Verklaar me dan eens waarom ik na een avond Brand drinken, s'ochtends (s'ochtends hé!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:25 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Van al het bier krijg je koppijn, niet alleen van bavaria
Van Oranjeboom krijg je pas hoofdpijn!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Verklaar me dan eens waarom ik na een avond Brand drinken, s'ochtends (s'ochtends hé!) nergens last van heb?
De maaskade natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef runaway het volgende:
Wat is jullie favo venlose plekje ??? (en zeg nu niet: de kroeg)
Duitse spuithoeren f4r t3h pwn!quote:
daar kun je inderdaad heerlijk chillen... vroeger ook in het jaomerdal,,,,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef Fliepke het volgende:
Gewoon, thuis in 't ven aan de vijver.
En anders wel bij het zwarte water
Over spuithoeren gesproken, wat te denken van de Kaldenkerkerweg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Duitse spuithoeren f4r t3h pwn!![]()
Als je de kaldenkerkerweg opfietst of rijd kom je bij Roots/Oase, daar kun je opzich wel goed chillenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Over spuithoeren gesproken, wat te denken van de Kaldenkerkerweg.
Gekke Moandaag was tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
en even iets anders, zijn er mensen hier die maandag naar Velden gaan voor de vasteloavends prelude; Gekke Maondaag???
ik voel m nog steeds...quote:
In Velden, waar andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik voel m nog steeds...
Waar heb jij het gevierd???
Joh, in velden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
In Velden, waar anders
Boh wat was ik ver weg gisteren
Bij Seelen aan de rijksweg, hele avond daargezetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, in velden...
Ik bedoelde welke kroeg, of heb je een beetje rondjes gelopen?
Blij dat ik inmiddels weer helemaal hersteld ben..
Ja daar heb ik het grootste deel van mijn dag ook doorgebracht. Ik was verbaast toen de lichten aangingen en het afgelopen was, de meeste gekke maandagen ben ik rond die tijd al zoo dronken dat ik dat niet eens meemaak.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Seelen aan de rijksweg, hele avond daargezeten
Om Venlo nou een stad te noemen gaat ook wel erg ver.... Maar dat geldt eigenlijk ook voor Dordtrechtquote:Op zondag 4 februari 2007 08:30 schreef sanni het volgende:
Nou...ik weet niet waar al die hosana voor is maar ik was vd week in Venlo
en ik kom aan op dat godvergeten station en had al het gevoel dat ik in een
place of nowhere zat. Mijn God, wat is dat ivg met Amsterdam/Rotterdam
oid toch allemaal pietleuterig. Okay ze zijn veel vriendelijker dan in eerder genoemde
steden maar verder is er weinig tot niets te beleven dan wat Dortdrecht-achtige
winkelstraten en die mall accenten als ze je groeten...
Waarom je Venlo met Amsterdam of Rotterdam vergelijkt is mij een volkomen raadsel. Ik kan Rotterdam ook met New York gaan vergelijken. Goh, wat is Rotterdam dan pietleuterig.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:30 schreef sanni het volgende:
Mijn God, wat is dat ivg met Amsterdam/Rotterdam
oid toch allemaal pietleuterig.
Je had vorige week naar Velden moeten gaan, das veel toffer manquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef ganzenherder het volgende:
Nog minder dan 2 weken![]()
Morgen vast beginnen in Grubbenvorst, beetje wennen aan de carnavalsstemming en t zoepe![]()
Kan wel ja, maar ken niemand uit die omgeving en dan is het toch al gauw een stuk minder leukquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Je had vorige week naar Velden moeten gaan, das veel toffer man
Praat gewoon met vreemden, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar ken niemand uit die omgeving en dan is het toch al gauw een stuk minder leuk![]()
Als ik aangeschoten ben praat ik met alles en iedereen dat is het probleem niet, maar die periode voor de zatheid is het probleemquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Praat gewoon met vreemden, heb ik ook gedaan
Indrinkenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik aangeschoten ben praat ik met alles en iedereen dat is het probleem niet, maar die periode voor de zatheid is het probleem![]()
Doe ik meestal wel ja maar carnaval duurt een hele dag, je kunt slechts smorgens gaan indrinkenquote:
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:18 schreef fratsman het volgende:
En heel Venlo staat op z'n kop vanwege het nieuwe Dreejspan.
Zolang beide heren hun politieke mening voor zich houden, zie ik er geen enkel probleem in.
Dat had ik met Sef Derkx ook, en Fred Honig vond ik ook geen prins die in de Venloosche Vastelaovend voorop ging. Belangrijkste blijft; ik heb die drie niet nodig om een fantastische vastelaovend te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.
Ik vraag me inderdaad wel af waar ze Peter Thissen opgesnorkeld hebben. Dat Frey en Verheijen elkaar kennnen is evident, maar wel een aparte combinatie in het trio. Naja. Met of zonder kwant trio, ik vermaak me met vastelaovend toch wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook totaal geen gezellig stel. Dat is vooral zonde. Als je zou zeggen dat ze elkaar gisteren in de kroeg hebben leren kennen zal iedereen het geloven.
Jerommeke!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:25 schreef Jerommeke het volgende:
Ut is bijna zoë wieet!!! Vasteloavend
Tijdstip & dag zeggen genoegquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef runaway het volgende:
[..]
Jerommeke!![]()
Gen venloos praote asse det neet kins![]()
![]()
Maare, ik gaon och misse!!! Sjiengeleboem in España![]()
Ik zit u halfjaor in spanjeeeeeee! Supervet!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef fratsman het volgende:
Runnie, waorum geise uberhaupt as ik oét dien posts opmaak desse d'r gaar genne zin in hes?Of interpreteer ik ze gans fout?
Toevallig de Vijver aan de Gerrittenweg ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef Fliepke het volgende:
Gewoon, thuis in 't ven aan de vijver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |