Ik denk dat de meeste mensen die 'em met korting kunnen krijgen een vast bedrag per jaar hebben dat ze aan korting mogen ontvangen. Althans mensen die werkzaam zijn voor o.a. de Bijenkorf of een ander bedrijf binnen Maxeda hebben een x bedrag per jaar dat ze aan korting mogen ontvangen. Als het op is dan is het op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zijn er dan geen mensen meer met contacten die dat voor een wat schappelijker prijs kunnen regelen?
Kloptquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die 'em met korting kunnen krijgen een vast bedrag per jaar hebben dat ze aan korting mogen ontvangen. Althans mensen die werkzaam zijn voor o.a. de Bijenkorf of een ander bedrijf binnen Maxeda hebben een x bedrag per jaar dat ze aan korting mogen ontvangen. Als het op is dan is het op.
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:58 schreef Jarno het volgende:
Wat een gezeik over de prijs.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Klopt300 euro per jaar korting. personeels korting is 15% op standaart artikelen en 10% op actie korting (Bij een zekere Maxeda bouwmarkt met een rood-geel logo
)
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat jij zegt!
Ik ga hem eind van de maand kopen en of hij dan 120 of 149 is ik wil hebben!
Of geven het anders uit...?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.
Check het bonushoeren topuc maar in UVTquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Poehee het volgende:
[totally offtopic]
[..]
Hoezo winst? Bij het pokeren?
[/totally offtopic]
Ik ook niet, maar het is net hoe graag je iets wil. En ik doe aan creatief boekhouden en aan het end van de maand kan ik hem kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben nu eenmaal structureel geld te veel.
Helaas behoor ik niet tot die groep mensen.
Dat kan nog wel even durenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef dynamiet het volgende:
Dit moet ik hebben! die prijs is alleen jammer, wanneer de prijs <50 koop ik hem
Mooi, dan krijgen we eindelijk foto's te zien van dat ding in een huislijke omgeving!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Als het goed is ga ik hem aankomend weekend halen.
Koop dan voor 2 tientjes een foute discolamp bij de elektroboer op de hoek.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Wel ERG genaait dat de shuffle functie die in de winkel aanstaat er niet opzit..
Hoe moeilijk kan dat nou zijn om zoiets in te bouwen Philips!?
Als ik jou was zou ik in de winkel eens vragen hoe zij dat hebben geactiveerd. Het is waarschijnlijk een demo programma wat d.m.v. bepaalde toetsen aangezet kan worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Wel ERG genaait dat de shuffle functie die in de winkel aanstaat er niet opzit..
Ik vond het concept al nutteloos maar sinds ik de reclame heb gezien weet ik zeker dat dit ding pure geldverspilling is. De kleuren die ze laten zien zijn helemaal niet prettig of gezellig, het is net alsof die mensen opgesloten zitten in Cubequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef 2biergraag het volgende:
Ben ik nou de enige die het een dom ding vind waar je niks aan hebt.![]()
Beet je uit het rijtje Lavalamp
Ik werk in een winkelquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:38 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de winkel eens vragen hoe zij dat hebben geactiveerd. Het is waarschijnlijk een demo programma wat d.m.v. bepaalde toetsen aangezet kan worden.
Hoe staat die in de winkel dan aan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef Roi het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd naar die shufflefunctie! Ga morgen eens even bij ons kijken hoe dat zit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel.
Ik heb nu al twee klanten gehad die terugkwamen om te vragen hoe je die functie aan kon zetten, ik met Philips gebeld en het bleek dus dat het niet kan. Eentje heeft de lamp terug gebracht.
Maar ik vindt het dus juist zo vaag dat ze die functie er niet gewoon ingestopt hebben.
Van ie shuffle functie word je toch helemaa shuffle van aan het end van de avond?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb het opgenomen met mijn mobieltje, speciaal voor jullie![]()
![]()
!
http://www.youtube.com/watch?v=fbC8IqUpwqc
Vandaag even nagevraagd aan het promoteam dat bij de lamp stond en die beweerden allemaal dat de shufflefunctie alleen op het showmodel zit. Met andere woorden: Iedere winkel die de lamp verkoopt krijgt zo'n prachtig display met de shuffle-lamp om het maar zo even te noemenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Van ie shuffle functie word je toch helemaa shuffle van aan het end van de avond?Leuk voor in de winkel, maar moet er niet aan denken dat hij blijft veranderen.
kan toch? t is hsv zegmaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
I know, maar ik heb hem ook gekocht als vervanging voor een lamp die we al hadden. Daar zat een standaard spaarlamp in dus het zou aardig zijn als ik die kleur een beetje kon benaderen.
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Hoe staat die in de winkel dan aan?![]()
Ja dus. In iedere winkel waar ie te koop is zie je ook hetzelfde display staan. En het demomodel beschikt idd over die shufflefunctie zodat klanten kunnen zien dat die lamp van kleur verandert. Wordt door de leverancier geleverd en moet daarna ook weer retour.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?
Oh nee,quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef 2biergraag het volgende:
Je kunt het licht aan je gevoel aanpassen.
Nou ik heb me nog nooit groen gevoeld.![]()
Jepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Roi, hoe kan het dan in de winkel wel met shuffle stand werken, is er een speciaal demo model opgestuurd naar elk verkooppunt?
wellicht heb je ze dan ook niet helemaal goed opgesteld (of je hebt het over 20 meter muur)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb er 2 thuis gehad, maar mn muur is te groot.. Er kwamen enkel 2 gekleurde plekjes op de muur. Dat vond ik toch jammer, ik had er veel meer van verwacht! Dus uiteindelijk besloten om ze terug te brengen. Als ze over een tijdje wellicht goedkoper zijn dan wil ik er nog wel een tweede keer over na denken
Ik heb geprobeerd op verschillende plekken neer te zetten, ook geprobeerd verder van de muur, maar dan wordt het schijnsel veel zwakker op de muur, waardoor er niet een mooie heldere kleur overblijft (ook niet als je hem op het felst en helderste zet)quote:Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef riley het volgende:
[..]
wellicht heb je ze dan ook niet helemaal goed opgesteld (of je hebt het over 20 meter muur)
kan je die link ook nog posten,ik kan hem niet vinden namelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef SoupNazi het volgende:
Het stelt inderdaad niet zo veel voor, zeker niet voor het geld wat je ervoor neertelt. De productiekosten zijn misschien 15 euro, dus die flinke winst die ze halen komt alleen door de noviteits-waarde. Als je op GoT kijkt kun je aardig wat mensen vinden die het zelf gemaakt hebben (waaronder ikzelf), en dan heb je voor die 150 euro 4 keer zo veel waarde voor je geld.![]()
Ohh gaaf, wij zaten er inderdaad ook aan te denken om zelf zoiets te maken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef SoupNazi het volgende:
Het stelt inderdaad niet zo veel voor, zeker niet voor het geld wat je ervoor neertelt. De productiekosten zijn misschien 15 euro, dus die flinke winst die ze halen komt alleen door de noviteits-waarde. Als je op GoT kijkt kun je aardig wat mensen vinden die het zelf gemaakt hebben (waaronder ikzelf), en dan heb je voor die 150 euro 4 keer zo veel waarde voor je geld.![]()
Hoeveel licht komt er nou daadwerkelijk af?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben er ook een!
Zagen hem vanmiddag bij mijn zus staan en hij is toch wel erg leuk hoor!
Ha collegaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb het opgenomen met mijn mobieltje, speciaal voor jullie![]()
![]()
!
http://www.youtube.com/watch?v=fbC8IqUpwqc
Ik zal even wat foto'tjes maken. brbquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoeveel licht komt er nou daadwerkelijk af?
't voordeel is dat je voor die prijs 10 à 12 sterke LEDs kunt gebruiken i.p.v 1 lamp. Dus ook 10 keer zo veel licht, én je kunt het lekker spreiden langs de muren of plafonds.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ohh gaaf, wij zaten er inderdaad ook aan te denken om zelf zoiets te maken!
Dank u.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal even wat foto'tjes maken. brb
Kun je hem niet aan het plafond maken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Als hij verder van de muur af komt staat hij zo in de loop.
Je kan idd rondjes draaien over de afstandsbediening.
Je kunt meerdere lampen met één AB tegelijk bedienen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe zit dat trouwens met meerdere? Moet je ze allemaal apart besturen of samen, of kan je daartussen kiezen?
Alleen bij 'koop op afstand'. Als je in een winkel koopt dan gelden de voorwaarden van de winkel waarbij het belangrijk is om te beseffen dat een winkel op geen enkele manier verplicht is om een verkocht product dat 'deugdelijk' is (dwz. dat functioneert voor waar het voor bedoeld is) terug te nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.
Ik geloof dat de termijn 8 dagen is.
Er komt behóórlijk wat licht af!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
En hoeveel licht geeft zoiets nou? Die leddingen voor halogeen-fittingen geven net zoveel licht als een gloeiende spijker.
Heu! Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:37 schreef funkymaster het volgende:
ey,
het is inderdaad waar dat, als je er verstand van hebt, je het voor een fractie van het geld zelf kan maken. Zie alhier, wat ik in mijn studentenkamertje heb gebouwt:
[afbeelding]
Alleen heb je dan geen flashy remote als bij phillips, maar je kunt bijvoorbeeld wel de wand zo belichten als je wilt.
Mooi gedaan, zoiets heb ik ook maar dan aan alle muren. Hoe stel jij de kleur in?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:37 schreef funkymaster het volgende:
ey,
het is inderdaad waar dat, als je er verstand van hebt, je het voor een fractie van het geld zelf kan maken. Zie alhier, wat ik in mijn studentenkamertje heb gebouwt:
[afbeelding]
Alleen heb je dan geen flashy remote als bij phillips, maar je kunt bijvoorbeeld wel de wand zo belichten als je wilt.
Prijsvraag:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef Adelante het volgende:
via orange kun je er een winnen
klik hier voor de prijsvraag
Hmmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Marsepein, stinkie heeft even gecheckt en als je hem aan en uit zet dan onthoudt hij de kleur van de stand waar hij op stond.
het heeft een tijdje geduurt voorat ik doorhad dat het antwoord dikgedrukt twee teksten naar boven stondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef superheist het volgende:
[..]
Prijsvraag:
Waar staat de afkorting LED voor?
Het antwoord op deze vraag vind je in bovenstaande tekst
![]()
Toch maar even mee gedaan
Ik vind 660 gulden voor 2 lampen een hoop geld.. Ik heb ze ook gezien, en erg mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:14 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ik heb er van het weekend twee gekocht bij de Bijenkorf.
"ze kosten 150 euro of niet?"
Verkoopster: nee 149 euro
"doe er dan maar 2"
Verkoopster: Huh?
Heb ze dus neer gezet waar ik ze van te voren bedacht had waardoor de ruimte waar mijn barretje staat nu bijv. blauw oplicht, ziet er erg tof uit!
300 euro, geen 600 gulden..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik vind 660 gulden voor 2 lampen een hoop geld.. Ik heb ze ook gezien, en erg mooi.
Never mind...quote:
En dan zal de prijs ws gaan dalenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Roi het volgende:
Wegens succes tot september in de verkoop/reclame (orgineel geplanned was tot juni), daarna komt het in het vaste assortiment
niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef knny het volgende:
[..]
IK HEB ER 1 GEWONNEN !!!!!
via die prijsvraag
ik ben niet gebeld, zag na thuiskomst een doos staan met cadeaupapier van philiphsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Watervogel het volgende:
Hey dat is waar ook, ik heb ook meegedaan met de prijsvraag.. (heb er ook al eentje zelf gekocht hoor :-) ) maar Knny, heb je per mail antwoord gekregen of gewoon per post de lamp ontvangen? De post komt hier altijd wat later namelijk dus dan zou ik nog kans maken haha
Stommerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef knny het volgende:
[..]
IK HEB ER 1 GEWONNEN !!!!!
via die prijsvraag
Een extra sfeertje in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Pfff... ik moet helemaal niets hebben van die disco kleuren in mijn huis. Als je gewoon je woning
smaakvol aankleed - dus creme-achtige muren,mooie schilderijen en ditto behang - dan heb je
al 75% van je binnenwoning goed voorzien. [afbeelding]
Sommige mensen vinden creme dus echt helemaal niets (en dan doe ik mijn best om hier geenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
Pfff... ik moet helemaal niets hebben van die disco kleuren in mijn huis. Als je gewoon je woning
smaakvol aankleed - dus creme-achtige muren,mooie schilderijen en ditto behang - dan heb je
al 75% van je binnenwoning goed voorzien. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |