Durk zit op de Kaden! In Drachten dus..quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef Vlindur het volgende:
dat heb ik hier niet
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Grimm het volgende:
Trouwens waar is beand baas en smarige skep z'n plaatsje?
Omdat Drachten geen V&D (of iets dergelijks) heeft, die het initiatief neemt voor zo'n koopzondag.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Trouwens... Waarom hebben wij nooit koopzondag?
Omdat je omringt bent door gristenenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Hoi, ik woon ook in Drachten...
Ook op zondag mag je bij mij kopen!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef Subbu het volgende:
Hoi, ik woon ook in Drachten...
Nee folders verstuur ik niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:43 schreef Subbu het volgende:
Krijg ik ook een folder van jou door de bus?
Dan liever niet meer want ik hou niet van folders
Zal ik een folder sturen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef Subbu het volgende:
Pluspunt!
Wat heb je zoal in de aanbieding...
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Stinger__ het volgende:
<-- Drachtster..
Koop zondagen krijgen 'we' niet vanwege de 'christelijke' invloeden..
Maar er is inmiddels een sex-shop, dus die iets minder ' fanatieke christenen' boeken terrein winst!
Zo heet ik niet! En nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
DrachtentachtigDe place to be
As je Kees Zijnstra heet dan![]()
Ah gelukkig hahaaquote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu is de kans dat je een enorme kneus bent iets kleiner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |