Net als ik altijd zeg: snack eens fruit of groente en drink waterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hier ook weer afgevallen, 92,9 kg gaf de weegschaal vanmorgen aan, heb me doel dus weer bereikt voor deze week (wilde rond de 93kg wegen).
Ik heb trouwens zin om met jullie te delen wat ik zoal eet en drink, dus hier gaat 'ie dan:
-Avondeten: ik eet alles wat de pot schaft maar ik neem nu nooit meer dan 1 bord, daarnaast eet ik ook meestal 4 worstenbroodjes 1 of 2 keer in de week als avondeten.
-Lunch/ontbijt: nu eet ik altijd 2 tot 6 donkerbruine boterhammen met beleg erop.
-Snacks: doordeweeks een pakje YoFruit Sultana, af en toe ook nog een kaasvlinder of zoute haring erbij. Niet meer dan 2 snacks op een dag in ieder geval.
-Drinken: paar glazen Sinas Light per dag + in het weekend en op maandag altijd 4 kopjes Zoethout thee in de ochtend (moet van mijn moeder) zonder suiker.
Iemand op- of aanmerkingen?![]()
idd dit was een test en de test is gelukt kunnen we wel zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Dan werkt dat spul op zich dus wel goed. Bijtijds nieuwe vragen dan maar.
denk dat ik dt al heb gedaan, na het hier te melden, heb ik niet meer aan de snoep gezeten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
Droeke, klinkt goed joh...
bubseltje, dus maar snel een nieuw drankje halen..
g-b sterkte ermee, en gooi je gevoelens er even uit, in plaats van te verstoppen onder een laag eten...
Ik zit nu voor de derde dag op mijn geen snoep en andere zoete dingen meer "dieet"..
En uitgerekend vandaag heb ik er zo'n moeite mee..
Vriendje snoept rustig door, en ik vind het zo oneerlijk...
Heb al fruit gehad, en al iets van 3 potten thee, maar ik blijf er maar zin in houden....
Blegh, ik hoop dat het wel weer over gaat..
Knap hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
Ik zit nu voor de derde dag op mijn geen snoep en andere zoete dingen meer "dieet"..
En uitgerekend vandaag heb ik er zo'n moeite mee..
Vriendje snoept rustig door, en ik vind het zo oneerlijk...
Heb al fruit gehad, en al iets van 3 potten thee, maar ik blijf er maar zin in houden....
Blegh, ik hoop dat het wel weer over gaat..
Nee , ik stond niet te hijgen , dat gaat goed , dus gewoon wennende voetjes , klinkt eigenlijk ook veel lieverquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Pijn aan je voeten heeft niets met je conditie te maken hoorAls je na het wandelen stond te hijgen als een oud molenpaard dan heb je een slechte conditie. Jij hebt alleen maar voeten die gewoon wat moeten wennen
![]()
Ga jij ook skieen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Geskied volgens mij
Mja, in Maurach lag van de week ook niet veel. Weet niet hoe het nu is. Maar we hebben nog een week of 4
Geskied klinkt logischquote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Geskied volgens mij
Mja, in Maurach lag van de week ook niet veel. Weet niet hoe het nu is. Maar we hebben nog een week of 4
Elke elke elke avond? Blech. Vreselijk. Daar gaat je hele avond. Meestal aten we pas om 19:00 en waren we tegen 21:30 klaar.quote:
Nee, we hebben helemaal geen last gehad van de stormquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef octopussy het volgende:
Hey Isa, welkom terug![]()
heb jij nog last gehad van de orkaan in Oostenrijk? Wij hadden een paar uur stroomuitval, en konden niet naar Salzburg omdat de pas dicht was vanwege omgevallen bomen. En uiteraard veeeeeel te weinig sneeuw. Ik heb nu zo'n zin om gewoon nog een keer een weekje te gaan dit seizoen, als er WEL sneeuw ligt![]()
Oja, nu weer ff ontopic dan maar: ik was sinds 5 december 3 kilo zwaarder geworden, en dat komt mede door het Oostenrijkse eten en door de chips die ik heb zitten kanen 's avonds. Nouja het was zeg maar voor het goede doel![]()
Ik wil zodra de verzekering mij voor de GBP machtigt weer wat kilootjes proberen af te vallen want ik pas niet meer in mijn motorbroekdus ik kan gewoon niet eens motorrijden.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Miss_S het volgende:
en ik ben weer single
weer een goede motivatie om af te vallen en hem jaloers te maken
i know, heb genoeg sjansquote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Troel het volgende:
En toch he dames. Afvallen of niet, onaantrekkelijk zijn jullie echt niet
hier hetzelfdequote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef omearos het volgende:
[..]
i know, heb genoeg sjansmaar het is een leuke motivator
IJswater drinkenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Succes ermee. Maar waarom wil je ditEn waarom meld je dat hier
nou nou nou.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef Pandorah het volgende:
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?
Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
Ik denk dat je het verbazingwekkend lang kunt volhouden. Kijk maar naar de gemiddelde anorexia patient, die houdt het echt bizar lang vol op praktisch geen voedsel. Misschien vind je in die hoek ook iets meer mensen die dergelijke experimenten interessant vind.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef tritri het volgende:
[..]
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tok.
Als je 5 kilo kwijt wilt, ben je misschien beter op je plek in ons zustertopic: Slank de lente in #46quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
net zoals bij mensen die niet vegetarisch eten is er geen speciaal dieet in mijn ogen... Let op wat je eet, pas de produkten aan naar demagere variant en beweeg meer.... Dan kom je denk ik al een heel eind..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
Ik zou een topic in LEF openen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef tritri het volgende:
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.
mvg Baret Kalayciyan![]()
Dat lijkt me nou geen goed idee, je kan beter wat zwaarder wegen en flink gespierd zijn dan lichter en kwabberigerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Emu het volgende:
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of juist niet.quote:
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Alleen zo maak je mensen wèl ongerust!
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euroquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.
Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel (), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje
(maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
Ongetwijfeld, IKEA is niet mijn eerste keus om te ontbijten, ik ben al trots op mezelf als ik dat helse restaurant weet te trotseren voor een kop koffiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
Ik denk dat ze wel gewoon ook ontbeten hebben en dat het dus een tussendoortje is in plaats van een ontbijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde.
Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
Mooi, kan ik weer 3 euro per jaar besparenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
Met 15 gram suiker / 100 mlquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Lid worden is ook gratis, dus ach...
En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
Ik vond de warme maaltijd toen niet zo'n succes (zo'n kledder koude jam op je bord, maar dat hoort blijkbaar warm te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
Oh, dan snap ik het welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |