abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45770228
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef omearos het volgende:

[..]

i know, heb genoeg sjans maar het is een leuke motivator
hier hetzelfde
pi_45778512
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 januari 2007 @ 07:15:18 #153
79550 Ymke
your ghost
pi_45781072
Zie hier een zwaar gefrustreerd mens, heb me de hele week echt de.... gesport , netjes gegeten, 1 avond alcohol gedronken en........................... maar 3 ons afgevallen. poeh poeh
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 08:13:16 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45781331
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
IJswater drinken Beterschap!

Ymke, 3 ons lijkt niet veel maar ja, 't is toch weer 3 ons...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 29 januari 2007 @ 09:09:38 #155
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45781869
Ik mag ook blij zijn deze weke met 3 ons maar ja hormonen he

Van het weekend weer 3x overgegeven morgen ga ik ff bellen voor een nieuwe lading drank
pi_45783131
ik wou vandaag weer gaan sporten
maar stond net op met hoofdpijn en keelpijn, voel me echt beroerd
straks maar een uurtje proberen te werken en dan kijken of ik wel stage ga lopen vandaag
pi_45786070
Ik zit weer onder de 100 kilo (dat ik ooit nog eens voor 99,8 zou juichen )

Had ik hier trouwens al verteld dat ik cholesterol etc. heb laten prikken in het ziekenhuis? "Uitslag telefonisch bij de assistente over 4-5 werkdagen" Ja je bedoelt 's morgens bloed prikken en 's middags even bij het ziekenhuis inloggen of er iets te hoog is. Wat bleek? Cholesterol rood....(jee) maar ook HDL cholesterol rood. Jee! Mijn te hoge cholesterol was vnl. opgebouwd uit HDL (=goed) en maar heel weinig LDL (=normaal niet zo best, maar bij mij erg laag). Ook mijn triglyceriden zaten ver onder max. waarden.
Maar aangezien ik toch nog een afspraak moest maken bij de huisarts, toch even om de uitslag gevraagd. "Mevrouw uw cholesterol is te hoog en dat is heel eenvoudig op te lossen met een dieet en beweging en blah blah blah"

Welnee, mijn cholesterol was juist toe te juichen, maar op dat punt in het gesprek kon ik moeilijk zeggen dat ik die bloeduitslag al dagen terug had bekeken. Alleen zo maak je mensen wèl ongerust! Ik had bij het gesprek met de huisarts aangegeven dat ik bang was dat het te hoog was omdat dat in de familie regelmatig voorkwam....en dan krijg je over de telefoon te horen dat je angst uitkomt. Nu is gezonder eten en meer bewegen altijd een goed advies, maar je hebt nu ook kans dat mensen allerlei rare dingen gaan doen en allerlei extra middeltjes gaan nemen tegen te hoog cholesterol.

Wat een verhaal zo op de vroege morgen (ik ben net 10 min. uit bed). Goeiemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45787214
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.

mvg Baret Kalayciyan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 13:13:02 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 13:17:07 #159
13151 crew  Rewimo
pi_45787528
Succes ermee. Maar waarom wil je dit En waarom meld je dat hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45787702
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Succes ermee. Maar waarom wil je dit En waarom meld je dat hier
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
pi_45787991
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?

Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
pi_45788115
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef Pandorah het volgende:
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?

Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
nou nou nou.
ik zeg nog dat het niks met afvallen te maken heeft dus je ziet me nergens zeggen dat ik het van jullie verwacht. Het is alleen om effe te zeggen dat ik het ga doen en misschien hebben jullie wel een paar goede tips of een paar dingen waarop ik moet oppassen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 13:41:06 #163
13151 crew  Rewimo
pi_45788263
Joh, doe dat nou even in een eigen topic. Wat jij wilt heeft niks met dit topic te maken.
pi_45789847
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef tritri het volgende:

[..]

1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
Ik denk dat je het verbazingwekkend lang kunt volhouden. Kijk maar naar de gemiddelde anorexia patient, die houdt het echt bizar lang vol op praktisch geen voedsel. Misschien vind je in die hoek ook iets meer mensen die dergelijke experimenten interessant vind.
De meeste mensen hier willen afvallen en toch ook lekker blijven eten.
pi_45792048
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tok.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:16:08 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_45793216
Jammer van de vergoeding, maar gelukkig heb je plek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45793236
Isa, het is toch weer de eerste mijlpaal, twee cijfertjes voor de komma!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 29 januari 2007 @ 16:18:49 #168
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45793328
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_45793478
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
pi_45794013
Emu
misschien moet je omvangen gaan meten, als die nog wel kleiner worden ben je in ieder geval nog steeds goed bezig
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 16:58:54 #171
13151 crew  Rewimo
pi_45794758
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
Als je 5 kilo kwijt wilt, ben je misschien beter op je plek in ons zustertopic: Slank de lente in #46
pi_45795251
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
net zoals bij mensen die niet vegetarisch eten is er geen speciaal dieet in mijn ogen... Let op wat je eet, pas de produkten aan naar demagere variant en beweeg meer.... Dan kom je denk ik al een heel eind..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45796230
SB kan je toch wel om toveren tot vegetarisch dieet?
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_45796447
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef tritri het volgende:
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.

mvg Baret Kalayciyan
Ik zou een topic in LEF openen.

Perfect subforum voor zulke dingen .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 29 januari 2007 @ 18:19:06 #175
79550 Ymke
your ghost
pi_45797437
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Emu het volgende:
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
Dat lijkt me nou geen goed idee, je kan beter wat zwaarder wegen en flink gespierd zijn dan lichter en kwabberiger
pi_45798489
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?
pi_45803909
Walnoten zijn erg lekker ,alleen wel frustrerend om open te maken.
Je wordt er op deze manier iig niet dik van .

Zouden ze ook met chocolade moeten doen .
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:30:03 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_45816307
Zondag feestje gehad. En wat lekkere dingen gehad.
Vandaag zat daarom mijn anderhalve kilo er keurig weer aan.

Eten moet dood
disclaimer
pi_45816844
Goeiemorgen allemaal!

Lijnen gaat hier voor geen meter... ik hou zoveel vocht vast... ben weer 1,5 kg zwaarder dan ik hier in het lijstje sta.
Ik denk dat ik de laatste tijd iets eet waar ik niet (meer) tegen kan. 't Zou alleen super handig zijn als ik wist wát het is...

Gisteren na buikdansles paste ik amper meer in mijn laarzen, terwijl ik 1,5 uur eerder er probleemloos inging. Ik vind dat zó raar! Eigenlijk vind ik 't ook best een beetje eng. Ik ga er maar vanuit dat 't door mijn darmen komt en niet door een slecht hart/lever/nieren. Zou het zinvol zijn om hiervoor naar de huisarts te gaan? Ik vrees namelijk dat die er ook niets mee kan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 30-01-2007 10:18:12 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45816957
Je kunt altijd gaan toch? Misschien werkt het en anders heb je het tenminste geprobeerd. Echt vervelend als het zo slecht gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 10:18:36 #181
13151 crew  Rewimo
pi_45817169
Bronchitis zuigt
pi_45817539
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Bronchitis zuigt
Of juist niet. Ik kon namelijk helemaal niet zuigen als ik bronchitis had.
Sterkte ermee, het is inderdaad heel ellendig!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 11:21:10 #183
13151 crew  Rewimo
pi_45818504
Hm ja, doorademen lukt dus niet...
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:05:55 #184
43556 miss_dynastie
pi_45819574
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Alleen zo maak je mensen wèl ongerust!
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.

Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel ( ), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje (maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:11:10 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_45819709
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.

Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel ( ), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje (maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:13:29 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_45819762
Maar goed, geen taart / koek / weet-ik-wat-nog-meer meer voor SQ.
Deprimerend om te ontdekken dat je dus niks zomaar kan - een feestje met een stuk taart en wat hapjes is direct een nekslag en je bent weer terug bij af. " 1 keertje maar " kan dus niet voor mij.
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:18:34 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_45819875
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:24:00 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_45820008
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
Ongetwijfeld, IKEA is niet mijn eerste keus om te ontbijten, ik ben al trots op mezelf als ik dat helse restaurant weet te trotseren voor een kop koffie
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:26:18 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_45820078
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde.
Ik denk dat ze wel gewoon ook ontbeten hebben en dat het dus een tussendoortje is in plaats van een ontbijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:35:12 #190
43556 miss_dynastie
pi_45820344
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoper
En dat zou kunnen idd, Troel, maar toch
Het leek me wel een keer leuk om te proberen, Rewimo ('s moeder) was er best enthousiast over, en ik nu ook. Heel goed te eten hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:35:52 #191
13151 crew  Rewimo
pi_45820369
Met het ontbijt voor 1 euro is niks mis: drie kleine broodjes, kaas, ei, ham, jam en thee of koffie.

Maar ja... alle niet zo gezonde dingen kosten ook een drol
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:36:37 #192
13151 crew  Rewimo
pi_45820391
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:37:12 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_45820410
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
Mooi, kan ik weer 3 euro per jaar besparen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:38:28 #194
13151 crew  Rewimo
pi_45820449
Lid worden is ook gratis, dus ach...

En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:42:49 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_45820582
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Lid worden is ook gratis, dus ach...

En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:29 #196
13151 crew  Rewimo
pi_45820685
Ik zeg cola light
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:42 #197
43556 miss_dynastie
pi_45820693
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
Ik vond de warme maaltijd toen niet zo'n succes (zo'n kledder koude jam op je bord, maar dat hoort blijkbaar warm te zijn ), maar voor brood en soep vind ik het echt prima te doen Ik heb de Ikea card trouwens aangevraagd omdat de Expedit boekenkast 30 euro goedkoper was. Is toch heel veel geld
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:48:32 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_45820743
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 13:04:15 #199
43556 miss_dynastie
pi_45821064
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
Oh, dan snap ik het wel
Gelukkig viel het vandaag wel mee (schooldag he )
pi_45821182
Pff, nou, ik heb een digitale weegschaal, ik weeg spontaan bijna 4 kilo meer Wel raar, je weet dat het door de weegschaal komt, maar toch voelt het alsof je die kilo's bent aangekomen oid. Nu maar weer met frisse moed beginnen vanaf dit startgewicht.
pi_45821337
Hallo, ik ben weer even op school (tijd voor internet thuis!!!)
Ben nog steeds ziek, maar niet meer zo dramatisch ziek als ik geweest ben. Alleen wel benauwd nog, maarja.
En vandaag nog 50 dagen voor ik ga trouwen!

Rewimo zie PM
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 13:25:37 #202
13151 crew  Rewimo
pi_45821405
Ik zie geen PM
pi_45821493
nu dan?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:43:33 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_45821849
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoper
En dat zou kunnen idd, Troel, maar toch
Het leek me wel een keer leuk om te proberen, Rewimo ('s moeder) was er best enthousiast over, en ik nu ook. Heel goed te eten hoor
Ik hoor je nog zo zeggen. Nee ik wil NIET langs de IKEA
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:51:33 #205
79550 Ymke
your ghost
pi_45822105
Vanmorgen vroeg een uur gewandeld met Dopje en net een uur gezwommen Ik vind dat sporten nog steeds niet leuk maar ik doe het wel braaf elke dag
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:11:23 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_45822728
Dat was het grote voordeel van parttime werken - tijd hebben om 3 keer in de week 3 uur te gaan sporten.
Misschien moet ik maar een keer naar mijn werk gaan lopen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 14:25:45 #207
13151 crew  Rewimo
pi_45823148
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
nu dan?
Ja, maar nou neem je niet op
pi_45830440
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Eten moet dood
Dat is een deel van mijn eten ook al

Levitation je dikkere onderbenen + gewichtstoename wijzen mij een beetje in de richting van vocht vasthouden in je benen. De meest voorkomende oorzaken daarvoor zijn vaatproblemen (kleppen in je aders werken dan bijv. niet goed meer) en lymfeproblemen (slechte afvoer lymfe). Andere oorzaken zijn cardiaal of nierinsufficientie, maar daar vind ik je nog te jong voor Ook kan je vocht vasthouden in je benen als je schildklier wat trager werkt. Darmproblemen en vocht vasthouden zijn niet echt met elkaar verbonden en vochtvasthouden bij leverproblemen noem je ascites en dat zit alleen in de buik (en komt alleen voor bij ernstige ziektes, maar dan had je meer klachten ). En dan als laatste nog de fijnste categorie waarbij je vocht vasthoudt in je benen: idiopathisch oedeem (lees: we hebben geen flauw idee). Deze laatste categorie komt erg vaak voor.

Ik verwacht bij jou geen ernstige aandoeningen, maar je kan het natuurlijk altijd aan je huisarts voorleggen. Of je koopt steunkousen en kijkt of die effect hebben

miss_dynastie ik kreeg de uitslag van mijn cholesterol niet van de huisarts, maar van de assistente. Ze weet waarschijnlijk dan niet beter, maar dan zou ik als arts met mijn assistente afspreken dat ze uitslagen die niet afwijkend zijn zelf doorgeeft, maar dat afwijkende uitslagen door de arts worden doorgegeven.

* Isabeau is overigens nog steeds niet bij de IKEA geweest....wanneer houden we een IKEA-Virgin meeting?
pi_45830614
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of je koopt steunkousen en kijkt of die effect hebben
*Visualiseert*
You've made my day!
***Levi was here***
pi_45830861
Ah, dokter Isa is back in tha house..

Vraag ik me toch nog iets af, waar jij al eens naar gezocht hebt geloof ik. Hebben die chroom tabletten die je kan slikken voor bloedsuikerspiegel/minder trek in zoetigheid zin? Of is het meer een marketingtrucje?

Mijn huisarts raadde ze aan, maar ik vroeg me af of het wel klopte achteraf...
pi_45831852
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Levitation het volgende:

*Visualiseert*
You've made my day!
Weet je, je hebt ook van die hele lange steunkousen en ik zag ooit eens hoe ze die aantrokken bij een wat dikkere oudere dame. Van dikke benen ging ze binnen 5 minuten naar mooie slanke benen Maar het schijnt niet lekker te zitten

teigan: bij wetenschappelijk onderzoek is geen effect van chroom op eetlust aangetoond.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 19:24:56 #212
13151 crew  Rewimo
pi_45833148
Ik moest die kousen aan voor en na de WLS-operatie Rotdingen, veel te strak
pi_45833154
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je, je hebt ook van die hele lange steunkousen en ik zag ooit eens hoe ze die aantrokken bij een wat dikkere oudere dame. Van dikke benen ging ze binnen 5 minuten naar mooie slanke benen Maar het schijnt niet lekker te zitten

teigan: bij wetenschappelijk onderzoek is geen effect van chroom op eetlust aangetoond.

Dikkere oudere dame... daar zijn steunkousen voor... niet voor een jonge blom van 28

Zou ik iets kunnen doen om te voorkomen dat ik steeds als een ballonnetje opblaas? Soms doet 't echt pijn... vooral bij mijn handen en voeten. Ik lijk 't vooral na inspanning te hebben... en als ik me niet lekker voel... en vooral bij een combinatie van die 2.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 19:38:47 #214
13151 crew  Rewimo
pi_45833733
Huisarts
pi_45833946
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Huisarts
Bah

Hou niet van huisartsen en zeker niet als ik nog iets had moeten doen en nog niet gedaan heb.
Ik moest in september een afspraak maken bij een psycholoog, maar dat ben ik "vergeten" en ik weet zeker dat hij daar over gaat beginnen. Struisvogels zijn mijn lievelings dieren!
***Levi was here***
pi_45834323
Och, ik had in augustus een afspraak moeten maken bij een psych, maar heb dat ook pas in december gedaan Is de huisarts nooit over begonnen. Misschien moet je het alsnog maar doen

En ik ken zo al een aantal 'jonge blommen' van in de 20 die ook steunkousen dragen (eh, op de OK weliswaar...)
pi_45835320
Ik sta nog altijd niet in de lijst (op de eerste pagina), is dat normaal?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:23:09 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_45835631
Misschien heb je je plan nog niet ingevuld? Je bent wel gekoppeld aan het lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45836065
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef Troel het volgende:
Misschien heb je je plan nog niet ingevuld? Je bent wel gekoppeld aan het lijstje.
Aha, dankjewel, het is gelukt!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:00:08 #220
79550 Ymke
your ghost
pi_45837039
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het schijnt niet lekker te zitten
Valt wel mee hoor , ik heb er vorig jaar een heel jaar mee gelopen ook toen het 36 graden was, het went
pi_45843072
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?
Zeker wel! Het is een kleiner bedrijfje maar ze hebben daar echt heel veel werkzaamheden. Ook zijn de meeste mensen die daar werken rond de 20 jaar dus ik denk dat ik me daar echt wel thuis ga voelen.
Het bedrijf zit wel in wormerveer dus dat is wel een beetje ver, moet ik dus nog vroeger opstaan en daar heb ik al moeite mee.
Tok.
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:00:24 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45847079
Als de steunkousen te klein zijn zitten ze echt niet lekker had in het ziekenhuis gewoon de vouwen enzo in mijn been staan op het laatst zelf maar uitgetrokken omdat ik er niet van kon slapen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 07:05:04 #223
13151 crew  Rewimo
pi_45847085
Bubsel, hoe is het nu? Heb je alweer nieuwe medicijnen?
pi_45847351
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zeker wel! Het is een kleiner bedrijfje maar ze hebben daar echt heel veel werkzaamheden. Ook zijn de meeste mensen die daar werken rond de 20 jaar dus ik denk dat ik me daar echt wel thuis ga voelen.
Het bedrijf zit wel in wormerveer dus dat is wel een beetje ver, moet ik dus nog vroeger opstaan en daar heb ik al moeite mee.
Super zeg Alleen zou ik dat reizen echt niet meer willen; ik ben eigenlijk totaal geen ochtendmens. Succes met je plekje, het klinkt erg leuk.
  woensdag 31 januari 2007 @ 08:18:37 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45847526
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, hoe is het nu? Heb je alweer nieuwe medicijnen?
Morgen ga ik direct bellen voor het drankje wilde het even aankijken maarhet gaat gewoon niet zonder.

Nu gaat het minder buikpijn misselijk en weer duizelig dus vandaag maar een dagje rust/c.q. thuis studeren wel rot in de eerste week maar wat doe je er aan
pi_45858799
Bubseltje, waarom zorg je niet gewoon dat je een voorraad hebt van dat drankje dan? Je zit jezelf onnodig te kwellen zo. Als je wilt kun je dan altijd nog kijken of het gaat met minder of zonder dat drankje, maar je hebt het dan wel achter de hand.
pi_45859561
De dochter van een patiënt maakte zich vandaag druk om haar moeder omdat ze zo dik aan het worden was. Moeder is even groot als ik en bijna 40 kilo lichter En dochterlief was mij allemaal aan het uitleggen waarom mama niet zo dik mocht worden incl. mogelijke lichamelijke gevolgen. Ik voelde me een beetje opgelaten.
pi_45859788
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef Isabeau het volgende:
De dochter van een patiënt maakte zich vandaag druk om haar moeder omdat ze zo dik aan het worden was. Moeder is even groot als ik en bijna 40 kilo lichter En dochterlief was mij allemaal aan het uitleggen waarom mama niet zo dik mocht worden incl. mogelijke lichamelijke gevolgen. Ik voelde me een beetje opgelaten.
Die "dikke" vrouw woog dan nog geen 60kg? Sommige mensen...

Ik heb net lekker gezwommen! 40 baantjes getrokken... was alweer maanden geleden dat ik voor het laatst was geweest. Hopelijk krijg ik er weer ritme in, want eigenlijk is 't toch wel heel lekker om te doen.
***Levi was here***
pi_45860149
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:37 schreef Levitation het volgende:

Die "dikke" vrouw woog dan nog geen 60kg? Sommige mensen...
Ze was thuis altijd 50 kilo geweest volgens de dochter en nu al bijna 60...
We mochten haar geen suiker meer in de thee doen. Ze is dement, ze vindt suiker in de thee lekker, ze krijgt van ons suiker als ze dat wil

Ik heb trouwens nog een zwempas, maar vergeet altijd te gaan zwemmen Goed van je dat je het weer hebt opgepakt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 19:47:41 #230
13151 crew  Rewimo
pi_45860180
Over een goeie twee weken heb ik hier een gediplomeerd zwemmertje
pi_45860343
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Over een goeie twee weken heb ik hier een gediplomeerd zwemmertje
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmen
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:42:22 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_45862174
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:18 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Morgen ga ik direct bellen voor het drankje wilde het even aankijken maarhet gaat gewoon niet zonder.
Juist in je eerste week had ik dan zo snel mogelijk als het kon dat drankje gehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 januari 2007 @ 20:44:01 #233
13151 crew  Rewimo
pi_45862231
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Kun je mooi met z'n tweetjes gaan zwemmen
Wat dacht je? Het valt net voor onze wintersportvakantie en daar hebben we een zwembad in het hotel Hoef ik geen bandjes meer mee te nemen

http://www.hotelhuber.at/deutsch/haus/zuhause.html
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:28:10 #234
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45863987
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Bubseltje, waarom zorg je niet gewoon dat je een voorraad hebt van dat drankje dan? Je zit jezelf onnodig te kwellen zo. Als je wilt kun je dan altijd nog kijken of het gaat met minder of zonder dat drankje, maar je hebt het dan wel achter de hand.
omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:32:15 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_45864181
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

omdat dit puur een proef was of het zou werken etc en dat ik ziek ben heeft daar niet mee te maken dit staat los van elkaar.
Ja, maar het was toch duidelijk dat het werkte en het was van het weekend al bijna op, waarom dan wachten tot woensdag of donderdag om nieuw te halen?

Al is het alleen maar om jezelf beter te voelen dat je je eten binnenhoudt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45864841
ik vind dat ook altijd zo vervelend als mensen dan roepen dat ze toch wel zoooooo dik zijn, en dan zijn ze nog minimaal 20 kilo lichter dan mij geloof ik...

Morgen is mijn weegdag weer, ben benieuwd of de kerstkilo's weer weg zijn.. Ik heb wel het idee dat mijn buik minder opgeblazen is nu ik gestopt ben met snoepen enzo..

Morgen ga ik even navragen wat ik nou nog wel en niet meer mag eten..
pi_45873609

Kerstkilo's kwijt plus nog wat extra's
Ik ben weer op een laagste punt sinds ik begonnen ben!
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:53:38 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_45874266
Teigan, wat goed! En hou ze er af he

Ik ben vandaag een keer NIET op de weegschaal geweest. Kijken of het verschil maakt morgen
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:56:00 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45874305
Super, teigan
pi_45874311
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, wat goed! En hou ze er af he

Ik ben vandaag een keer NIET op de weegschaal geweest. Kijken of het verschil maakt morgen
Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...
***Levi was here***
pi_45874322
Ook op dit forum een felicitatie voor Teigan.
Is ook wel een resultaat dat een dubbele felicitatie waard is!
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:57:38 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_45874323
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben wel op de weegschaal gaan staan... stom ding...
Jij was toch afgevallen?
Of had je ook last van een gevalletje "%$#@" ?
disclaimer
pi_45874354
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij was toch afgevallen?
Of had je ook last van een gevalletje "%$#@" ?
Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.
En dat gaat er maar moeilijk weer af.
Maar, ik ben weer begonnen met zwemmen, dus als het vocht niet weg wil, dan 't vet maar.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:03:24 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_45874387
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, maar toen ging mijn lijf snel uit paniek reactie vocht vasthouden.
En dat gaat er maar moeilijk weer af.
Maar, ik ben weer begonnen met zwemmen, dus als het vocht niet weg wil, dan 't vet maar.
Ah, net als ik had
Fat B Gone!
Ik denk dat ik ook maar weer een keer langs de sportschool moet
disclaimer
pi_45874458
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, net als ik had
Fat B Gone!
Ik denk dat ik ook maar weer een keer langs de sportschool moet
Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toelie ).
Ik ga mijn energie (en geld) lekker steken in zwemmen, fietsen, wandelen en buikdansen... dat vind ik leuk en hou ik vol.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:11:24 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_45874482
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga mijn sportschool abbo opzeggen... is al de 3de of 4de keer dat ik er in vloog om een abbo af te sluiten en vervolgens wel te betalen en niet te gaan. 't Is gewoon niet mijn "ding" (lees: toelie ).
Ik ga mijn energie (en geld) lekker steken in zwemmen, fietsen, wandelen en buikdansen... dat vind ik leuk en hou ik vol.
Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.
Ik moet iets zien te vinden wat leuk genoeg is om vol te houden
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:13:40 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_45874504
Een halfjaar abbo op de tongelreep kost ook maar 104 euro, voor een half jaar sportschool betaal ik.... 408 euro!!!! WTF!!!
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:14:01 #248
4177 Jojogirl
pi_45874511
* Jojogirl vindt de sportschool nu weer leuk, maar heeft ook van die niet-gaan periodes
pi_45874536
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk denk ik... Ik ga ook al eeuwen niet meer en het is gewoon weggegooid geld.
Ik moet iets zien te vinden wat leuk genoeg is om vol te houden
Ga mee zwemmen! Mijn billen (en buik) zijn ongetwijfeld dikker dan die van jou...
***Levi was here***
pi_45874546
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Een halfjaar abbo op de tongelreep kost ook maar 104 euro, voor een half jaar sportschool betaal ik.... 408 euro!!!! WTF!!!
Ik heb een paspartout... E25,00 en dan E2,00 per keer. Is voor mij goedkoper dan een abbo.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:16:52 #251
4177 Jojogirl
pi_45874548
Jezus wat veel stormqueen, mijn sportschool kost voor een half jaar 210 euro. Nu ik het zo opschrijf nog steeds best duur

Gisteren ben ik niet geweest trouwens, voelde me niet helemaal lekker. Er heerst hier een maagvirus en zondag hebben we met z'n zessen gegeten en ik ben de enige die het niet echt heeft gekregen. De rest heeft allemaal minstens een dag op het toilet doorgebracht.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:17:17 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_45874550
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ga mee zwemmen! Mijn billen (en buik) zijn ongetwijfeld dikker dan die van jou...
Je bent zwaarder dus ja
Ik ben om
Ik koop een passepartoutkaart denk ik, dan kost het je ook niks als je een paar keer niet gaat
Jammer alleen dat het vandaag 1 februari is
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:17:41 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_45874556
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Jojogirl het volgende:
Jezus wat veel stormqueen, mijn sportschool kost voor een half jaar 210 euro. Nu ik het zo opschrijf nog steeds best duur

Gisteren ben ik niet geweest trouwens, voelde me niet helemaal lekker. Er heerst hier een maagvirus en zondag hebben we met z'n zessen gegeten en ik ben de enige die het niet echt heeft gekregen. De rest heeft allemaal minstens een dag op het toilet doorgebracht.
Ik betaal 68 euro per maand
Dure fitnessketens
disclaimer
pi_45874582
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de sportschool nu weer leuk, maar heeft ook van die niet-gaan periodes
Ik heb voornamelijk niet-ga periodes. Ik ben altijd laaiend enthousiast als ik begin... en dat duurt ongeveer 2 weken.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:21:43 #255
4177 Jojogirl
pi_45874621
Die van mij is 35 euro per maand. Maar dat is wel ook een keten. En ik ben er al een tijd lis. Volgensmij als je nu lid wordt is het maandbedrag bij ons ook hoger.
Ik kan me trouwens de komende 2 weken niet wegen. Dat doe ik altijd op zaterdagochtend in de sportschool, maar de komende 2 zaterdagochtenden kan ik niet, wegens tripjes naar de Achterhoek.
Alhoewel, misschien vertrek ik dit weekend wel pas na m'n bodyshape uurtje, om nou een hele week niet te gaan. :|
pi_45874638
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je bent zwaarder dus ja
Ik ben om
Ik koop een passepartoutkaart denk ik, dan kost het je ook niks als je een paar keer niet gaat
Jammer alleen dat het vandaag 1 februari is
Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.
***Levi was here***
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:28:09 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_45874710
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.
Omdat ik dan de sportschool pas per april kan opzeggen jeweets
Maar goed, ik ga wel een keer mee zwemmen

-shit, heb ik een badpak nodig-
Welke maat zou ik in godsnaam hebben bij wehkamp?
disclaimer
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:43:53 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_45874969
Perrysport.nl had sportbadpakken voor 9 euro
Maat 44 is redelijk veilig volgens mij
disclaimer
pi_45875092
en toch denk ik dat wij thuis met zijn 3en goedkoper uit zijn met onze eigen apparaten
ik heb ook een half jaar bij een sportschool gezeten maar dat was ook erg duur

vanmiddag trouwens broeken kopen, is altijd al erg maar voel me nog steeds niet lekker dus leuk is anders
pi_45875188
Oh jee, succes met broeken kopen Miss_S. Hopenlijk vind je een paar leuke en passende broeken die je opvrollijken

En ik vind de sportschool alleen leuk met z'n tweeën, maar ik ken niemand die ook wil
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:00:12 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_45875255
sportschool met zijn 2en werkt niet voor mij, ik werk me altijd zo uit de naad dat ik geen adem meer heb voor klessebessen. Als ik met een vriendin ga sporten zitten we meer in de sauna dan in de fitnessruimte
disclaimer
pi_45875321
Je moet wel een fanatieke vriendin meebrengen natuurlijk
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:09:36 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_45875409
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Dan zit je met zijn tweeen rood bezweet te hijgen op zo'n apparaat

Nee, ik vind alleen fitnessen gewoon leuker
disclaimer
pi_45875478
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jaren geleden gefitnesst met een vriendin die op zaterdagochtend nog op haar bed lag als ik voor haar deur stond. En dan sliep ze dwars door de deurbel en haar mobieltje heen. Niet best voor vriendschappen.

Liefst zou ik met Vick gaan trainen, maar die is echt met geen stok naar een sportschool te krijgen. Die gaat nog liever bij de tandarts in de stoel liggen dan dat hij zich inspant. En dan wel een gezond gewicht hebben...
(Ojee, voel een Calimero-bui opkomen! )
***Levi was here***
pi_45875640
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.

Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:21:59 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_45875668
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.
Zo, goed bezig zeg
disclaimer
pi_45875786
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols . Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.

Naja, dan maar alleen en met spinning gaan gelukkig ook nog wat collega's mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 februari 2007 @ 10:28:56 #268
13151 crew  Rewimo
pi_45875810
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols . Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.
Probeer schaken of dammen eens
pi_45875845
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Probeer schaken of dammen eens
Dat moet wel lukken .
Of wat ook voor hem sporten is: rennen in een onlinecomputerspel...
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:33:02 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_45875887
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:30 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken .
Of wat ook voor hem sporten is: rennen in een onlinecomputerspel...
Op de Wii is dat best inspannend anders
disclaimer
pi_45875917
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Op de Wii is dat best inspannend anders
Misschien moet ik dat maar eens kado geven als stille hint
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:16:30 #272
79550 Ymke
your ghost
pi_45876863
Ik heb straks late dienst en ga zo nog even2 uurtjes met Dopje wandelen, ik begin alleen een beetje uitgekeken te raken op de omgeving hier . Ik heb nu wel alle straten en hoekjes en gaatjes gezien.
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:33:40 #273
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45877290
Ter info ik mag het drankje nu doorlopend blijven nemen zolang ik er geen last van krijg

Krijg nu per 1.000 ml had idd eerder moeten bellen maar moest ook proberen zonder en als hij zit in Terneuzen kan hij niet bij mijn dossier. Maar nu is het geregeld!!!

[ Bericht 66% gewijzigd door -Bubseltje- op 01-02-2007 11:58:19 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:26:10 #274
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_45882374
quote:

Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!
Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?

Om ons allemaal extra te motiveren dit goede voorbeeld te volgen!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_45888173
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Droeke het volgende:

[..]

Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?

Om ons allemaal extra te motiveren dit goede voorbeeld te volgen!
Nee, heb geen voor- en na foto´s.
Maak liever zelf foto´s dan gefotografeerd worden
pi_45891081
quote:

Gaat geweldig dus En je ziekteperiode in het ziekenhuis moet wel een vreemd gevoel hebben gegeven. Niet veel mensen hebben een diëtiste om aan te komen terwijl je ook onder behandeling bent bij een diëtiste om af te vallen
pi_45911615
ik denk dat ik toch weer body-jam ga doen
ik vind het altijd moeilijk om te beginnen met groepslessen
ben nogal verlegen

maar heb nu een mailtje gestuurd of ik een keer kan komen kijken
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 16:47:26 #278
43556 miss_dynastie
pi_45920657
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
pi_45921838
Zo, vandaag lekker mijn haren laten knippen, want dat was echt geen gezicht meer.

Mijn broertje is vandaag jarig, en hoe verleidelijk het ook is, ik ga geen gebak + patat meeeten.
Er zijn trouwens 2 broeken die best strak zaten. Ik wilde dus eigenlijk kijken of die losser kwamen te zitten als ik zou afvallen, maar van die 2 broeken zijn nu van allebei de bovenste knoopjes los geschoten.

[ Bericht 44% gewijzigd door kip_zonder-kop op 02-02-2007 17:39:11 ]
Tok.
pi_45922424
ik eet wel altijd gebak op verjaardagen
kan ook niet echt kwaad met zo´n kleine familie als de mijne
pi_45928002
Ik heb net gezondigd bij de Mac.
Had vandaag van 06:30 tot 17:30 gewerkt,daarna gelijk door naar onze vestiging aan de andere kant van de stad,om een presentatie bij te wonen.
En ben pas net thuis,dus heb onder weg even gesnackt bij de Mac.
Ik had toen al 9 uur niks meer gegetenm,is ook niet echt gezond.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:30:53 #282
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_45937082
kmaak dr ook 1!
Waving.....can be positive or negative!..:)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:55:30 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_45937406
Ik ben gisterenavond nog naar de huisartsenpost geweest. Nog steeds last van kies en hoofd en ik kreeg er nu ook duizelingen bij. Dus nu een zwaardere pijnstilling. De zwelling van het trekken schijnt op mijn zenuw te drukken waardoor ik dus zo'n last heb. Vervelende is alleen dat zelfs de Tramadol de pijn niet helemaal wegneemt en dat ik met Tramadol niet kan autorijden (zo'n mooie gele sticker). Gelukkig schijnt de zwelling snel minder te worden omdat het natuurlijk al dinsdag getrokken is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45937833
Troel, paracetamol en Tramadol samen werken versterkend op elkaar. Van de paracetamol gaat de Tramadol beter werken. Dus neem er gerust 4 maal daags 1000 mg paracetamol bij. Of had je die tip al gekregen?
pi_45938980
Ik ga zo mee doen aan de Wollebrandcross.
Ben bij voorbaat al onwijs trots op mezelf omdat ik het gewoon doe! Ter compensatie ga ik met 3 mannen die mij er stuk voor stuk helemaal uit lopen, maar dat boeit niet!
pi_45939011
Sterkte Troel.
Op alle zware pijnstillers zit een gele sticker Zelf gebruik ik Temgesic voor de vervelende pijn in mijn buik na 2 operaties. Auto rijden doe ik dus wel want anders ben ik erg aan huis gebonden. Vriendjelief is bezig met rijlessen Kleine afstandjes probeer ik te fietsen, maar kom dan meestal bekaf met veel pijn thuis. Mijn conditie moet toch ergens vandaan komen.
Tamadol heb ik ook gehad, evenals Tramagetic (24-uurs Tramadol) maar werd daar heel raar van. Viel geregeld weg van suf zijn en was soms erg ver weg. Wist niet meer wat vriendjelief gezegd had.
Hopelijk hoef je de Tramadol niet lang te slikken. Het blijft troep.
pi_45941088
Beterschap Troel.

Teigan, stuur mij dat lijstje ook maar. Kan ik wel gebruiken nu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45942857
@ Troel: beterschap!

@ AnnekeM: wow, da's veel dat je afgevallen bent.

Eigenlijk is het verbazingwekkend. Ik ben nu ongeveer drie weken aan het dieëten (ik hou een dieetdagboek bij van 19/01/2007, maar ben een paar dagen eerder begonnen), en qua snoepgedrag ben ik echt ongelooflijk veranderd. Een maand geleden zou ik hier nu gezeten hebben met een zak chips, die tegen vanavond op zou zijn. Dan zou ik vanavond nog een paar koeken ofzo opeten ook.
Nu zit ik hier aan de pc zonder snoep/koeken/whatever, heb daarnet alleen even een peer gegeten. En de drang is ook aan het wegebben. Tegenover in het begin, toen voelde ik echt de drang om een pak chips op te eten of wat koekjes ofzo. Het gaat echt steeds makkelijker, daar schrik ik wel van (in de positieve zin dan).

Hopelijk blijf ik afvallen als ik een gewoon eetpatroon heb, maar in principe moet dat wel toch? Ik sport eigenlijk niet meer dan vroeger (binnenkort waarschijnlijk wel, want dan komt mijn paard waarschijnlijk terug naar huis en ga ik terug veel paardrijden), maar ik eet gewoon veel gezonder. Met dit eetpatroon zou ik er eigenlijk "normaal" moeten uitzien, en geen 98 kilo wegen. (Even voor de duidelijkheid: dit is voor niemand kwetsend bedoeld ofzo, maar ìk ben met dit gewicht gewoon te dik). Dat komt nog wel, toch, als ik zo blijf eten? En met "zo" bedoel ik dus (bijna) geen snoep, en.. Mja, gewoon normaal.
pi_45944154
Ja hoor, in principe zal je nog wel af blijven vallen met een gezond voedingspatroon. Wellicht niet heel snel, maar dat is alleen maar beter voor je lichaam.
Zolang je dus maar je patroon kan blijven volhouden.
pi_45944855
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef YPPY het volgende:
Beterschap Troel.

Teigan, stuur mij dat lijstje ook maar. Kan ik wel gebruiken nu.
oeh, daar herinner je me wel ergens aan... Ik stuur hem wel even onaf, maar dat wordt wel morgen oid..
pi_45947031
Hmm, vandaag weeg ik 91,8 kg, 1,1 kg afgevallen sinds vorige week dus. Stelt me eigenlijk teleur, ik had zeker wel 1,5 kg verwacht omdat ik dit bijna elke week standaard kwijt was. Maarja, misschien ben ik wel gewoon verwend.

Gisteren ben ik weer op de crosstrainer geweest in de sportschool. Dat ding reageert elke keer echt verschillend. Normaal doe ik een sessie van 20 minuten en dat is nog best goed vol te houden. Daarbij geeft het apparaat dan aan dat ik 900+ calorieen per uur verbrand. Gisteren was dit opeens 1100+ geworden en dat apparaat ging echt heel erg zwaar. Terwijl ik alle instellingen zo had ingesteld zoals ik altijd doe. Heb het uiteindelijk maar 11 minuten kunnen volhouden, niet echt leuk dus.
Tok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:00:27 #292
13151 crew  Rewimo
pi_45950487
Huishuishuishuishuis
pi_45950747
heb een date voor valentijnsdag

nu de komende 10 dagen maar niet eten
pi_45951740
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Huishuishuishuishuis
felliii wanneer mag je erin?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:39:23 #295
13151 crew  Rewimo
pi_45952209
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef gothic-blackie het volgende:
felliii wanneer mag je erin?
In juni
pi_45952338
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In juni
dus in juli de rewimo housewarming dieet meet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 februari 2007 @ 20:47:16 #297
13151 crew  Rewimo
pi_45952542
Stro zat op de zolder
pi_45972518
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Stro zat op de zolder
hmm volgens mij maken we iedereen bang, niemand reageerd meer. maare rewimo, tentje kan ook, met die lap grond die je erbij hebt
pi_45974431
Ah gelukkig, jullie zijn ook nog steeds niet dun.

Ik lijn achteruit. =(
Sanity is (not) statistical
pi_45974555
Dat klinkt niet goed Maeghan..

Ik ben vanmiddag wezen skaten, het is zulk lekker weer... Ongeveer 2 uur weggeweest, en in die tijd een slordige 30 kilometer gereden schat ik..
En dat voelt lekker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')