Ok. Gezelligquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:37 schreef Weirdow het volgende:
Durk zegt me niets, maar volgens mijn post woon ik in Drachten.
Vandaar dat ik me hier even meld.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:50 schreef Schonedal het volgende:
Is er nog iets te melden uit Drachten?
Whahaha, wat heeft leeuwarden in godsnaam niet wat drachten wel heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Grimm het volgende:
Leeuwarden!!! een mindere stad is er ook niet. Alleen Cambuur is leuk maar die hele stad is niks
Drachten is verreweg niet geweldig maar om dan L'warden te bewierroken is ook vreselijk overdreven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef Asunder het volgende:
[..]
Whahaha, wat heeft leeuwarden in godsnaam niet wat drachten wel heeft.
Drachten is één lelijk stuk beton, totaal geen cultuur.... doet hard haar best een stad te worden maar het is allemaal net niet!
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie kent de jongen met oranje mouwloos shirt? Ik moet deze PLAYER dringend spreken en hij schijnt in Drachten te wonen. Hij beweerd dat hij Mark de Vries heet wat waarschijnlijk een leugen is. Hij heeft een vriendin maar ondertussen begint hij ook relaties met andere vrouwen die hij vervolgens dumpt met de mededeling: Sorry maar ik heb al een vriendin, die relatie ging niet goed maar nu wel weer.
Wie kent hem???
[ afbeelding ]
Ik wil dat z`n vriendin erachter komt waar die gast mee bezig is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?
Ah, wraak dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:35 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik wil dat z`n vriendin erachter komt waar die gast mee bezig is.
Dat dacht ik ja, maar dat blijkt dus 1 van de vrouwen te zijn die door hem zijn belazerd. Ik zoek nu degene met wie hij samenwoont.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:20 schreef GizartFRL het volgende:
Je had zijn vriendin toch al gevonden?
Drachten (Ik heb de vriendin van Mark de Vries gevonden)
Ook geeneens een shantikoor ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:10 schreef ReWinD het volgende:
In dr88 is bijna nooit wat te doen, dus vanavond ook niet helaas.
Ben jij een dr8*?quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus je bent geplayed en wil nu wraak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef Weirdow het volgende:
Ik heb er zelfs 2!(Huisgenoot kreeg 1 op straat)
Ze zijn al aan het doodgaan denk ik, in ieder geval ze beginnen te hangen.
Misschien houden ze niet van sonnema![]()
[ afbeelding ]
Ohja! De bethelkerk organiseerde het Square-weekend dit jaar. Dat is één of ander christelijk festijn en die zullen die rozen wel rondgebracht hebben denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef ReWinD het volgende:
Ynwenners fan Drachten waarden sneon yn de blomkes set. Mear as 600 jongeren dielden yn de stêd roazen út mei in evangelyske boadskip. De aksje wie in ûnderdiel fan in yntertsjerklik jongereinwykein dat troch de Betheltsjerke organisearre waard.
It grutste part fan de roaze-útdielers kaam út it Noarden, mar der wiene ek jongeren út België by. De Betheltsjerke organisearret al sa'n tsien jier wykeinen foar de jongerein.
Bron: Omrop Fryslan.
Een stampvol kroegje waar ze steeds dezelfde muziek draaien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:51 schreef Badsmacher het volgende:
Aanrader voor een weekend..http://www.deswetser.nl gezelliggg
Nee was poep. Het leek gewoon een regular nacht in Drachten. Was niks bijzonders aan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |