winkelen/stappen in Dusseldorfquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef FunnyDealer het volgende:
heey toevallig... ik kom binnenkort nog een weekend naar Venlo... wat raden jullie aan om naar toe te gaan?
[Categorie leeftijd 18-22]
quote:
Ben benieuwd of we deze sneller vol geouwehoerd krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk een deel 2. Dat werd tijd.
Dit zegt toch al genoeg, dat je zo ook niks kunt opnoemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan hij beter direct naar Dusseldorf gaan. Alhoewel ik zo 1 2 3 ook niets kan opnoemen wat hij kan gaan doen
.
Erm kind....quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Jerommeke het volgende:
Runnie gaat naar Spanje
Daarom raadde ik een komst tijdens vastelaovend ook aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dit zegt toch al genoeg, dat je zo ook niks kunt opnoemenEr is nou eenmaal niet zoveel te beleven in Venlo. Behalve een paar leuke evenementen door het jaar heen.
want?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Of een stadswandeling, moet je wel Koos Berghs als gids hebben
ik weer ontvoerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Erm kind....![]()
Of is det gans Vreejwillig?![]()
![]()
Koos Berghs kan idd heel vet vertellen, was ook een van de meest geboeide leraren (hart voor zijn leerlingen, soms ook hard).quote:
LoL lijkt met sterk alsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Klopt het nou dat beesel/reuver binnekort ook Venlo is?
Ook op t marianum gezeten?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:57 schreef runaway het volgende:
[..]
Koos Berghs kan idd heel vet vertellen, was ook een van de meest geboeide leraren (hart voor zijn leerlingen, soms ook hard).
Alhoewel sommige heb weer wat arrogant schijnen te vinden. Ik mag hem wel.
Ik ben er dus niet met vastelaovend. Sucks!!!!!!!!![]()
Dan zou ik jou dus ook moeten kennenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef runaway het volgende:
[..]
jups, en aan je leeftijd te zien zou ik je moeten kennen!
Jij komt helemaal niet uit Limburg manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Adsum het volgende:
Leuk, een topic euver Venlo, zeen het no pas.
Hoorde ook dat misschien Maasbree bij Venlo komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 07:05 schreef zwahiel het volgende:
Arcen komt echt binnen nu en 5 jaar bij de Stad, let maar 's op...
Beesel niet hoor, die blijft wel fijn daaro zitten, Reuver-Beesel blijven nog wel even onafhankelijk. En goed ook, een superstad is helemaal niet goed voor Venlo. Zo gaat het eigenlijk prima zoals het nu gaat moet ik zeggen...
Al woon ik er officiëel niet meer
Venlo, zô'n stad zoë besteit d'r maar ein, met ein schoën stadhoës.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef fratsman het volgende:
"Oet de waeg, oet de waeg veur de Hofkepel!!!!
Ik heb de map met mp3's maar weer geopend! Nog 3 weken!!!![]()
![]()
Dit posten maar vervolgens wel naar Spanje met de Vastelaovend....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef runaway het volgende:
[..]
Venlo, zô'n stad zoë besteit d'r maar ein, met ein schoën stadhoës.
Floddergats vindste béj ôs maar allein, wao Amor smoès.
Inge sträötjes, gen grekende luu !
Vleisstraot guf 's-aovends 'n vréjers-revu.
Bios, café's, die zién der present, 't is zoë patent.
met zu alleeeeeeeeeeeeeeee![]()
tsjek mijn mail:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit posten maar vervolgens wel naar Spanje met de Vastelaovend....
Wellicht kan ik het een beeeeeeeeeetje inhalenquote:Hola!!
Con motivo del próximo CARNAVAL DE CADIZ ´07 en ErasmusFriends.com hemos organizado un GRAN VIAJE para que TODOS los Erasmus de Madrid puedan visitar este conocido CARNAVAL INTERNACIONAL. Como siempre, habrá BAILE, FIESTA, DIVERSION y mucha, mucha, mucha FIESTA!!!! Y todo al mejor precio!!
Como estamos seguros de que quieres formar parte del viaje, puedes contactar con la dirección que te adjuntamos y decir que vas de parte de ERASMUSFRIENDS.COM.
Waar dan...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef runaway het volgende:
[..]
Bios, café's, die zién der present, 't is zoë patent.
Ik heb er 6 jaar gewoond, 2x mee gevierd. Maar als niet Veldenaar is het net niet zo gezellig. Ik voelde me een beetje zoals Hollanders zich hier zullen voelen met "Carnaval". Niet op mijn plekje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
en even iets anders, zijn er mensen hier die maandag naar Velden gaan voor de vasteloavends prelude; Gekke Maondaag???
Ik moet dan tentamen lerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
en even iets anders, zijn er mensen hier die maandag naar Velden gaan voor de vasteloavends prelude; Gekke Maondaag???
Ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef fratsman het volgende:
"Oet de waeg, oet de waeg veur de Hofkepel!!!!
Ik heb de map met mp3's maar weer geopend! Nog 3 weken!!!![]()
![]()
Dan ga je niet naar Venlo met de Vastelaovend maar ga je wel naar het carnaval in Madridquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef runaway het volgende:
[..]
tsjek mijn mail:
[..]
Wellicht kan ik het een beeeeeeeeeetje inhalen![]()
Dan moet je daar niet zoveel van zuipenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef fratsman het volgende:
Pfff gisteravond op de zitting bij de Moeraskwaakers geweest.
Conclusie: Van Bavaria krijg je gigantische koppijn...
je moet ook niet teveel bessen/witte wijn zuupen. Koppienquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je daar niet zoveel van zuipen... Maare die conclusie van jou is dezelfde die mijn opa vroeger ook altijd trok. (Toen opa nog leefde woonden opa en oma naast feestzaal 't Ven)
Van al het bier krijg je koppijn, niet alleen van bavariaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef fratsman het volgende:
Conclusie: Van Bavaria krijg je gigantische koppijn...
Verklaar me dan eens waarom ik na een avond Brand drinken, s'ochtends (s'ochtends hé!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Van al het bier krijg je koppijn, niet alleen van bavaria
Van Oranjeboom krijg je pas hoofdpijn!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Verklaar me dan eens waarom ik na een avond Brand drinken, s'ochtends (s'ochtends hé!) nergens last van heb?
De maaskade natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef runaway het volgende:
Wat is jullie favo venlose plekje ??? (en zeg nu niet: de kroeg)
Duitse spuithoeren f4r t3h pwn!quote:
daar kun je inderdaad heerlijk chillen... vroeger ook in het jaomerdal,,,,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef Fliepke het volgende:
Gewoon, thuis in 't ven aan de vijver.
En anders wel bij het zwarte water
Over spuithoeren gesproken, wat te denken van de Kaldenkerkerweg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Duitse spuithoeren f4r t3h pwn!![]()
Als je de kaldenkerkerweg opfietst of rijd kom je bij Roots/Oase, daar kun je opzich wel goed chillenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Over spuithoeren gesproken, wat te denken van de Kaldenkerkerweg.
Gekke Moandaag was tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
ik voel m nog steeds...quote:
In Velden, waar andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik voel m nog steeds...
Waar heb jij het gevierd???
Joh, in velden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
In Velden, waar anders
Boh wat was ik ver weg gisteren
Bij Seelen aan de rijksweg, hele avond daargezetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, in velden...
Ik bedoelde welke kroeg, of heb je een beetje rondjes gelopen?
Blij dat ik inmiddels weer helemaal hersteld ben..
Ja daar heb ik het grootste deel van mijn dag ook doorgebracht. Ik was verbaast toen de lichten aangingen en het afgelopen was, de meeste gekke maandagen ben ik rond die tijd al zoo dronken dat ik dat niet eens meemaak.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Seelen aan de rijksweg, hele avond daargezeten
Om Venlo nou een stad te noemen gaat ook wel erg ver.... Maar dat geldt eigenlijk ook voor Dordtrechtquote:Op zondag 4 februari 2007 08:30 schreef sanni het volgende:
Nou...ik weet niet waar al die hosana voor is maar ik was vd week in Venlo
en ik kom aan op dat godvergeten station en had al het gevoel dat ik in een
place of nowhere zat. Mijn God, wat is dat ivg met Amsterdam/Rotterdam
oid toch allemaal pietleuterig. Okay ze zijn veel vriendelijker dan in eerder genoemde
steden maar verder is er weinig tot niets te beleven dan wat Dortdrecht-achtige
winkelstraten en die mall accenten als ze je groeten...
Waarom je Venlo met Amsterdam of Rotterdam vergelijkt is mij een volkomen raadsel. Ik kan Rotterdam ook met New York gaan vergelijken. Goh, wat is Rotterdam dan pietleuterig.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:30 schreef sanni het volgende:
Mijn God, wat is dat ivg met Amsterdam/Rotterdam
oid toch allemaal pietleuterig.
Je had vorige week naar Velden moeten gaan, das veel toffer manquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef ganzenherder het volgende:
Nog minder dan 2 weken![]()
Morgen vast beginnen in Grubbenvorst, beetje wennen aan de carnavalsstemming en t zoepe![]()
Kan wel ja, maar ken niemand uit die omgeving en dan is het toch al gauw een stuk minder leukquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Je had vorige week naar Velden moeten gaan, das veel toffer man
Praat gewoon met vreemden, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar ken niemand uit die omgeving en dan is het toch al gauw een stuk minder leuk![]()
Als ik aangeschoten ben praat ik met alles en iedereen dat is het probleem niet, maar die periode voor de zatheid is het probleemquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Praat gewoon met vreemden, heb ik ook gedaan
Indrinkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik aangeschoten ben praat ik met alles en iedereen dat is het probleem niet, maar die periode voor de zatheid is het probleem![]()
Doe ik meestal wel ja maar carnaval duurt een hele dag, je kunt slechts smorgens gaan indrinkenquote:
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:18 schreef fratsman het volgende:
En heel Venlo staat op z'n kop vanwege het nieuwe Dreejspan.
Zolang beide heren hun politieke mening voor zich houden, zie ik er geen enkel probleem in.
Dat had ik met Sef Derkx ook, en Fred Honig vond ik ook geen prins die in de Venloosche Vastelaovend voorop ging. Belangrijkste blijft; ik heb die drie niet nodig om een fantastische vastelaovend te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.
Ik vraag me inderdaad wel af waar ze Peter Thissen opgesnorkeld hebben. Dat Frey en Verheijen elkaar kennnen is evident, maar wel een aparte combinatie in het trio. Naja. Met of zonder kwant trio, ik vermaak me met vastelaovend toch wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.
Jerommeke!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Jerommeke het volgende:
Ut is bijna zoë wieet!!! Vasteloavend
Tijdstip & dag zeggen genoegquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef runaway het volgende:
[..]
Jerommeke!![]()
Gen venloos praote asse det neet kins![]()
![]()
Maare, ik gaon och misse!!! Sjiengeleboem in España![]()
Ik zit u halfjaor in spanjeeeeeee! Supervet!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef fratsman het volgende:
Runnie, waorum geise uberhaupt as ik oét dien posts opmaak desse d'r gaar genne zin in hes?Of interpreteer ik ze gans fout?
Toevallig de Vijver aan de Gerrittenweg ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef Fliepke het volgende:
Gewoon, thuis in 't ven aan de vijver.
aan de even kant.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ben alweer een tijdje weg, 1997 geloof ik, welke rij woon jij dan ?
Ja al heeeel lang niet meer. Ik heb er dus ook veel gespeeld, maar ja er zit tien jaar tussen ons. Dus zo gek vind ik dat allemaal nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ok, grappig dat je mijn broer dan wel kent en mij niet. Mijn moeder is vorig jaar verhuisd naar de binnenstad, dus kom er eigenlijk nooit meer. Maar vond het altijd wel een leuke rustige buurt en geen parkeerproblemen :-). Bij die vijver hebben we als kind altijd veel gespeeld, het leukste waren altijd die buurtfeesten in de zomer in een tent, maar dat wordt geloof ik al jaren niet meer georganiseerd :-(
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Nog 6 daag tot aan de Parade!!!
Maar die weg is lang hequote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]Daar hebben mijn opa en oma ook gewoond
![]()
Onze buurvrouw was die dus vanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
Friture "D'n vettigen handdook"Wij gingen altijd speciaal naar de Hogeweg bij Joosten.
Correctquote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ah nou weet ik wie je bent, had (heeft ?) jouw moeder niet een of 2 hondjes ?
Kut idd net een beetje te weinigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Hoedendoosch het volgende:
volgens mij staat mijn huis er niet op, het zijn 5 blokken, ik zie er maar 3.
Duitsland? Dan moet je toch een kilometertje of wat naar het oosten.quote:
Ik woon in de betaald parkerenzone in het centrum, en iedereen die bij ons in de buurt woont zet hem ook buiten de betaalde zone (ja sommige hebben een abo bij de Nolenspleingarage maar dat zijn er niet zo veel)quote:Op maandag 12 februari 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
Jawel, mij hoor je klagen. Omdat ik net buiten de betaald parkeren zone van het centrum woon,komen al die pruuse bij ons in de straat parkeren, zodat ik mijn auto niet bij ons voor de deur kwijt kan
Als al die pruuse nou eens in de parkeergarage onder het Gaasplein parkeerden, dan was iedereen tevreden.
Zoaterdaag um 9 oar aantreeje... ik heb d'r nou al zin in.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Dan begint ut!! Heb d'r kei vuul zin in.![]()
De enige echte jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben jij dan niet het neefje van Job en Jitse dan?
Ons huis staat er idd ook op, wel een recente foto zo te zien, want de tuin is helemaal klaarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Correct
[afbeelding]
http://maps.live.com
Zo, nu staat het huis erop waar adsum woont, mijn ouders wonen en waar jij hebt gewoond
Dat, en de spoorlijn naar Venloquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef fratsman het volgende:
Brabo's ....
Het mooiste aan Brabant is de A67 terug naar Venlo.
Ik ga zaterdag pasquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat, en de spoorlijn naar Venlo. Alhoewel ik er zojuist 2 uur over gedaan heb om van station Eindhoven naar station Venlo te komen
. Maargoed, morgen Parade
.
en lang druk... normaal loopt tegen 5 uur redlijk uit elkaar, gisteren iig nietquote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Parade was toch re-duh-lijk druk gister![]()
Op het verkouden worden na, sluit ik me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef ganzenherder het volgende:
Goede carnaval was het dit jaar, perfect weer, veel volk, goede sfeer. Alleen ben ik ondanks het goede weer wel heel erg verkouden geworden![]()
Dom vd Berg zat toch op 2 locaties? Naast de Giraffe ofzo, maar die is volgens mij ook al 100 jaar weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:46 schreef Herodus het volgende:
Lang geleden dat ik er geweest ben. Ik heb vroeger wat jaartjes in Maasbree gewoont, en dan is Venlo de dichtsbijzijnde stad. Ik heb ook twee jaar op het Blariacum gezeten.
In Venlo probeerden we uit te gaan, hoewel dat eigenlijk niet zo leuk was als je daarna nog 20 km. moest fietsen. En als ik dan eens was er geen zak aan, of kreeg ik ruzie met skinheads.
De binnenstad was eigenlijk, achteraf gezien, wel redelijk ok. In ieder geval een geweldige muziekzaak, Sounds, die ik heb zien ontstaan (uit een ander zaak ~Dom van de Berg tegenover de V&D~).
Wel een vreemde stad door al die Duitsers, en door al die winkels die daar speciaal op afgestemd waren. Destijds waren het vooral koffie en sigaretten die blijkens de reclames erg populair waren onder onze oosterburen.
Je kreeg toen ook wel eens sigaretten op straat aangeboden van een of ander verkoopteam (die Rote Hand of iets dergelijks). Kom daar vandag de dag nog eens om!
Eensch !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef fratsman het volgende:
Zonder de Pruuse was de binnenstad van Venlo allang een spookstad geworden...
Dit heb ik dus ook vaker op het station, door al die Duitsers zie je af en toe niet meer het verschil tussen Nederlanders en Duitsersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
En in de winkels aangesproken worden met "Kann ich ihn helfen" Meestal zei ik dan: "Ik bin genne Pruus" Een keer bleef de winkelbediende goed in zijn rol en zei: "Entschuldigung"![]()
Ik zie altijd precies wanneer die duitse trein is aangekomen, je haalt er precies uit wie duits isquote:Op zondag 11 maart 2007 02:41 schreef RuutR het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook vaker op het station, door al die Duitsers zie je af en toe niet meer het verschil tussen Nederlanders en Duitsers
HAhahah, dat is echt een goeie man!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
Over Duitse drugstoeristen gesproken, ik heb er ooit eens eentje naar Leurs gestuurd. Die pruus vroeg mij: "Wo kann mann hier Grass kaufen?". Ik wist donders goed wat ie bedoelde, maar ik zei heel droog: "Bei Gartencenter Leurs, hier links und dan immer geradeaus."
Die opmerking ben je ook al 10 jaar aan het vertellen ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
Over Duitse drugstoeristen gesproken, ik heb er ooit eens eentje naar Leurs gestuurd. Die pruus vroeg mij: "Wo kann mann hier Grass kaufen?". Ik wist donders goed wat ie bedoelde, maar ik zei heel droog: "Bei Gartencenter Leurs, hier links und dan immer geradeaus."
Het grote nadeel is alleen dat het ook Baer de Lelijke vrouwen had kunnen heten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef RuutR het volgende:
Bear de Woers is best aardig hoor, zeker als je met een leuke groep bent
Af en toe wel ja, maar lopen ook wel wat lekkers rond hoor en anders neem je toch gewoon zelf wat lekkers mee naar Bear de Woersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het grote nadeel is alleen dat het ook Baer de Lelijke vrouwen had kunnen heten.
ik welquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
Ik heb t ook al geroken ja, jezus wat een putlucht.. maar geen clou wat t kan zijn
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)/1_1013/_pid/links4#quote:Uitrijden mest leidt tot stankklachten
Het uitrijden van mest heeft in de regio Grubbenvorst, Velden en Venlo geleid tot overlast. Mensen belden daarover de afgelopen dagen met de brandweer. Ze dachten dat de stank afkomstig was van de illegale lozing in Beringe, ruim een week geleden. Uit metingen van de brandweer is gebleken dat er geen verband is.
Ook zijn er geen concentraties gevaarlijke stoffen gemeten. Volgens de brandweer is de stank afkomstig van mest en spelen de weersomstandigheden daarbij een belangrijke rol.
Is dat al zeker ja?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef runaway het volgende:
van de zomer gelukkig weer een stadsstrand![]()
Was om 7 uur alweer pleitequote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef MPG het volgende:
Ouwehoer zeg, had jij die ene onweersslag ook gehoord?
Ik had ook een kater, dus ik heb die mensen van de venloop ook nog een beetje uitgescholdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:08 schreef Jerommeke het volgende:
Ik heb de hele zondag met enne kater in bed geleden. Ik was me effe kutgaar dan.
Och lelijker kon het eigenlijk idd al nietmeer, die beelden vind ik ook niet echt helemaal geweldig maar beter dan niks tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef TornadoDK het volgende:
4 lelijke rot dingen had ze niks beters kunnen doen dan die roestige zooi. waar ik ook nog eens weken voor in de file heb moeten staan omdat ze ook de railing zo nodig moesten veranderen. met als toppunt gister waar ik een uur later thuis was omdat ze de brug hadden afgesloten en ik over de snelweg terug moest.
en heeft nog miljoenen gekost ook. 3 keer raden wie daarvoor betaald
het is er wel beter op geworden ja. maar dat ik er weken voor in de file heb moeten staan met als toppunt gister dan hadden ze toch wel wat beters kunnen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Och lelijker kon het eigenlijk idd al nietmeer, die beelden vind ik ook niet echt helemaal geweldig maar beter dan niks toch![]()
Sjaak Scheuten, Océ en de Burgers van Venloquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef TornadoDK het volgende:
4 lelijke rot dingen had ze niks beters kunnen doen dan die roestige zooi. waar ik ook nog eens weken voor in de file heb moeten staan omdat ze ook de railing zo nodig moesten veranderen. met als toppunt gister waar ik een uur later thuis was omdat ze de brug hadden afgesloten en ik over de snelweg terug moest.
en heeft nog miljoenen gekost ook. 3 keer raden wie daarvoor betaald
Die beelden zijn niet mijn smaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Jumbooh het volgende:
De stadsbrug. Die oude..
Ik vind het wel mooi geworden eigenlijk, vooral met dat licht. Tja de beelden.. Niet mijn smaak idd. Maar de gedachte erachter van Tajiri is dan wel weer mooi.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
Beelden met piemels van 40 cm...."Néh!! det zien spere"
Nu ben ik wel heel benieuwd, ik zat gisteren om 11 uur in de trein en toen hongen er nog van die grote doeken om heen, dus ik heb zo nog niet kunnen aanschouwen.quote:
hehehe, ik moet straks toch naar Horst, ff die 'geweldige' brug bekijken dan, ben net terug uit Berlijn dus ik heb het spektakel met de konigin helaas niet meegemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:12 schreef RuutR het volgende:
[..]
hehehe, ik moet straks toch naar Horst, ff die 'geweldige' brug bekijken dan, ben net terug uit Berlijn dus ik heb het spektakel met de konigin helaas niet meegemaakt
Ik werk op het station, die zwervers zijn idd best erg, ik moet ook vaak een preek bij de vuilnisbakken van ons werk houden omdat ze daar weer lekker uit aan het vreten zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 12:54 schreef zure_apple het volgende:
Lachen op het station in Venlo met die zwervers daar (heb deze nog nooit gezien btw):
http://www.dumpert.nl/mediabase/14813/3f8a2c58/index.html
Niet, Venlo krijgt, ooit, een maasboulevardquote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef zure_apple het volgende:
Wanneer krijgt Venlo zo'n mooie outlet als Roermond heeft?
Ook de krant (column "Funske") gelezenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:39 schreef fratsman het volgende:
Feestelijke opening tijdens "Venlo 700 jaar stad"
Dat hebben 2 wachters.... 1 in blerick en 1 in venloquote:Op maandag 14 mei 2007 00:28 schreef zure_apple het volgende:
De brug is mooi geworden me dat licht, vooral savonds. Maar waarom heeft 1 van de wachters een penis in geen enkele verhouding tot zijn lichaam staat?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
Tweeling?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hebben 2 wachters.... 1 in blerick en 1 in venlo
[..]
Als ze eens beginnen met het platswalsen van de Maaskade en al het gajes wat daar zit, zijn ze al op de helft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Klonk het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te wennen, mooie natuur zo vlak aan de maas, terrasje erbij en je hebt een prachtige maasboulevard
Mooie natuurlijk ???quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Klonk het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te wennen, mooie natuur zo vlak aan de maas, terrasje erbij en je hebt een prachtige maasboulevard
Bij Clevers in Arcen is het mooi zitten aan de maas, waarom in Venlo niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef RuutR het volgende:
[..]
Mooie natuurlijk ???, eerder ruftende bouwput
Wat bedoel je met britse kermis?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Nog iemand naar Britse kermis?
Ga liever daar bij Valuas zitten dan bij die bouwput aan de maas die maasboulevard heet.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Bij Clevers in Arcen is het mooi zitten aan de maas, waarom in Venlo niet?
Ik ben dit weekend wel naar de kermis in Krefeld geweest maar was er niet van op de hoogte dat hier een britse kermis zou staanquote:
Ja ach, ik kwam ook niet verder dan dat ze beide met een B beginnen...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef RuutR het volgende:
[..]
Blerick is pas met pinksteren en ik snap niet wat Britse en Blerick met elkaar gemeen hebben
ik probeer de dingen positief in te zienquote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef RuutR het volgende:
[..]
Mooie natuurlijk ???, eerder ruftende bouwput
Dat is dan ook het verschil, als je op de brug staat, met je rug naar blerick, en dan naar links kijkt zie je een dampende bouwput en als je naar rechts kijkt zie je twee mooie flatjes en een mooi stukje natuur aan de maas... grappig.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer de dingen positief in te zien![]()
Een flink stuk naar rechts dan he. Van de Nedinsco-toren en dat braakliggend terrein word ik in ieder geval niet vrolijk. De oma van mijn vriendin woont in een van die "flatjes" en volgens haar is het op dat terrein s'avonds een komen en gaan van scooters. Dan weet je ook wel genoeg, denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en als je naar rechts kijkt zie je twee mooie flatjes en een mooi stukje natuur aan de maas... grappig.
ben bekend met het fenomeen 'google'quote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf even "Wachters" en "Venlo" intikken op google wil wel eens helpen hoor.
Wanneer komt ze zich hier melden?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef RuutR het volgende:
Komop Venlonaren we zijn lekker bezig, we moeten Breda en Utrecht nog inhalen
Een vriendin van mij uit Venlo heeft zich trouwens ook hier op fok! toegevoegd: http://fotoboek.fok.nl/user/lausiswaus
Weer een Venlose (of noujah eigelijk Blerickse) erbij dus
Ik zal t eens vragen, very soon dusquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer komt ze zich hier melden?
Breda halen we denk ik niet echt in, die hebben Kuukske...
Ok, gezelligquote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik zal t eens vragen, very soon dus
Ik vind dat deel 3 er wel aan mag komen
Ik weet trouwens nog steeds niet wat met Britse kermis bedoeld word![]()
![]()
Volgens mij heb je daar gelijk inquote:Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]Ik weet het niet geheel zeker, maar ik gok dat er daarmee een zuipfestijn wordt bedoeld
And we have a winnerquote:Op maandag 14 mei 2007 23:28 schreef RuutR het volgende:
[..]
Misschien Bree'se kermis in Maasbree, die was dit weekend
Maasbree hoort (nog) niet bij Venlo, wat heeft dit dan met Venlo te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
And we have a winner![]()
Vanavond: Rowwen Heze!
Wellicht kunnen we hier discussieren over het toevoegen van bree aan de gemeente Venloquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef RuutR het volgende:
[..]
Maasbree hoort (nog) niet bij Venlo, wat heeft dit dan met Venlo te maken![]()
Als dat doorgaat kunnen ze dan van de Venloop een hele marathon maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we hier discussieren over het toevoegen van bree aan de gemeente Venlo
Ik ben er voor om gemeente Arcen en Velden, Sevenum, Horst aan de Maas, Maasbree en Reuver toe te voegen aan de gemeente Venlo en dan een grote stad met metro's en alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als dat doorgaat kunnen ze dan van de Venloop een hele marathon maken.
ik zie het eerder gebeuren dat OF Arcen en Velden erbij komt OF Sevenum. Als je ziet in wat voor een tempo dat ze Trade-Port meer en meer uit de grond aan het stampen zijn, denk ik wel eens "Waarom werken deze gasten niet aan de Maasboulevard?"
Er is al een stad met metro aan de Maas.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef RuutR het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn, met de metro naar school![]()
Er zijn toch ook diverse steden aan de Rhein met metroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er is al een stad met metro aan de Maas.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef RuutR het volgende:
[..]
Dit is de metro naar Sevenum volgende halte Blerick-Klingerberg
Het lik op stuk beleid, er zijn genoeg wouten in Venlo en ze doen ook nog eens moeilijk om het minste en geringstequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
Theoretisch is het mogelijk, ik zie het alleen niet gebeuren dat daar bij jou in Q4 een metro-halte komt!![]()
Zou overigens weer een prestige-project erbij zijn, net als de Maasboulevard. Laat Venlo zich richten op de dingen die goed gaan.
Wie trapt er af, wat gaat er op dit moment goed?
Je hebt volledig gelijk. Als je bv eens in de binnenstad kijkt wat een mooie panden er staan. En waar vervolgens afschuwelijke jaren 70 gevels in zijn gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef fratsman het volgende:
Een subsidie-stofzuiger ja. Eerlijk waar, als iets weggegooid geld is, dan is het Q4 wel. Winkels die amper geopend zijn, en "Kunstenaars" die voor een appel en een ei gesubsidieerd wonen, om één keer in de zoveel tijd, een paar emmers verf door elkaar te smeren op een doek, en dat dan te verkopen als 'kunst"
Beter was het geweest om dat hele stuk plat te gooien, en er fatsoenlijke betaalbare huur/koop-appartementen te bouwen. Stuk goedkoper, beter voor het imago van de buurt, en het oogt ook nog eens een stuk frisser.
Net als de brug. tonnen word er tegenaan geflikkerd zodat een of andere bami-kunstenaar daar zijn in elkaar gelast oud schroot kan slijten, wat vervolgens door mag gaan voor "wachters". Toegegeven, het had geen kopie hoeven zijn uit Lord of the Rings, maar toch, mooi is anders. Oké, eerlijk is eerlijk, de brug ziet er een stuk beter uit dan voorheen, MAAR: dan passeer je de brug en treed je ons "Stedje van lol en plezeer" binnen, en wat zie je? Leegstand en verpaupering, van de Roest-flat, tot aan Café Turk, en hoek-om de Tegelseweg. Schitterende herenhuizen met prachtige gevels staan daar! (Zowiezo, loop eens in Venlo met je hoofd wat omhoog. je mist veel hoor!) en het verpaupert gewoon.
De gemeente zou burgers eens moeten vragen, wat er het beste aangepakt zou kunnen worden, vervolgens een stappenplan maken, en dan stukje voor stukje alles aanpakken. Het zou de uitstraling van onze stad zeker ten goede komen.
Kom ik erg gefrustreerd over?
De edah wordt nu EINDELIJK verbouwd tot Lidlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk. Als je bv eens in de binnenstad kijkt wat een mooie panden er staan. En waar vervolgens afschuwelijke jaren 70 gevels in zijn gezet
Overigens... wat gebeurt er met de Edah? Dacht dat daar 2 maanden geleden al een lidl in had moeten zitten?
Lelijke panden valt wel mee... De panden an sich zijn vaak best mooi, alleen door leegstand en schreeuwerige winkels onderin verpaupert het zaakjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef Fliepke het volgende:
Nee, de binnenstad van venlo is afschuwelijk. Lelijke panden, veel te veel leegstand. etc
Je hebt gewoon gelijk.
Ik dacht dat het 28 februari klaar zou zijn? Of bedoelde ze 28 februari 2008quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
De edah wordt nu EINDELIJK verbouwd tot Lidl
Ik zag vandaag dat ze de vloer eruit gesloopt hebben
Edah is niet midden in de stadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, want een lidl midden in de stad, dát is goed voor het stadsbeeld...
Oke, oke, niet echt nee, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel...quote:
Ik ben het volledig met je eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef fratsman het volgende:
Een subsidie-stofzuiger ja. Eerlijk waar, als iets weggegooid geld is, dan is het Q4 wel. Winkels die amper geopend zijn, en "Kunstenaars" die voor een appel en een ei gesubsidieerd wonen, om één keer in de zoveel tijd, een paar emmers verf door elkaar te smeren op een doek, en dat dan te verkopen als 'kunst"
Beter was het geweest om dat hele stuk plat te gooien, en er fatsoenlijke betaalbare huur/koop-appartementen te bouwen. Stuk goedkoper, beter voor het imago van de buurt, en het oogt ook nog eens een stuk frisser.
Net als de brug. tonnen word er tegenaan geflikkerd zodat een of andere bami-kunstenaar daar zijn in elkaar gelast oud schroot kan slijten, wat vervolgens door mag gaan voor "wachters". Toegegeven, het had geen kopie hoeven zijn uit Lord of the Rings, maar toch, mooi is anders. Oké, eerlijk is eerlijk, de brug ziet er een stuk beter uit dan voorheen, MAAR: dan passeer je de brug en treed je ons "Stedje van lol en plezeer" binnen, en wat zie je? Leegstand en verpaupering, van de Roest-flat, tot aan Café Turk, en hoek-om de Tegelseweg. Schitterende herenhuizen met prachtige gevels staan daar! (Zowiezo, loop eens in Venlo met je hoofd wat omhoog. je mist veel hoor!) en het verpaupert gewoon.
De gemeente zou burgers eens moeten vragen, wat er het beste aangepakt zou kunnen worden, vervolgens een stappenplan maken, en dan stukje voor stukje alles aanpakken. Het zou de uitstraling van onze stad zeker ten goede komen.
Kom ik erg gefrustreerd over?
erger dan de edah in zn laatste dagen kan het niet wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, want een lidl midden in de stad, dát is goed voor het stadsbeeld...
Ja. Dus moet Venlo geen maasboulevard, maar een gezellige, knusse, sfeervolle binnenstad. Lekker slenteren door de jodenstraat, ff een terrasje pakken op de kwartelenmarkt... die sfeerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Fliepke het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Venlo is gewoon een dorp. Door de andere centra (tegelen en blerick) zal het nooit echt wat worden met de binnenstad. Het zal zich nog lang niet kunnen meten met centra van veel vergelijkbare steden (qua grootte).
Bij de grens, naast de koffieshop... Of alle duitsers naar het Trefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Mss het volgende:
Dat die Duitse hoek een ergens anders dumpen. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel om met duits aangesproken te worden in winkels![]()
Whehe... dan de grensquote:
Idd, Duitsers verbannen uit het centrum is geen optiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:31 schreef fratsman het volgende:
Als de Duitsers worden verbannen uit de binnenstad, dan kun je de GEHELE binnenstad binnen een paar maanden opdoeken.
Grof gezegd, tussen nolensplein en maaskade...bolwaterstraat enzo.. waar vroeger de dealers bij elkaar zatenquote:
Woon je ook in amsterdam?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef lausiswaus het volgende:
Ik bedoelde Blerick en Venlo, blerick hoort bij Venlo.
Maar inderdaad Blerick is nog erger![]()
Ik kan niet goed tegen dorpen en die mentaliteit daar, en dus ook Venlo want zoiets noem je toch geen stad??
Geef mij maar Amsterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |