemaal goed opgesteld (of je hebt het over 20 meter muur)
kan je die link ook nog posten,ik kan hem niet vinden namelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef SoupNazi het volgende:
Het stelt inderdaad niet zo veel voor, zeker niet voor het geld wat je ervoor neertelt. De productiekosten zijn misschien 15 euro, dus die flinke winst die ze halen komt alleen door de noviteits-waarde. Als je op GoT kijkt kun je aardig wat mensen vinden die het zelf gemaakt hebben (waaronder ikzelf), en dan heb je voor die 150 euro 4 keer zo veel waarde voor je geld.![]()
Ohh gaaf, wij zaten er inderdaad ook aan te denken om zelf zoiets te maken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef SoupNazi het volgende:
Het stelt inderdaad niet zo veel voor, zeker niet voor het geld wat je ervoor neertelt. De productiekosten zijn misschien 15 euro, dus die flinke winst die ze halen komt alleen door de noviteits-waarde. Als je op GoT kijkt kun je aardig wat mensen vinden die het zelf gemaakt hebben (waaronder ikzelf), en dan heb je voor die 150 euro 4 keer zo veel waarde voor je geld.![]()
Hoeveel licht komt er nou daadwerkelijk af?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben er ook een!
Zagen hem vanmiddag bij mijn zus staan en hij is toch wel erg leuk hoor!
Ha collegaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb het opgenomen met mijn mobieltje, speciaal voor jullie![]()
![]()
!
http://www.youtube.com/watch?v=fbC8IqUpwqc
Ik zal even wat foto'tjes maken. brbquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoeveel licht komt er nou daadwerkelijk af?
't voordeel is dat je voor die prijs 10 à 12 sterke LEDs kunt gebruiken i.p.v 1 lamp. Dus ook 10 keer zo veel licht, én je kunt het lekker spreiden langs de muren of plafonds.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ohh gaaf, wij zaten er inderdaad ook aan te denken om zelf zoiets te maken!
Dank u.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal even wat foto'tjes maken. brb
Kun je hem niet aan het plafond maken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Als hij verder van de muur af komt staat hij zo in de loop.
Je kan idd rondjes draaien over de afstandsbediening.
Je kunt meerdere lampen met één AB tegelijk bedienen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe zit dat trouwens met meerdere? Moet je ze allemaal apart besturen of samen, of kan je daartussen kiezen?
Alleen bij 'koop op afstand'. Als je in een winkel koopt dan gelden de voorwaarden van de winkel waarbij het belangrijk is om te beseffen dat een winkel op geen enkele manier verplicht is om een verkocht product dat 'deugdelijk' is (dwz. dat functioneert voor waar het voor bedoeld is) terug te nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.
Ik geloof dat de termijn 8 dagen is.
Er komt behóórlijk wat licht af!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
En hoeveel licht geeft zoiets nou? Die leddingen voor halogeen-fittingen geven net zoveel licht als een gloeiende spijker.
Heu! Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:37 schreef funkymaster het volgende:
ey,
het is inderdaad waar dat, als je er verstand van hebt, je het voor een fractie van het geld zelf kan maken. Zie alhier, wat ik in mijn studentenkamertje heb gebouwt:
[afbeelding]
Alleen heb je dan geen flashy remote als bij phillips, maar je kunt bijvoorbeeld wel de wand zo belichten als je wilt.
Mooi gedaan, zoiets heb ik ook maar dan aan alle muren. Hoe stel jij de kleur in?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:37 schreef funkymaster het volgende:
ey,
het is inderdaad waar dat, als je er verstand van hebt, je het voor een fractie van het geld zelf kan maken. Zie alhier, wat ik in mijn studentenkamertje heb gebouwt:
[afbeelding]
Alleen heb je dan geen flashy remote als bij phillips, maar je kunt bijvoorbeeld wel de wand zo belichten als je wilt.
Prijsvraag:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef Adelante het volgende:
via orange kun je er een winnen
klik hier voor de prijsvraag
Hmmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Marsepein, stinkie heeft even gecheckt en als je hem aan en uit zet dan onthoudt hij de kleur van de stand waar hij op stond.
het heeft een tijdje geduurt voorat ik doorhad dat het antwoord dikgedrukt twee teksten naar boven stondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef superheist het volgende:
[..]
Prijsvraag:
Waar staat de afkorting LED voor?
Het antwoord op deze vraag vind je in bovenstaande tekst
![]()
Toch maar even mee gedaan
Ik vind 660 gulden voor 2 lampen een hoop geld.. Ik heb ze ook gezien, en erg mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:14 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ik heb er van het weekend twee gekocht bij de Bijenkorf.
"ze kosten 150 euro of niet?"
Verkoopster: nee 149 euro
"doe er dan maar 2"
Verkoopster: Huh?
Heb ze dus neer gezet waar ik ze van te voren bedacht had waardoor de ruimte waar mijn barretje staat nu bijv. blauw oplicht, ziet er erg tof uit!
300 euro, geen 600 gulden..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vind 660 gulden voor 2 lampen een hoop geld.. Ik heb ze ook gezien, en erg mooi.
Never mind...quote:
En dan zal de prijs ws gaan dalenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
Wegens succes tot september in de verkoop/reclame (orgineel geplanned was tot juni), daarna komt het in het vaste assortiment
niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef knny het volgende:
[..]
IK HEB ER 1 GEWONNEN !!!!!
via die prijsvraag
ik ben niet gebeld, zag na thuiskomst een doos staan met cadeaupapier van philiphsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Watervogel het volgende:
Hey dat is waar ook, ik heb ook meegedaan met de prijsvraag.. (heb er ook al eentje zelf gekocht hoor :-) ) maar Knny, heb je per mail antwoord gekregen of gewoon per post de lamp ontvangen? De post komt hier altijd wat later namelijk dus dan zou ik nog kans maken haha
Stommerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef knny het volgende:
[..]
IK HEB ER 1 GEWONNEN !!!!!
via die prijsvraag
Een extra sfeertje in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Pfff... ik moet helemaal niets hebben van die disco kleuren in mijn huis. Als je gewoon je woning
smaakvol aankleed - dus creme-achtige muren,mooie schilderijen en ditto behang - dan heb je
al 75% van je binnenwoning goed voorzien. [afbeelding]
Sommige mensen vinden creme dus echt helemaal niets (en dan doe ik mijn best om hier geenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Pfff... ik moet helemaal niets hebben van die disco kleuren in mijn huis. Als je gewoon je woning
smaakvol aankleed - dus creme-achtige muren,mooie schilderijen en ditto behang - dan heb je
al 75% van je binnenwoning goed voorzien. [afbeelding]
Hoe heb je hem opgesteld staan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef static het volgende:
Heb er ook eentje gekocht, wat valt dat tegen zeg. de lichtopbrensgt is echt om te huilen.
Je had hem gekocht als lamp om licht te gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef static het volgende:
Heb er ook eentje gekocht, wat valt dat tegen zeg. de lichtopbrensgt is echt om te huilen.
Zonder licht geen kleur kneus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:26 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Je had hem gekocht als lamp om licht te geven![]()
![]()
De bedoeling is juist kleur te geven, geen licht!
(Maar als je er niet tevreden mee bent neem ik hem wel over voor een prikkie hoor)
Wat voor kleur muur?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef static het volgende:
Ongeveer anderhalve meter van de muur.
Edit: naar de muur gericht uiteraard.
Wit/creme. Alleen het rood is goed te zien, de rest niet echt.quote:
Ik heb hem in een zijkamer van mijn woonkamer geplaats (gewoon een kleinere kamer ernaast die je volledig vanuit de woonkamer kunt zien). Maar misschien inderdaad even wennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
Mij viel het in eerste instantie ook wat tegen, maar je moet het echt zien als sfeer en bijverlichting. Als ie nu niet aanstaat, mis ik echt wat in huis. Maar je kunt er zeker niet een hele kamer mee verlichten nee.
Bon bewaren en teruggaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb die van mij nou zo'n 3 maanden maar sinds gister krijg ik geen blauwige kleuren meer. Alles waar veel blauw in zit (blauw en paars etc) zijn helder wit.....
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roi het volgende:
Ik heb ff in de FAQ van Philips gekeken en dat ding doet het zowiezo maar 1 jaar!![]()
Link/bron/url/o.i.d?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roi het volgende:
Ik heb ff in de FAQ van Philips gekeken en dat ding doet het zowiezo maar 1 jaar!![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Link/bron/url/o.i.d?
[edit]wat Pepernoot hierboven dus vraagt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pssst, heb je een linkje naar die FAQ, of naar het betreffende antwoord. 1 Jaar lijkt me wat kort.
*Knusjeknufkroel.quote:Op zondag 16 september 2007 00:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Alles al gehoord, maar Pepernoot![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.lighting.phili(...)20NL_061023_v1.0.pdf
The Black Pearlquote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
in het zwart issie ook stoer [afbeelding]
Ik heb er gisteren een gekocht en vond eigenlijk dat ie best veel licht geeft na al die negatieve praatquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb er vandaag eentje gekocht bij de Mediamarkt...geeft idd niet zoveel licht als ik zou willen...maar ben er wel blij mee.
Als ze de helft zouden kosten zou ik er ook nog 1 halen (of 2quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben er geneigd om nog eentje te kopen...maar ze zijn te duur!
Is dat nóg een andere dan de zwarte die nu bij de Bijenkorf is te krijgenquote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef rennor het volgende:
Komt binnenkort een 'Black Pearl' versie van uit, ca. ¤ 50,- duurder dan de gewone...
Meesterlijk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:37 schreef funkymaster het volgende:
ey,
[ afbeelding ]
Heb ooit 10 van die lampen gekocht, zonder afstandsbediening, geen kleuren-LEDs en niet instelbaar, bij de HEMA, stond geloof ik spaarlamp op de doos ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Buschetta het volgende:
Heb ooit 3 van die lampen gekocht in Azie zonder afstandsbediening maar wel met ingebouwde accu en oplaadplatvorm.....en shuffle functie.
Uitzetten en twee seconden op de aan knop drukken.quote:Op maandag 2 april 2007 19:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Prachtig ding en mooi stukje design in huis. Heb er al ruim 1,5 maand één. Jammer alleen dat er geen soort van shuffle functie op zit.
Als het de nieuwe versie is ...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Uitzetten en twee seconden op de aan knop drukken.
Ja maar het is design en dat verkoopt nu eenmaal erg goedquote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Buschetta het volgende:
Heb ooit 3 van die lampen gekocht in Azie zonder afstandsbediening maar wel met ingebouwde accu en oplaadplatvorm.....en shuffle functie.
Heb die dingen alleen af en toe aan als sfeer omdat mijn vriendinnetje het leuk vind....
29 euro. per 3 set.
In materiaal kost zoiets denk ik 10 euro ofzo. Je bent gek om 150 euro voor die rotzooi te betalen.
design ?!?! Dat ding ziet eruit als een kruising tussen een infrarood lamp uit 1970 en een bose speaker uit 1980.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja maar het is design en dat verkoopt nu eenmaal erg goed
ik zou er ook geen ¤ 150.- euro voor over hebben hoor![]()
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef SpaRood het volgende:
Ik denk erover om deze lamp te kopen....maar gaat de lamp maar 1 jaar mee?
De nieuwe versie heeft dat iddquote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef Chav het volgende:
Ik heb `m voor de kerst!!! Heb m net gehaald. Deze heeft wel een demo mode hoor...
PICS?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:17 schreef bleiblei het volgende:
Mijn broertje heeft zoiets zelf gebouwd.
Die heeft vier strips met luxeonleds gesoldeerd die met een printje op zijn pc zitten.
Vanaf de PC kannie net als dat Philips ding de kleuren veranderen, maar hij heeft ook een daglichtmodus derin geprogrammeerd. Zo begint het smorgens vroeg met blauw dat via rood, oranje opgloeit naar helder warmwit en savonds vice versa.
Wel jammer dattie niet de moeite heeft genomen er een mooi doosje omheen te maken.
Schijnt van wel (ff zoeken in dit topic en je vindt de oplossingquote:Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef malariamugske het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de 'gewone' witte versie van philips living colors en de nieuwe black pearl versie? in de mediamarkt zag ik staan dat de zwarte automatisch van kleuren kon veranderen. maar zie hierover niets in de gebruiksaanwijzing, behalve een demo-mode,waarin de kleuren idd erg snel veranderen. maar kan ik dit ook zelf instellen?
heel erg netjes gedaan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zelfbouw pakketje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu uiteindelijk ook gedaan, was een stuk goedkoper. Duurt het lang voor ze 'm versturen? Vanmiddag de aanvraag gedaan..quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb de Black Pearl versie via rentepunten gekocht bij de Postbank. En 't staat best leuk moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |