Je bent zwaarder dus jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga mee zwemmen!Mijn billen (en buik) zijn ongetwijfeld dikker dan die van jou...
![]()
Ik betaal 68 euro per maandquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:16 schreef Jojogirl het volgende:
Jezus wat veel stormqueen, mijn sportschool kost voor een half jaar 210 euro. Nu ik het zo opschrijf nog steeds best duur
Gisteren ben ik niet geweest trouwens, voelde me niet helemaal lekker. Er heerst hier een maagvirus en zondag hebben we met z'n zessen gegeten en ik ben de enige die het niet echt heeft gekregen. De rest heeft allemaal minstens een dag op het toilet doorgebracht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de sportschool nu weer leuk, maar heeft ook van die niet-gaan periodes
Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dus ja
Ik ben om
Ik koop een passepartoutkaart denk ik, dan kost het je ook niks als je een paar keer niet gaat![]()
Jammer alleen dat het vandaag 1 februari is
Omdat ik dan de sportschool pas per april kan opzeggen jeweetsquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom jammer? Dat ding is gewoon een jaar geldig vanaf de dag dat je 'm koopt! En hij geldt ook voor het tropische deel, de ijsbaan en 't ir. Ottenbad.![]()
Dan zit je met zijn tweeen rood bezweet te hijgen op zo'n apparaatquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel een fanatieke vriendin meebrengen natuurlijk
Ik heb jaren geleden gefitnesst met een vriendin die op zaterdagochtend nog op haar bed lag als ik voor haar deur stond. En dan sliep ze dwars door de deurbel en haar mobieltje heen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Je moet wel een fanatieke vriendin meebrengen natuurlijk
Zo, goed bezig zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.
Probeer schaken of dammen eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols. Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.
Op de Wii is dat best inspannend andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:30 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken.
Of wat ook voor hem sporten is: rennen in een onlinecomputerspel...![]()
Misschien moet ik dat maar eens kado geven als stille hintquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Op de Wii is dat best inspannend anders
Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier las. Ik heb meteen weer een profiel aangemaakt, want ik ben nog steeds aan het afvallen.
Ben vorig jaar april begonnen met 90.6 kg en weeg nu 77,5. Dat is een hele vooruitgang.
In december woog ik zelfs nog 74 kg, maar was toen erg ziek en zat zelfs aan energieverrijkt voeding omdat ik al 2 weken niets binnen hield. Loop ik bij een dietiste om af te vallen, komt in het ziekenhuis de dietiste om aan te komen
Nu ik weer een beetje op krachten ben probeer ik weer gezond bezig te zijn en zullen de kilootjes er op een gezonde manier afgaan.
Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!![]()
Nee, heb geen voor- en na foto´s.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Droeke het volgende:
[..]
Heb je misschien voor- en na foto's? Of is dat wat veel gevraagd?![]()
Om ons allemaal extra te motiveren dit goede voorbeeld te volgen!![]()
Gaat geweldig dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef AnnekeM het volgende:
Ben trouwens van kledingmaat 48-50 naar 42-44 gegaan. Lekker uitleven in het shoppen!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef Pandorah het volgende:
Ik krijg vriendjelief ook niet mee naar de sportschool. Ik kreeg hem vorig jaar wel mee naar skateles maar toen brak ie zijn pols. Ik weet niet of ik hem nu wel weer meekrijg met sporten.
oeh, daar herinner je me wel ergens aan... Ik stuur hem wel even onaf, maar dat wordt wel morgen oid..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef YPPY het volgende:
Beterschap Troel.
Teigan, stuur mij dat lijstje ook maar. Kan ik wel gebruiken nu.![]()
felliii wanneer mag je erin?quote:
In juniquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef gothic-blackie het volgende:
felliii wanneer mag je erin?
dus in juli de rewimo housewarming dieet meet?quote:
hmm volgens mij maken we iedereen bang, niemand reageerd meer. maare rewimo, tentje kan ook, met die lap grond die je erbij hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |