mja ik dacht meer aan:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als je 2e hands een degelijke top kan vinden moet je die nemen. als je maar niet bezuinigt op de dingen als de rubbers enzo, die wel allemaal lekker nieuw
het is niet die van de foto hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
hoe duur was ie? geimporteerd? is idd een model die je niet veel ziet hier.. meer in duitsland.
Heb zelf ook een celica... zeer goeie auto's al is bijna 400K wel veel voor een auto.
Als ie er net zo goed uitziet of als dat em is op die foto's heb je wel mazzel denk ik.
Btw je ziet heel vaak complete blokken die er wel in passen voor rond de 500-900eu met iets van 200k erop.. mss nog te doen.
bekleding, speakers, nutteloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mja ik dacht meer aan:
NIet bezuinigen op terug naar cabrio, enz en rubbers, top enz nieuw
en gewoon goedkopere speakertjes, leder bekleding ff laten wachten, niet teveel geklooi en getune aan t motorblok enz
dat komt later wel weer.
desnoods zet ik het orginele blok er weer in, met minder KM en goedkoop dattie wat soepeler is
ik vroeg wat alleen de softtop koste.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef MikeyMan het volgende:
700 euro voor een originele toyota-kap? Zou ik heel erg goedkoop vinden...
eerder een toyota convertiblequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef -Muse- het volgende:
btw, dit wordt dus een Celica GT-FOUR Cabrio? First of its kind?
nou zou ik je wat vertellen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
bekleding, speakers, nutteloosals er maar een stoel en 4punts in zit dan ben je toch klaar met het interieur?
nee maar serieus, dingen als speakers en bekleding komen bij mij op de allerlaatste plaats
getune aan blok moet je nooit laten, is toch heerlijk voor zo een blokkie dat hij eindelijk eensgoed kan doen wat hij wilt, lekker pk's uitpoepen!![]()
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik vroeg wat alleen de softtop koste.
Geen rubbers, frame enz.
650 inc btw
dus aardig netjes
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou zou ik je wat vertellen?
ik wil de orginele toyota celica leder stoelen er in.
Dat maakt deze auto nog raarder, hele auto is van binnen van leder. Deshboard, deuren enz enz enz.
Maar ik heb dood normalke stoffe stoelen?
alsof de luxe dingen zijn verkocht in de auto en de standaard dingen zijn neer gezet ;p
tuning aan motorblok komt later wel, eerst auto beetje standaard krijgen en daarna dak en dan pas verder kijken :p
nee niet bij de toyota dealer, maar bij gewoon een cabrio kap dealerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Een nieuwe, bij de toyota dealer? Of bij een bekleder?
Ga zo even voor je kjiken in de EPC, maar mijn gok is dat een toyota-kap dik over de 1000 gaat...
dat klopt, daarom hoop ik als ik nieuw blok plaats dat hij dan weer een beetje goed loopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens ff kijken of je dat blok weer een beetje aan het rijden kunt krijgen... Alstie al bagger loopt, zal dat alleen nog maar erger worden...
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eerder een toyota convertible
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7490&cache=no
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je kon voor 1440 euro toch een turboblok kopen met kabelboom, ecu en 4x4 systeem?
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef Asmooh het volgende:
dit is btw bij andere zaak zonder turbo
Goedemiddag Alexander,
Jazeker:
243.000km voor euro 750,-
179.000km 950,-
141.000km 1100,-
97.0000km 1250,-
Deze prijzen zijn zonder versnellingsbak maar meestal met draadboom, inruil oude motor niet nodig.
Let op: er zijn veel verschillende draafbomen mogelijk. Indien nummer niet exakt gelijk is, draadboom overzetten.
Verzending is mogelijk tegen meerprijs.
Als je opel rotzooi in je toyota knutselt, kom ik je persoonlijk platrijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ja,maar eerst uitzoeken of dat past/werkt/kan
bij opel wel, maar bij toyota? geen idee
lijst boven kreeg ik van toyotapartsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Probeer www.cartoyotaparts.com eens...
Handigst is het om gewoon weer een 3s-ge te plaatsen... Let er wel op dat het de 158pk variant is, want de 175pk variant heeft een duidelijk andere kabelboom...
4age blacktop is trouwens ook wel geinig
Blauw is wel mooi ja, zeker die kleur die ik denk dat jij bedoeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
het is niet die van de foto hoor.
mijne is blauw, zeer mooie kleur blauw.
ik heb hem in nederland kunnen kopen na lang zoeken een gevonden.
Ik heb geen foto van de orginele die ik heb komt nog wel.
de lak is nog goed, paar krasjes enzo maar dat ga ik nog wel wegwerken.
voor 750 kon ik dr een krijgen met 250k etc.
Vond ik wat veel, terwijl MR2 blokken erg veel zijn te krijgen.
Ik heb nog geen open dak he! moet nog gedaan worden, maar heb wel het goede model
dus ik ga hier wss erg veel mee klooien
Tsjah... Das leuk, maar dan moet je dus wel veel meer gaan aanpassen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
btw is dit wat?
hoeveel werk is die zuigveer?
4AFE
zuigerveer 3e cilinder zit vast . De motor verbruikt wat olie , op zich loopt de motor nog wel netjes en heeft ook niet veel gelopen 107000 km .
Motor heeft niet op gas gelopen.
hij lijkt dr wel heel erg op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Mr_Moon het volgende:
Een cabrio met een vastgelaste hardtop?![]()
Welke mongool last zijn hardtop vast op de wagen?![]()
Weet je zeker dat je niet toevallig een coupe model hebt (nooit geleverd in NL, we hebben hier alleen de Liftback gehad):
[afbeelding]
[afbeelding]
en de ons dus bekende liftback:
[afbeelding]
Foto's, en ik blijf dit topic volgen...![]()
Das inderdaad ook nog wat ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik lees net dat je dus een amerikaanse import hebt, dus heb je zeker de coupe versie (die daar meer verkocht is dan de liftback) en geen dichtgelaste cabrio dus dit terug opbouwen naar cabrio kan je vergeten...
en je 400.000 km's? weet je zeker dat dan geen mijlen zijn? (dan zouden het dus 640.000 km's zijn).
Toyota's zijn technisch geweldige auto's, maar eentje die 6 ton heeft gelopen?
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hij lijkt dr wel heel erg op.
ALLEEN!
Heeft de liftback ook een ijzere plaat achterin?
en de stoelen vast gezet?
Zoja, dan is het een liftrback
zonee, dan eerder model
Weet je zeker dat die achterbank niet omlaag kan dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaal, denk ik:
Liftback (geleverd in NL):
[afbeelding]
3 deurs, dus inklapbare achterbank, geen plaat achter de achterbank.
Coupe (niet geleverd in NL):
[afbeelding]
2 deurs, klassieke kofferbak (de achterruit scharniert niet mee), plaat achter de achterbank, achterbank klapt niet neer.
Je hebt dus waarschijnlijk een coupe.
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Asmooh het volgende:
Maar stel het is een coupe, dan zouje dr alsnog een cabrio van kunnen maken als het goed is?
Want kwa model is hij nogsteeds het zelfde
of begrijp ik het nu verkeerd?
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee man dat kan absoluut niet. als je het dak eruit haalt zakt je auto in elkaar! elke auto zou in elkaar zakken zonder dak vandaar dat ze cabrio's extra stijf moeten maken.
nee niet onmogelijk. want je kan em zelf ook stijf genoeg krijgen idd (nee sorry asmooh, viagra in de tank helpt ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Onmogelijk is het zeker niet... Lastig en nutteloos wel...
als je voor mij een email heb..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef MikeyMan het volgende:
Coupé is bijzonderder... Daarnaast; hij is het sowieso niet waard om te gaan verstevigen... Tenzij je echt tien ruggen stuk wilt slaan...
Cabrio's rijden er nog wel wat van rond...
Site om chassisnummer te checken is er niet, maar ik kan wel in het toyota-programma kijken voor je...
Ja, maar niet alleen de onderkant... Waarschijnlijk de carrosserie ook op verschillende punten...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef Asmooh het volgende:
Ik begrijp dat een een Coupe hebt, geen liftback, want de Coupe was de basis van een cabrio.
Als het dak eraf gaat, moet de onderzijde versterkt worden, anders buigt hij door.
Stuur maar een PM met fok... Envelopje rechts bovenin m'n posts...quote:
tuurlijk het is een mooie auto!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Ga nou eens even goed naar de lijn van die auto kijken...
Schitterend ding zo joh... En specialer dan een cabrio...
Ik zou het wel weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |