quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef placebeau het volgende:
Van een indie opvoeding gesproken: andrew bird fixt strings
http://www.youtube.com/watch?v=kW8j7hIVoC0&eurl=
Volgens mij is dat een tussensingle die uitgebracht is tussen de laatste single van het eerste album en de eerste single van het tweede album. Als zoethoudertje. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:11 schreef Panic_A het volgende:
Hoe zit het dan met de single leave before the lights come on van de Arctic Monkeys?
Die komt dus niet op het nieuwe album?![]()
Ja, dat is idd zo.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een tussensingle die uitgebracht is tussen de laatste single van het eerste album en de eerste single van het tweede album. Als zoethoudertje. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.
En wat is dat voor muziek?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef Grobbel het volgende:
En de nieuwe Shining is weer erg vet (gelekt, dus!).
Experimentele jazz met electronische en rockinvloeden, herbergt ook een aantal leden van Jaga Jazzist. De vorige plaat was een van de beste releases van 2005.quote:
quote:Check it out: There, somewhere over the horizon, that guy in the Mr. Bungle shirt took silent note of a playful 7/8 atmospheric break and wept in double-time. Over there, some kid tired of improvising to Rush and the "Benny Hill Theme" just got his groove back. But, hey techy, before you pick up a stopwatch and dork out, note that Shining keep things brief, subtle, tight, and aesthetically on-the-mark, suggesting progness (or at least, jazz kids spreading their rock wings) is often less about duration and bombast than complexity, invention, and the rigorous interplay of its players.
Goretex Weather Report.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:26 schreef bigshadow het volgende:
Voornamelijk muziek gemaakt met behulp van bijlen en houten deuren.
Wat ik ken van de band is het een beetje experimentele rock met wat jazz/metal invloeden, beetje eclectisch maar tegelijk stuwend en energiek.
Check! Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:23 schreef Grobbel het volgende:
Maar Dinosaur jr liefhebbers zullen hier zeker mee in hun nopjes zijn, het klinkt precies zoals ze vroeger waren.
Ali in the Jungle is trouwens ook op de myspacepagina van de band te beluisteren.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:04 schreef Grobbel het volgende:
Ik draai al een paar maanden regelmatig het nummer Ali in the Jungle van The Hours, een heerlijk nummer met opvallende percussie en een fantastische tekst. Ik heb uit nieuwsgierigheid ook hun album Narcissus Road maar eens beluisterd, en alhoewel het niet zo origineel klinkt als die ene single, is het wel redelijk degelijk. Op zich redelijk standaard alternatieve (brit)rock van de voor die new wave-revival (richting Doves, zeg maar), beetje het zondagochtendgevoel.
Ken ze totaal niet, maar ik ga op onderzoek uit!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef bigshadow het volgende:
Iemand al The Postmarks gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |