Met zo'n instelling is het nergens leuk lijkt me.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:49 schreef sanni het volgende:
Zo.....ben bezig de spullen voor straks aan het inpakken want we gaan naar...
Drachten. Hoop er snel weer uit te zijn want naar ik begrepen heb is er helemaal
niets te beleven en is de dialect ook niet echt je-van-het. Maar goed, Drachten:
" Here i come "![]()
Ik heb er gewoond! Ik was er vandaag ook trouwens! Ze hebben ook een Mac Donalds waar ik niet geweest ben vandaag Verder is er inderdaad niet veel te doen. Ja stappen misschien..quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef sanni het volgende:
Nou...ben er geweest en idd. " Mie recht " gehucht...![]()
Maar! ze hadden er wel tenminste [ur=http://xs512.xs.to/xs512/07063/valkiedrachten.jpg] dit[/url].![]()
Ow? is het werkelijk zo erg om in Friesland te wonen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef Sinaasappeltje het volgende:
Jaaah Drachten![]()
Enige nadeel van Drachten is dat het in Friesland ligt.
Gelukkig vertrek ik over een jaartje, terug naar de beschaafde wereld.
Haha nee grapje, is prima hierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow? is het werkelijk zo erg om in Friesland te wonen?Beschaving? Waar ligt die beschaafde wereld waar je naartoe gaat?
![]()
Ede heeft een hele mooie omgeving! Een vriendin woonde daar (haar ouders wonen er nog), ze woont nu in Amsterdam maaaar ze is Friesquote:Op zondag 18 februari 2007 23:31 schreef Sinaasappeltje het volgende:
[..]
Haha nee grapje, is prima hier![]()
De 'beschaving' ligt in Gelderland, Ede om precies te zijn.
Yeah!!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef alors het volgende:
Yankee Doodleperfect om een keer ongegeneerd te schransen
![]()
Durk zit op de Kaden! In Drachten dus..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
dat heb ik hier niet
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Grimm het volgende:
Trouwens waar is beand baas en smarige skep z'n plaatsje?
Omdat Drachten geen V&D (of iets dergelijks) heeft, die het initiatief neemt voor zo'n koopzondag.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Trouwens... Waarom hebben wij nooit koopzondag?
Omdat je omringt bent door gristenenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Hoi, ik woon ook in Drachten...
Ook op zondag mag je bij mij kopen!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Hoi, ik woon ook in Drachten...
Nee folders verstuur ik niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Subbu het volgende:
Krijg ik ook een folder van jou door de bus?
Dan liever niet meer want ik hou niet van folders
Zal ik een folder sturen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef Subbu het volgende:
Pluspunt!
Wat heb je zoal in de aanbieding...
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Stinger__ het volgende:
<-- Drachtster..
Koop zondagen krijgen 'we' niet vanwege de 'christelijke' invloeden..
Maar er is inmiddels een sex-shop, dus die iets minder ' fanatieke christenen' boeken terrein winst!
Zo heet ik niet! En nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
DrachtentachtigDe place to be
As je Kees Zijnstra heet dan![]()
Ah gelukkig hahaaquote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu is de kans dat je een enorme kneus bent iets kleiner
Wat een promotie voor Durk hahaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef 1603 het volgende:
Ik ben al bijna een half jaar niet meer op stap geweest in Drachtenwordt weer eens tijd. Ben er in het weekend wel, maar voornamelijk uitrusten
Ja dat gebeurt hier veel vaker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb net de Drachtster Courant gelezen, er word wat afgemept op de kaden!![]()
de Lawei en Idunaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
kermis en Dunlop
Is licht nog nodig als je er 's avonds overheen rijdt?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:52 schreef El_Rolando het volgende:
Al die blauwe verf op het Moleneind.
Ha vet!!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef ReWinD het volgende:
Fietste er vanmiddag ff overheen, ziet er best apart uit. Er komt ook een tekst in te staan: "water is leven" oid, zodat we straks op google earth kunnen bewonderen dat de Dr8er vaart hier komt te liggen.
Ze konden er better alvast een groen of een bruin kleurtje aan geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef ReWinD het volgende:
Fietste er vanmiddag ff overheen, ziet er best apart uit. Er komt ook een tekst in te staan: "water is leven" oid, zodat we straks op google earth kunnen bewonderen dat de Dr8er vaart hier komt te liggen.
Nou nou nou, allemaaleen hamburger bij de mac misschien maar ook niet meer dan datquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind die verfbende vind ik echt zonde van het geld he, dit strookje kost welliefst 75.000 euro!, Man, daar kunnen ze heel drachten van mee uit eten nemen.
Het is wel leuk en aardig allemaal. Maar ik vind het zonde van het geld.
Naam, leeftijd en waar uit drachten?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef vroutje het volgende:
Ik kom uit Drachten! Woon al 6 jaar in het Zuiden van het land maar mijn ouders wonen er nog.
Bekenden??
En wat vond je ervan? en waar woon je nu ?quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef NaughtyMe het volgende:
Hier nog zo' een. Tot 4 jaar geleden in Drachten gewoond.
Nu 26 jaar jong. Altijd in de Trisken (het goede deel) gewoond.
Ja, wel oke, woon nu in Burgum, maar niet lang meer. Mis de drukte van een stad.quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
En wat vond je ervan? en waar woon je nu ?
Hooizolder kun je anders kilo's wiet uit een tuin maaien....quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef NaughtyMe het volgende:
Hier nog zo' een. Tot 4 jaar geleden in Drachten gewoond.
Nu 26 jaar jong. Altijd in de Trisken (het goede deel) gewoond.
True, maar aan die kant woonde ik niet....quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef Aitan het volgende:
[..]
Hooizolder kun je anders kilo's wiet uit een tuin maaien....
Wanneer is dat? en wie komen d'r?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef 1603 het volgende:
nog mensen naar de n8 van dr88? heel goed, ik wel
Thomas Berge komt geloof ik.quote:
Minedere artiesten maar toch de prijzen met een euro omhoogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef ReWinD het volgende:
N8 van dr88, prima! Ik zal ook weer van de partij zijn. Thomas Berge komt in Feu idd. Voorverkoop: 11 Euro, aan de deur: 14 Euro.
Tja, 11 Euro is best duur eigenlijk. En zulke bijzondere artiesten zijn het nou idd ook weer niet (behalve Thomas Berge dan, de rest ken ik niet eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:42 schreef Grimm het volgende:
[..]
Minedere artiesten maar toch de prijzen met een euro omhoogje zou toch denken dat die van Boxum's wel n's genoeg geld hebben
Enig nadeel is dat je bij hem niet eens toegangskaarten kunt halen. Dus zullen we weer naar concurrent Gerrit moeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:18 schreef 1603 het volgende:
Durk is een goed doel
Haha, oké danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef webserve het volgende:
Dit is toch wat een drachten topic maar niet eens een topic waar nederlands beroemste topmodel vandaan komt
Namelijk EASTERMARmaar jonkjes ik gjin altied wol u yn drachten dan gjinne me evkes neu malibu feu enz ...
Doutzen Kroes, het liefje van ons aller Fries Sven Kramerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef webserve het volgende:
Dit is toch wat een drachten topic maar niet eens een topic waar nederlands beroemste topmodel vandaan komt
Namelijk EASTERMARmaar jonkjes ik gjin altied wol u yn drachten dan gjinne me evkes neu malibu feu enz ...
Fabeltjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, het liefje van ons alles Fries Sven Kramer![]()
[afbeelding]
Dat hoop jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef webserve het volgende:
[..]
Fabeltjes![]()
oow kijk hiero Eastermarder power
dat heeft drachten niet hea
http://www.youtube.com/watch?v=mp0HL0MaJbI <-
Nee, geloof niet rechtstreekse familie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef Grimm het volgende:
Dochter van Henk Kroes? of van Douwe Kroes-ke
Hehe Geef mij maar die vrouw van 't jaske! grauwe neptieten wahee!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef 1603 het volgende:
voorkeur voor brunettes juh.. opzouten met dat wijf.ze komt niet eens uit dr88 hehe
Nou hopen weet wel zkkr dat het fabeltjes zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat hoop jedat het fabetljes zijn. En ach schoonheid is relatief
![]()
Geinig filmpje Fries volkslied![]()
Ziet ze nog wel vaak zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef webserve het volgende:
[..]
Nou hopen weet wel zkkr dat het fabeltjes zijn
Ze is een goede vriendin van me zus![]()
![]()
Als ik de belasting centen terug krijg welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:19 schreef ReWinD het volgende:
In Jensen vertelde ze van de week ook al dat ze een huisje en alles met hem gekocht had
Maarre back ontopic; dit gaat over Drachten en niet over Oostermeer!
Grimm; jij ook naar de n8 van dr88 ?
Ik woon ook in De Drait.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Schonedal het volgende:
De naam Drachten is volgens mij in zwang gekomen omdat er vroeger twee plaatsen waren: Noord Dracht en Zuid Dracht.
Toen de plaatsen aan elkaar gegroeid waren werd het Drachten.
Ik woon hier in de wijk De Drait, die heet zo omdat het aan het riviertje de Drait ligt.
De Brede School heet ook De Drait, en zo ook de dierenkliniek, de boekhandel en de apotheek.
Toen er een nieuw gemaal gebouwd moest worden werd er een wedstrijd uitgeschreven om een mooie naam te bedenken, het werd...... De Drait.
Heel origineel allemaal.
Haha, is daar een wedstrijd voor uitgeschreven? Maar dat gemaal ligt ook aan de Drait hé. Wat een onzin dan om daar een wedstrijd voor uit te schrijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Schonedal het volgende:
De naam Drachten is volgens mij in zwang gekomen omdat er vroeger twee plaatsen waren: Noord Dracht en Zuid Dracht.
Toen de plaatsen aan elkaar gegroeid waren werd het Drachten.
Ik woon hier in de wijk De Drait, die heet zo omdat het aan het riviertje de Drait ligt.
De Brede School heet ook De Drait, en zo ook de dierenkliniek, de boekhandel en de apotheek.
Toen er een nieuw gemaal gebouwd moest worden werd er een wedstrijd uitgeschreven om een mooie naam te bedenken, het werd...... De Drait.
Heel origineel allemaal.
Ja, dat is Drachten idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Grimm het volgende:
Die reclame van sbs6, waar je een shot vanuit de lucht ziet, is dat niet van drachten?met het carillon etc?
Mar eastermar is coolste dorpje uit heel fryslanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:19 schreef ReWinD het volgende:
In Jensen vertelde ze van de week ook al dat ze een huisje en alles met hem gekocht had
Maarre back ontopic; dit gaat over Drachten en niet over Oostermeer!
Grimm; jij ook naar de n8 van dr88 ?
Ga jij maar lekker op de boerderij en in je zuipkeet zitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef webserve het volgende:
[..]
Mar eastermar is coolste dorpje uit heel fryslan
Daaro in drachten was ik zonet nogin de bios
stinkt het![]()
srry rewind
Ok ik geef toequote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Das frisse lucht joh, weer n's wat anders dan mestlucht![]()
Wij hebben een leven hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker op de boerderij en in je zuipkeet zitten.
Ja, zuipen totdat je erbij neervalt... ik zag laatst een filmpje van een paar dronken friese boeren op internet die ruzie hadden met de cops. Op dat moment schaam ik me dat ik in Fryslan woon.quote:
DAT is EEN DORP APPART JWTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:03 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ja, zuipen totdat je erbij neervalt... ik zag laatst een filmpje van een paar dronken friese boeren op internet die ruzie hadden met de cops. Op dat moment schaam ik me dat ik in Fryslan woon.
Heejquote:
Sorry sorry.... ik wil absoluut geen ruzie met die boeren uit Easterwaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:18 schreef erkel het volgende:
[..]
HeejWe gaan niet fucken met Easterwald hè of moet ik wat criminele lui optrommelen en daar zijn er genoeg daar
![]()
Prima gozer. Alleen maakt hij het sommige horecageleden wel eens wat moeilijk.. daarmee mag ie wel ff wat gas terug nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:33 schreef 1603 het volgende:
on topic, on topic...
wat vinden we van burgervader Bert Middel?![]()
Ok danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:30 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Sorry sorry.... ik wil absoluut geen ruzie met die boeren uit Easterwald
heuj erkel.. bowlinguitslagen staan ook online
Sja, 3 hoge flats met wat parkeervakken. Valt ook niet veel van te maken, natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat Drachten Vallaat kaal en kil zeg![]()
Niet echt een rondweg, maar ik snap wat je bedoelt. In het verleden mocht daar 80 worden gereden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dan natuurlijk nog die enorme rondweg door Drachten, waar je maar 50 mag.
Ja klopt, vanaf die laatste rotonde waarbij je het industrieterrein op kan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef erkel het volgende:
Dat laatste stuk richting Leeuwarden mag je toch wel gewoon 80?
Het is daarom ook een dorpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Godshand het volgende:
saaie stad...
heb er een scharrel opgehaald om te gaan feesten in Grünn maar wat ik zag deed me gapen... (de stad, niet de scharrel)
nee sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het is daarom ook een dorpen niet eens even over de blauwe weg gereden?
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee sorry
mis ik nu het 8e Wereldwonder?
Ik had deze opmerking al zien aankomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:33 schreef Duckman het volgende:
Hier gebeurt al net zo weinig als in Drachten zelf...
Enigszins nozelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:33 schreef Duckman het volgende:
Hier gebeurt al net zo weinig als in Drachten zelf...
Als je een partijtje wil knokken 's avonds, dan ben je in het weekend op de goede plek op de Kadenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Stinger__ het volgende:
Ben 2 maand weg geweest en ondertussen is in drachten weinig tot niks gebeurd.. dus ja, hij heeft wel een beetje gelijk
Morgen maar es kijken of het na 2 maand nog altijd zo 'gezellig' is op de kaden..
Buitenlandse stage?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Stinger__ het volgende:
Ben 2 maand weg geweest en ondertussen is in drachten weinig tot niks gebeurd.. dus ja, hij heeft wel een beetje gelijk
Morgen maar es kijken of het na 2 maand nog altijd zo 'gezellig' is op de kaden..
Werd tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:04 schreef erkel het volgende:
*kick
In de noorder- en zuiderbuurt en onder het carillon staan vaak enqueteurs je op te wachten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:15 schreef erkel het volgende:
Het is een beetje rustig qua activiteiten in Drachten, zoals het hoort![]()
Iemand nog wat verhalen over Drachten?
Ja, en ik stuur mijn verhaaltjes ook naar Trouw/schrijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:01 schreef Gellius het volgende:
Ah, je leest de Trouw?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:31 schreef 1603 het volgende:
Hey juh, terug op het FOK forum.. let's roll...
je moet wat he. chillmodequote:
'Lying on the couch, bag of chips on my bellyquote:
Licht op de fiets doet het meestal wel, maar heb alleen geen zin om het aan te zettenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef ReWinD het volgende:
Lees ik net in de krant dat ze de komende 3 maanden op de uitgaansavonden extra gaan controleren op fietsers zonder licht van en naar de kaden, dus fix je licht erkel.
lopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Licht op de fiets doet het meestal wel, maar heb alleen geen zin om het aan te zetten![]()
Maar heb voortaan geen andere keus merk ik wel.
i got a golden tiiiiicketttquote:
Nou vooruit maar dan,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef maok het volgende:
Hoi is er hier iemand die even in de Drachtster Courant kan kijken naar een advertentie. Ik weet dat er vandaag een advertentie in staat maar ik wil graag weten wat de prijs is die wordt genoemd.
Hij moet te vinden zijn bij Speurders onder het kopje 'woninginrichting'
Er zal denk ik iets van 'Wandkast Queen Anne, 1,80 m. breed en 1,30 m. hoog' staan of iets wat hier op neer komt.
Wie kan het voor me opzoeken?
Net voor het sluiten van de dag, ReWinD.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan,
Nette kast Queen Anne, br. 1,80 m en h. 1,30m. Prijs: 75 euro.
Bedankt!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan,
Nette kast Queen Anne, br. 1,80 m en h. 1,30m. Prijs: 75 euro.
Ach, Jan doddema is nog wel oké, maar Hannus en DJ Sjoerdquote:Op maandag 19 november 2007 12:58 schreef erkel het volgende:
Gearriveerde artiesten zoals Jan Doddema, Hannus en DJ Sjoerd geven acte de presence.
Dan is dus kleintje n8 van dr88, entree 10 euro.quote:Op maandag 19 november 2007 20:22 schreef ThomXs het volgende:
Ben al in geen tijden meer op stap geweest in Drachten, zaterdag ivm feestje kom ik waarschijnlijk toch weer eens op de Kaden terecht. Ben benieuwd!
Voor bepaalde genotsmiddelen zekerquote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef michiel_merk het volgende:
Laatste jaar ben ik weinig op de kaden te vinden
maargoed komend weekend kleintje n8 van drachten, op 1 of andere manier belande ik uiteindelijk toch altijd weer in het blues cafe![]()
Nee dat niet eensquote:
Ok. Gezelligquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:37 schreef Weirdow het volgende:
Durk zegt me niets, maar volgens mijn post woon ik in Drachten.
Vandaar dat ik me hier even meld.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:50 schreef Schonedal het volgende:
Is er nog iets te melden uit Drachten?
Whahaha, wat heeft leeuwarden in godsnaam niet wat drachten wel heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Grimm het volgende:
Leeuwarden!!! een mindere stad is er ook niet. Alleen Cambuur is leuk maar die hele stad is niks
Drachten is verreweg niet geweldig maar om dan L'warden te bewierroken is ook vreselijk overdreven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef Asunder het volgende:
[..]
Whahaha, wat heeft leeuwarden in godsnaam niet wat drachten wel heeft.
Drachten is één lelijk stuk beton, totaal geen cultuur.... doet hard haar best een stad te worden maar het is allemaal net niet!
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie kent de jongen met oranje mouwloos shirt? Ik moet deze PLAYER dringend spreken en hij schijnt in Drachten te wonen. Hij beweerd dat hij Mark de Vries heet wat waarschijnlijk een leugen is. Hij heeft een vriendin maar ondertussen begint hij ook relaties met andere vrouwen die hij vervolgens dumpt met de mededeling: Sorry maar ik heb al een vriendin, die relatie ging niet goed maar nu wel weer.
Wie kent hem???
[ afbeelding ]
Ik wil dat z`n vriendin erachter komt waar die gast mee bezig is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?
Ah, wraak dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:35 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik wil dat z`n vriendin erachter komt waar die gast mee bezig is.
Dat dacht ik ja, maar dat blijkt dus 1 van de vrouwen te zijn die door hem zijn belazerd. Ik zoek nu degene met wie hij samenwoont.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:20 schreef GizartFRL het volgende:
Je had zijn vriendin toch al gevonden?
Drachten (Ik heb de vriendin van Mark de Vries gevonden)
Ook geeneens een shantikoor ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:10 schreef ReWinD het volgende:
In dr88 is bijna nooit wat te doen, dus vanavond ook niet helaas.
Ben jij een dr8*?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef Weirdow het volgende:
Ik heb er zelfs 2!(Huisgenoot kreeg 1 op straat)
Ze zijn al aan het doodgaan denk ik, in ieder geval ze beginnen te hangen.
Misschien houden ze niet van sonnema![]()
[ afbeelding ]
Ohja! De bethelkerk organiseerde het Square-weekend dit jaar. Dat is één of ander christelijk festijn en die zullen die rozen wel rondgebracht hebben denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef ReWinD het volgende:
Ynwenners fan Drachten waarden sneon yn de blomkes set. Mear as 600 jongeren dielden yn de stêd roazen út mei in evangelyske boadskip. De aksje wie in ûnderdiel fan in yntertsjerklik jongereinwykein dat troch de Betheltsjerke organisearre waard.
It grutste part fan de roaze-útdielers kaam út it Noarden, mar der wiene ek jongeren út België by. De Betheltsjerke organisearret al sa'n tsien jier wykeinen foar de jongerein.
Bron: Omrop Fryslan.
Een stampvol kroegje waar ze steeds dezelfde muziek draaien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:51 schreef Badsmacher het volgende:
Aanrader voor een weekend..http://www.deswetser.nl gezelliggg
Nee was poep. Het leek gewoon een regular nacht in Drachten. Was niks bijzonders aan.quote:
Je moet blij zijn dat je Durk niet kent. Vieze kerel met zo'n rubberen schort. Als ie iets op de grond laat vallen (die vieze vloer van hem) pakt hij het gewoon op en schtelt je het voor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:37 schreef Weirdow het volgende:
Durk zegt me niets, maar volgens mijn post woon ik in Drachten.
Vandaar dat ik me hier even meld.
Durk, de beste snackbar van Drachten en omstreken met prima voedsel. Het broodje hamburger isquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:39 schreef no3o5 het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je Durk niet kent. Vieze kerel met zo'n rubberen schort. Als ie iets op de grond laat vallen (die vieze vloer van hem) pakt hij het gewoon op en schtelt je het voor.
Van Durk heb ik allang afscheid genomen.
Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:30 schreef GizartFRL het volgende:
*meldt* inmiddels werk ik in Drachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |