Je kan het ook laten doen door de brandweer, gewoon ter beschikking stellen bij een oefening.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef Mr_Moon het volgende:
Zo eentje huren bij de plaatselijke boels:
[afbeelding]
5 minuutjes, en hop.... cabrio![]()
Inderdaad, de Coupe is een prachtig model (mooier dan de Liftback i.m.o.) en exclusiever dan de hier wel geleverde Cabrio.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Ga nou eens even goed naar de lijn van die auto kijken...
Schitterend ding zo joh... En specialer dan een cabrio...
Ik zou het wel weten...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef Asmooh het volgende:
das ook weer zo
ik denk rustig overna wat ik dr mee wil doen
Is dat de steun in je kofferbak?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Asmooh het volgende:
anyway wat is dit?
http://www.yoppl.com/17-04-07_1427.jpg
nee moet ik nog doen, maar heb op deze pc geen paint oid voor nrplaat verbergen dus moet eerst heen n weer kopierenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Is dat de steun in je kofferbak?
Lijkt mij eerder een steun voor de binnenbekleding van je koffer (zo'n plastic plaat) dan een steun voor een cabriokap, die zijn heus wel wat steviger uitgevoerd).
Zit dit aan beide zijden? (kan namelijk ook een kriksteun zijn, waarachter je de krik opbergt)
Je hebt hopelijk ook foto's gemaakt van de hele auto, ik denk dat de discussie een stuk gemakkelijker maakt.
Toyota kennende is het inderdaad een kriksteun...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Is dat de steun in je kofferbak?
Lijkt mij eerder een steun voor de binnenbekleding van je koffer (zo'n plastic plaat) dan een steun voor een cabriokap, die zijn heus wel wat steviger uitgevoerd).
Zit dit aan beide zijden? (kan namelijk ook een kriksteun zijn, waarachter je de krik opbergt)
Je hebt hopelijk ook foto's gemaakt van de hele auto, ik denk dat de discussie een stuk gemakkelijker maakt.
ik heb m gepoetst van de week majaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef MikeyMan het volgende:
Vrij duidelijk dat dat geen vastgelaste hardtop is, maar een coupé...
Nog gekeken naar miles/km's??
Begin hem eerst eens een goede poetsbeurt te geven, denk dat ie dat wel verdiend heeft, na zoveel kilometers...
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)quote:
jah mss binnekort als ik de auto hou even de lak bijwerken enzwOquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)
idd meguiars ruleert!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zeg ook; een goede poetsbeurt (Maguiars klei, paint stripper en dan techwax erop...)
Inderdaad...quote:
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:49 schreef Asmooh het volgende:
kreeg tehoren dat hij ook t orginele motorblok heeft liggen
Hallo Alexander,
Jazeker, je kunt kiezen uit:
164.000km voor euro 375,-
126.000km voor euro 450,-
80.000 km voor euro 575,-
Ik ben ervan uitgegaan dat het een motor moet zijn voor een auto met katalysator.
Is dat niet zo, laat het dan even weten.
nou is het standaard blok niet al te snel; maar mss maakt het mn auto soepel
Naja het is een 1.6 ST-i standaardquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?
Als het een 2.0gti is geweest, heeft er een 3s-ge ingezeten... En dan kan ik me de vorige prijzen wel voorstellen...
Maar 575 voor een 3sge met 80000 op de teller lijkt me erg vreemd...
En die 3sge is vlot zat hoor...
Als er U9 op je kentekenbewijs staat, moet er een KAT op...
klopt, ff topic volmakenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef PritStift het volgende:
niet veel voor een blokken met vrij weinig km's..
maar stomme vraag (ben newbie) maar geen Opel tuning meer? toyota tuning ?![]()
Je maakt er wel een zooitje van hier he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Naja het is een 1.6 ST-i standaard
Maar aangezien ik niet meer wist hoe en wat ben ik van 2.0 uitgegaan.
Het is dus een 1.6 ST-i
motorblokken die ik net plakte" zijn dus ook 1.6 STi
Een 1.6 is dat niet het 4A-FE blok?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet... Voor wat voor motor was die vorige prijsopgave?
Als het een 2.0gti is geweest, heeft er een 3s-ge ingezeten... En dan kan ik me de vorige prijzen wel voorstellen...
Maar 575 voor een 3sge met 80000 op de teller lijkt me erg vreemd...
En die 3sge is vlot zat hoor...
Als er U9 op je kentekenbewijs staat, moet er een KAT op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |