De nieuwe versie heeft dat iddquote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef Chav het volgende:
Ik heb `m voor de kerst!!! Heb m net gehaald. Deze heeft wel een demo mode hoor...
PICS?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:17 schreef bleiblei het volgende:
Mijn broertje heeft zoiets zelf gebouwd.
Die heeft vier strips met luxeonleds gesoldeerd die met een printje op zijn pc zitten.
Vanaf de PC kannie net als dat Philips ding de kleuren veranderen, maar hij heeft ook een daglichtmodus derin geprogrammeerd. Zo begint het smorgens vroeg met blauw dat via rood, oranje opgloeit naar helder warmwit en savonds vice versa.
Wel jammer dattie niet de moeite heeft genomen er een mooi doosje omheen te maken.
Schijnt van wel (ff zoeken in dit topic en je vindt de oplossingquote:Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef malariamugske het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de 'gewone' witte versie van philips living colors en de nieuwe black pearl versie? in de mediamarkt zag ik staan dat de zwarte automatisch van kleuren kon veranderen. maar zie hierover niets in de gebruiksaanwijzing, behalve een demo-mode,waarin de kleuren idd erg snel veranderen. maar kan ik dit ook zelf instellen?
heel erg netjes gedaan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zelfbouw pakketje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu uiteindelijk ook gedaan, was een stuk goedkoper. Duurt het lang voor ze 'm versturen? Vanmiddag de aanvraag gedaan..quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb de Black Pearl versie via rentepunten gekocht bij de Postbank. En 't staat best leuk moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |