ThaDuck ken je krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit van gehoord ben benieuwd...
Stuur Kruys maar richting Den Bosch trouwens![]()
Ik neem aan dat Utrecht een eenzijdige optie heeft om zijn contract met 2 jaar te verlengen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat als hij daluk de pannen van het dak speelt en er interresse komt Ajax AZ of buitenlandse clubs???
Optie van 2 jaar lichten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat als hij daluk de pannen van het dak speelt en er interresse komt Ajax AZ of buitenlandse clubs???
In het ad staat dat dit vanaf 1 juni 2009 pas geldt trouwens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:06 schreef Eilanden het volgende:
En volgens mij nog slim ook .. eerst voor 5 maanden en na 1 juni is 'ie een EU-speler
Roiha was toch wel een topspeler hoor toendertijd, koste fukking een miljoen gulden om die gozer over te nemen. Als je dan gaat rekenen wat hij koste per doelpunt was het toch wel errug veelquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is dit wel een top-speler itt de namen die jij noemt
Speelde bij Panathinaikos maar kon daar niet zettelen ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heeft zo;n speler geen club?
Dit staat op ad.nlquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik dacht dat ie geen salaris uitbetaald kreeg bij Panathinaikos en daarom zijn contract heeft laten ontbinden ?
quote:Sanmartean wordt in Nederland begeleid door spelersmakelaar Hakim Slimani. ,,Ik ben via Nordin Wooter in contact gekomen met hem,’’ legt Slimani uit. ,,Lucian heeft een moeilijke periode achter de rug in Griekenland. De trainer zag het absoluut niet in hem zitten. Hij heeft afgelopen anderhalf jaar amper de kans gekregen te voetballen. Desondanks wilde de club de tweejarige optie die in zijn contract was opgenomen lichten. We hebben vervolgens een arbitragezaak aangespannen bij de FIFA en die hebben we gewonnen. Sinds eind januari is hij transfervrij.’
Je moet dan ook pas aan het end pieken. Play offs en Beker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien komt het toch nog goed dit seizoen
mischien zou je je spelers kunnen steunen ipv zo dom te lopen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kruys! Opgeruimd staat netjes, laat hem maar lekker bij zijn pappie gaan voetballen!
Zo zijn we niet in Utreg....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef dollce het volgende:
[..]
mischien zou je je spelers kunnen steunen ipv zo dom te lopen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |