Och lelijker kon het eigenlijk idd al nietmeer, die beelden vind ik ook niet echt helemaal geweldig maar beter dan niks tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef TornadoDK het volgende:
4 lelijke rot dingen had ze niks beters kunnen doen dan die roestige zooi. waar ik ook nog eens weken voor in de file heb moeten staan omdat ze ook de railing zo nodig moesten veranderen. met als toppunt gister waar ik een uur later thuis was omdat ze de brug hadden afgesloten en ik over de snelweg terug moest.
en heeft nog miljoenen gekost ook. 3 keer raden wie daarvoor betaald
het is er wel beter op geworden ja. maar dat ik er weken voor in de file heb moeten staan met als toppunt gister dan hadden ze toch wel wat beters kunnen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Och lelijker kon het eigenlijk idd al nietmeer, die beelden vind ik ook niet echt helemaal geweldig maar beter dan niks toch![]()
Sjaak Scheuten, Océ en de Burgers van Venloquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef TornadoDK het volgende:
4 lelijke rot dingen had ze niks beters kunnen doen dan die roestige zooi. waar ik ook nog eens weken voor in de file heb moeten staan omdat ze ook de railing zo nodig moesten veranderen. met als toppunt gister waar ik een uur later thuis was omdat ze de brug hadden afgesloten en ik over de snelweg terug moest.
en heeft nog miljoenen gekost ook. 3 keer raden wie daarvoor betaald
Die beelden zijn niet mijn smaakquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Jumbooh het volgende:
De stadsbrug. Die oude..
Ik vind het wel mooi geworden eigenlijk, vooral met dat licht. Tja de beelden.. Niet mijn smaak idd. Maar de gedachte erachter van Tajiri is dan wel weer mooi.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
Beelden met piemels van 40 cm...."Néh!! det zien spere"
Nu ben ik wel heel benieuwd, ik zat gisteren om 11 uur in de trein en toen hongen er nog van die grote doeken om heen, dus ik heb zo nog niet kunnen aanschouwen.quote:
hehehe, ik moet straks toch naar Horst, ff die 'geweldige' brug bekijken dan, ben net terug uit Berlijn dus ik heb het spektakel met de konigin helaas niet meegemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:12 schreef RuutR het volgende:
[..]
hehehe, ik moet straks toch naar Horst, ff die 'geweldige' brug bekijken dan, ben net terug uit Berlijn dus ik heb het spektakel met de konigin helaas niet meegemaakt
Ik werk op het station, die zwervers zijn idd best erg, ik moet ook vaak een preek bij de vuilnisbakken van ons werk houden omdat ze daar weer lekker uit aan het vreten zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 12:54 schreef zure_apple het volgende:
Lachen op het station in Venlo met die zwervers daar (heb deze nog nooit gezien btw):
http://www.dumpert.nl/mediabase/14813/3f8a2c58/index.html
Niet, Venlo krijgt, ooit, een maasboulevardquote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef zure_apple het volgende:
Wanneer krijgt Venlo zo'n mooie outlet als Roermond heeft?
Ook de krant (column "Funske") gelezenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:39 schreef fratsman het volgende:
Feestelijke opening tijdens "Venlo 700 jaar stad"
Dat hebben 2 wachters.... 1 in blerick en 1 in venloquote:Op maandag 14 mei 2007 00:28 schreef zure_apple het volgende:
De brug is mooi geworden me dat licht, vooral savonds. Maar waarom heeft 1 van de wachters een penis in geen enkele verhouding tot zijn lichaam staat?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
Tweeling?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hebben 2 wachters.... 1 in blerick en 1 in venlo
[..]
Als ze eens beginnen met het platswalsen van de Maaskade en al het gajes wat daar zit, zijn ze al op de helft.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Klonk het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te wennen, mooie natuur zo vlak aan de maas, terrasje erbij en je hebt een prachtige maasboulevard
Mooie natuurlijk ???quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Klonk het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te wennen, mooie natuur zo vlak aan de maas, terrasje erbij en je hebt een prachtige maasboulevard
Bij Clevers in Arcen is het mooi zitten aan de maas, waarom in Venlo niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef RuutR het volgende:
[..]
Mooie natuurlijk ???, eerder ruftende bouwput
Wat bedoel je met britse kermis?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Nog iemand naar Britse kermis?
Ga liever daar bij Valuas zitten dan bij die bouwput aan de maas die maasboulevard heet.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Bij Clevers in Arcen is het mooi zitten aan de maas, waarom in Venlo niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |