Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Zou het kunnen dat Henkie, Davids als linksmidden zou gaan gebruiken en Heitinga als verdedigende mid?
Idd, dan is Markus toch nog van waarde geweest dit seizoenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Als je 3-4-3 speelt bedoel ik he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het veel te verdedigend. hij moet gewoon met Davids - Sneijder - Gabri gaan spelen.
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.quote:Oooh kriebels Dat dit een hagenees zomaar komt zeggen Lief van je
Waar staat het op de tottenham forums dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is niet lief bedoelt. Wil dat deze bulldog gewoon elke week in de basis staat en ons volgende week naar de finale van de Carling Cup schiet. Blijkbaar gaat dat dus niet gebeuren.
Black-Death, kan eventueel ook deze gebruiken in de OP.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Markus, het ga je goed in Bremen!
Klopt, maar ik ben hoopvol voor 1xquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Markus out, Edgar in, dat zou naast de geweldige overwinning gisteren mijn week helemaal perfect maken!
Zlatan niet succesvol geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
Op de één of andere manier vind ik het wel jammer dat Rosenberg weg is. Volgens mij is hij toch een topspits, en gaat hij vlammen bij Werder. Helaas is de Mälmo kweekvijver nu niet succesvol gebleken.
Edgar.
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zlatan niet succesvol geweest?
Daarom nu niet, toen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat het NU met Rosenberg niet goed is gegaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd van wel, zullen vast al contacten zijn gemaakt hoor. Alleen het wachten was op een speler die wegging, die is er nu dusja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Terrorbita het volgende:
Iedereen roept Edgar maar moet nog maar is zien of er uberhaupt nog wel een aankoop gedaan gaat worden met het nu verkregen geld.
excuus, las er ff overheenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "nu niet"?
Helaas heeft ten Cate een beetje moeite met simpele beslissingen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Davids is exact de speler die Ten Cate zoekt. ik bedoel, een veel simpelere optelsom zal er niet te maken zijn...
Gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
RayMania, pas jij eens heuuuuuuullllll snel de OP aan met http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/rosenberg.jpg
4,5 milquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
4,5 miljoen las ik in het vorige topic. Mooi bedrag dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Roi het volgende:
Voor hoeveel gaat dat mannetje nou weg ?
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Geloof moet je hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Iedereen weer in rep en roer vanwege een gerucht van een hagenees
HIj post nu als Spurs supporterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Stiekem is 'ie ook Ajacied.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Suijk het volgende:
Heitinga gaat weer terug naar achter jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Verrassend, denk dat iedereen dat nu zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik druk op F5 en krijg in de header dezelfde Rosenberg-foto te zien als ik er onder postte![]()
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar dan zal er toch ook wel een middenvelder gaan. Waar moet hij anders staan?
Oh ja met het vertek van Grygera natuurlijk... Zou t kunnen. Maduro vaste bankzitterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga gaat weer terug naar achter ja![]()
Davids voor maduro idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Vertonghen is nog lerende, Maduro net terugkomende, Krohn-Dehli niet goed genoeg en Perez is tweede keus achter Sneijder. Bovendien mag Gabri af en toe ook wat rust krijgen.
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Zijn er uberhaupt bronnen voor het Davids-gerucht?
Ik was Roger helemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Roger hebben we ook nog... (Krohn Deli tel ik al niet meer mee.En Urbi speelt ook steeds vaker op een plek waar Edgar kan spelen)
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Van Geel drinkt toch alleen koffie met de nieuwe aanwinsten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus niemand heeft hem zien lunchen met Van Geel?![]()
In de Koffieshop?quote:
Uiteraard.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen Rosenberg erin staat![]()
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, een hagenees die een vriend in engeland heeft
Nou dan komt davids naar ajaxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Geen vriend maar een familielid en die heeft het meestal 10 van de 10x goed.
quote:
yessirquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
Pizzakoppo dat je Ludacriss niet gelooft weten we nu wel.
Tegen die tijd zijn Schilder, Sarpong, Anita en Maduro wel weer op niveau en zit Seedorf op de tribune in Milaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Luco het volgende:
Markusfan?
Davids zou leuk zijn, maar die houdt het anderhalf seizoen vol, en dan istie alweer op, en gaat hij stoppen denk ik. Zelfde houdbaarheidsdatum als Stam dus...
Quincyis overschat, Jenner is onhaalbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Rosales en Lindenberg verkopen zou mooi zijn. Dan nog een goede verdedigende middenvelder een rechtsbuiten (Quincy, Jenner?) erbij dan zou het erg mooi zijn.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had zeker een shirtje met Rosenberg erop![]()
Als het in Quincy zijn hoofd goed zit is het de beste rechtsbuiten van Nederland. Maar hij heeft nogal wat mentale problemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Quincyis overschat, Jenner is onhaalbaar.
Dan kan je nog beter Rosales en Lindenberg houdenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Rosales en Lindenberg verkopen zou mooi zijn. Dan nog een goede verdedigende middenvelder een rechtsbuiten (Quincy, Jenner?) erbij dan zou het erg mooi zijn.
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter Rosales en Lindenberg houden
De Mul en Leoquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.
Finidiquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke noem jij eens een goede rechtsbuiten die een mannetje voorbij kan komen en een goede voorzet kan geven.
De Mul heeft een redelijke voorzet maar kan zijn man niet voorbij komen. En Leo zie ik wel iemand uitspelen maar niet een voorzet geven met zijn rechterbeen.quote:
Had vorig jaar z'n waarde. Dit jaar niet, maar ook weinig kans gekregen. Wat dat betreft is het voor hem goed om ergens anders heen te gaan. Daarnaast voor Ajax een mooi bedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je puur naar de voetballer Markus kijkt vind je het dan jammer dat hij weg is?
Rosales is echt niet minder dan Quincy en Jenner hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sympathieke jongen. Maar ik mis de voetballer Markus niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Had vorig jaar z'n waarde. Dit jaar niet, maar ook weinig kans gekregen. Wat dat betreft is het voor hem goed om ergens anders heen te gaan. Daarnaast voor Ajax een mooi bedrag.
Vond het verder een sympathieke jongen.
Grapjas, Rosales heeft en geen voorzet en geen passeerbeweging.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef keijz het volgende:
[..]
Rosales is echt niet minder dan Quincy en Jenner hoor
quote:Een delegatie van River Plate zou volgens Argentijnse media naar Amsterdam afreizen in een poging de transfer van Mauro Rosales af te ronden. Volgens de diverse media zouden de clubs akkoord zijn over de transfersom of heel dichtbij een akkoord zijn en Rosales persoonlijk akkoord zijn over een driejarig contract. Grootste struikelblok zou nog de betalingsvoorwaarden zijn. Die blokkeerden eerder al twee andere transfers van spelers naar River Plate, waarmee de Argentijnse club al akkoord was over de transfersom.
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grapjas, Rosales heeft en geen voorzet en geen passeerbeweging.
Ijdele hoop inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?
Hij heeft de potentie om het te kunnen maar dan het mentaal in orde zijn bij hem.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?
Originally Posted by BoringOldFan View Postquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Ludacriss het volgende:
Op Coys en Spurscommunity.
ook, maar ik vind markus een goeie speler. ik had hem zeker meer laten spelen als ik TC was..., maarja TC komt zijn woord toch nooit na.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had zeker een shirtje met Rosenberg erop![]()
Jij hebt meer info?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davids komt echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Willem II uit...zucht....
Brings back memories....![]()
Maxwell![]()
Speelt die wel eens bij Inter?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Willem II uit...zucht....
Brings back memories....![]()
Maxwell![]()
Gepost door iemand op AN, die gast is dus goed meestal.quote:Ik ben lid van COYS een van de grotere Spurs messageboards, ze hebben een constructie waar ze buiten mods en admi ook ITK(in the knows)'s kennen dit zijn mensen die aangetoond hebben over inside informatie te beschikken (ze moeten naar de staf aantonen wat hun bronnen zijn en een historie hebben van betrouwbare informatie).
'ITK scout' meld;
Off to Ajax..done deal..didnt really happen for him here OTT..anyway cya Edgar.
gisteren melde hij dat de club bezig is met Reo Coker trouwens
hij heeft het over het algemeen bij het rechte eind
Linksbuiten?quote:A left-footed product of the Dutch school of football, Maxwell can play in any position on the left wing having played at full-back, left-midfield and as a wide striker
Waar komt die 4.5 dan vandaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef Terrorbita het volgende:
Transfersom van Markus zou volgens geruchten rond de 2.5 miljoen euro liggen..toch weer 50% verlies..
Anders was hij na een aantal jaar transfervrij weggegaan en hadden we zijn salaris moeten betalen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef Terrorbita het volgende:
Transfersom van Markus zou volgens geruchten rond de 2.5 miljoen euro liggen..toch weer 50% verlies..
Das een goeiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als het in Quincy zijn hoofd goed zit is het de beste rechtsbuiten van Nederland. Maar hij heeft nogal wat mentale problemen.
En Davids contracteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Willem II-uit, alles beter dan een thuiswedstrijd!
Nu die stomme Argentijn nog weg en winnen bij FGC, dan is het een topweek!
Als slagroom op het toetje, inderdaad!quote:
VI.nlquote:Boukhari nieuwe linksbuiten van AZ
26/1/2007 8 :37
Nourdin Boukhari speelt tot het einde van het seizoen bij AZ. De 26-jarige Marokkaan wordt gehuurd van FC Nantes en is de gewenste versterking van coach Louis van Gaal voor de positie van linksbuiten.
Bij Nantes kwam Boukhari tijdens de eerste seizoenshelft nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Ajax overgekomen Marokkaan mocht vier keer in de basis starten en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen. Hij scoorde twee keer.
De uitgesproken wens van Boukhari om weer te vertrekken bij Nantes werd als eerste opgepikt door FC Twente, waarna ook AZ belangstelling toonde. Met succes meldden de Alkmaarders zich in Frankrijk. De linkspoot wordt tot het einde van het seizoen gehuurd met een optie tot koop.
Dat hoofd van Materazzi is echt 2 keer zo groot dan dat van Markusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef BoNi het volgende:
Boukhari lekker op linksbuiten zetten, dan is hij niks waard....
![]()
![]()
[afbeelding]
Leuk voor Boukhari, maar als linksbuiten heb je er niet veel aan idd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:55 schreef Black-Death het volgende:
Boukhari dus definitief naar AZ
Edit: artikeltje:
[..]
VI.nl
Op het veld, als één van de elf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik geloof niet dat Davids komt tot ik 'm daadwerkelijk met eigen ogen tijdens een wedstrijd in een Ajax shirt heb gezien..
bron: www.vi.nlquote:Ajax oriënteert zich na verkoop Rosenberg
26/1/2007 8 :59
De winterse versterking bij Ajax blijft mogelijk niet beperkt tot het aantrekken van Leonardo van NAC Breda. Met het geld dat is vrijgekomen door de transfer van Markus Rosenberg naar Werder Bremen is er ruimte om nog een middenvelder aan te trekken.
Ajax incasseert 2,5 miljoen euro voor Rosenberg. De Amsterdamse club bereikte donderdag een akkoord met Werder over de transfer van de Zweed, die het zelf nog wel eens moet worden met de Duitsers.
De transfersom voor Rosenberg biedt Ajax de mogelijkheid zich de komende dagen nog eens goed te oriënteren op het aantrekken van een middenvelder. Coach Henk ten Cate heeft al meermaals laten weten een speler voor de middenlinie aan zijn selectie te willen toevoegen.
'We kijken inventief naar versterking', aldus technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Zo kort voor de deadline (31 januari, red.) zal het moeilijk worden, maar uiteraard kijken we voortdurend wat er mogelijk is. Ik reken nergens op, maar het kan snel gaan in deze wereld.'
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik werd daarnet gebeld door een vriend van de opa van een vriend van de moeder van Edgar.
Volgens hem heeft Edgar getekend bij Ajax voor 8 jaar. Met deze transfer zou 8 miljoen gemoeid zijn. Edgar is pas welkom wanneer hij het totale bedrag heeft overgemaakt.
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef thewishmaster het volgende:
Bovendien is Willem II uit bijna zeker een plaats in de halve finale.
Daar heb je wel een punt, maar ik neem niet aan dat ze voor een tweede keer de mist ingaan daar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?
En ik meen me iets te herrineren met voorronde CL dit jaar....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
2e keer de mist in gaan, kopenhagen iemandquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik neem niet aan dat ze voor een tweede keer de mist ingaan daar.
quote:'Transfer Rosales volgende week officieel'
Vrijdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 10.47u GMT+01.00, Clarin
In de Argentijnse krant Clarin vertelt financieel bestuurder Héctor Grinberg van River Plate dat begin volgende week verwacht wordt dat de transfer van Mauro Rosales afgehandeld is.
Hij bevestigt ook dat Ajax en River Plate aan akkoord hebben bereikt over de transfer. 'De transfer is rond. Alleen van Lavezzi hebben we geleerd dat we niets bekend maken tot het moment er getekend is', aldus Grinberg. De beursnotering van Ajax veroorzaakt volgens de CFO veel vertraging, omdat er meer papierwerk aan te pas komt.
Rosales tekent aanstaande maandag of dinsdag een contact voor twee tot drie jaar bij River Plate, aldus Grinberg. Een transfersom is vooralsnog niet bekend gemaakt.
Laatste wedstrijd van Maxwell in Ajax-shirt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Zeker even wezen kijken of Ajax de tekenpremie al had overgemaakt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Volgens mij iets van 5 miljoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar voor hoeveel is Rosenberg eigenlijk gekocht door Ajax? Ik vind 2,5 mln voor hem nl niet veel.
Dat is waar. Alleen vind ik het best een goede voetballer, maar niet als buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is destijds voor 5 miljoen Euro gekocht, dus Ajax levert de helft in. Toch ben ik blij dat hij nu weg is voor 2,5 miljoen Euro, want anders zat hij toch maar een beetje duur op de tribune.
Xavi mag best komen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef Pritt het volgende:
Een topic of 10 geleden opperde ik dat Boukhari wel eens naar AZ zou kunnen gaan.
Ik hoop dat de nieuwe middenvelder geen Spaanse verrassing wordt.
Dat is een Braziliaan Portugees, pannekoek!quote:
Omdat ie daar aan het ballen is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een spaanse verassing?
Het is toch echt een braziliaan/portugees
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ie daar aan het ballen is.![]()
Dat het een portugees is wist ik ook nog net!![]()
Maar die mag van mij naar amsterdam komen.![]()
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boukhari naar az. Nog een Ajacied daar
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.![]()
Maar toch liever Deco![]()
Dat zijn er maar 10quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Michael Reiziger, Tim de Cler, David Mendes da Silva, Nourdin Boukhari, Shota Arveladze, Angelos Charisteas en Patrick Kluivert.
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 10
Maar we kunnen natuurlijk Didulica op het middenveld erbij zetten
psv heeft Lamey toch ook nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!![]()
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
psv heeft Lamey toch ook nog?
v.Geel weet allang wie die wilt hebben. Wees daar maar niet ongerust over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Coach is Van Gaal. Assistenten zijn Koeman, Wouters en Bruinslotquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Die komt lekker op de bank als Schaars weer fit is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari gaat het nog best leuk doen bij AZ denk ik.
Hij is erg wisselvallig maar kan echt leuk ballen hoor.
Bovendien heeft Babel z'n liefde voor Arsenal (en Henry) nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.
De geruchten over Babels vertrek naar Arsenal zijn trouwens onzin. HIj schijnt bij te willen tekenen.
En hij bezocht Arsenal (rond de jaarwisseling) omdat hij naar Van Persie (vriend van Ryan) ging om de kleine te bewonderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
![]()
![]()
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speeltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Jasza het volgende:
Now rumoured on other boards that he's going to PSV.
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische stafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speelt
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Dan mag hij wel naar Ajax komen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Er zijn er 6 wel opgeleid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.
Idem.quote:
quote:
Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.quote:
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.
Misschien toch maar eens bellen.!
Het leuke is, dat ik wel gewoon het magazine van de Supportersclub krijg, maar het geld is nog steeds niet afgeschreven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuis
Hij lust geen Ajax koffie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:32 schreef S-Two het volgende:
Davids komt toch niet.
Ik begin er echt in te geloven nu.quote:Terugkeer Davids plotseling in de maak
Vrijdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 13.55u GMT+01.00, Het Parool
De Amsterdamse krant Het Parool meldt vrijdagmiddag dat Ajax en Edgar Davids met elkaar in gesprek zijn en mogelijk ook al een akkoord hebben bereikt.
Volgens ingewijden zou het gaan om een contract van anderhalf jaar. Belangenvertegenwoordiger Robert Geerlings wilde niet ontkennen dat Ajax in gesprek was met de 33-jarige middenvelder. Door de transfer van Rosenberg is geld beschikbaar gekomen voor een ervaren middenvelder.
Gisterenavond kon hij Edgar niet te pakken krijgen zei die.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:03 schreef jna het volgende:
Denthemen, al meer info?
quote:Davids naar Ajax?
AMSTERDAM - De kans is groot dat Edgar Davids terugkeert bij Ajax. De voetballer heeft volgens ingewijden al overeenstemming bereikt over een contract van anderhalf jaar.
Als Ajax en Tottenham Hotspur, Davids' huidige club, een akkoord bereiken, zal de 33-jarige middenvelder per direct overkomen.
Davids komt al enige tijd niet meer aan spelen toe in Engeland. Hij had lucratieve aanbiedingen op zak, onder meer uit de VS, maar de Amsterdammer keert het liefst terug naar zijn oude club.
Ajax is al enige tijd op zoek naar een verdedigende middenvelder. Davids, die bij Barcelona met Ajax-trainer Henk ten Cate werkte, is geschikt voor die positie.
Gevraagd naar een reactie op de mogelijke transfer, reageerde de advocaat van Davids, Robert Geerlings, niet ontkennend.
© Het Parool, 26-01-2007, 13:28 uur
hij kan altijd nog verlengen. en wellicht wil hij uiteindelijk ook nog cashen in Qatar of de VS... wanneer hij echt niet meer meekan op hoog niveau.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisterenavond kon hij Edgar niet te pakken krijgen zei die.
Ik geloof het pas als hij op het veld met een Ajax-shirt rondloopt. Anderhalf jaar vind ik trouwens wel kort.
Het zou toch wel mooi zijn..quote:
Dat is wel zo, maar ik vrees een beetje voor de leegloop aan het eind van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij kan altijd nog verlengen. en wellicht wil hij uiteindelijk ook nog cashen in Qatar of de VS... wanneer hij echt niet meer meekan op hoog niveau.
Waarom zou Spurs niet meewerken? Nu kunnen ze nog geld voor hem vangenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Jasza het volgende:
Als Spurs nu is meewerkt, straks is Davids akkoord en gaat Spurs moeilijk doen![]()
Lijkt me ook sterk ja, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom zou Spurs niet meewerken? Nu kunnen ze nog geld voor hem vangen
Misschien gaat psv nog een poging wagenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef BigFire het volgende:
hij heeft vast een flink salaris en is aardig op leeftijd.. daar doen ze niet te moeilijk over denk ik. wellicht als er nog een andere club meedingt.
Gabri-Davids-Sneijderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef Cheiron het volgende:
Wie zou hij dan eigenlijk uit de basis moeten spelen? Gabri? Zonde zeg
Heitinga?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef Cheiron het volgende:
Wie zou hij dan eigenlijk uit de basis moeten spelen? Gabri? Zonde zeg
Vrije transfer dan maar?quote:"Edgar Davids is set to leave Spurs to rejoin his first club, Ajax. The midfielder has six months left on his GBP 47,000-a-week contract and Spurs are happy to let him leave for free to reduce their wage bill." Een passage uit de Express Newspapers in Engeland van vandaag.
heit naar de verdediging.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga?
3-4-3 kan je zo spelen:
Heitinga
Gabri-Davids
Sneijder(Perez)
Wereldmiddenveld hoor![]()
Dat is erg zonde ja. Die wedstrijd zouden we hem goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef koningdavid het volgende:
Wel jammer dat hij niet mag spelen tegen Bremen.![]()
Kan ook jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
heit naar de verdediging.
Gabri
Sneijder-Davids
Perez
Nog leuker.
Dat Buys ze benen breekt in een duel met Edje zou erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef BoNi het volgende:
Nu krijg ik nog meer zin in 4 februari!!
Edgar Davids vs. Danny Buijs....!![]()
Ik ga er nog niet vanuit dat hij daadwerkelijk komt......
Hahah idd, tien keer zeggen dat je er niet vanuit gaat maar intussen wel al dromen over het elftal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Fuck nu ga ik er toch al vanuit dat hij komt
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
HeitingaOgararu - Stam - Grygera
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
De Mul - Huntelaar - Leo
![]()
of Edgar tegen zijn neefje lorenzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef BoNi het volgende:
Nu krijg ik nog meer zin in 4 februari!!
Edgar Davids vs. Danny Buijs....!![]()
Ik ga er nog niet vanuit dat hij daadwerkelijk komt......
Soow, dan kan die na de wedstrijd meteen het zwembad in voor duiklessen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Hij mag van mij alleen komen als hij deze bril weer gaat dragen.![]()
Hebben we jou ook weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever een verdedigende midden die mee kan doen in de uefa cup. In de competitie hebben we hem niet zo hard nodig maar wel tegen Werder Bremen. Dus beter nemen ze een speler die mee kan doen in de uefa cup.
En ik ben niet helemaal overtuigd dat Davids nog mee kan op het hoogste niveau.
Tegen Groningen uit was datquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Hij mag van mij alleen komen als hij deze bril weer gaat dragen.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever een verdedigende midden die mee kan doen in de uefa cup. In de competitie hebben we hem niet zo hard nodig maar wel tegen Werder Bremen. Dus beter nemen ze een speler die mee kan doen in de uefa cup.
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer![]()
Davids voor dit elftal is gewoon waardevol genoeg hoor, bij Spurs als hij speelde vond ik hem best aardig spelen en dat is in de PL.
Edje die een huilende leo over het hek traptquote:
Heitinga tegen Diego, waarom niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in tegen Werder dan met dit middenveld?
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het gaat ook echt zo lekker in de competitie ja
Dan zit ie bij ons op de juiste plek.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
En ik ben niet helemaal overtuigd dat Davids nog mee kan op het hoogste niveau.
En heb je ook nog een suggestie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.
Als dat volgende week is, dan ga ik erheen ook (dan heb ik namelijk tijd).quote:
Play-offs en dergelijkequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Eerste worden we toch niet meer dus beter geld sparen voor een echt goede verdedigende middenvelder die nog jaren meekan en met winst verkocht kan worden.
Ja, maar het zou nog mooier zijn als je iemand hebt die er in balbezit ook overheen kan gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga tegen Diego, waarom niet?
Heitinga kan zich erin vastbijten, heeft hij tegen Adriano vorig jaar ook laten zien.
ik zie toch liever Babel ipv De Mulquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zit ie bij ons op de juiste plek.
Steek
Stam - Gryga - Vermaelen
Gabri - Heitinga - Davids - Sneijder
De Mul - Huntelaar - Leo
Ik niet. Babel heeft geen rendement op het moment. Die mag lekker invallen en zorgen dat ie weer op topniveau komt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
ik zie toch liever Babel ipv De Mul![]()
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En heb je ook nog een suggestie?
Mendes da Silva zou een versterking zijn voor ons idd, Jenner zou moeten concurreren met De Mul.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.
Die zijn allebei onhaalbaar. Of denk jij dat Ome Dirk ze voor een vriendenprijsje naar Ajax laat gaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mendes Da Silva was een goede geweest. Dat vind ik toch heel slecht dat Ajax Mendes da Silva en Jenner niet zijn gehaald. Twee spelers die perfect in het Ajax systeem passen.
Ik ook, ben toch vrijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat volgende week is, dan ga ik erheen ook (dan heb ik namelijk tijd).![]()
Davids is, al sinds dat ik 7 jaar was (omdat zijn naam veel op die van mij leek) mijn jeugdheld.
![]()
Nee, ik zei dat dat een fout van de scouting is geweest dat die twee niet gehaald zijn. Jenner hoefde maar 1 miljoen te kosten en Mendes was ook niet al te duur volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die zijn allebei onhaalbaar. Of denk jij dat Ome Dirk ze voor een vriendenprijsje naar Ajax laat gaan?
Mendes was imo gewoon een risico, hij doet het idd uitstekend nu, maar je weet het nooit met die spelers van te voren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat dat een fout van de scouting is geweest dat die twee niet gehaald zijn. Jenner hoefde maar 1 miljoen te kosten en Mendes was ook niet al te duur volgens mij.
Staat ze telefoon uit of is hij in gesprek hehehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef denthemen het volgende:
ik heb hem nog niet gesproken, heb hem de laatste tijd zovaak gevraagd of ie al naar Ajax komt dat ik het nu wel afwacht tot hij er mee komtTot nu toe heeft hij het me altijd al vrij vroeg verteld, voor de pers het wist in ieder geval, Volgens mij heeft hij overigens nog niet meegespeeld met de uefa cup dus dan zal hij wél mee mogen doen, maar dit weet ik niet zeker, de 1 zegt dat hij wel al gespeeld heeft en de ander niet
Als hij mee mag spelen in de Uefa zou ik hem halen anders niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef denthemen het volgende:
ik heb hem nog niet gesproken, heb hem de laatste tijd zovaak gevraagd of ie al naar Ajax komt dat ik het nu wel afwacht tot hij er mee komtTot nu toe heeft hij het me altijd al vrij vroeg verteld, voor de pers het wist in ieder geval, Volgens mij heeft hij overigens nog niet meegespeeld met de uefa cup dus dan zal hij wél mee mogen doen, maar dit weet ik niet zeker, de 1 zegt dat hij wel al gespeeld heeft en de ander niet
Leonardo boven Babelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zit ie bij ons op de juiste plek.
Steek
Stam - Gryga - Vermaelen
Gabri - Heitinga - Davids - Sneijder
De Mul - Huntelaar - Leo
quote:RECENTE WEDSTRIJDEN
datum thuis uit uitslag
19/11/2006 Blackburn Rovers Tottenham Hotspur 1-1
22/10/2006 Tottenham Hotspur West Ham United 1-0
14/10/2006 Aston Villa Tottenham Hotspur 1-1
23/9/2006 Liverpool Tottenham Hotspur 3-0
17/9/2006 Tottenham Hotspur Fulham 0-0
9/9/2006 Manchester United Tottenham Hotspur 1-0
26/8/2006 Tottenham Hotspur Everton 0-2
22/8/2006 Tottenham Hotspur Sheffield United 2-0
19/8/2006 Bolton Wanderers Tottenham Hotspur 2-0
7/5/2006 West Ham United Tottenham Hotspur 2-1
22/4/2006 Arsenal Tottenham Hotspur 1-1
17/4/2006 Tottenham Hotspur Manchester United 1-2
15/4/2006 Everton Tottenham Hotspur 0-1
8/4/2006 Tottenham Hotspur Manchester City 2-1
1/4/2006 Newcastle United Tottenham Hotspur 3-1
27/3/2006 Tottenham Hotspur West Bromwich Albion 2-1
18/3/2006 Birmingham City Tottenham Hotspur 0-2
11/3/2006 Chelsea Tottenham Hotspur 2-1
5/3/2006 Tottenham Hotspur Blackburn Rovers 3-2
19/2/2006 Tottenham Hotspur Wigan Athletic 2-2
Wie wil je dan dat Ajax nu haalt? Kritiek leveren is gemakkelijk, maar probeer eens met een alternatief te komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat dat een fout van de scouting is geweest dat die twee niet gehaald zijn. Jenner hoefde maar 1 miljoen te kosten en Mendes was ook niet al te duur volgens mij.
Op basis van vorm.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leonardo boven Babel. Op basis van wat?
Dat was gisterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat ze telefoon uit of is hij in gesprek hehehe![]()
Nu wel ja, maar wist je dat van te voren al(voordat ze naar AZ gingen)?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
David Mendes da Silva, Julian Jenner en Stijn Schaars zouden zeker versterkingen zijn voor Ajax, ome Dirk zal echter de hoofdprijs voor ze vragen en dus zijn ze onhaalbaar. Welke spelers uit de eredivisie zouden Ajax verder nog kunnen versterken?
Tegen Liverpool eerder dit jaar vond ik hem nog erg goed spelen, geweldige rush ook van de eigen helft naar hun strafschopgebied.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder Mendes of Schaars willen zien dan Davids, daar zit ook nog potentie in.
Ik heb er toch een beetje gemengde gevoelens bij hoor; aan de ene kant natuurlijk super, maar aan de andere kant - hoe goed is ie nou echt nog en hoe daadwerkelijk wil hij terug naar Ajax? Als ie echt zo graag terug had gewild, was het in de zomer wel gelukt lijkt me. Maar goed, een halfjaar bankzitten doet wonderen blijkbaar.
Maar eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd.
Vermaelen vind ik best goed spelen hoor de laatste 2 duels?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ja, Davids en Vermaelen zijn ook enorm in vorm.
Dat hoor ik ook overal iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
Volgens enkele Spurs fans die ik heb gesproken kan Davids nog wel mee. De wedstrijden die hij heeft meegespeeld dit seizoen speel hij redelijk. Hij heeft alleen veel concurrentie op zijn plek.
Toen Jenner nog bij NAC speelde zei ik ook al dat Ajax Jenner moest halen. Maar toen zei de meerderheid in het Ajax topic dat hij alleen maar onnodige scharen kon maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar wist je dat van te voren al(voordat ze naar AZ gingen)?
Vind het niet raar dat Ajax ze toen niet heeft gehaald maargoed.
Dan zet je Emanuelson toch op Vermaelen zijn plek neer? Dan wordt je wel overlopen, maargoed. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ja, Davids en Vermaelen zijn ook enorm in vorm.
Ik zou het echt niet weten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie wil je dan dat Ajax nu haalt? Kritiek leveren is gemakkelijk, maar probeer eens met een alternatief te komen.
Ik ook niet. Dus ik denk dat Davids het beste alternatief is. Alleen heel erg zonde dat hij niet meer in de Uefa Cup mag spelen.quote:
Er zal vast wel ergens op de wereld een goede verdedigende middenvelder zijn die mag meedoen in de Uefa cup. Maar ik zie alleen eredivisie en champions leaguea wedstrijden dus ik zou het zo niet weten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus ik denk dat Davids het beste alternatief is. Alleen heel erg zonde dat hij niet meer in de Uefa Cup mag spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |