abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45698596
Hoi, update van mijn kant:

Bronchitis
Afstuderen (de hele ochtend buiten staan filmen)
Vandaag mondeling tentamen gehad (6 gehaald)
Ik heb zin in de februarimeet in de huisjes
En ik ben nog steeds dik

En nu mijn bed weer in.
pi_45698767
Beterschap Freecell
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:58:43 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45704095
Beterschap freecell. Wat een kort maar krachtige update.

Ik ben erg benieuwd of ik morgen bij het wegen op de sportschool weer wat kwijt ben. Misschien zit ik dan wel onder de 90 kilo. Dat zou voor het eerst sinds herfst '05 zijn ofzo en dan kom ik weer in de buurt van mijn prezwangerschapsgewicht.

Maargoed, nu eerst even eten, gezonde groentesoep
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 januari 2007 @ 19:28:36 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45705027
Bronchitis zuigt Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45708818
Ben naar de plastische chirurg geweest. Die had volgens mij enkel goed nieuws.

Namelijk mijn buik en borst, daar zal vel moeten worden weggehaald, mijn billen en armen komen nog voor 99% terug in orde (omdat ik jong ben).

Hij zei me dat ik nog 10 kg gewicht moest kwijt raken, dat was optimaal, maar minstens 6 kg. Daarna als ik op dat gewicht stond moest ik nog 6 maanden wachten, zodat de onderhuidlaag terug in orde is. En dan kan ik worden geopereerd.

De val ook onder het stelsel van deels terugbetaald en deels niet, hoeveel het mij precies zal kosten is nog niet 100% maar ik ben erg blij dat het niet allemaal uit eigen zak moet komen, anders had het ong 8000 euro geweest (en dat had ik niet kunnen betalen).

Conclusie, rond sept '07 ga ik onder het mes.
pi_45708877
Dubbelpost
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 januari 2007 @ 21:46:24 #108
13151 crew  Rewimo
pi_45709339
Emu, dat klinkt goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:24:18 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_45710669
Emu, wat fijn!
Dat lijkt me namelijk zo erg... veel afvallen en dan met allemaal los vel blijven zitten.
Ik heb een keer een docu gezien van een vrouw waar ze 30 kilo huid weg hadden gehaald Maar daarna kon ze wel weer gewoon leven.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 januari 2007 @ 22:45:19 #110
13151 crew  Rewimo
pi_45711442
30 kilo is wel vreselijk veel zeg Op het WLS-forum is meestal sprake van zo'n 5 à 6 kilo vel bij zo'n operatie.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:56:04 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_45711839
30 kilo? Ja als ze al het vet eronder ook nog wegzuigen, zal dat bij mij ook wel lukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:57:04 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_45711886
Nee serieus. Die docu heet "Trashcan full of skin" ofzo.
Zenden ze weleens uit bij discovery. Die vrouw had huid die gewoon niet terugrekte. Maar dan heb ik het wel over iemand die een tikkeltje dikker was dan jullie waren he
disclaimer
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:03:58 #113
4177 Jojogirl
pi_45720748
Precies niet onder de 90 90.0 gaf de weegschaal aan. Maar ik ben al heel trots dat ik ben gaan sporten vanochtend. Finn is nl. al een week ontzettend verkouden dus we slapen hier erg weinig momenteel. Aerobicsen ging dus ook niet heel soepel net maar ik was er wel
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:09:19 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_45720815
Kon je niet nog een heel klein beetje plassen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:11:30 #115
4177 Jojogirl
pi_45720851
Haha, dat dacht ik nog, was ik nou maar wel gaan plassen net. Stom eik.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:21:14 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_45720995
Resultaaaaaaaat
Van 83,4 afgelopen zondag tot 81,7 vanmorgen
De aanhouder wint
disclaimer
pi_45728596
Hier ook weer afgevallen, 92,9 kg gaf de weegschaal vanmorgen aan, heb me doel dus weer bereikt voor deze week (wilde rond de 93kg wegen).

Ik heb trouwens zin om met jullie te delen wat ik zoal eet en drink, dus hier gaat 'ie dan:
-Avondeten: ik eet alles wat de pot schaft maar ik neem nu nooit meer dan 1 bord, daarnaast eet ik ook meestal 4 worstenbroodjes 1 of 2 keer in de week als avondeten.
-Lunch/ontbijt: nu eet ik altijd 2 tot 6 donkerbruine boterhammen met beleg erop.
-Snacks: doordeweeks een pakje YoFruit Sultana, af en toe ook nog een kaasvlinder of zoute haring erbij. Niet meer dan 2 snacks op een dag in ieder geval.
-Drinken: paar glazen Sinas Light per dag + in het weekend en op maandag altijd 4 kopjes Zoethout thee in de ochtend (moet van mijn moeder ) zonder suiker.

Iemand op- of aanmerkingen?
Tok.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:58:23 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_45728755
Ik zou niet 1 of 2 keer per week 4 worstenbroodjes als avondeten eten. Niet zozeer omdat het ongezond is, maar omdat ik na 1 worstenbroodje al voor de rest van de week genoeg worstenbroodje gehad zou hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:29:04 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_45733101
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hier ook weer afgevallen, 92,9 kg gaf de weegschaal vanmorgen aan, heb me doel dus weer bereikt voor deze week (wilde rond de 93kg wegen).

Ik heb trouwens zin om met jullie te delen wat ik zoal eet en drink, dus hier gaat 'ie dan:
-Avondeten: ik eet alles wat de pot schaft maar ik neem nu nooit meer dan 1 bord, daarnaast eet ik ook meestal 4 worstenbroodjes 1 of 2 keer in de week als avondeten.
-Lunch/ontbijt: nu eet ik altijd 2 tot 6 donkerbruine boterhammen met beleg erop.
-Snacks: doordeweeks een pakje YoFruit Sultana, af en toe ook nog een kaasvlinder of zoute haring erbij. Niet meer dan 2 snacks op een dag in ieder geval.
-Drinken: paar glazen Sinas Light per dag + in het weekend en op maandag altijd 4 kopjes Zoethout thee in de ochtend (moet van mijn moeder ) zonder suiker.

Iemand op- of aanmerkingen?
Net als ik altijd zeg: snack eens fruit of groente en drink water
Niet alleen voor het afvallen maar ook voor je weerstand en conditie
disclaimer
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:33:11 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_45733240
SQ gaat weer voor de sushi vanavond
Da's een van de weinige dingen qua uit eten wat redelijk zonder gevaar is qua calorieen En lekker
disclaimer
pi_45733813
pfff mijn dieten gaat weer bagger. maar ja, al die omstandigheden ook. dinsdag is de begravenis van mijn oma, en nu willen we, net zoals met opa's begravenis, er wel iets persoonlijks van maken. dus voor de dienst, is er een dodewake (twee mensen die naast de kist staan, zoals bij die koninklijke dingen), de kist word gedragen door de kleinkinderen, en de bloemen ook. en nu ga ik bij de kist staan. aan de ene kant wil ik het graag, uit respect voor mijn oma. maar aan de andere kant wil ik eigenlijk terug krabbelen, maar dat kan al niet meer. alleen ik en een neef van mij wouden dit namelijk doen en als ik terug krabbel is de hele familie weer tegen me en zo. dus ik laat het maar zo.

maar na dinsdag ga ik weer beginnen met dieten hoor. maar tot die tijd prop ik me wel weer vol (ben echt zo'n emo eter )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:55:19 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_45734031
sterkte gb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 januari 2007 @ 20:57:56 #123
13151 crew  Rewimo
pi_45736499
g-b, dat is moeilijk ja, laat dat diëten maar even voor wat het is en zorg dat je de dagen doorkomt. Sterkte!
pi_45747111
Heel veel kracht toegewenst, gothic-blackie *knuf*

En ook beterschap voor freecell
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 januari 2007 @ 10:34:44 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45750487
Sterkte gb!!

Merk het nu al zonder drankje gisteravond al minder ingenomen omdat het op was. En direct bleef het eten omhoogkomen en moest ik voor ik naar bed ging weer overgeven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 januari 2007 @ 11:35:27 #126
13151 crew  Rewimo
pi_45751432
Dan werkt dat spul op zich dus wel goed. Bijtijds nieuwe vragen dan maar.
  zondag 28 januari 2007 @ 12:14:54 #127
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45752280
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Dan werkt dat spul op zich dus wel goed. Bijtijds nieuwe vragen dan maar.
idd dit was een test en de test is gelukt kunnen we wel zeggen
  zondag 28 januari 2007 @ 13:31:42 #128
4177 Jojogirl
pi_45754444
Sterkte g-b.

Naar dat je het meteen merkt Bubseltje, maar je weet nu inderdaad wel dat je niet zonder kunt.
pi_45755418
ik wens je alvast veel sterkte voor vanavond bubseltje. vooral als je drankje bijna op is. en morgen maar meteen nieuwe halen hoor.
  zondag 28 januari 2007 @ 14:50:15 #130
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_45757097
Yippie

Na 8 dagen al 1,8 kilo afgevallen!! Yoehoe! Ongelooflijk, zoveel ben ik nog nooit in 1 week afgevallen

Kan het haast niet geloven eerlijk waar, nu hopen dat dit aanhoud, zodat ik volgende week in de regionen van 86,3 zit. Ach ja tis afwachten maar het gaat iig echt superdooper
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_45763202
Droeke, klinkt goed joh...

bubseltje, dus maar snel een nieuw drankje halen..

g-b sterkte ermee, en gooi je gevoelens er even uit, in plaats van te verstoppen onder een laag eten...

Ik zit nu voor de derde dag op mijn geen snoep en andere zoete dingen meer "dieet"..
En uitgerekend vandaag heb ik er zo'n moeite mee..
Vriendje snoept rustig door, en ik vind het zo oneerlijk...
Heb al fruit gehad, en al iets van 3 potten thee, maar ik blijf er maar zin in houden....
Blegh, ik hoop dat het wel weer over gaat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45763284
en ik ben weer single
weer een goede motivatie om af te vallen en hem jaloers te maken
pi_45763451
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
Droeke, klinkt goed joh...

bubseltje, dus maar snel een nieuw drankje halen..

g-b sterkte ermee, en gooi je gevoelens er even uit, in plaats van te verstoppen onder een laag eten...

Ik zit nu voor de derde dag op mijn geen snoep en andere zoete dingen meer "dieet"..
Heb al fruit gehad, en al iets van 3 potten thee, maar ik blijf er maar zin in houden....
denk dat ik dt al heb gedaan, na het hier te melden, heb ik niet meer aan de snoep gezeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 januari 2007 @ 17:45:08 #134
13151 crew  Rewimo
pi_45763959
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
Knap hoor

Droeke, mooi resultaat!

Ik las vandaag ergens in een ander topic over een dieet dat ervoor zorgt dat je suikerspiegel niet schommelt. Dan mag je ook geen suiker, maar wel langzame koolhydraten als volkorenbrood en -rijst en zo. 't Is niet speciaal om af te vallen maar wel om vreetbuien uit te bannen (die krijg je dus door een wankele suikerspiegel). En ik las ook iets over Optimel Control of iets dergelijks, dat schijnt ook het hongergevoel te onderdrukken. Maar eens even kijken of ik er meer over kan vinden.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:58:54 #135
79550 Ymke
your ghost
pi_45764391
Ik heb vanmorgen 10 kilometer gewandeld, had daarna best pijn aan mijn voeten. Lekkere conditie heb ik
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_45768066
Pijn aan je voeten heeft niets met je conditie te maken hoor Als je na het wandelen stond te hijgen als een oud molenpaard dan heb je een slechte conditie. Jij hebt alleen maar voeten die gewoon wat moeten wennen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 januari 2007 @ 20:15:59 #137
13151 crew  Rewimo
pi_45768523
Hee Isa, hoe was het skigebeuren?
pi_45768580
Geheel zonder botbreuken doorstaan

Ook zonder sneeuw.

Wel veel geski'd (hoe spél je dat??) hoor, maar alleen boven de 2000 meter, daaronder lag geen sneeuw (hotel lag op zo'n 800 meter).
  zondag 28 januari 2007 @ 20:21:08 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_45768700
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Pijn aan je voeten heeft niets met je conditie te maken hoor Als je na het wandelen stond te hijgen als een oud molenpaard dan heb je een slechte conditie. Jij hebt alleen maar voeten die gewoon wat moeten wennen
Nee , ik stond niet te hijgen , dat gaat goed , dus gewoon wennende voetjes , klinkt eigenlijk ook veel liever

Waar ben je geweest op vakantie? Ik zou ooit nog wel eens willen leren langlaufen (denk ik)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 januari 2007 @ 20:21:29 #140
13151 crew  Rewimo
pi_45768712
Geskied volgens mij

Mja, in Maurach lag van de week ook niet veel. Weet niet hoe het nu is. Maar we hebben nog een week of 4
  zondag 28 januari 2007 @ 20:22:19 #141
79550 Ymke
your ghost
pi_45768730
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Geskied volgens mij

Mja, in Maurach lag van de week ook niet veel. Weet niet hoe het nu is. Maar we hebben nog een week of 4
Ga jij ook skieen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 januari 2007 @ 20:25:47 #142
13151 crew  Rewimo
pi_45768835
Voor het eerst sinds jaren En Christan helemaal voor het eerst
pi_45769063
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Geskied volgens mij

Geskied klinkt logisch

Er is nu ook al heel veel sneeuw bijgevallen in de afgelopen paar dagen, dus ik denk dat je over een maandje echt veel sneeuw hebt

Wij waren in het gebied Servaus-Fiss-Ladis in Tirol. Erg aan te raden, met name als je kleine kinderen hebt. Alles leek wel gericht te zijn op heel kleine kinderen, echt fantastisch! Ik ga er zeker nog een keer heen mochten we kinderen hebben (dit was mijn 3e skigebied ooit).

Trouwens vreselijk veel gegeten op vakantie, maar geen onsje aangekomen. Waarschijnlijk in balans gebleven door het vele sporten. We hadden een 4-sterren hotel en dat doe ik denk ik niet zo snel meer. Heus, uit eten is erg leuk, maar èlke avond minstens 2 uur aan tafel moeten zitten voor je eten....pfffff.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:37:06 #144
79550 Ymke
your ghost
pi_45769258
2 uur tafelen is toch helemaal niet erg
pi_45769293
Hey Isa, welkom terug

heb jij nog last gehad van de orkaan in Oostenrijk? Wij hadden een paar uur stroomuitval, en konden niet naar Salzburg omdat de pas dicht was vanwege omgevallen bomen. En uiteraard veeeeeel te weinig sneeuw. Ik heb nu zo'n zin om gewoon nog een keer een weekje te gaan dit seizoen, als er WEL sneeuw ligt

Oja, nu weer ff ontopic dan maar: ik was sinds 5 december 3 kilo zwaarder geworden, en dat komt mede door het Oostenrijkse eten en door de chips die ik heb zitten kanen 's avonds. Nouja het was zeg maar voor het goede doel
Ik wil zodra de verzekering mij voor de GBP machtigt weer wat kilootjes proberen af te vallen want ik pas niet meer in mijn motorbroek dus ik kan gewoon niet eens motorrijden.
pi_45769458
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Ymke het volgende:
2 uur tafelen is toch helemaal niet erg
Elke elke elke avond? Blech. Vreselijk. Daar gaat je hele avond. Meestal aten we pas om 19:00 en waren we tegen 21:30 klaar.
pi_45769542
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef octopussy het volgende:
Hey Isa, welkom terug

heb jij nog last gehad van de orkaan in Oostenrijk? Wij hadden een paar uur stroomuitval, en konden niet naar Salzburg omdat de pas dicht was vanwege omgevallen bomen. En uiteraard veeeeeel te weinig sneeuw. Ik heb nu zo'n zin om gewoon nog een keer een weekje te gaan dit seizoen, als er WEL sneeuw ligt

Oja, nu weer ff ontopic dan maar: ik was sinds 5 december 3 kilo zwaarder geworden, en dat komt mede door het Oostenrijkse eten en door de chips die ik heb zitten kanen 's avonds. Nouja het was zeg maar voor het goede doel
Ik wil zodra de verzekering mij voor de GBP machtigt weer wat kilootjes proberen af te vallen want ik pas niet meer in mijn motorbroek dus ik kan gewoon niet eens motorrijden.
Nee, we hebben helemaal geen last gehad van de storm Ik kreeg pas een paar dagen na de storm door dat er zo'n vreselijke storm had gewoed in Europa.
pi_45769627
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Miss_S het volgende:
en ik ben weer single
weer een goede motivatie om af te vallen en hem jaloers te maken

Dat is ook voor mij een grote motivatie geweest, nu is het overgegaan van "mijn ex jaloers maken" naar "aantrekkelijk voor die ene leuke jongen worden"
  zondag 28 januari 2007 @ 20:48:38 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_45769760
En toch he dames. Afvallen of niet, onaantrekkelijk zijn jullie echt niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45769813
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Troel het volgende:
En toch he dames. Afvallen of niet, onaantrekkelijk zijn jullie echt niet
i know, heb genoeg sjans maar het is een leuke motivator
pi_45770228
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef omearos het volgende:

[..]

i know, heb genoeg sjans maar het is een leuke motivator
hier hetzelfde
pi_45778512
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
  maandag 29 januari 2007 @ 07:15:18 #153
79550 Ymke
your ghost
pi_45781072
Zie hier een zwaar gefrustreerd mens, heb me de hele week echt de.... gesport , netjes gegeten, 1 avond alcohol gedronken en........................... maar 3 ons afgevallen. poeh poeh
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 08:13:16 #154
13151 crew  Rewimo
pi_45781331
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat doet zeer zeg. Keelpijn en steeds moeten niezen. Wat gaat die lucht toch loeihard door je keel heen. Auw
IJswater drinken Beterschap!

Ymke, 3 ons lijkt niet veel maar ja, 't is toch weer 3 ons...
  maandag 29 januari 2007 @ 09:09:38 #155
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45781869
Ik mag ook blij zijn deze weke met 3 ons maar ja hormonen he

Van het weekend weer 3x overgegeven morgen ga ik ff bellen voor een nieuwe lading drank
pi_45783131
ik wou vandaag weer gaan sporten
maar stond net op met hoofdpijn en keelpijn, voel me echt beroerd
straks maar een uurtje proberen te werken en dan kijken of ik wel stage ga lopen vandaag
pi_45786070
Ik zit weer onder de 100 kilo (dat ik ooit nog eens voor 99,8 zou juichen )

Had ik hier trouwens al verteld dat ik cholesterol etc. heb laten prikken in het ziekenhuis? "Uitslag telefonisch bij de assistente over 4-5 werkdagen" Ja je bedoelt 's morgens bloed prikken en 's middags even bij het ziekenhuis inloggen of er iets te hoog is. Wat bleek? Cholesterol rood....(jee) maar ook HDL cholesterol rood. Jee! Mijn te hoge cholesterol was vnl. opgebouwd uit HDL (=goed) en maar heel weinig LDL (=normaal niet zo best, maar bij mij erg laag). Ook mijn triglyceriden zaten ver onder max. waarden.
Maar aangezien ik toch nog een afspraak moest maken bij de huisarts, toch even om de uitslag gevraagd. "Mevrouw uw cholesterol is te hoog en dat is heel eenvoudig op te lossen met een dieet en beweging en blah blah blah"

Welnee, mijn cholesterol was juist toe te juichen, maar op dat punt in het gesprek kon ik moeilijk zeggen dat ik die bloeduitslag al dagen terug had bekeken. Alleen zo maak je mensen wèl ongerust! Ik had bij het gesprek met de huisarts aangegeven dat ik bang was dat het te hoog was omdat dat in de familie regelmatig voorkwam....en dan krijg je over de telefoon te horen dat je angst uitkomt. Nu is gezonder eten en meer bewegen altijd een goed advies, maar je hebt nu ook kans dat mensen allerlei rare dingen gaan doen en allerlei extra middeltjes gaan nemen tegen te hoog cholesterol.

Wat een verhaal zo op de vroege morgen (ik ben net 10 min. uit bed). Goeiemorgen!
pi_45787214
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.

mvg Baret Kalayciyan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2007 13:13:02 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 13:17:07 #159
13151 crew  Rewimo
pi_45787528
Succes ermee. Maar waarom wil je dit En waarom meld je dat hier
pi_45787702
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Succes ermee. Maar waarom wil je dit En waarom meld je dat hier
1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
pi_45787991
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?

Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
pi_45788115
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef Pandorah het volgende:
Jezelf uithongeren! Lekker verstandig zeg.
Er zijn diverse mensen geweest die zich uithongerden (denk maar aan de 3FM actie eind vorig jaar of aan hongerstakers) maar daar zijn altijd artsen in de buurt! Je doet dat niet even "zomaar", jezelf uithongeren. Je moet wel weten waar je mee bezig bent. En weet jij dat?

Waarom wil je jezelf uithongeren? Om te kijken hoe lang je het volhoudt? Dat is nou een rare reden zeg.
Sterkte en open voor je vorderingen desnoods maar een ander topic. Wij zitten hier niet om ons zelf uit te hongeren.
nou nou nou.
ik zeg nog dat het niks met afvallen te maken heeft dus je ziet me nergens zeggen dat ik het van jullie verwacht. Het is alleen om effe te zeggen dat ik het ga doen en misschien hebben jullie wel een paar goede tips of een paar dingen waarop ik moet oppassen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 13:41:06 #163
13151 crew  Rewimo
pi_45788263
Joh, doe dat nou even in een eigen topic. Wat jij wilt heeft niks met dit topic te maken.
pi_45789847
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef tritri het volgende:

[..]

1. Ik vraag me af hoelang ik dit kan volhouden.
2. Ik dacht misschien vinden ze het wel intressant.
Ik denk dat je het verbazingwekkend lang kunt volhouden. Kijk maar naar de gemiddelde anorexia patient, die houdt het echt bizar lang vol op praktisch geen voedsel. Misschien vind je in die hoek ook iets meer mensen die dergelijke experimenten interessant vind.
De meeste mensen hier willen afvallen en toch ook lekker blijven eten.
pi_45792048
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tok.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:16:08 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_45793216
Jammer van de vergoeding, maar gelukkig heb je plek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45793236
Isa, het is toch weer de eerste mijlpaal, twee cijfertjes voor de komma!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 29 januari 2007 @ 16:18:49 #168
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45793328
zijn hier ook vegetariers die aan het afvallen zijn?
ik zoek een vegetarisch dieet om ongeveer 5 kilo kwijt te raken.
(geen rare prodcten en ook niet te duur)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_45793478
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
pi_45794013
Emu
misschien moet je omvangen gaan meten, als die nog wel kleiner worden ben je in ieder geval nog steeds goed bezig
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 januari 2007 @ 16:58:54 #171
13151 crew  Rewimo
pi_45794758
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
Als je 5 kilo kwijt wilt, ben je misschien beter op je plek in ons zustertopic: Slank de lente in #46
pi_45795251
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef kruimel_20 het volgende:
net zoals bij mensen die niet vegetarisch eten is er geen speciaal dieet in mijn ogen... Let op wat je eet, pas de produkten aan naar demagere variant en beweeg meer.... Dan kom je denk ik al een heel eind..
pi_45796230
SB kan je toch wel om toveren tot vegetarisch dieet?
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_45796447
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef tritri het volgende:
Beste mensen
let op: dit is dus niet voor het afvallen. Het is alleen een experiment.
Gisteren kwam ik op het idee om mezelf te laten uithongeren zolang als ik kan.
Ik vroeg me dus af hoelang een mens ongeveer zonder eten kan.
Na lang zoeken kwam ik op de conclusie dat de gemiddelde mens 3 weken zonder eten kan.
Nu wil ik dus op mezelf testen hoelang ik zonder eten kan. Misschien wel 3 dagen.
Misschien wel een week. Zal jullie wel op de hoogte houden.

mvg Baret Kalayciyan
Ik zou een topic in LEF openen.

Perfect subforum voor zulke dingen .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 29 januari 2007 @ 18:19:06 #175
79550 Ymke
your ghost
pi_45797437
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Emu het volgende:
Gatver, ik val dus echt geen gram meer af he, als ik tegen volgende week nog steed niets ben afgevallen, ga ik het krachttrainen toch wel enkele weken opzij zetten
Dat lijkt me nou geen goed idee, je kan beter wat zwaarder wegen en flink gespierd zijn dan lichter en kwabberiger
pi_45798489
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Het heeft lang geduurt maar ik heb nu eindelijk een stageplek, net op tijd, 7 februari gaan we al stage lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En is het een leuke plek? Iets wat je zocht?
pi_45803909
Walnoten zijn erg lekker ,alleen wel frustrerend om open te maken.
Je wordt er op deze manier iig niet dik van .

Zouden ze ook met chocolade moeten doen .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:30:03 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_45816307
Zondag feestje gehad. En wat lekkere dingen gehad.
Vandaag zat daarom mijn anderhalve kilo er keurig weer aan.

Eten moet dood
disclaimer
pi_45816844
Goeiemorgen allemaal!

Lijnen gaat hier voor geen meter... ik hou zoveel vocht vast... ben weer 1,5 kg zwaarder dan ik hier in het lijstje sta.
Ik denk dat ik de laatste tijd iets eet waar ik niet (meer) tegen kan. 't Zou alleen super handig zijn als ik wist wát het is...

Gisteren na buikdansles paste ik amper meer in mijn laarzen, terwijl ik 1,5 uur eerder er probleemloos inging. Ik vind dat zó raar! Eigenlijk vind ik 't ook best een beetje eng. Ik ga er maar vanuit dat 't door mijn darmen komt en niet door een slecht hart/lever/nieren. Zou het zinvol zijn om hiervoor naar de huisarts te gaan? Ik vrees namelijk dat die er ook niets mee kan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 30-01-2007 10:18:12 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45816957
Je kunt altijd gaan toch? Misschien werkt het en anders heb je het tenminste geprobeerd. Echt vervelend als het zo slecht gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 10:18:36 #181
13151 crew  Rewimo
pi_45817169
Bronchitis zuigt
pi_45817539
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Bronchitis zuigt
Of juist niet. Ik kon namelijk helemaal niet zuigen als ik bronchitis had.
Sterkte ermee, het is inderdaad heel ellendig!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 11:21:10 #183
13151 crew  Rewimo
pi_45818504
Hm ja, doorademen lukt dus niet...
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:05:55 #184
43556 miss_dynastie
pi_45819574
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Alleen zo maak je mensen wèl ongerust!
Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.

Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel ( ), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje (maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:11:10 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_45819709
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Echt slecht dat die huisarts zo meedoet in de hype van 'dik is slecht' zonder de resultaten echt goed te lezen.

Wij hebben vanochtend bij Ikea ontbeten. Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde. Dat het thuis weleens voorkomt snap ik wel ( ), maar juist bij zo'n buffet waarbij je uit gezonde dingen kan kiezen zou ik in elk geval beginnen met een broodje (maar waarschijnlijk is de redenering dan: ach, dagje uit)
Een stuk taart kost ook maar drie kwartjes bij Ikea, een broodje zalm 5 euro
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:13:29 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_45819762
Maar goed, geen taart / koek / weet-ik-wat-nog-meer meer voor SQ.
Deprimerend om te ontdekken dat je dus niks zomaar kan - een feestje met een stuk taart en wat hapjes is direct een nekslag en je bent weer terug bij af. " 1 keertje maar " kan dus niet voor mij.
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:18:34 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_45819875
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:24:00 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_45820008
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan ook een gewoon ontbijtje nemen met twee broodjes en een eitje enzo he
Ongetwijfeld, IKEA is niet mijn eerste keus om te ontbijten, ik ben al trots op mezelf als ik dat helse restaurant weet te trotseren voor een kop koffie
disclaimer
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:26:18 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_45820078
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verbaast me echt hoeveel volwassenen de dag beginnen met een of twee stukken taart, koffie en chocomel. De kinderen krijgen dan hetzelfde.
Ik denk dat ze wel gewoon ook ontbeten hebben en dat het dus een tussendoortje is in plaats van een ontbijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:35:12 #190
43556 miss_dynastie
pi_45820344
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt, maar een ontbijtje bestond uit drie broodjes, 1 kuipje boter, 1 plak ham, 1 plak kaas en een eitje voor 1 euro. Is toch goedkoper
En dat zou kunnen idd, Troel, maar toch
Het leek me wel een keer leuk om te proberen, Rewimo ('s moeder) was er best enthousiast over, en ik nu ook. Heel goed te eten hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:35:52 #191
13151 crew  Rewimo
pi_45820369
Met het ontbijt voor 1 euro is niks mis: drie kleine broodjes, kaas, ei, ham, jam en thee of koffie.

Maar ja... alle niet zo gezonde dingen kosten ook een drol
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:36:37 #192
13151 crew  Rewimo
pi_45820391
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:37:12 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_45820410
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O en trouwens, SQ, als je lid wordt van Ikea Family is die koffie nog gratis ook
Mooi, kan ik weer 3 euro per jaar besparen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:38:28 #194
13151 crew  Rewimo
pi_45820449
Lid worden is ook gratis, dus ach...

En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:42:49 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_45820582
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Lid worden is ook gratis, dus ach...

En in die koffiekoppen kun je ook frisdrank tappen
Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:29 #196
13151 crew  Rewimo
pi_45820685
Ik zeg cola light
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:42 #197
43556 miss_dynastie
pi_45820693
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met 15 gram suiker / 100 ml
Och, ik zou lid worden wel overwegen, maar dan meer voor de overige kortingen.
Ik meen het serieus als ik zeg dat dat restaurant in de buurt komt van mijn ergste nachtmerries
Ik kom sowieso liever alleen in IKEA na 8 uur 's avonds.
Ik vond de warme maaltijd toen niet zo'n succes (zo'n kledder koude jam op je bord, maar dat hoort blijkbaar warm te zijn ), maar voor brood en soep vind ik het echt prima te doen Ik heb de Ikea card trouwens aangevraagd omdat de Expedit boekenkast 30 euro goedkoper was. Is toch heel veel geld
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:48:32 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_45820743
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 13:04:15 #199
43556 miss_dynastie
pi_45821064
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Niet qua eten, m_d, meer qua geluidsvolume van de kinders en het overig volk wat er binnen zit
Oh, dan snap ik het wel
Gelukkig viel het vandaag wel mee (schooldag he )
pi_45821182
Pff, nou, ik heb een digitale weegschaal, ik weeg spontaan bijna 4 kilo meer Wel raar, je weet dat het door de weegschaal komt, maar toch voelt het alsof je die kilo's bent aangekomen oid. Nu maar weer met frisse moed beginnen vanaf dit startgewicht.
pi_45821337
Hallo, ik ben weer even op school (tijd voor internet thuis!!!)
Ben nog steeds ziek, maar niet meer zo dramatisch ziek als ik geweest ben. Alleen wel benauwd nog, maarja.
En vandaag nog 50 dagen voor ik ga trouwen!

Rewimo zie PM
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 januari 2007 @ 13:25:37 #202
13151 crew  Rewimo
pi_45821405
Ik zie geen PM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')