Je had hem gekocht als lamp om licht te gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef static het volgende:
Heb er ook eentje gekocht, wat valt dat tegen zeg. de lichtopbrensgt is echt om te huilen.
Zonder licht geen kleur kneus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:26 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Je had hem gekocht als lamp om licht te geven![]()
![]()
De bedoeling is juist kleur te geven, geen licht!
(Maar als je er niet tevreden mee bent neem ik hem wel over voor een prikkie hoor)
Wat voor kleur muur?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef static het volgende:
Ongeveer anderhalve meter van de muur.
Edit: naar de muur gericht uiteraard.
Wit/creme. Alleen het rood is goed te zien, de rest niet echt.quote:
Ik heb hem in een zijkamer van mijn woonkamer geplaats (gewoon een kleinere kamer ernaast die je volledig vanuit de woonkamer kunt zien). Maar misschien inderdaad even wennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
Mij viel het in eerste instantie ook wat tegen, maar je moet het echt zien als sfeer en bijverlichting. Als ie nu niet aanstaat, mis ik echt wat in huis. Maar je kunt er zeker niet een hele kamer mee verlichten nee.
Bon bewaren en teruggaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb die van mij nou zo'n 3 maanden maar sinds gister krijg ik geen blauwige kleuren meer. Alles waar veel blauw in zit (blauw en paars etc) zijn helder wit.....
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roi het volgende:
Ik heb ff in de FAQ van Philips gekeken en dat ding doet het zowiezo maar 1 jaar!![]()
Link/bron/url/o.i.d?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roi het volgende:
Ik heb ff in de FAQ van Philips gekeken en dat ding doet het zowiezo maar 1 jaar!![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Link/bron/url/o.i.d?
[edit]wat Pepernoot hierboven dus vraagt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pssst, heb je een linkje naar die FAQ, of naar het betreffende antwoord. 1 Jaar lijkt me wat kort.
*Knusjeknufkroel.quote:Op zondag 16 september 2007 00:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Alles al gehoord, maar Pepernoot![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.lighting.phili(...)20NL_061023_v1.0.pdf
The Black Pearlquote:Op maandag 26 november 2007 10:56 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
in het zwart issie ook stoer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |