quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef Knoei het volgende:
heb ik ook
ELO - Eldorado
(electric light orchestra)
beste cd van ELO btw
nope, het nummer waar ik op doel kwam 2 jaar eerder uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:10 schreef schaap001 het volgende:
Twilight?
Schaap + 1quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:22 schreef schaap001 het volgende:
Don't Bring Me Down?
ik zei al dat ik de hoes kendequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef Knoei het volgende:
ELO - Eldorado
(electric light orchestra)
quote:
Die stonden in december 1983 op 1.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef Mark het volgende:
Iets van Dolly Dots misschien? Die gingen samen weer wat doen
Dat issum!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef Gambolputty het volgende:
De bom?
Foei, Bukquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef bukgeit het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser van Boudewijn de Groot
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Boudewijn de Groot - Jimmy
Mark+1quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Mark het volgende:
Big Jim Martin
Jim Morrisson
Jim Kerr
Jimmy Sommerville
Jimmy Pop Ali
Jim Reeves
Jimmy Eat World
Jimmy Cliff
Jimmy Vaughn
Jimmy barnes
Moreel gezien zit je er niet ver van afquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan die vent uit:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Ah, wacht...
Colonel Parker, Elvis' manager?
belsen +eervolle vermeldingquote:
quote:
Nope, de titel bestaat gewoon uit een voor- en achternaamquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Berkery het volgende:
Ernie (the Fastest Milkman in the West)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee![]()
Ah, toch nog opgepiktquote:
Heb ook nog wel Muziek over andere muzikantenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef ranja het volgende:
Dat topic gaat over bands en artiesten die hun eigen naam in het nummer noemen, dat is dus wat anders.
Nog een intrigerende, maar die ken ik niet:
Bange Konijnen - Ik ben verliefd op Sandra Kim
Alleen bij oude topics?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
Waarom zie ik altijd enorme typefouten van mezelf als ik een oud topic open![]()
Omdat je in de loop der tijd steeds beter bent gaan typen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
Waarom zie ik altijd enorme typefouten van mezelf als ik een oud topic open![]()
Als ik ze bij nieuwe zie herstel ik ze nog welquote:
Nee, oud is relatief in dit geval. Vanaf gister dus zo ongeveerquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef Mark het volgende:
Omdat je in de loop der tijd steeds beter bent gaan typen?![]()
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Zal voortaan heel MUZ even doorstruinen of er al niet ergens een topic over bestaat voordat ik een vraag stel...![]()
Jij zit nu gewoon heel ordinair te hengelen naar de vraag ´post 5 albumhoezen met koeien´!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.
Hoeft toch niet, in het topic kijken als de vraag open staat valt onder opzoeken dus dat doet niemand. En of je iemand nou iets gelezen heeft op fok of op allmusic of in de krant maakt toch ook niet uit....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Zal voortaan heel MUZ even doorstruinen of er al niet ergens een topic over bestaat voordat ik een vraag stel...![]()
Dan zal ik geen vraag stellen over bijv. een bepaalde hoes van bijv. Aerosmith of Pink Floyd...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef bukgeit het volgende:
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.
Niemand van de vaste groep iig, we hebben nog wel hilarische voorbeelden van het tegendeelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, in het topic kijken als de vraag open staat valt onder opzoeken dus dat doet niemand.
Ik las een paar dagen een topic terug en begon er iemand (een onbekende voor mij) zulke antwoorden te posten:quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Niemand van de vaste groep iig, we hebben nog wel hilarische voorbeelden van het tegendeel
Ik heb 'm wel eens gehoord in een popquiz van een paar Belgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef ranja het volgende:
Nog een intrigerende, maar die ken ik niet:
Bange Konijnen - Ik ben verliefd op Sandra Kim
quote:Nadat midden jaren '90 de Eurohouse de hitlijsten had beinvloed, we in 1995 en 1996 de happy hardcore kregen en in 1997 de gimmick-gabberhits het voor het zeggen hadden, stond begin 1998 een plaat in de Top 40 dat achteraf gezien de eerste trancehit ooit was:van
![]()
De plaat was z'n tijd enigszins vooruit en bleef mede daardoor steken op #25.
In 2001 verschenen er al remixen van, maar die wisten de Top 40 niet te bereiken, maar de 2007-remix wel.
Deze remix komt op #36 binnen en is de 2e hit voor.
iggy +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of the silmarillia van carlos?
Sack_Blabbath +1quote:Pan (Gr. Παν) is de Griekse god die waakt over herders en hun kudden. Verder is hij de god van het vee en het dierlijk instinct.
Hij heeft het onderlijf en de hoorns van een geit, maar een menselijk bovenlijf. Verder heeft hij een lang smal gezicht, een grote neus en geile oogjes.
De panfluit is naar hem vernoemd. Deze kreeg hij toen hij de nimf Syrinx achterna zat. Zij wou graag maagd blijven en bad tot de goden terwijl ze Pans adem al in haar nek voelde. Haar gebed werd verhoord en ze veranderde net op tijd in een rietstengel. Daar maakte Pan toen zijn fluit van.
Belsen+1quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:25 schreef belsen het volgende:dEUS The Mars Volta Zeus Apollo 440 The Venus Fly Trap
Welke tekst van wie?quote:I am the anti-Christ...
Komt in ieder geval voor in The Antichrist van Slayerquote:
dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Komt in ieder geval voor in The Antichrist van Slayer
methodmich +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Anarchy in the UK van The Sex Pistols?
Welke song van wie?quote:searched a little girl to its sense but didn't succeeded but always not then one read soon in the newspaper: searched a little girl of good score does not need them beautiful or slim, but also not thinly as a beam be if she can cook but nicely, then become I gladly heal its man
quote:
I second thatquote:
Je bedoelt Ein Madchen fur Immer?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:31 schreef Berkery het volgende:
Een meisje voor altijd van eh...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:39 schreef ranja het volgende:
Jan en Zwaan?
Bukgeit heeft ondertussen de vrijdag losgetrokken,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Lostrekker voor de foute vrijdag:
[..]
Welke song van wie?
Die heeft flaporen.quote:
Omdat je het waard bent.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Saskia & Serge
Fan Mailquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Blondie - Plastic Letters
Ik ben even weg...
Dan moet je toch eerst de gitarist (of bassist) van the Feeling even de deur uitschoppen. En dan komt ze toch eerst bij mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:52 schreef knars het volgende:
Nou en, toch ga ik met haar trouwen. Ten minste, zo lang mn vriendin dit niet leest![]()
[afbeelding]
Mooie titellijst trouwens. Veel lange titels dus veel puzzelplezier. Ben er nog niet uit.
om Herman Finkers te misquoten:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef bukgeit het volgende:
Mijn vriendin Amy Winehouse zegt: stelletje starfuckers!
tegen mij zei ze laatst dat ze liever cat aids hadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef bukgeit het volgende:
Mijn vriendin Amy Winehouse zegt: stelletje starfuckers!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef Z het volgende:
Dan Baird?
Op dit stiekum zijn broer:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Z het volgende:
Het was een gokje, maar dat gebit vergeet je niet snel
Zou dit stiekum z'n zus zijn?
[afbeelding]
Vraag komt er aan.
Geef mij dan maar flaporenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Z het volgende:
Het was een gokje, maar dat gebit vergeet je niet snel
Zou dit stiekum z'n zus zijn?
[afbeelding]
Vraag komt er aan.
Niemand rate Paris Hilton toch hoog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:53 schreef Mark het volgende:
Paris Hilton?
Madonna it is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef bukgeit het volgende:
Madonna zou kunnen.
En bevalt de Budha-experience?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Hee, meestal ben je bij een langer antwoord de lul. Onze post-ID's volgen elkaar precies op
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En bevalt de Budha-experience?
Precies. Ik ken het hele nummer niet, maar het gaat om 'Babies'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rutger Hauer
Ja, dat vraag ik me dus ook af....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Loek Beernink?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:02 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Precies. Ik ken het hele nummer niet, maar het gaat om 'Babies'.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:15 schreef knars het volgende:
Ik heb ooit een gymleraar gehad die Jos Beernink heette. zn broertje?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Is het die Nienke van Het Huis Anubis?
Wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Is het die Nienke van Het Huis Anubis?
nbdbd +1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Malle Pietje And The Bimbo's
quote:By the time the firstalbum was finished the complexity of the group sound created a new challenge for
: How were four musicians going to successfully deliver the sound of about ten instruments on stage without increasing their line-up? (Bear in mind that this was 1974, long before the advent of computer keyboards which can play any sound at the touch of a button.)
Within a very short time, in fact possibly as little as a month after the final mix of thealbum, Georg had come up with the solution: a custom-designed all-purpose machine, the constituents of which were two upright pianos, two synthesizers, mini organs and glockenspiels all mechanically linked and contained within a wooden frame also designed by Georg.
Construction work took place above a pub, appropriately in one of the seedier parts of London.
Henry: "I remember standing next to Georg handing him hammers, nails, glue, sandwiches and anything else required, as he set about his creation like a man possessed! After the final staining of the wood which made it resemble some strange piece of antique furniture, I recall standing back, looking at it and thinking: 'He actually expects us to play the bloody thing?'"
The basic keyboards were back to back, enabling Phil and Henry to face each other when playing, and also to talk to each other when bored. Phil played what was referred to as the bass side, Henry the treble side, and so the Nickelodeon was born.
Correct!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Nazareth
Netjes, moest zelf 2 keer kijken voordat ik zeker wist dat het 'm was...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef ranja het volgende:
bekende kop zeg.... gokje op Racey
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef ranja het volgende:
Racey ligt nog wel eens op de platenspeler dus ik zie die kop nog wel eens.
Met je handen van links naar rechts over elkaar gaan en daarna met je duim om en om over elke schouder wijzen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Come on baby lay your love on me
![]()
met die rare danspasjes erbij![]()
En dan tegelijk met de voeten stijf tegen elkaar van links naar rechts schuiven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je handen van links naar rechts over elkaar gaan en daarna met je duim om en om over elke schouder wijzen.
Dat waren nog eens tijden...![]()
Zo te zien hebben de motten wel aan hem lopen knagen, maar...quote:
...dit is het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef bukgeit het volgende:
Frankie Smith? (Van de Double Dutch Bus)
Het is denk ik een oud progressive gifje, de enige die ik kon vinden waarop Frankie Smith een beetje herkenbaar was (op albumcovers na dan)...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef ranja het volgende:
wat is er nou bewerkt aan die foto? hoort de snor er wel bij?
Double Dutch Bus was a 1981 funk song by Frankie Smith, made famous for its extensive use of the "izz" infix form of pig latin slang. The song title represents a portmanteau of two institutions in Smith's Philadelphia neighborhood: the double dutch game of jump rope played by neighborhood kids, and the SEPTA bus system that was a backbone of the local transportation network (and for which Smith had unsuccessfully applied for a bus driving position). Smith persuaded contacts at WMOT Records to finance the song, and it was recorded in summer 1981, engineered by Gene Leone. The song rocketed to popularity in a matter of weeks, landing on the Billboard Top 40 charts on July 11, 1981.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:54 schreef ranja het volgende:
wie van de wat?
quote:Oh, its gonna be cool
Hm, turn me on now
You don't need experience to be mad
It's sexy to be a fool
What what what what what you need
is dirty feet
And chicken chicken chickenshit
shit shit shit shit
Yes it's gonna be for taking me try
It's mad mad to get me out of my bed
Put off your shoes and turn around
Now you can see your sticky tones
When you stamp on the ground (2X)
hm, 1981, net te vroeg voor mij en later ook niet opgepikt blijkbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Was ook in NL een vette hit toen...
Nederlands, 1986.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Het laatste deel lijkt op een gebabelfish'te versie van De Kabouterdans van Kabouter Plop, maar daar houd het wat mij betreft wel mee op...![]()
Echte tekst. Maar goed, ik ben er dus niet. Jullie kunnen verder met een andere vraag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
is het wel vertaald dan? of de echte tekst
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Neleos het volgende:
Bloedend Hart(4)
Als Ze Er Niet Is(1)
Als Het Golft(11)
Roof & Sack:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:39 schreef Homdeck het volgende:
als ze er niet is![]()
mag het licht uit(2)
binnen zonder kloppen
Dat moet 'm zijn jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Homdeck het volgende:
ik kan het niet alleen?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Homdeck het volgende:
ik kan het niet alleen?
Ja maar ik had de vraagstelling wat aangepast. Sorry about thatquote:
quote:
quote:Your fingernails go dragging down the wall
Be careful darling you might fall
quote:This is what she says gets her through it:
If I don't let myself by happy now then when?
yep. punt is al gegeven zie ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Evlis Costello - I Want You :love:
Ja, da's een kutband...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:02 schreef Neleos het volgende:
The Feeling?
slaapverwekkende kutband inderdaad. Saaaaaiiiii.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |