hier hetzelfdequote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef omearos het volgende:
[..]
i know, heb genoeg sjansmaar het is een leuke motivator
IJswater drinkenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Succes ermee. Maar waarom wil je ditEn waarom meld je dat hier
nou nou nou.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef Pandorah het volgende:
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?
Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
Ik denk dat je het verbazingwekkend lang kunt volhouden. Kijk maar naar de gemiddelde anorexia patient, die houdt het echt bizar lang vol op praktisch geen voedsel. Misschien vind je in die hoek ook iets meer mensen die dergelijke experimenten interessant vind.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef tritri het volgende:
[..]
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tok.
Als je 5 kilo kwijt wilt, ben je misschien beter op je plek in ons zustertopic: Slank de lente in #46quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
net zoals bij mensen die niet vegetarisch eten is er geen speciaal dieet in mijn ogen... Let op wat je eet, pas de produkten aan naar demagere variant en beweeg meer.... Dan kom je denk ik al een heel eind..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
Ik zou een topic in LEF openen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef tritri het volgende:
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.
mvg Baret Kalayciyan![]()
Dat lijkt me nou geen goed idee, je kan beter wat zwaarder wegen en flink gespierd zijn dan lichter en kwabberigerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Emu het volgende:
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of juist niet.quote:
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Alleen zo maak je mensen wèl ongerust!
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euroquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.
Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel (), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje
(maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
Ongetwijfeld, IKEA is niet mijn eerste keus om te ontbijten, ik ben al trots op mezelf als ik dat helse restaurant weet te trotseren voor een kop koffiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
Ik denk dat ze wel gewoon ook ontbeten hebben en dat het dus een tussendoortje is in plaats van een ontbijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde.
Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
Mooi, kan ik weer 3 euro per jaar besparenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
Met 15 gram suiker / 100 mlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Lid worden is ook gratis, dus ach...
En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
Ik vond de warme maaltijd toen niet zo'n succes (zo'n kledder koude jam op je bord, maar dat hoort blijkbaar warm te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
Oh, dan snap ik het welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
Ik hoor je nog zo zeggen. Nee ik wil NIET langs de IKEAquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoper
En dat zou kunnen idd, Troel, maar toch
Het leek me wel een keer leuk om te proberen, Rewimo ('s moeder) was er best enthousiast over, en ik nu ook. Heel goed te eten hoor
Ja, maar nou neem je niet opquote:
Dat is een deel van mijn eten ook alquote:
*Visualiseert*quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je koopt steunkousen en kijkt of die effect hebben
Weet je, je hebt ook van die hele lange steunkousen en ik zag ooit eens hoe ze die aantrokken bij een wat dikkere oudere dame. Van dikke benen ging ze binnen 5 minuten naar mooie slanke benenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, je hebt ook van die hele lange steunkousen en ik zag ooit eens hoe ze die aantrokken bij een wat dikkere oudere dame. Van dikke benen ging ze binnen 5 minuten naar mooie slanke benenMaar het schijnt niet lekker te zitten
teigan: bij wetenschappelijk onderzoek is geen effect van chroom op eetlust aangetoond.
quote:
Aha, dankjewel, het is gelukt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef Troel het volgende:
Misschien heb je je plan nog niet ingevuld? Je bent wel gekoppeld aan het lijstje.
Valt wel mee hoor , ik heb er vorig jaar een heel jaar mee gelopen ook toen het 36 graden was, het wentquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het schijnt niet lekker te zitten
Zeker wel! Het is een kleiner bedrijfje maar ze hebben daar echt heel veel werkzaamheden. Ook zijn de meeste mensen die daar werken rond de 20 jaar dus ik denk dat ik me daar echt wel thuis ga voelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?
Super zegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zeker wel! Het is een kleiner bedrijfje maar ze hebben daar echt heel veel werkzaamheden. Ook zijn de meeste mensen die daar werken rond de 20 jaar dus ik denk dat ik me daar echt wel thuis ga voelen.![]()
Het bedrijf zit wel in wormerveer dus dat is wel een beetje ver, moet ik dus nog vroeger opstaan en daar heb ik al moeite mee.![]()
Morgen ga ik direct bellen voor het drankje wilde het even aankijken maarhet gaat gewoon niet zonder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, hoe is het nu? Heb je alweer nieuwe medicijnen?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef Isabeau het volgende:
De dochter van een patiënt maakte zich vandaag druk om haar moeder omdat ze zo dik aan het worden was. Moeder is even groot als ik en bijna 40 kilo lichterEn dochterlief was mij allemaal aan het uitleggen waarom mama niet zo dik mocht worden incl. mogelijke lichamelijke gevolgen. Ik voelde me een beetje opgelaten.
Ze was thuis altijd 50 kilo geweest volgens de dochter en nu al bijna 60...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:37 schreef Levitation het volgende:
Die "dikke" vrouw woog dan nog geen 60kg?
Sommige mensen...
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Over een goeie twee weken heb ik hier een gediplomeerd zwemmertje
Juist in je eerste week had ik dan zo snel mogelijk als het kon dat drankje gehaaldquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen ga ik direct bellen voor het drankje wilde het even aankijken maarhet gaat gewoon niet zonder.
Wat dacht je? Het valt net voor onze wintersportvakantie en daar hebben we een zwembad in het hotelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmen
omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Bubseltje, waarom zorg je niet gewoon dat je een voorraad hebt van dat drankje dan? Je zit jezelf onnodig te kwellen zo. Als je wilt kun je dan altijd nog kijken of het gaat met minder of zonder dat drankje, maar je hebt het dan wel achter de hand.
Ja, maar het was toch duidelijk dat het werkte en het was van het weekend al bijna op, waarom dan wachten tot woensdag of donderdag om nieuw te halen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.
Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, wat goed! En hou ze er af he![]()
Ik ben vandaag een keer NIET op de weegschaal geweest. Kijken of het verschil maakt morgen
Jij was toch afgevallen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...![]()
![]()
Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij was toch afgevallen?
Of had je ook last van een gevalletje "%$#@" ?
Ah, net als ik hadquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.![]()
En dat gaat er maar moeilijk weer af.![]()
Maar, ik ben weer begonnen met zwemmen, dus als het vocht niet weg wil, dan 't vet maar.![]()
![]()
Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toeliequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, net als ik had
Fat B Gone!
Ik denk dat ik ook maar weer een keer langs de sportschool moet
Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toelie).
Ik ga mijn energie (en geld) lekker steken in zwemmen, fietsen, wandelen en buikdansen... dat vind ik leuk en hou ik vol.![]()
Ga mee zwemmen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.
Ik moet iets zien te vinden wat leuk genoeg is om vol te houden
Ik heb een paspartout... E25,00 en dan E2,00 per keer. Is voor mij goedkoper dan een abbo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Een halfjaar abbo op de tongelreep kost ook maar 104 euro, voor een half jaar sportschool betaal ik.... 408 euro!!!!WTF!!!
Je bent zwaarder dus jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga mee zwemmen!Mijn billen (en buik) zijn ongetwijfeld dikker dan die van jou...
![]()
Ik betaal 68 euro per maandquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Jojogirl het volgende:
Jezus wat veel stormqueen, mijn sportschool kost voor een half jaar 210 euro. Nu ik het zo opschrijf nog steeds best duur
Gisteren ben ik niet geweest trouwens, voelde me niet helemaal lekker. Er heerst hier een maagvirus en zondag hebben we met z'n zessen gegeten en ik ben de enige die het niet echt heeft gekregen. De rest heeft allemaal minstens een dag op het toilet doorgebracht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de sportschool nu weer leuk, maar heeft ook van die niet-gaan periodes
Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dus ja
Ik ben om
Ik koop een passepartoutkaart denk ik, dan kost het je ook niks als je een paar keer niet gaat![]()
Jammer alleen dat het vandaag 1 februari is
Omdat ik dan de sportschool pas per april kan opzeggen jeweetsquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.![]()
Dan zit je met zijn tweeen rood bezweet te hijgen op zo'n apparaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel een fanatieke vriendin meebrengen natuurlijk
Ik heb jaren geleden gefitnesst met een vriendin die op zaterdagochtend nog op haar bed lag als ik voor haar deur stond. En dan sliep ze dwars door de deurbel en haar mobieltje heen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel een fanatieke vriendin meebrengen natuurlijk
Zo, goed bezig zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.
Probeer schaken of dammen eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols. Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.
Op de Wii is dat best inspannend andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:30 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken.
Of wat ook voor hem sporten is: rennen in een onlinecomputerspel...![]()
Misschien moet ik dat maar eens kado geven als stille hintquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Op de Wii is dat best inspannend anders
Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.
Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!![]()
Nee, heb geen voor- en na foto´s.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Droeke het volgende:
[..]
Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?![]()
Om ons allemaal extra te motiveren dit goede voorbeeld te volgen!![]()
Gaat geweldig dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols. Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.
oeh, daar herinner je me wel ergens aan... Ik stuur hem wel even onaf, maar dat wordt wel morgen oid..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef YPPY het volgende:
Beterschap Troel.
Teigan, stuur mij dat lijstje ook maar. Kan ik wel gebruiken nu.![]()
felliii wanneer mag je erin?quote:
In juniquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef gothic-blackie het volgende:
felliii wanneer mag je erin?
dus in juli de rewimo housewarming dieet meet?quote:
hmm volgens mij maken we iedereen bang, niemand reageerd meer. maare rewimo, tentje kan ook, met die lap grond die je erbij hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |