Tis wel de enige verdediger die:quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef Joesse het volgende:
ben ik de enige die Dickoh een hele matige voetballer vind?
idd! "Boukhari komt de stad niet uit".quote:
Vind ik ook; sterker nog, dat vond de scheids zelfs; maar ja de media denkt daar blijkbaar anders over...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Schandalige spreekkoren ? Ik denk eerder een schandalige provocatie van Boukhari
Ik was zo boos toen die ddat deed he maar volgens nog wel wat meer mensenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:36 schreef DiMacho het volgende:
[..]
idd! "Boukhari komt de stad niet uit".
Wat een walgelijk mannetje. Maar verder een leuke wedstrijd gezien!!
Qua inzicht wel een goede voetballer, maar baltechnisch vrij zwak.. z'n linkerbeen gebruikt ie gewoon niet en de balbeheersing met zn rechterbeen liet gisteren maar ook afgelopen vrijdag zeer te wensen over.. 90% van de ballen verdwijnen over de zijlijn maar goed daar hebben er meer last vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Dickoh een matige voetballer ? De beste verdediger die we sinds jaren hebben lopen man…. (al speelde ie gisteren niet best)
Maar wel de meest constante verdediger dit seizoen, en een leider, ik zie ‘m nog wel voor een flink bedrag verkocht worden ooit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
Qua inzicht wel een goede voetballer, maar baltechnisch vrij zwak.. z'n linkerbeen gebruikt ie gewoon niet en de balbeheersing met zn rechterbeen liet gisteren maar ook afgelopen vrijdag zeer te wensen over.. 90% van de ballen verdwijnen over de zijlijn maar goed daar hebben er meer last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |