Mar eastermar is coolste dorpje uit heel fryslanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:19 schreef ReWinD het volgende:
In Jensen vertelde ze van de week ook al dat ze een huisje en alles met hem gekocht had
Maarre back ontopic; dit gaat over Drachten en niet over Oostermeer!
Grimm; jij ook naar de n8 van dr88 ?
Ga jij maar lekker op de boerderij en in je zuipkeet zitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef webserve het volgende:
[..]
Mar eastermar is coolste dorpje uit heel fryslan
Daaro in drachten was ik zonet nogin de bios
stinkt het![]()
srry rewind
Ok ik geef toequote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Das frisse lucht joh, weer n's wat anders dan mestlucht![]()
Wij hebben een leven hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker op de boerderij en in je zuipkeet zitten.
Ja, zuipen totdat je erbij neervalt... ik zag laatst een filmpje van een paar dronken friese boeren op internet die ruzie hadden met de cops. Op dat moment schaam ik me dat ik in Fryslan woon.quote:
DAT is EEN DORP APPART JWTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:03 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ja, zuipen totdat je erbij neervalt... ik zag laatst een filmpje van een paar dronken friese boeren op internet die ruzie hadden met de cops. Op dat moment schaam ik me dat ik in Fryslan woon.
Heejquote:
Sorry sorry.... ik wil absoluut geen ruzie met die boeren uit Easterwaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:18 schreef erkel het volgende:
[..]
HeejWe gaan niet fucken met Easterwald hè of moet ik wat criminele lui optrommelen en daar zijn er genoeg daar
![]()
Prima gozer. Alleen maakt hij het sommige horecageleden wel eens wat moeilijk.. daarmee mag ie wel ff wat gas terug nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:33 schreef 1603 het volgende:
on topic, on topic...
wat vinden we van burgervader Bert Middel?![]()
Ok danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:30 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Sorry sorry.... ik wil absoluut geen ruzie met die boeren uit Easterwald
heuj erkel.. bowlinguitslagen staan ook online
Sja, 3 hoge flats met wat parkeervakken. Valt ook niet veel van te maken, natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat Drachten Vallaat kaal en kil zeg![]()
Niet echt een rondweg, maar ik snap wat je bedoelt. In het verleden mocht daar 80 worden gereden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dan natuurlijk nog die enorme rondweg door Drachten, waar je maar 50 mag.
Ja klopt, vanaf die laatste rotonde waarbij je het industrieterrein op kan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef erkel het volgende:
Dat laatste stuk richting Leeuwarden mag je toch wel gewoon 80?
Het is daarom ook een dorpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:41 schreef Godshand het volgende:
saaie stad...
heb er een scharrel opgehaald om te gaan feesten in Grünn maar wat ik zag deed me gapen... (de stad, niet de scharrel)
nee sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het is daarom ook een dorpen niet eens even over de blauwe weg gereden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |