ThaDuck ken je krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit van gehoord ben benieuwd...
Stuur Kruys maar richting Den Bosch trouwens![]()
Ik neem aan dat Utrecht een eenzijdige optie heeft om zijn contract met 2 jaar te verlengen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat als hij daluk de pannen van het dak speelt en er interresse komt Ajax AZ of buitenlandse clubs???
Optie van 2 jaar lichten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat als hij daluk de pannen van het dak speelt en er interresse komt Ajax AZ of buitenlandse clubs???
In het ad staat dat dit vanaf 1 juni 2009 pas geldt trouwens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:06 schreef Eilanden het volgende:
En volgens mij nog slim ook .. eerst voor 5 maanden en na 1 juni is 'ie een EU-speler
Roiha was toch wel een topspeler hoor toendertijd, koste fukking een miljoen gulden om die gozer over te nemen. Als je dan gaat rekenen wat hij koste per doelpunt was het toch wel errug veelquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is dit wel een top-speler itt de namen die jij noemt
Speelde bij Panathinaikos maar kon daar niet zettelen ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heeft zo;n speler geen club?
Dit staat op ad.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik dacht dat ie geen salaris uitbetaald kreeg bij Panathinaikos en daarom zijn contract heeft laten ontbinden ?
quote:Sanmartean wordt in Nederland begeleid door spelersmakelaar Hakim Slimani. ,,Ik ben via Nordin Wooter in contact gekomen met hem,’’ legt Slimani uit. ,,Lucian heeft een moeilijke periode achter de rug in Griekenland. De trainer zag het absoluut niet in hem zitten. Hij heeft afgelopen anderhalf jaar amper de kans gekregen te voetballen. Desondanks wilde de club de tweejarige optie die in zijn contract was opgenomen lichten. We hebben vervolgens een arbitragezaak aangespannen bij de FIFA en die hebben we gewonnen. Sinds eind januari is hij transfervrij.’
Je moet dan ook pas aan het end pieken. Play offs en Beker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien komt het toch nog goed dit seizoen
mischien zou je je spelers kunnen steunen ipv zo dom te lopen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kruys! Opgeruimd staat netjes, laat hem maar lekker bij zijn pappie gaan voetballen!
Zo zijn we niet in Utreg....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef dollce het volgende:
[..]
mischien zou je je spelers kunnen steunen ipv zo dom te lopen doen
YouTube maybe?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Is die goal van Fortune nergens online te vinden?
Mooi stuk inderdaad, hopelijk steekt de KNVB er geen stokje voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nordin Wooter was lyrisch over Sanmartean, hij zei dat hij er wel een seizoenskaart voor wilde kopen omdat het een leuke speler was om te zien. Ben benieuwd.
Vele met jou!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nordin Wooter was lyrisch over Sanmartean, hij zei dat hij er wel een seizoenskaart voor wilde kopen omdat het een leuke speler was om te zien. Ben benieuwd.
Op basis waarvan zouden ze er dan een stokje voor moeten steken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi stuk inderdaad, hopelijk steekt de KNVB er geen stokje voor.
Precies! Die werkvergunning is volgens mij een kwestie van tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Kan niet, een speler zonder contract mag tijdens het seizoen gewoon bij een club tekenen. Dus de KNVB kan er niks aan doen, als ze dat zouden willen.
Het is te hopen dat dat niet te lang duurt, lijkt me toch wel een speler die belangrijk kan worden voor Utregquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Precies! Die werkvergunning is volgens mij een kwestie van tijd
Ik denk niet dat je zo kan oordelen over een speler die je zelden of nooit hebt zien spelen, of ken jij hem beter?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat niet te lang duurt, lijkt me toch wel een speler die belangrijk kan worden voor Utreg
Booy heeft in principe een contract tot de zomer van 2008.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef methodmich het volgende:
Trond Sollied heeft zich gisteren ook weer gemeld als toeschouwer bij de training van Club Brugge. Kan puur op basis van interesse zijn en om oude bekenden te ontmoeten, maar evengoed een aanzetje tot een hernieuwde samenwerking. Dus ik weet eigenlijk niet of Booy wel naar België gaat hoor.
Ik vind het alleen best als van Loen hem niet vervangtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Booy heeft in principe een contract tot de zomer van 2008.
Maar ik denk dat velen met mij er niet rouwig om zullen zijn als ie na dit seizoen vertrekt, en of dat dan naar Brugge is of naar iemand anders dat maakt me eigenlijk weinig uit.
http://www.zshare.net/download/0-1-fortune-avi.htmlquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Is die goal van Fortune nergens online te vinden?
blessure aan het bovenbeenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef BVO het volgende:
Wat is er met Vorm? Ook ziek?
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, als we tegen NEC dan maar weer 3 punten pakken.
ad.nlquote:Honger naar gras en bal
Door HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - De aanvragen voor de verblijfsvergunning en de werkvergunning zijn inmiddels op de post.
Lucian Sanmartean - viervoudig Roemeens international - staat te popelen om bij FC Utrecht aan de slag te kunnen. Intussen is het zaak om helemaal fit te worden.
Lucian Sanmartean draagt de witste schoenen van het gezelschap dat op de vrije dag van de selectie van FC Utrecht op het trainingsveld staat. Echt trainen is er voor hem nog niet bij, maar graag demonstreert hij aan de reserves van Jong FC Utrecht even zijn fluwelen traptechniek.
Vanaf de rand van het strafschopgebied zet hij het binnenkantje van zijn rechtervoet met een korte beweging tegen de bal... die in de kruising verdwijnt.
De Utrechtse beloften vinden het prachtig, melden bij het verlaten van het veld dat dit de beste training was van het seizoen. De Roemeense international Sanmartean glimlacht. Het tekent zijn honger naar gras en bal, na een lange periode van gedwongen absentie bij het Griekse Panathinaikos.
Gesprek bij het raam op trainingscomplex Zoudenbalch. Een raam dat uitzicht biedt op stadion Galgenwaard, blinkend in het zonnetje. Daar wil Sanmartean zo graag ook uitblinken, bewijzen dat hij een aanwinst is voor FC Utrecht.
Bizar eigenlijk, vindt Hakim Slimani - zaakwaarnemer van Sanmartean, dat hij door een conflict met de trainer niet meer aan spelen toe kwam in Athene: ,,Hij was de beste speler daar. Lucian was de publiekslieveling, de collega-spelers zijn regelmatig naar de trainer gestapt om hem op te stellen, maar het gebeurde niet.’’
Sinds januari 2006 zat er zelfs geen groepstraining meer voor Sanmartean in. Rondjes lopen met de conditietrainer, en met zijn vriendin, de Roemeense 4x400 meter-loopster Maria Rus.
,,Ik heb haar zien lopen op de Olympische Spelen van Athene. Ja, dat was dan weer een voordeel van mijn Griekse avontuur. Of ze snel is? Natuurlijk, maar ik versla haar wel, hoor.’’
Sanmartean lacht. Het Griekse leed is achter de rug.
,,Ik ben hier in Utrecht hartstikke goed ontvangen. Voelde me meteen op mijn gemak. Ik was meteen lid van de familie, dat is erg belangrijk voor me na die moeilijke periode in Griekenland. Alleen voor jezelf lopen, is heel moeilijk voor een voetballer. Gelukkig is dat nu afgelopen.’’
Daarvoor was wel een arbitragezaak nodig. Waarin speler het won van de club en transfervrij mocht vertrekken. Een terechte uitspraak, vindt Sanmartean zelf: ,,Zij hadden me laten lijden.’’
Een terugkeer naar Roemenië was een optie. Ook bij AZ in Alkmaar mocht Sanmartean op stage. Het werd FC Utrecht, de club van Louis van Gaal werd afgebeld.
,,Verschillende clubs in Roemenië wilden me. Maar ik hou wel van het spelen in het buitenland. Ik ben nu drie, vier jaar uit Roemenië weg. De mentaliteit is er anders, het spelsysteem ook. Toen ik bij FC Utrecht kwam, voelde het meteen goed. Zoals ik al zei: heel warm. De mensen waren hier - heel anders ook dan in Griekenland - relaxed. Ze wilden me, en dan is het goed. ’’
,,Ik denk bovendien hier in Utrecht eerder een kans te krijgen om me te bewijzen dan bij AZ. Het is nu zaak om weer helemaal fit te worden.’’
Wat ook meespeelde in de afweging om voor Nederland te kiezen, is dat het Nederlandse voetbal een goede naam heeft in Roemenië. Al zijn er maar weinig Roemenen in Nederland actief.
Sanmartean: ,,Ogararu, Mitea... Chivu heeft hier gespeeld. Het zijn er niet veel, maar het zijn wel allemaal top-spelers. In Roemenië is het Nederlandse voetbal populair. Alleen was het even wat minder toen jullie ons versloegen. Nogmaals bedankt hoor!’’
Het zijn even spannende als drukke dagen voor Sanmartean, in afwachting van de vereiste papieren. Na een proef-optreden bij Jong FC Utrecht, de daaropvolgende contractonderhandelingen en het bereikte akkoord, vloog Sanmartean terug naar Roemenië om z’n spullen te verzamelen. Hij zat zondag al in de Rotterdamse Kuip om zijn nieuwe ploegmakkers tegen Feyenoord aan het werk te zien.
Om te constateren dat hij wel het een en ander kan toevoegen aan het aanvalsspel van FC Utrecht? Sanmartean ontwijkt. ,,Ik vind het echt te vroeg voor een oordeel over FC Utrecht. Ik zie ze vrijdag weer tegen NEC, dan spelen ze thuis. Ik heb begrepen dat dat nogal verschil uitmaakt, uit of thuis. Gek eigenlijk. Voetbal is toch voetbal?’’
,,Maar laten we maar niet te veel praten, ik hoop dat ik mijn voeten binnenkort kan laten spreken.’’
In het Utrechtse hotelappartement schakelt die avond Lucian Sanmartean de televisie in voor een Champions League-potje. PSV - Arsenal. Reken maar dat hij met meer dan gewone interesse kijkt, de man die in 2004 voor Panathinaikos in de Champions League de 4-1 scoorde tegen PSV: ,,Het zou aardig zijn om dat nog een keer te doen, dit seizoen.’’
Of de televisie vanavond weer aangaat voor de Champions League, is de vraag. Dan heeft, als het goed is, zijn vriendin zich bij hem gevoegd in Utrecht. Sanmartean: ,,Het is ook wel eens goed om het over wat anders te hebben dan over voetbal. Over het normale leven.’’
quote:
Waarschijnlijk is ie er pas bij tijdens de competitie-wedstrijd tegen AZ.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar in het stukje staat 'dat hij ze tegen NEC weer ziet' ... ik had eigenlijk de hoop dat 'ie gewoon mee zou doen
af en toe een avondwedstrijd is wel lekkerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil zondagmiddag 14:30 wedstrijden
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
af en toe een avondwedstrijd is wel lekker![]()
Maar maximaal 3 á 4 keer per jaar, verder alles zondagmiddag![]()
Mja ik dacht ook later van naja laat maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:08 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ja niet dus![]()
Ik kon nergens een zwarte bril vinden![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef zatoichi het volgende:
Erg jammer alleen dat ze het neerhalen van die doorgebroken Utreg speler niet lieten zien; de grootste blunder van de scheids...
bij Talpa bedoel je? Die laten we vaker discutabele momenten van de wedstrijd niet zien. Doen ze bij alle clubs, niet alleen bij utrecht...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef zatoichi het volgende:
Lekkere wedstrijd gisterenavond en ook nog op tijd thuis voor de wedstrijden; ik had tijdens de wedstrijd zelf niet door hoe die goal was van caluwe, maar die raakt het toch wel erg lekker!
Erg jammer alleen dat ze het neerhalen van die doorgebroken Utreg speler niet lieten zien; de grootste blunder van de scheids...
Ook al kriebels in de buikquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Joesse het volgende:
Vanavondben benieuwd of t weer een waterballet gaat worden
Vanavond maakt de uitslag mij juist heel veel uit! In de competitie moeten ze maar bikkelen, vanavond moeten ze winnen!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het maar ouderwets bikkelen wordt maakt de uitslag me niet eens zoveel meer uit.
Keihard aanpakken die ballerina’s van AZ.
2-1quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of de FC kan stunten vanavond,
Tis wel de enige verdediger die:quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef Joesse het volgende:
ben ik de enige die Dickoh een hele matige voetballer vind?
idd! "Boukhari komt de stad niet uit".quote:
Vind ik ook; sterker nog, dat vond de scheids zelfs; maar ja de media denkt daar blijkbaar anders over...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Schandalige spreekkoren ? Ik denk eerder een schandalige provocatie van Boukhari
Ik was zo boos toen die ddat deed he maar volgens nog wel wat meer mensenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:36 schreef DiMacho het volgende:
[..]
idd! "Boukhari komt de stad niet uit".
Wat een walgelijk mannetje. Maar verder een leuke wedstrijd gezien!!
Qua inzicht wel een goede voetballer, maar baltechnisch vrij zwak.. z'n linkerbeen gebruikt ie gewoon niet en de balbeheersing met zn rechterbeen liet gisteren maar ook afgelopen vrijdag zeer te wensen over.. 90% van de ballen verdwijnen over de zijlijn maar goed daar hebben er meer last vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Dickoh een matige voetballer ? De beste verdediger die we sinds jaren hebben lopen man…. (al speelde ie gisteren niet best)
Maar wel de meest constante verdediger dit seizoen, en een leider, ik zie ‘m nog wel voor een flink bedrag verkocht worden ooit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
Qua inzicht wel een goede voetballer, maar baltechnisch vrij zwak.. z'n linkerbeen gebruikt ie gewoon niet en de balbeheersing met zn rechterbeen liet gisteren maar ook afgelopen vrijdag zeer te wensen over.. 90% van de ballen verdwijnen over de zijlijn maar goed daar hebben er meer last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |