Ah, toch nog opgepiktquote:
Heb ook nog wel Muziek over andere muzikantenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef ranja het volgende:
Dat topic gaat over bands en artiesten die hun eigen naam in het nummer noemen, dat is dus wat anders.
Nog een intrigerende, maar die ken ik niet:
Bange Konijnen - Ik ben verliefd op Sandra Kim
Alleen bij oude topics?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
Waarom zie ik altijd enorme typefouten van mezelf als ik een oud topic open![]()
Omdat je in de loop der tijd steeds beter bent gaan typen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
Waarom zie ik altijd enorme typefouten van mezelf als ik een oud topic open![]()
Als ik ze bij nieuwe zie herstel ik ze nog welquote:
Nee, oud is relatief in dit geval. Vanaf gister dus zo ongeveerquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef Mark het volgende:
Omdat je in de loop der tijd steeds beter bent gaan typen?![]()
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Zal voortaan heel MUZ even doorstruinen of er al niet ergens een topic over bestaat voordat ik een vraag stel...![]()
Jij zit nu gewoon heel ordinair te hengelen naar de vraag ´post 5 albumhoezen met koeien´!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.
Hoeft toch niet, in het topic kijken als de vraag open staat valt onder opzoeken dus dat doet niemand. En of je iemand nou iets gelezen heeft op fok of op allmusic of in de krant maakt toch ook niet uit....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Zal voortaan heel MUZ even doorstruinen of er al niet ergens een topic over bestaat voordat ik een vraag stel...![]()
Dan zal ik geen vraag stellen over bijv. een bepaalde hoes van bijv. Aerosmith of Pink Floyd...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef bukgeit het volgende:
Er is inderdaad ook een heel topic gewijd aan albumhoezen met koeien.
Niemand van de vaste groep iig, we hebben nog wel hilarische voorbeelden van het tegendeelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, in het topic kijken als de vraag open staat valt onder opzoeken dus dat doet niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |