aan de even kant.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ben alweer een tijdje weg, 1997 geloof ik, welke rij woon jij dan ?
Ja al heeeel lang niet meer. Ik heb er dus ook veel gespeeld, maar ja er zit tien jaar tussen ons. Dus zo gek vind ik dat allemaal nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ok, grappig dat je mijn broer dan wel kent en mij niet. Mijn moeder is vorig jaar verhuisd naar de binnenstad, dus kom er eigenlijk nooit meer. Maar vond het altijd wel een leuke rustige buurt en geen parkeerproblemen :-). Bij die vijver hebben we als kind altijd veel gespeeld, het leukste waren altijd die buurtfeesten in de zomer in een tent, maar dat wordt geloof ik al jaren niet meer georganiseerd :-(
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Nog 6 daag tot aan de Parade!!!
Maar die weg is lang hequote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]Daar hebben mijn opa en oma ook gewoond
![]()
Onze buurvrouw was die dus vanquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
Friture "D'n vettigen handdook"Wij gingen altijd speciaal naar de Hogeweg bij Joosten.
Correctquote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef Hoedendoosch het volgende:
Ah nou weet ik wie je bent, had (heeft ?) jouw moeder niet een of 2 hondjes ?
Kut idd net een beetje te weinigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Hoedendoosch het volgende:
volgens mij staat mijn huis er niet op, het zijn 5 blokken, ik zie er maar 3.
Duitsland? Dan moet je toch een kilometertje of wat naar het oosten.quote:
Ik woon in de betaald parkerenzone in het centrum, en iedereen die bij ons in de buurt woont zet hem ook buiten de betaalde zone (ja sommige hebben een abo bij de Nolenspleingarage maar dat zijn er niet zo veel)quote:Op maandag 12 februari 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
Jawel, mij hoor je klagen. Omdat ik net buiten de betaald parkeren zone van het centrum woon,komen al die pruuse bij ons in de straat parkeren, zodat ik mijn auto niet bij ons voor de deur kwijt kan
Als al die pruuse nou eens in de parkeergarage onder het Gaasplein parkeerden, dan was iedereen tevreden.
Zoaterdaag um 9 oar aantreeje... ik heb d'r nou al zin in.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Dan begint ut!! Heb d'r kei vuul zin in.![]()
De enige echte jaquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben jij dan niet het neefje van Job en Jitse dan?
Ons huis staat er idd ook op, wel een recente foto zo te zien, want de tuin is helemaal klaarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Correct
[afbeelding]
http://maps.live.com
Zo, nu staat het huis erop waar adsum woont, mijn ouders wonen en waar jij hebt gewoond
Dat, en de spoorlijn naar Venloquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef fratsman het volgende:
Brabo's ....
Het mooiste aan Brabant is de A67 terug naar Venlo.
Ik ga zaterdag pasquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat, en de spoorlijn naar Venlo. Alhoewel ik er zojuist 2 uur over gedaan heb om van station Eindhoven naar station Venlo te komen
. Maargoed, morgen Parade
.
en lang druk... normaal loopt tegen 5 uur redlijk uit elkaar, gisteren iig nietquote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Parade was toch re-duh-lijk druk gister![]()
Op het verkouden worden na, sluit ik me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef ganzenherder het volgende:
Goede carnaval was het dit jaar, perfect weer, veel volk, goede sfeer. Alleen ben ik ondanks het goede weer wel heel erg verkouden geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |