De naam had m'n interesse al gewekt, kan ik zoiets verwachten als Camera Obscura?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef bigshadow het volgende:
Iemand al The Postmarks gehoord?
Maar dan met een aantrekkelijker zangeresquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef Z het volgende:
[..]
De naam had m'n interesse al gewekt, kan ik zoiets verwachten als Camera Obscura?
Was er zaterdag al. Inderdaad meer dan geniaal. Een aanrader voor iedereen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
Overigens zojuist de geniale live-dvd van Jeff Tweedy besteld. Hopelijk binnen een week binnen!!
Prima toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef pfaf het volgende:
the Ripps vind ik eerlijk gezegd ook maar weinigzeggend.
J. Mascis is één van de betere gitaristen, en het debuut terecht een klassieker. Maar ik heb aan één album van ze wel genoeg. De nieuwe is meer van hetzelfde alleen een stuk minder interessant/vernieuwend [duh].quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Toch maar weer afgezet, eigenlijk is het maar een nare, vermoeiende kutband.
Jazz? Noorwegen? Achtergrondmuziek? Dat soort platen zijn altijd welkom. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef pfaf het volgende:http://www.kindamuzik.net(...)nes-collecting-bones
Erg fraaie plaat. Rustige, easylisteningjazz, veel pianogekabbel, af en toe een opwelling of climaxje. Kortom heerlijke achtergrondmuziek.
Dan heb je Sleep on Needles, You Know So Well en Dead Passengers nog niet gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:27 schreef -Dries- het volgende:
Sondre Lerche had echt een hele toffe single: Two-way Monolouge
Dat klopt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan heb je Sleep on Needles, You Know So Well en Dead Passengers nog niet gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |