Dom vd Berg zat toch op 2 locaties? Naast de Giraffe ofzo, maar die is volgens mij ook al 100 jaar weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:46 schreef Herodus het volgende:
Lang geleden dat ik er geweest ben. Ik heb vroeger wat jaartjes in Maasbree gewoont, en dan is Venlo de dichtsbijzijnde stad. Ik heb ook twee jaar op het Blariacum gezeten.
In Venlo probeerden we uit te gaan, hoewel dat eigenlijk niet zo leuk was als je daarna nog 20 km. moest fietsen. En als ik dan eens was er geen zak aan, of kreeg ik ruzie met skinheads.
De binnenstad was eigenlijk, achteraf gezien, wel redelijk ok. In ieder geval een geweldige muziekzaak, Sounds, die ik heb zien ontstaan (uit een ander zaak ~Dom van de Berg tegenover de V&D~).
Wel een vreemde stad door al die Duitsers, en door al die winkels die daar speciaal op afgestemd waren. Destijds waren het vooral koffie en sigaretten die blijkens de reclames erg populair waren onder onze oosterburen.
Je kreeg toen ook wel eens sigaretten op straat aangeboden van een of ander verkoopteam (die Rote Hand of iets dergelijks). Kom daar vandag de dag nog eens om!
Eensch !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef fratsman het volgende:
Zonder de Pruuse was de binnenstad van Venlo allang een spookstad geworden...
Dit heb ik dus ook vaker op het station, door al die Duitsers zie je af en toe niet meer het verschil tussen Nederlanders en Duitsersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
En in de winkels aangesproken worden met "Kann ich ihn helfen" Meestal zei ik dan: "Ik bin genne Pruus" Een keer bleef de winkelbediende goed in zijn rol en zei: "Entschuldigung"![]()
Ik zie altijd precies wanneer die duitse trein is aangekomen, je haalt er precies uit wie duits isquote:Op zondag 11 maart 2007 02:41 schreef RuutR het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook vaker op het station, door al die Duitsers zie je af en toe niet meer het verschil tussen Nederlanders en Duitsers
HAhahah, dat is echt een goeie man!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
Over Duitse drugstoeristen gesproken, ik heb er ooit eens eentje naar Leurs gestuurd. Die pruus vroeg mij: "Wo kann mann hier Grass kaufen?". Ik wist donders goed wat ie bedoelde, maar ik zei heel droog: "Bei Gartencenter Leurs, hier links und dan immer geradeaus."
Die opmerking ben je ook al 10 jaar aan het vertellen ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
Over Duitse drugstoeristen gesproken, ik heb er ooit eens eentje naar Leurs gestuurd. Die pruus vroeg mij: "Wo kann mann hier Grass kaufen?". Ik wist donders goed wat ie bedoelde, maar ik zei heel droog: "Bei Gartencenter Leurs, hier links und dan immer geradeaus."
Het grote nadeel is alleen dat het ook Baer de Lelijke vrouwen had kunnen heten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef RuutR het volgende:
Bear de Woers is best aardig hoor, zeker als je met een leuke groep bent
Af en toe wel ja, maar lopen ook wel wat lekkers rond hoor en anders neem je toch gewoon zelf wat lekkers mee naar Bear de Woersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het grote nadeel is alleen dat het ook Baer de Lelijke vrouwen had kunnen heten.
ik welquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
Ik heb t ook al geroken ja, jezus wat een putlucht.. maar geen clou wat t kan zijn
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)/1_1013/_pid/links4#quote:Uitrijden mest leidt tot stankklachten
Het uitrijden van mest heeft in de regio Grubbenvorst, Velden en Venlo geleid tot overlast. Mensen belden daarover de afgelopen dagen met de brandweer. Ze dachten dat de stank afkomstig was van de illegale lozing in Beringe, ruim een week geleden. Uit metingen van de brandweer is gebleken dat er geen verband is.
Ook zijn er geen concentraties gevaarlijke stoffen gemeten. Volgens de brandweer is de stank afkomstig van mest en spelen de weersomstandigheden daarbij een belangrijke rol.
Is dat al zeker ja?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:13 schreef runaway het volgende:
van de zomer gelukkig weer een stadsstrand![]()
Was om 7 uur alweer pleitequote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef MPG het volgende:
Ouwehoer zeg, had jij die ene onweersslag ook gehoord?
Ik had ook een kater, dus ik heb die mensen van de venloop ook nog een beetje uitgescholdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:08 schreef Jerommeke het volgende:
Ik heb de hele zondag met enne kater in bed geleden. Ik was me effe kutgaar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |