klopt, het gaat alleen om de kleur die ik wilquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef MikeyMan het volgende:
Dat fotootje lijkt me een seat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd!
nope dat is juist het rare er van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Heb jij je telefoon in de buurt van je scherm liggen?
Zo ja,leg die dan aan de kant want telefoons willen ook nog wel eens voor interfentie op beeldschermen zorgen.
in preciepe nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef OnlineGokker het volgende:
Moet je ook geen andere remschijven als je straks 200pk wil
yup die heb ik gelukkig welquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik hoop dat je ook een goed alarm hebt aangezien je hebt een geliefde wagen hebt om te strippen
hmmz, bedankt voor je tip iigquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef PNG het volgende:
>Dit gaat worden:
>Opel Calibra
>2.0XE 16v 200PK
>6bak
>Geschatte kosten: 950 euro.
Ik wens je succes. F28 bak (uit een 4x4 cali C20LET turbo) doet 2e hands vrij veel geld, echt veel heb je der niet aan eigenlijk achter een C20XE, loeizware bak overigens. 200 Pk zit je ook niet zomaar aan atmosferisch. Tuurlijk zal der een rollenbank zijn die lekker positief is. Maar je praat al snel over een euro of 5000 met bronzen klepgeleiders, throttlebodies, etc. En nee dan hebben we het niet over de tankdopsticker, SFI vervanger of je K&N filter of je chipje.
Dit is een C20XE met TBs en 200 pk+
http://www.rennslalomcup.de/store/videos/000175.wmv
Maar vergis je daar echt niet in.
openluchtfiler 10pkquote:
ga er nou maar vanuit dat je die 170pk ook niet haalt met een alleen een chip. Ik wou mijn corrado 2.0 16v beetje motorisch tunen. standaard 136pk, met chip zou dr 25 bij komen, nou bij lange na niet hoor had maar 10pkp winst.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hmmz, bedankt voor je tip iig
maar 150pk naar 200 moet toch niet zn heel probleem zijn?
chipmod: 170pk
Waarom post je dit danquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Over +/- 6 maanden komt het beest ter vervanging van de Calibra... Ik wijs in geen enkele richting of geen hints, maar het gaat ECHT een beest wordenMisschien post ik het wel lekker nooit op Fok!
![]()
Omdat ik gek ben op happenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Omdat ik gek ben op opscheppen
Waarom reageer je dan?
ik kan voort 500 een blok, bak, schokbrekers enz enz enz kopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef PNG het volgende:
Bovendien moet je nog kabelboom, etc etc hebben, is wat anders dan een carpjuterd een blokswap. Op je C20NE nu ligt een F16. Je mag heel blij zijn als je voor 1000 euro een standaard fatsoenlijke C20XE + F20 in je auto krijgt. Dan reken ik al nul arbeidsloon.
En wie gaat die swap doen ?
Komen die onderdelen uit Oost-Europa toevallig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik kan voort 500 een blok, bak, schokbrekers enz enz enz kopen
tjah je moet ergens je conacten hebben
nopequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Komen die onderdelen uit Oost-Europa toevallig?![]()
mn garagequote:Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben ook benieuwd wie de swap gaat doen.
motorblok C20XE, +/- 76.000 KMquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en welke onderdelen heb je precies voor die 500 euro?
400 is een normale prijs. Kan goedkoper, maar als het goed gedaan zal worden is het een leuke prijs.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
motorblok C20XE, +/- 76.000 KM
Versnellingsbak
Schokbreekers.
Alle bekabeling enz enz enz
aandrijfassen
Voor de ombouw zelf ex blok is 400 ok.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef PNG het volgende:
Is helemaal geen gewone prijs. C20XE + aanbouw goeie doet rond de 600 tot 1000 euro.
C20NE doet rond de 200.
Een echt goeie met 'maar' 76.000 doet 1000.
En je moet niet op opelforum zijn, je moet op AGC zijn, en Marcel met MV6 is door de keuring, die was vandaag.
Na revisie willen ze wel eens voor het gemak het blok weer op 0 zetten. Merken ze toch nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef PNG het volgende:
Bovendien, 76.000 km moet je eens delen door 13 jaar voor een M2.8 of 15 jaar voor een M2.5. Dan eens per week gaan uitrekenen, als er eens per 2 weken keertje 100 km heen en terug mee is gereden.
Dan zit je op 1 km per dag. Rare stand.
Ok, verkeerd begrepen. Magoed, de kosten lopen al op. De 200 Pk en F28 hebben we nog niet meegeteld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Voor de ombouw zelf ex blok is 400 ok.
Die F28 is ook te hoog gegrepen. Als hij geen vervanger zou vinden (en moet de F28 met blok kopen) zou ie beter die F28 kunnen verkopen. Heeft hij al gelijk een mooie buffer om dingen te betalen waar hij nu geen rekening mee houdt. Zoals wat jij zegt, als het blok na inbouw niet loopt, om wat dan ook. Dan kan hij voorlopig met zijn F16 rondcrossen. En als hij dan weer wat geld heeft voor een F20 kijken, of dat van de centjes van de F28 meteen doen voor/tijdens inbouw/ombouw.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:17 schreef PNG het volgende:
[..]
Ok, verkeerd begrepen. Magoed, de kosten lopen al op. De 200 Pk en F28 hebben we nog niet meegeteld.
En ook niet alssie niet loopt meteen.
Op zich is een blok vervangen (bij een Opel) nog niet eens zo heel moeilijk. Het kan ook echt wel in een dag gedaan worden. Als je de materialen en plaats hebt plus een berg ervaring is er geen reet aan. Toch, zoals PNG al herhaaldelijk zegt, is het altijd oppassen. Je weet met een gedemonteerd blok niet direct wat je in huis haalt. Je hebt het hoogstwaarschijnlijk niet horen lopen en hij gaat er zo in. Daarnaast hoeft maar net de motronic of kabelboom er niet op te passen en je hebt een probleem.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:08 schreef MikeyMan het volgende:
Vind 400 euro voor ombouw eigenlijk nog erg tegenvallen... Vervangen ze bij mij nieteens een distributieriem voor
Ik wou niet meteen opscheppen... Maar wist dat het wel wat in die richting zat jaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef c20xe het volgende:
En blokje van Xedra had iets meer als 200 pkTel der nog maar 40 bij op, bij dat blok is echt alles aangepast..
Even puur om op je verhaal in te gaan van vermogen vs. gewicht.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef Pumatje het volgende:
Je steekt LOEIveel moeite in een swap wat allemaal om prestaties draait.
en dan Loeiveel moeite in je audio/pc/keuken/badkamer inbouw wat hem zoveel kilos zwaarder maakt ( een calibra weegt al gruwelijk veel )
druist volledig tegen elkaar in imo.
Ik heb verder geen enkel verstand van Opel motorblokken, maar een 200pk sterk C20XE blok lijkt me meer waard dan 400 euro...
en weet niet wat zij gaan doen met die swap, maar 500 euro vragen hiervoor vind ik erg veel ( enige vergelijkingsmateriaal is honda waar je in 1 dag een blok swapt met huis tuin en keuken materiaal ) Misschien zit het bij opel allemaal wel anders hoor![]()
verder heel veel succes ermee.
enne waar laat jij je hele auto spuiten en voorbereiden voor 900 euro?
idemquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik volg de hele reeks alwil de opel nu ook af zien
![]()
GT is een C20NE, oftewel 2.0i-8v, oftewel EXACT hetzelfde blok als in zijn Calibra nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
op marktplaats staat een schadevectra met 2.0gt blok erin te koop, miss wel leuk
De slopel heeft de geest gegevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
en waar heb jij het over?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef 1299 het volgende:
Gewicht is wel zo belangrijk. Gewicht besparen heeft een positieve uitwerking op zoveel factoren:
Acceleratie
Belasting van de remmen
Brandstofvebruik
Slijtage van allerei delen vd ophanging
Betere wegligging
enz
Ik vind het persoonlijk ook bezopen om als doestelling een snelle wagen te hebben (relatief goedkope auto opwaarderen met perfomance onderdelen om duurdere tegenhangers te overtreffen) en er dan vervolgens vele kilo's aan entertainment crap in te mikken.
Koop dan voor dat geld een oude M3 ofzo..![]()
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Asmooh het volgende:
sorry mensen, zit in hongarije... heb t ff druk
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef DeeCruise het volgende:
Zonde....Lees enorm veel info (kloppende ook nog!) m.b.t. het blok ombouw-gebeuren, maar ts slaat alle raad de wind in. Ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic (net als de plannen) een roemloze dood gaat sterven
Je kon er inderdaad op wachtenquote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dorpels en spatschermen, viel te verwachten.Opel.
Toyota Celica 2.0 GTiquote:
Ah, das altijd beter dan een Opelquote:
met de koplampen enzo ja.quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ah, das altijd beter dan een Opel
Maareh...
GTi? Model van voor 94 dus? Met klapkoplampen en 3s-ge motor?
Pics, specs etc?
398kquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MikeyMan het volgende:
Wat noem je heel veel?
Carina van de club rijdt met dezelfde motor al 350k km...
yup, daarom een nieuw blok. plus bak en kabelboomquote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Je koopt wel weer een risicootje, moet ik zeggen...
4 ton is opzich natuurlijk wachten totdat het ding ermee ophoudt...
Ergens is het blok gewoon op...
Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.quote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
als je had gelezen wist je dat ik geen plannen heb voor deze auto enz enz.quote:Op maandag 16 april 2007 12:56 schreef DonJames het volgende:
Laat me raden: Ook voor deze auto heb je het plan een gepimpte/getunede vast-en-de vuurius auto te maken, maar komt het er uiteindelijk weer op neer dat je veel geld uitgeeft aan autostyle-rommel, zonder de echte problemen eerst aan te pakken, en de auto uiteindelijk weer met dik verlies te koop zet? Of ga je het nu na de 440, Astra en Calibra toch anders aanpakken?
No offence, maar ook hier heb ik weer weinig hoop dat het uiteindelijk tot een fraai eindresultaat komt. Dat zei ik bij de Calibra ook al Prove me wrong..
bedenk wat nieuws.quote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.
Een auto met 4 ton op de teller.Hij was gratis hopelijk?
en kut? hij rijdt, heeft APK enz.quote:Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
Apk zegt geen fuck...quote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en kut? hij rijdt, heeft APK enz.
lekker boeie?
Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bedenk wat nieuws.
en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Met drie ton kan het ook nog... Maar kijk dan wel vantevoren wat je koopt...quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.
Pauper.
Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken
anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990
dus wss haal ik die van 1440
je moet toch iets doen met geld?quote:Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...
Dat ben ik met je eens...quote:
... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!quote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken
anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990
dus wss haal ik die van 1440
Yepz... Inderdaad... Voor een losse 3sgte zou het al een erg mooie prijs zijn...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef -Muse- het volgende:
[..]
... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!
Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bedenk wat nieuws.
en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Vind ik persoonlijk een beetje een overdreven opmerking. Sinds wanneer zijn duitse wagens niet meer betrouwbaar dan? Mijn ouders hebben nog nooit in andere auto's dan BMW, Volkswagen of Audi gereden, en nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Mijn eerste auto was een VW Polo, zo betrouwbaar als het maar kan. Op dit moment heb ik een Audi A3. Deze heb ik inmiddels ook alweer ruim een jaar, en hij is gewoon super. Nou heeft ie me ook de nodige centen gekost in de aanschaf, maar dan heb je ook wat...quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.
Maar in ieder geval verstandig dat je nu een Japanner hebt, die zijn sneller en betrouwbaarder dan een Duitser. En voor dat geld heb je meestal ook meer luxe.
Bij vier ton zal het niet veel meer uitmaken nee...quote:Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Het is gewoon zaak om in beginsel een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijke km-stand en dito staat van onderhoud te kopen. Een toyota met 4 ton op de klok lijkt me niet betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een passat met dezelfde km-stand...
In ieder geval wens ik Asmooh veel succes met zn 4de aankoop, ik hoop voor hem dat ie nu wel een goede keuze heeft gemaakt.
ja en dan ben je ook 10000 kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3![]()
en jij bent een loser, who gives a fuck?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
TS is echt een amateur
als ik echt kieskeurig ging doen dan had ik met al t geld van alle andere keren nog geen goede auto hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens...
En het is ook leuk om dat geld in een auto te stoppen, als ie er beter van wordt...
Maar waar jij mee bezig bent is pure kapitaalvernietiging... Als je de voorgaande en deze keer wat beter had opgelet had je ondertussen een veel betere auto gehad, en ook waarschijnlijk helemaal naar je smaak...
Voel je je nu aangevallen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en jij bent een loser, who gives a fuck?
ik zie het als afzeiken.quote:Op maandag 16 april 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:
Je vraagt er zelf om Asmooh, jij houd dit topic steeds in leven en je laat elke keer weer zien dat je absoluut niet weet waar je mee bezig bent. Vind je het gek dat je dan wat commentaar kan verwachten? En de users hierboven zeiken jou niet af, maar ze sommen alleen wat punten op waarbij je volledig de mist in gegaan bent.
Damnquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie het als afzeiken.
En vooral in de zin van, hun doen niks verkeerd. Hun hebben geen fouten gemaakt en klooi liever ipv gelijk een goede nieuwe auto kopen; dan vind ik het saai..
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Damn.
Je bent en blijft gouden handel voor auto-oplichters.
En maar op Fokkers schelden dat ze je afzeiken.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie het als afzeiken.
En vooral in de zin van, hun zij doen niks verkeerd. Hun Zij hebben geen fouten gemaakt en klooi liever ipv gelijk een goede nieuwe auto kopen; dan vind ik het saai..
Zo kan je het ook uitleggen. Je kan het ook zien als opbouwende kritiek, dat je ervan leert en de volgende keer een fatsoenlijke auto koopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uit
FOK = GEEN STIJL
afzeiken van iedereen en alles om dr zelf beter van te worden
kom op man... voor 3/4k heb je een technisch prima auto...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
als ik echt kieskeurig ging doen dan had ik met al t geld van alle andere keren nog geen goede auto hoor.
wat is volgens fok fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen. Je kan het ook zien als opbouwende kritiek, dat je ervan leert en de volgende keer een fatsoenlijke auto koopt.
oooohh maar bij dat bedrag zit ik nog lang niet wat ik nu totaal heb uitgegeven aan autos.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
kom op man... voor 3/4k heb je een technisch prima auto...
Dat wordt helemaal nergens gezegd. Wat er gezegd wordt is dat het zonde van je geld is om een auto met 4 ton op de teller te kopen en die vervolgens motorisch te gaan vernieuwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is volgens fok fatsoenlijk?
een auto die je niet mag tunen, gezindsbak? enz enz?
Want als je je auto tuned, bodykit er op zet, enz enz enz dan zeiken ze je ook af?
Dus eigenlijk moet je een auto kopen die andere goede vinden , ipv welke je zelf goed vind?
een auto die rijdt en niet doorgerot is zou al een keer een goed begin zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat is volgens fok fatsoenlijk?
een auto die je niet mag tunen, gezindsbak? enz enz?
dat klopt, maar fok is niet alleen hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal nergens gezegd. Wat er gezegd wordt is dat het zonde van je geld is om een auto met 4 ton op de teller te kopen en die vervolgens motorisch te gaan vernieuwen.
daar geloof ik geen reet van... en al zeker niet als je dalijk 2k hebt uitgegeven om dit ding aan het rijden te houden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
oooohh maar bij dat bedrag zit ik nog lang niet wat ik nu totaal heb uitgegeven aan autos.
Je doelt op het topic Stratenmakers Ferrari's? Of bedoel je KeessieK met z'n Ibiza?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat klopt, maar fok is niet alleen hier.
Als je verder op fok gaat kijken worden mensen die besluiten hun auto te verbouwen hoe hun het mooi vinden, kleur, bodykit, velgen, spoiler totaal afgezeken.
Dus wat is voor de fokker dan wel goed? een auto die standaard uit de fabriek komt en dan mag je er nietsz mee doen?
In dit topic werd die auto volledig gebashed, totdat hij terug kwam van de spuiter. Toen vond iedereen hem toch wel mooi geworden opzich. Zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef Asmooh het volgende:
Als je verder op fok gaat kijken worden mensen die besluiten hun auto te verbouwen hoe hun het mooi vinden, kleur, bodykit, velgen, spoiler totaal afgezeken.
Dus wat is voor de fokker dan wel goed? een auto die standaard uit de fabriek komt en dan mag je er nietsz mee doen?
ttjah,quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
een auto die rijdt en niet doorgerot is zou al een keer een goed begin zijn...
ik zei ook alle autos TOT NU TOEquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
daar geloof ik geen reet van... en al zeker niet als je dalijk 2k hebt uitgegeven om dit ding aan het rijden te houden...
cabrio model.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef MikeyMan het volgende:
nou, waarom perse deze?
Negatief kritiek is evengoed positief... Je kan er zelf voor kiezen om kritiek als zeiken te zien, daarmee heb je alleen jezelf. En op Fok! zijn al heel wat projecten geweest die door veel mensen gevolgd werden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok zeiken ze iedereen af, of het nou om je huis gaat, een fiets, een auto, computer, camera, vriendin.. maakt niks uit
FOK = GEEN STIJL
afzeiken van iedereen en alles om dr zelf beter van te worden
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Rev- het volgende:
je hebt dus een cabrio gekocht, maar dan eentje waarvan het dak zit vast gelast zodat je dus eigenlijk een gewone auto hebt gekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees eens het verschil of zoek eens het verschil op tussen een toyota celica normale (europa) versie en deze versie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Rev- het volgende:
je hebt dus een cabrio gekocht, maar dan eentje waarvan het dak zit vast gelast zodat je dus eigenlijk een gewone auto hebt gekocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij bent toch ook een fokker?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
of niet, je bent een fokker dus een loser, een sukkel, een nerd, een klojo
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.quote:
Misschien een idee voor jou om te stoppen met reageren? Waarom zou je hier uberhaubt nog willen posten, tussen al die nerdjes, kut fokkers, loser en weetikwatquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.
Plus ik ga niet in topics een sarcasm smilie posten zonder enige tekst dr bij oid.
dat bedoel ik op fokkers.
Of allemaal smilies met iets dat totaal nergens op slaat.
reageer dan gewoon niet
Omdat? dat moet je mij ook niet vragen,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Misschien een idee voor jou om te stoppen met reageren? Waarom zou je hier uberhaubt nog willen posten, tussen al die nerdjes, kut fokkers, loser en weetikwat![]()
En zoals een user eerder al zei... je hebt dus een Cabrio met een vastgelast dak omdat.....? Snap ik het niet, of snap jij het nou niet?
Natuurlijk hoor je er zelf niet bij, wat stom van mij om dat te denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet als een "fokker" of "tweaker" enz.
Plus ik ga niet in topics een sarcasm smilie posten zonder enige tekst dr bij oid.
dat bedoel ik op fokkers.
Of allemaal smilies met iets dat totaal nergens op slaat.
reageer dan gewoon niet
en dan nu mijjn vraag, waarom? waarom wil je een cabrio model met hardtop? zodat je een grotere achterklep heb als ik et allemaal goed lees?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef Asmooh het volgende:
bladiebla
geen idee, dat heeft hij nu.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nu mijjn vraag, waarom? waarom wil je een cabrio model met hardtop? zodat je een grotere achterklep heb als ik et allemaal goed lees?
owww.... ik dacht dat jij deze had gekocht omdat je een cabrio met dichtgelast dak wilde. maar deze kon je gewoon voor een leuke prijs op de kop tikken en je gaat nu zelf klussen om er weer een cabrio van te maken, dat is leuk werk man! wij hebben net een bmwtje helemaal kaalgestript die gaan we helemaal opnieuw opbouwen, nieuw blok, interieur, nieuwe verflaag..... aan auto's knutselen is echt 1 van de leukere dingen om te doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
geen idee, dat heeft hij nu.
maar dat zou inderdaad de reden kunnen zijn ja.
Want door de softtop ben je 75% kofferbak ruimte kwijt.
Misschien heeft iemand het er uit gesloopt en dr een "dak" op gezet?
Alleen wil ik hem uiteindelijk weer terug naar het orginele model, cabrio dus
hangt er vanaf wat hij nu betaald heeft. als hij nu minder kwijt is oet ie het goed, het werk zelf moet je niet zien als een probleem. ik neem aan dat ook asmooh dit met plezier doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou nog even een stomme vraag/constatering:
- Je koopt een cabrio met een vastgelaste hard-top.
- Met 4 ton op de teller.
- Je wilt de motor vervangen, en de hard-top voor een soft-top
Is het dan niet beter om direct eentje te kopen met minder km's en een soft-top?
daar heb ik naar gekeken maar niet gevonden tot ik deze tegen kwam en ook de enige die ik kon vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou nog even een stomme vraag/constatering:
- Je koopt een cabrio met een vastgelaste hard-top.
- Met 4 ton op de teller.
- Je wilt de motor vervangen, en de hard-top voor een soft-top
Is het dan niet beter om direct eentje te kopen met minder km's en een soft-top?
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat hij nu betaald heeft. als hij nu minder kwijt is oet ie het goed, het werk zelf moet je niet zien als een probleem. ik neem aan dat ook asmooh dit met plezier doet.
Of wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
daar heb ik naar gekeken maar niet gevonden tot ik deze tegen kwam en ook de enige die ik kon vinden.
Ze zijn dr wel maar dat is tot 89 model, en die ligt snel op de 4000+ euro.
Dit model is erg lastig te vinden
juistquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
owww.... ik dacht dat jij deze had gekocht omdat je een cabrio met dichtgelast dak wilde. maar deze kon je gewoon voor een leuke prijs op de kop tikken en je gaat nu zelf klussen om er weer een cabrio van te maken, dat is leuk werk man! wij hebben net een bmwtje helemaal kaalgestript die gaan we helemaal opnieuw opbouwen, nieuw blok, interieur, nieuwe verflaag..... aan auto's knutselen is echt 1 van de leukere dingen om te doen
nee, het 89 model vind ik erg lelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?
maak van de week wel fotosquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef j0rrit het volgende:
En wanneer krijgen wij foto's te zien dan?:
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?
Aha. dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee, het 89 model vind ik erg lelijk.
Dit model vind ik super mooi, maar zo goed als geen cabrio voor te krijgen.
Dus daarom ben ik heel blij met het model dat ik nu heb
misschien, misschien niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar even puur financieel gezien is het toch vreselijk onhandig?
Daar zit wel iets in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)
Klopt, is helemaal waar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
misschien, misschien niet.
Zoeken naar een auto die bijna niet, zo goed als niet te krijgen is is nog lastiger
Softtop wil ik niet heel goedkoop, 650 kost de softtop helemaal nieuw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat toch niet allean om het financiele. het gaat ook om het klussen en je eigen autootje maken. niet gewoon kopoen en rijden, dit is veel leuker. en puur financieel kan het hardstikke goed uitkomen, of juist niet. dat weet je niet van te voren. misschien regelt hiju een softtop wel voor een prikkie (voor de bmw waar we mee bezig zijn had iemand een blok gevonden voor een paar honderd euro, hadden we dan de 320 moeten verkopen en een 325 moeten kopen ipv alleen het blok?)
als je 2e hands een degelijke top kan vinden moet je die nemen. als je maar niet bezuinigt op de dingen als de rubbers enzo, die wel allemaal lekker nieuwquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Softtop wil ik niet heel goedkoop, 650 kost de softtop helemaal nieuw.
Dat is het enige waar ik niet op bezuinig
ombouw terug naar cabrio :p
mja ik dacht meer aan:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als je 2e hands een degelijke top kan vinden moet je die nemen. als je maar niet bezuinigt op de dingen als de rubbers enzo, die wel allemaal lekker nieuw
het is niet die van de foto hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
hoe duur was ie? geimporteerd? is idd een model die je niet veel ziet hier.. meer in duitsland.
Heb zelf ook een celica... zeer goeie auto's al is bijna 400K wel veel voor een auto.
Als ie er net zo goed uitziet of als dat em is op die foto's heb je wel mazzel denk ik.
Btw je ziet heel vaak complete blokken die er wel in passen voor rond de 500-900eu met iets van 200k erop.. mss nog te doen.
bekleding, speakers, nutteloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mja ik dacht meer aan:
NIet bezuinigen op terug naar cabrio, enz en rubbers, top enz nieuw
en gewoon goedkopere speakertjes, leder bekleding ff laten wachten, niet teveel geklooi en getune aan t motorblok enz
dat komt later wel weer.
desnoods zet ik het orginele blok er weer in, met minder KM en goedkoop dattie wat soepeler is
ik vroeg wat alleen de softtop koste.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef MikeyMan het volgende:
700 euro voor een originele toyota-kap? Zou ik heel erg goedkoop vinden...
eerder een toyota convertiblequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef -Muse- het volgende:
btw, dit wordt dus een Celica GT-FOUR Cabrio? First of its kind?
nou zou ik je wat vertellen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
bekleding, speakers, nutteloosals er maar een stoel en 4punts in zit dan ben je toch klaar met het interieur?
nee maar serieus, dingen als speakers en bekleding komen bij mij op de allerlaatste plaats
getune aan blok moet je nooit laten, is toch heerlijk voor zo een blokkie dat hij eindelijk eensgoed kan doen wat hij wilt, lekker pk's uitpoepen!![]()
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vroeg wat alleen de softtop koste.
Geen rubbers, frame enz.
650 inc btw
dus aardig netjes
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou zou ik je wat vertellen?
ik wil de orginele toyota celica leder stoelen er in.
Dat maakt deze auto nog raarder, hele auto is van binnen van leder. Deshboard, deuren enz enz enz.
Maar ik heb dood normalke stoffe stoelen?
alsof de luxe dingen zijn verkocht in de auto en de standaard dingen zijn neer gezet ;p
tuning aan motorblok komt later wel, eerst auto beetje standaard krijgen en daarna dak en dan pas verder kijken :p
nee niet bij de toyota dealer, maar bij gewoon een cabrio kap dealerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?
Ga zo even voor je kjiken in de EPC, maar mijn gok is dat een toyota-kap dik over de 1000 gaat...
dat klopt, daarom hoop ik als ik nieuw blok plaats dat hij dan weer een beetje goed loopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eerder een toyota convertible
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7490&cache=no
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Asmooh het volgende:
dit is btw bij andere zaak zonder turbo
Goedemiddag Alexander,
Jazeker:
243.000km voor euro 750,-
179.000km 950,-
141.000km 1100,-
97.0000km 1250,-
Deze prijzen zijn zonder versnellingsbak maar meestal met draadboom, inruil oude motor niet nodig.
Let op: er zijn veel verschillende draafbomen mogelijk. Indien nummer niet exakt gelijk is, draadboom overzetten.
Verzending is mogelijk tegen meerprijs.
Als je opel rotzooi in je toyota knutselt, kom ik je persoonlijk platrijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kan
bij opel wel, maar bij toyota? geen idee
lijst boven kreeg ik van toyotapartsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...
Handigst is het om gewoon weer een 3s-ge te plaatsen... Let er wel op dat het de 158pk variant is, want de 175pk variant heeft een duidelijk andere kabelboom...
4age blacktop is trouwens ook wel geinig
Blauw is wel mooi ja, zeker die kleur die ik denk dat jij bedoeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
het is niet die van de foto hoor.
mijne is blauw, zeer mooie kleur blauw.
ik heb hem in nederland kunnen kopen na lang zoeken een gevonden.
Ik heb geen foto van de orginele die ik heb komt nog wel.
de lak is nog goed, paar krasjes enzo maar dat ga ik nog wel wegwerken.
voor 750 kon ik dr een krijgen met 250k etc.
Vond ik wat veel, terwijl MR2 blokken erg veel zijn te krijgen.
Ik heb nog geen open dak he! moet nog gedaan worden, maar heb wel het goede model
dus ik ga hier wss erg veel mee klooien
Tsjah... Das leuk, maar dan moet je dus wel veel meer gaan aanpassen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
btw is dit wat?
hoeveel werk is die zuigveer?
4AFE
zuigerveer 3e cilinder zit vast . De motor verbruikt wat olie , op zich loopt de motor nog wel netjes en heeft ook niet veel gelopen 107000 km .
Motor heeft niet op gas gelopen.
hij lijkt dr wel heel erg op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Mr_Moon het volgende:
Een cabrio met een vastgelaste hardtop?![]()
Welke mongool last zijn hardtop vast op de wagen?![]()
Weet je zeker dat je niet toevallig een coupe model hebt (nooit geleverd in NL, we hebben hier alleen de Liftback gehad):
[afbeelding]
[afbeelding]
en de ons dus bekende liftback:
[afbeelding]
Foto's, en ik blijf dit topic volgen...![]()
Das inderdaad ook nog wat ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik lees net dat je dus een amerikaanse import hebt, dus heb je zeker de coupe versie (die daar meer verkocht is dan de liftback) en geen dichtgelaste cabrio dus dit terug opbouwen naar cabrio kan je vergeten...
en je 400.000 km's? weet je zeker dat dan geen mijlen zijn? (dan zouden het dus 640.000 km's zijn).
Toyota's zijn technisch geweldige auto's, maar eentje die 6 ton heeft gelopen?
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hij lijkt dr wel heel erg op.
ALLEEN!
Heeft de liftback ook een ijzere plaat achterin?
en de stoelen vast gezet?
Zoja, dan is het een liftrback
zonee, dan eerder model
Weet je zeker dat die achterbank niet omlaag kan dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:
Liftback (geleverd in NL):
[afbeelding]
3 deurs, dus inklapbare achterbank, geen plaat achter de achterbank.
Coupe (niet geleverd in NL):
[afbeelding]
2 deurs, klassieke kofferbak (de achterruit scharniert niet mee), plaat achter de achterbank, achterbank klapt niet neer.
Je hebt dus waarschijnlijk een coupe.
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Asmooh het volgende:
Maar stel het is een coupe, dan zouje dr alsnog een cabrio van kunnen maken als het goed is?
Want kwa model is hij nogsteeds het zelfde
of begrijp ik het nu verkeerd?
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.
nee niet onmogelijk. want je kan em zelf ook stijf genoeg krijgen idd (nee sorry asmooh, viagra in de tank helpt ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...
als je voor mij een email heb..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef MikeyMan het volgende:
Coupé is bijzonderder... Daarnaast; hij is het sowieso niet waard om te gaan verstevigen... Tenzij je echt tien ruggen stuk wilt slaan...
Cabrio's rijden er nog wel wat van rond...
Site om chassisnummer te checken is er niet, maar ik kan wel in het toyota-programma kijken voor je...
Ja, maar niet alleen de onderkant... Waarschijnlijk de carrosserie ook op verschillende punten...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Asmooh het volgende:
Ik begrijp dat een een Coupe hebt, geen liftback, want de Coupe was de basis van een cabrio.
Als het dak eraf gaat, moet de onderzijde versterkt worden, anders buigt hij door.
Stuur maar een PM met fok... Envelopje rechts bovenin m'n posts...quote:
tuurlijk het is een mooie auto!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Ga nou eens even goed naar de lijn van die auto kijken...
Schitterend ding zo joh... En specialer dan een cabrio...
Ik zou het wel weten...
Je kan het ook laten doen door de brandweer, gewoon ter beschikking stellen bij een oefening.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Mr_Moon het volgende:
Zo eentje huren bij de plaatselijke boels:
[afbeelding]
5 minuutjes, en hop.... cabrio![]()
Inderdaad, de Coupe is een prachtig model (mooier dan de Liftback i.m.o.) en exclusiever dan de hier wel geleverde Cabrio.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Ga nou eens even goed naar de lijn van die auto kijken...
Schitterend ding zo joh... En specialer dan een cabrio...
Ik zou het wel weten...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef Asmooh het volgende:
das ook weer zo
ik denk rustig overna wat ik dr mee wil doen
Is dat de steun in je kofferbak?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Asmooh het volgende:
anyway wat is dit?
http://www.yoppl.com/17-04-07_1427.jpg
nee moet ik nog doen, maar heb op deze pc geen paint oid voor nrplaat verbergen dus moet eerst heen n weer kopierenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Is dat de steun in je kofferbak?
Lijkt mij eerder een steun voor de binnenbekleding van je koffer (zo'n plastic plaat) dan een steun voor een cabriokap, die zijn heus wel wat steviger uitgevoerd).
Zit dit aan beide zijden? (kan namelijk ook een kriksteun zijn, waarachter je de krik opbergt)
Je hebt hopelijk ook foto's gemaakt van de hele auto, ik denk dat de discussie een stuk gemakkelijker maakt.
Toyota kennende is het inderdaad een kriksteun...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Is dat de steun in je kofferbak?
Lijkt mij eerder een steun voor de binnenbekleding van je koffer (zo'n plastic plaat) dan een steun voor een cabriokap, die zijn heus wel wat steviger uitgevoerd).
Zit dit aan beide zijden? (kan namelijk ook een kriksteun zijn, waarachter je de krik opbergt)
Je hebt hopelijk ook foto's gemaakt van de hele auto, ik denk dat de discussie een stuk gemakkelijker maakt.
ik heb m gepoetst van de week majaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef MikeyMan het volgende:
Vrij duidelijk dat dat geen vastgelaste hardtop is, maar een coupé...
Nog gekeken naar miles/km's??
Begin hem eerst eens een goede poetsbeurt te geven, denk dat ie dat wel verdiend heeft, na zoveel kilometers...
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)quote:
jah mss binnekort als ik de auto hou even de lak bijwerken enzwOquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)
idd meguiars ruleert!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)
Inderdaad...quote:
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Asmooh het volgende:
kreeg tehoren dat hij ook t orginele motorblok heeft liggen
Hallo Alexander,
Jazeker, je kunt kiezen uit:
164.000km voor euro 375,-
126.000km voor euro 450,-
80.000 km voor euro 575,-
Ik ben ervan uitgegaan dat het een motor moet zijn voor een auto met katalysator.
Is dat niet zo, laat het dan even weten.
nou is het standaard blok niet al te snel; maar mss maakt het mn auto soepel
Naja het is een 1.6 ST-i standaardquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?
Als het een 2.0gti is geweest, heeft er een 3s-ge ingezeten... En dan kan ik me de vorige prijzen wel voorstellen...
Maar 575 voor een 3sge met 80000 op de teller lijkt me erg vreemd...
En die 3sge is vlot zat hoor...
Als er U9 op je kentekenbewijs staat, moet er een KAT op...
klopt, ff topic volmakenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef PritStift het volgende:
niet veel voor een blokken met vrij weinig km's..
maar stomme vraag (ben newbie) maar geen Opel tuning meer? toyota tuning ?![]()
Je maakt er wel een zooitje van hier he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Naja het is een 1.6 ST-i standaard
Maar aangezien ik niet meer wist hoe en wat ben ik van 2.0 uitgegaan.
Het is dus een 1.6 ST-i
motorblokken die ik net plakte" zijn dus ook 1.6 STi
Een 1.6 is dat niet het 4A-FE blok?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?
Als het een 2.0gti is geweest, heeft er een 3s-ge ingezeten... En dan kan ik me de vorige prijzen wel voorstellen...
Maar 575 voor een 3sge met 80000 op de teller lijkt me erg vreemd...
En die 3sge is vlot zat hoor...
Als er U9 op je kentekenbewijs staat, moet er een KAT op...
Waarschijnlijk ja... Vind ik nog een nette prijs, 575 voor een motortje met 80k erop...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef Asmooh het volgende:
oke, een 4A-FE blok dus
maar kan ik daar nog wat mee doen?
of is het echt een kut blok :p
sorry, maar wat kan ik dan nog doen met dit blok om hem zeg maar iets sneller te krijgen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
ga je mond spoelen, knul!
Toyota maakt geen kutblokken!
Probeer eens wat duidelijker te typen joh...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef Asmooh het volgende:
oke, een 4A-FE blok dus
maar kan ik daar nog wat mee doen?
of is het echt een kut blok :p
dit zijn de gene die ik kan gebruiken voor mijn auto, zonder KAT
Hallo Alexander,
Dan zijn de genoemde motoren niet te gebruiken.
Wat er wel in past:
145.000km voor euro 350,-
110.000km voor euro 450,-
Kan een snellere nokkenas in... Maar daar win je niet veel mee...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sorry, maar wat kan ik dan nog doen met dit blok om hem zeg maar iets sneller te krijgen?
op internet stond dat je er echt niets mee kan doen?
Klopt dat?
ene??quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kan een snellere nokkenas in... Maar daar win je niet veel mee...
2.0 kan er ook in, maar kost een heleboel aanpassingen...
Als je geld hebt is er van alles mee te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sorry, maar wat kan ik dan nog doen met dit blok om hem zeg maar iets sneller te krijgen?
op internet stond dat je er echt niets mee kan doen?
Klopt dat?
heb je in PM ontvangenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kan een snellere nokkenas in... Maar daar win je niet veel mee...
2.0 kan er ook in, maar kost een heleboel aanpassingen...
Daarnaast is die 1.6 ook opzich al vrij vlot...
Wat is je kenteken btw?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ene??
Ander vliegwiegwiel? lichter? kan
grotere injectoren? tis geen brommer...
Andere nokkenas? kan
Eventueel onderblok? kan een 4a-ge in, maar dat kost weer een vermogen...
bedoel tis een toyota, zou vast wel iets mee te doen zijn toch?
uitboren naar 1.8?
Chipmod?
kan een 4AGE blok zelf ook?quote:
Je zit dan sowieso aan een andere ECU...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kan een 4AGE blok zelf ook?
Want die zie ik ergens goedkoop liggen, of moet ik dan weer teveel aanpassen?
Das waarschijnlijk het slimst...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Zoals ik zei, koop een Celica Liftback (een 2 liter GTI, als je dat wilt) en bouw alles over.
Deze bijv., of deze.
300 euro, blacktopquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je zit dan sowieso aan een andere ECU...
Bak zal wel goed gaan verder... Mooie blokkies hoor...
Wat noem je goedkoop? Red-top of blacktop?
Wegblijven bij dat ding... Dat kan gewoon geen goede motor zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Asmooh het volgende:
[..]
300 euro, blacktop
kilometer weet ik nog niet;, ik heb gemailt er voor
okequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wegblijven bij dat ding... Dat kan gewoon geen goede motor zijn
Als het goed is is er maar 1 steun anders...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef zBus het volgende:
koop dan een 4age en las er ff andere motor steunen in
in dat geval moet je die van 50 kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Als het goed is is er maar 1 steun anders...
Ja, zo'n "blacktop" heb ik ook in m'n toyota: zwart van de lekkende motoroliequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Asmooh het volgende:
[..]
300 euro, blacktop
kilometer weet ik nog niet;, ik heb gemailt er voor
hoeveel pk is dat blok?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ja, zo'n "blacktop" heb ik ook in m'n toyota: zwart van de lekkende motorolie![]()
Geloof me nou; je koopt troep...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hoeveel pk is dat blok?
en wat moet er allemaal veranderd worden?
150euro met alles dr op en dr aan, is leuk om te hebben
dit is een 16v?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Geloof me nou; je koopt troep...
Die 20v blacktops gaan voor meer dan 1000 over de toonbank...
Naja, still... Veelste goedkoop...quote:
Dus geen blacktop, en dat bedoelde ik met mijn opmerking: blacktop slaat op de kleur van het kleppendeksel (4A-GE 20 klepper had een zwart kleppendeksel), en dat zal bij het blokje wat jij op het oog hebt wel zwart (=black) zien van de lekkende motorolie.quote:
Ik koop ook regelmatig auto's, al is het maar om wat te klussen te hebben. Als ik ze zat ben verpats ik ze weer. Ja aan de ene kant zonde van het geld, aan de andere kant, lekker belangrijk. Als ik dat leuk vind om te doen doe ik dat. En jij bent net zo bezig als ik volgens mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zie het als afzeiken.
En vooral in de zin van, hun doen niks verkeerd. Hun hebben geen fouten gemaakt en klooi liever ipv gelijk een goede nieuwe auto kopen; dan vind ik het saai..
als hij uit een MR2 MK1 komt is het ook al een blok van 17 jaar oud (of meer), dus zal de prijs wel kloppen, maar dan swap je dus een blok in je auto wat nog ouder is dan de auto zelfquote:
Dat is dus een eerste generatie 4AGE (te herkennen aan de kleur van het kleppendeksel, zie hier)quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Asmooh het volgende:
Sorry ik las verkeerd
4AGE 16v Bigport
[afbeelding]
Das bij toyota gelukkig geen probleem...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef RealZeus het volgende:
En houd je er wel rekening mee dat het krijgen van onderdelen wel eens lastig kan worden?
Een vriend van mij heeft een Honda Civic gehad, een simpele 1.5 coupe en dat was ook een Amerikaanse impot en dat was best lastig om aan onderdelen te komen. Alleen al de ophangrubbers van de uitlaat waren anders.
Ben je er nou al achter of je een mijlenteller of een kilometerteller hebt?
Couldn't agree with you more...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat is dus een eerste generatie 4AGE (te herkennen aan de kleur van het kleppendeksel, zie hier)
Dus een blok van voor 1988!![]()
Hoeveel heeft dit blok gelopen?![]()
Je denkt echt dat je een fatsoenlijk motorblok kan kopen voor 150 euro?![]()
Een nieuwe distributieriem met spanrollen kost al bijna 100 euro!![]()
Geloof me, je hebt een hele aparte auto gekocht, ga nu niet proberen deze te pimpen met enkele tientjes...
Zet hem ergens op stalling en probeer hem in een zo origineel mogelijk staat te brengen.
En wil je het goed doen, dan gaat je dat geld kosten (tel op enkele duizenden euros)
dat weet ik wel, maar het standaard motorblok is zooooooo langzaam dus daarom keek ik naar een ander blok want de 4AFE loopt al op zn max kwa vermogenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat is dus een eerste generatie 4AGE (te herkennen aan de kleur van het kleppendeksel, zie hier)
Dus een blok van voor 1988!![]()
Hoeveel heeft dit blok gelopen?![]()
Je denkt echt dat je een fatsoenlijk motorblok kan kopen voor 150 euro?![]()
Een nieuwe distributieriem met spanrollen kost al bijna 100 euro!![]()
Geloof me, je hebt een hele aparte auto gekocht, ga nu niet proberen deze te pimpen met enkele tientjes...
Zet hem ergens op stalling en probeer hem in een zo origineel mogelijk staat te brengen.
En wil je het goed doen, dan gaat je dat geld kosten (tel op enkele duizenden euros)
Dat blok is helemaal niet zo vreselijk langzaam...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar het standaard motorblok is zooooooo langzaam dus daarom keek ik naar een ander blok want de 4AFE loopt al op zn max kwa vermogen
yup die staat op mn kenteken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das bij toyota gelukkig geen probleem...
Alles na 1980 is over het algemeen redelijk vlot te krijgen...
De prijs is dan een ander verhaal...
Overigens; de plaat achter de achterbank is inderdaad standaard...
Zeker weten dat je VIN klopt trouwens, asmooh?
Kijk eens in je auto dan...quote:
200KM/H ja, geen 200PKquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat blok is helemaal niet zo vreselijk langzaam...
Loopt ook dik 200...
En nogmaals, zie boven; zorg eerst voor een fatsoenlijke basis...
Daarnaast; koste wat kost een sneller -maar eveneens bagger- blok erin leggen is not-done...
Nee, minder snel... Totaal irrelevante cijfers...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef Asmooh het volgende:
[..]
200KM/H ja, geen 200PK
Mijn cali reed 220+ dus ja het is traag
Die in je auto nu ligt waarschijnlijk wel ja, die is tot op de draad versleten, dus zoals eerder gezegd zoek een goeie 4AFE (rond de ton, dan is een toyota net ingereden), vervangen alle pakkingen, alle riemen, nieuwe bougies, nieuwe kabels, nieuwe filters en je hebt een mooi blok. Ben bang dat je ook je koppeling moet vervangen. (En zoals al aangegeven, vergeet de ophanging en remmen niet)quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar het standaard motorblok is zooooooo langzaam dus daarom keek ik naar een ander blok want de 4AFE loopt al op zn max kwa vermogen
nee oke.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, als je het zo belangrijk vind, waarom koop je deze dan?
Daarnaast; als jij die 1.6 helemaal goed hebt, evt met een net luchtfiltertje en een goede uitlaat erachter, rij je hem met die calibra 2.0 echt niet zomaar los...
Zoals ik al zei, dit blok is geheel op, dus je kent het potentieel van een standaard 1.6 celica blok niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:54 schreef Asmooh het volgende:
anyway het probleem is dat ik het blok + auto veel en veel sneller wil,
quote:de auto zelf vind ik prima.
Misschien lak bijwerken, bodykit oid maar niks raars.
Is ook zo, maar niet voor een paar tientjes (naar mijn weten is dat voor een Opel ook niet zo...quote:Motorblok vind ik belangrijkste,
ik kocht een toyota omdat ik dacht dat ik dr veel mee kon doen en van alles voor te krijgen was.
"zonder gedoe" is geen enkel auto sneller te krijgenquote:Zodat ik hem zonder problemen sneller kreeg dan mn cali (2 liter, 112PK)
omdat hij standaard al rond de 100 had dacht ik met een 1.6 is dat leuk, misschien kijken of ik hem naar 150 kan doen zonder gedoe.
Alleen niet het blok dat jij op ogen had...quote:Maar helaas, dus ben ik verder gaan kijken en kwam ik de 4AGE tegen die wel op 124pk loopt standaard; en zonder problemen op 150+ te krijgen is.
'raar want ik heb aardig zitten zoeken en lezen over de 4AGE tuning en ik lees aardig veel dat mensen echt veel doen met het motorblok.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:05 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit blok is geheel op, dus je kent het potentieel van een standaard 1.6 celica blok niet...![]()
[..]
bodykits op een celica
investeer beter in een paar mooie velgen
[..]
Is ook zo, maar niet voor een paar tientjes (naar mijn weten is dat voor een Opel ook niet zo...
...auto's kosten nu eenmaal geld...![]()
[..]
"zonder gedoe" is geen enkel auto sneller te krijgen![]()
[..]
Alleen niet het blok dat jij op ogen had...![]()
topic had ik al gelezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:05 schreef MikeyMan het volgende:
Je hebt echt totaal geen idee waar je het over hebt he?
Nogmaals; tis geen brommer...
Je kunt niet zomaar met je vijltje aan de gang om er 50 pk uit te halen...
Hoever je kunt gaan hangt helemaal af van de dikte van de cilinderwanden... Maar dan heb je dus ook andere zuigers; nokkenas, krukas, injectoren, ecu etc nodig... Niet te doen dus...
Overigens;
http://www.tolken.co.za/twincamforum/viewtopic.php?t=11638&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=dave+repsold
Daarnaast... Die calibra was ook al traag... Rij ik met m'n standaard carina al het snot voor de ogen
En; waarom wil je nu ineens wel alles overhoop halen, en moest de calibra daarvoor de deur uit...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik denk dat de vraag is: hoeveel wil je besteden aan een "nieuw" blok?
ligt er aan, als ik een goedkoop blok vind als basis dan heb ik nog geen budget.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik denk dat de vraag is: hoeveel wil je besteden aan een "nieuw" blok?
Ja, dan moet je een goed 4a-ge blok kopen... Kun je iig je bak behouden voorlopig... Maar de vraag is hoeveel daar nog van over is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ligt er aan, als ik een goedkoop blok vind als basis dan heb ik nog geen budget.
Ik begin langzaam het blok te slopen, uit elkaar te halen en alles er aan te vervangen.
tot ik uiteindelijk een heel snel en vlot motorblok heb
daar gaat het mij zeg maar om.
Bedoeling is dat ik er uiteindelijk een "race" monster van maak
Tuurlijk heb je wel een budget, mag dat blok 500 euro of 1000 euro kosten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ligt er aan, als ik een goedkoop blok vind als basis dan heb ik nog geen budget.
mss mss niet dat kijk ik wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:35 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je wel een budget, mag dat blok 500 euro of 1000 euro kosten?
Ga je een blok swappen, vergeet dan niet dat de remmen, ophanging e.d. ook aangepast moeten worden (heeft zo'n 1.6 schijven rondom of trommels achter?)
Ben bijna geneigd je een bod te doen op deze celica (an offer you can't refuse) omdat ik geneigd ben te gaan geloven dat deze mooie en aparte auto een zelfde lot krijgt als je Calibra.
![]()
Zou ik iig mee gerustgesteld zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:35 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ben bijna geneigd je een bod te doen op deze celica (an offer you can't refuse) omdat ik geneigd ben te gaan geloven dat deze mooie en aparte auto een zelfde lot krijgt als je Calibra.
![]()
Ja, en dan word je nog aan alle kanten voorbijgereden als het er echt om gaat... 9 of 11s maakt erg weinig uit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mss mss niet dat kijk ik wel.
trommels achter als ik autoweek moet geloven.
Als je het blok niet tuned kan hij het perfect aan met de standaard remmen ed.
124pk dus, op een MR2
0 - 100 in 8,4s
Top: 200km/h
maar mijn auto is standaard 25kilo zwaarder.
dus 195km/h
en 9s van 0 - 100?
Zodra het blok echt dik wordt getuned dan zet ik inderdaad andere remmen er op enz
juist dus moet hij sneller dat ik een beetje mee kan in het verkeer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, en dan word je nog aan alle kanten voorbijgereden als het er echt om gaat... 9 of 11s maakt erg weinig uit...
Ding zal inderdaad trommels hebben achter...
Echt... Doe jezelf -en ons toyotaliefhebbers- een plezier en koop een andere auto...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
juist dus moet hij sneller dat ik een beetje mee kan in het verkeer.
Zelf dacht ik aan zn 7,x.
Dat maakt me wel weer aardig snel, niet het snelste maar het is een begin
Dat was het punt dus... Kost een hoop geld... Maar met een Blacktop/silvertop lijkt het mij best een mooie... Blijft het iig een 1.6quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
NEEE niet zo'n mooie Celica pimpen
4A-GE in zo'n celica is in mijn ogen niet echt een geweldige upgrade, bovendien wijst de praktijk uit dat het best kostbaar is om 150+ pk betrouwbaar uit zo'n 1e gen blok te halen. (Black, Silvertop of een GZE is een heel ander verhaal)
Denk dat die beide conversies niet veel goedkoper uit gaan komen...quote:Ga dan voor een 3S(-G(T)E), die is in dit type ook leverbaar geweest, dus redelijk makkelijk te swappen en beter te "toejnen"
ik ga inderdaad een 4AGE motorblok halen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Echt... Doe jezelf -en ons toyotaliefhebbers- een plezier en koop een andere auto...
Je gedachtengang ontgaat me echt volledig...
Tenzij je er inderdaad een 3sge/4age inhangt natuurlijk... En het gewoon netjes en met respect voor het model doet...
Nou wat ik heb gelezen is dat uit dit blok juist aardig wat pks uit te krijgen al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
NEEE niet zo'n mooie Celica pimpen
4A-GE in zo'n celica is in mijn ogen niet echt een geweldige upgrade, bovendien wijst de praktijk uit dat het best kostbaar is om 150+ pk betrouwbaar uit zo'n 1e gen blok te halen. (Black, Silvertop of een GZE is een heel ander verhaal)
Ga dan voor een 3S(-G(T)E), die is in dit type ook leverbaar geweest, dus redelijk makkelijk te swappen en beter te "toejnen"
Precies...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Mattytrix het volgende:
Als het je alleen maar om snelheid gaat, koop dan ook een snelle auto!.
omdat dat leuk is als hij snel is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef Mattytrix het volgende:
was te verwachten he hahaal dat gesnak over motoren, wil je hard? koop je dan een dikke BMW of Mercedes of Bugatti veryon.
Als het je alleen maar om snelheid gaat, koop dan ook een snelle auto!.
Een Corsa met Calibra blok erin is ook rap en dan hoef je nog niet eens te tunen ook.
En waarom denkt iedereen dat al dat "opvoeren" zo goed is voor je motor?, die word veel meer belast hoor.
EDIT : En dan hebben we het nog niet eens over de kosten aan brandstof![]()
Das dus bullshit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat dat leuk is als hij snel is?
en omdat je niet de trage jan wil zijn in het verkeer?
hier in limburg wel hoor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das dus bullshit...
In het verkeer ga je normaalgesproken nooit sneller dan iets van 20s naar 100... Als je dat al haalt...
Nee goed daar heb je een punt, maar wat moeten die mensen dan met hun Polo 1.2 wagentjes, en die arme fiat panda 1000's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
omdat dat leuk is als hij snel is?
en omdat je niet de trage jan wil zijn in het verkeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |