Laatste wedstrijd van Maxwell in Ajax-shirt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Zeker even wezen kijken of Ajax de tekenpremie al had overgemaakt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Volgens mij iets van 5 miljoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar voor hoeveel is Rosenberg eigenlijk gekocht door Ajax? Ik vind 2,5 mln voor hem nl niet veel.
Dat is waar. Alleen vind ik het best een goede voetballer, maar niet als buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is destijds voor 5 miljoen Euro gekocht, dus Ajax levert de helft in. Toch ben ik blij dat hij nu weg is voor 2,5 miljoen Euro, want anders zat hij toch maar een beetje duur op de tribune.
Xavi mag best komen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef Pritt het volgende:
Een topic of 10 geleden opperde ik dat Boukhari wel eens naar AZ zou kunnen gaan.
Ik hoop dat de nieuwe middenvelder geen Spaanse verrassing wordt.
Dat is een Braziliaan Portugees, pannekoek!quote:
Omdat ie daar aan het ballen is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een spaanse verassing?
Het is toch echt een braziliaan/portugees
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ie daar aan het ballen is.![]()
Dat het een portugees is wist ik ook nog net!![]()
Maar die mag van mij naar amsterdam komen.![]()
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boukhari naar az. Nog een Ajacied daar
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.![]()
Maar toch liever Deco![]()
Dat zijn er maar 10quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Michael Reiziger, Tim de Cler, David Mendes da Silva, Nourdin Boukhari, Shota Arveladze, Angelos Charisteas en Patrick Kluivert.
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 10
Maar we kunnen natuurlijk Didulica op het middenveld erbij zetten
psv heeft Lamey toch ook nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!![]()
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
psv heeft Lamey toch ook nog?
v.Geel weet allang wie die wilt hebben. Wees daar maar niet ongerust over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Coach is Van Gaal. Assistenten zijn Koeman, Wouters en Bruinslotquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Die komt lekker op de bank als Schaars weer fit is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari gaat het nog best leuk doen bij AZ denk ik.
Hij is erg wisselvallig maar kan echt leuk ballen hoor.
Bovendien heeft Babel z'n liefde voor Arsenal (en Henry) nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.
De geruchten over Babels vertrek naar Arsenal zijn trouwens onzin. HIj schijnt bij te willen tekenen.
En hij bezocht Arsenal (rond de jaarwisseling) omdat hij naar Van Persie (vriend van Ryan) ging om de kleine te bewonderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
![]()
![]()
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speeltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Jasza het volgende:
Now rumoured on other boards that he's going to PSV.
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische stafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speelt
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Dan mag hij wel naar Ajax komen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Er zijn er 6 wel opgeleid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.
Idem.quote:
quote:
Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.quote:
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, kon zelf niet halen. Wacht al 5 maanden op m'n SupCC.
Misschien toch maar eens bellen.!
Het leuke is, dat ik wel gewoon het magazine van de Supportersclub krijg, maar het geld is nog steeds niet afgeschreven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Was bij mij ook, heb toen maar gewacht tot nieuw seizoen en gewoon opnieuw besteld. Toen binnen 2 weken thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |