Ik las een paar dagen een topic terug en begon er iemand (een onbekende voor mij) zulke antwoorden te posten:quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Niemand van de vaste groep iig, we hebben nog wel hilarische voorbeelden van het tegendeel
Ik heb 'm wel eens gehoord in een popquiz van een paar Belgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef ranja het volgende:
Nog een intrigerende, maar die ken ik niet:
Bange Konijnen - Ik ben verliefd op Sandra Kim
quote:Nadat midden jaren '90 de Eurohouse de hitlijsten had beinvloed, we in 1995 en 1996 de happy hardcore kregen en in 1997 de gimmick-gabberhits het voor het zeggen hadden, stond begin 1998 een plaat in de Top 40 dat achteraf gezien de eerste trancehit ooit was:van
![]()
De plaat was z'n tijd enigszins vooruit en bleef mede daardoor steken op #25.
In 2001 verschenen er al remixen van, maar die wisten de Top 40 niet te bereiken, maar de 2007-remix wel.
Deze remix komt op #36 binnen en is de 2e hit voor.
iggy +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of the silmarillia van carlos?
Sack_Blabbath +1quote:Pan (Gr. Παν) is de Griekse god die waakt over herders en hun kudden. Verder is hij de god van het vee en het dierlijk instinct.
Hij heeft het onderlijf en de hoorns van een geit, maar een menselijk bovenlijf. Verder heeft hij een lang smal gezicht, een grote neus en geile oogjes.
De panfluit is naar hem vernoemd. Deze kreeg hij toen hij de nimf Syrinx achterna zat. Zij wou graag maagd blijven en bad tot de goden terwijl ze Pans adem al in haar nek voelde. Haar gebed werd verhoord en ze veranderde net op tijd in een rietstengel. Daar maakte Pan toen zijn fluit van.
Belsen+1quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:25 schreef belsen het volgende:dEUS The Mars Volta Zeus Apollo 440 The Venus Fly Trap
Welke tekst van wie?quote:I am the anti-Christ...
Komt in ieder geval voor in The Antichrist van Slayerquote:
dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Komt in ieder geval voor in The Antichrist van Slayer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |