abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:03:25 #1
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45633071
Lang lang lang geleden had ik een opel astra F MET gratis roest.
Toen verkocht ik mijn opel astra F en kocht ik een hele mooie lieve schattige rode opel Calibra in het rood

anyway nu ruim 3 maanden, bijna 4 maanden later ben ik nogsteeds ZEER tevreden over mijn calibra.
Zo tevreden dat ik er beetje mee ben gaan klooien.

Zo ben ik bezig geweest met mijn carpc.



Maar daar wou ik het scherm niet, ik heb het scherm naar beneden verplaatst waar radio gat zit.
Maar dan is er wat met "straling" dat ik moe gaan oplossen heb ik gemerkt.
Krijg je van die strepen over het scherm enzow..

anyway dat moet ik nog even fixxen.


heb een simpele versterker gekocht


Moet alles nog eventjes mooi aansluiten


ook heb ik LED verlichting aangeschaft


Mooi rood


Omdat ik momenteel druk bezig ben met werken en druk bezig ben met andere dingen dan mn auto staan de plannen eventjes op "halt".

MAAR

Ik ken voor 500 euro een compleet goed motorblok, vernsllingsbak, schokbrekers enz enz kopen, en voor 400 laten inbouwen.

Natuurlijk wil ik dit heel graag, maar ik heb ook nog wat anders duur op de planning staan (huis).
Dus tjah, dat gaat natuurlijk voor.

Ik ga proberen heel rustig motorblok en alles te kopen.
Motorblok laten verbouwen, compleet schoonmaken enz enz enz.
Daarna een F28 bak in bouwen, en als alles af en klaar is en schoon is (glimmen) mag het terug de auto in.

Maar reken er niet op dat dat gebeurd voor de zomer (al zou ik het wel graag willen)

Tot die tijd ga ik de binnenkant doen


Belangrijkste voor mij tot September 2007:

- Huis + Verbouwing (buitenland)
- Nieuwe DSLR Camera + lenzen
- Auto verbouwing


Wat heb ik?

Ik heb:
Opel Calibra
2.0NE 8v 116PK
5 bak

Dit gaat worden:
Opel Calibra
2.0XE 16v 200PK
6bak

Geschatte kosten: 950 euro.


Kleur: Rood
Gaat worden: Rood met zwart

(plaatje is hoe hij gaat worden)

Geschatte kosten: 900 euro

Bodykit: standaard
Gaat worden: nog niet uit


Audio: Zat niks in
Gaat worden: CarPC project

Geschatte kosten: 500 euro

Velgen: Standaard 15"
Gaat worden: 17" chrome (koop ze niet in nederland) dus ga een exclusief model nemen

Geschatte kosten: 1700 euro


Anyway, erg leuk autotje, zeer tevreden over. Tot nu toe geen problemen mee.
Vind hem erg snel maar hij wordt dan nog sneller.


Er zouden niet zo heel erg veel updates komen, maar dacht ik maak hem alvast eventjes aan


Liefste NORMAAL reageren Al weet ik dat dat op FOK erg lastig is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Asmooh op 24-01-2007 16:09:13 ]
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:23:15 #2
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_45633814
Dat fotootje lijkt me een seat?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:26:08 #3
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45633926
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef MikeyMan het volgende:
Dat fotootje lijkt me een seat?
klopt, het gaat alleen om de kleur die ik wil
niet om de auto
pi_45634494
woho, stoer! lijkt me ongelofelijk vet om ooit nog ns zoiets te doen met een opzich niet bijzonder mooie wagen, maar je moet er maar het geld voor hebben na tuurlijk.

ohja, tevens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben benieuwd!
pi_45644728
Heb jij je telefoon in de buurt van je scherm liggen?

Zo ja,leg die dan aan de kant want telefoons willen ook nog wel eens voor interfentie op beeldschermen zorgen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:45:50 #6
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45645116
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Heb jij je telefoon in de buurt van je scherm liggen?

Zo ja,leg die dan aan de kant want telefoons willen ook nog wel eens voor interfentie op beeldschermen zorgen.
nope dat is juist het rare er van.
mn telefoon ligt er juist heel ver vandaan.
pi_45645344
Moet je ook geen andere remschijven als je straks 200pk wil
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:57:18 #8
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45645536
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef OnlineGokker het volgende:
Moet je ook geen andere remschijven als je straks 200pk wil
in preciepe niet

maar ik ga ze wel nemen

remmen is belangrijker dan gas geven
pi_45646821
Ik hoop dat je ook een goed alarm hebt aangezien je hebt een geliefde wagen hebt om te strippen
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:36:56 #10
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45646956
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik hoop dat je ook een goed alarm hebt aangezien je hebt een geliefde wagen hebt om te strippen
yup die heb ik gelukkig wel
pi_45648164
>Dit gaat worden:
>Opel Calibra
>2.0XE 16v 200PK
>6bak
>Geschatte kosten: 950 euro.

Ik wens je succes. F28 bak (uit een 4x4 cali C20LET turbo) doet 2e hands vrij veel geld, echt veel heb je der niet aan eigenlijk achter een C20XE, loeizware bak overigens. 200 Pk zit je ook niet zomaar aan atmosferisch. Tuurlijk zal der een rollenbank zijn die lekker positief is. Maar je praat al snel over een euro of 5000 met bronzen klepgeleiders, throttlebodies, etc. En nee dan hebben we het niet over de tankdopsticker, SFI vervanger of je K&N filter of je chipje.

Dit is een C20XE met TBs en 200 pk+
http://www.rennslalomcup.de/store/videos/000175.wmv

Maar vergis je daar echt niet in.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:38:26 #12
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45649252
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef PNG het volgende:
>Dit gaat worden:
>Opel Calibra
>2.0XE 16v 200PK
>6bak
>Geschatte kosten: 950 euro.

Ik wens je succes. F28 bak (uit een 4x4 cali C20LET turbo) doet 2e hands vrij veel geld, echt veel heb je der niet aan eigenlijk achter een C20XE, loeizware bak overigens. 200 Pk zit je ook niet zomaar aan atmosferisch. Tuurlijk zal der een rollenbank zijn die lekker positief is. Maar je praat al snel over een euro of 5000 met bronzen klepgeleiders, throttlebodies, etc. En nee dan hebben we het niet over de tankdopsticker, SFI vervanger of je K&N filter of je chipje.

Dit is een C20XE met TBs en 200 pk+
http://www.rennslalomcup.de/store/videos/000175.wmv

Maar vergis je daar echt niet in.
hmmz, bedankt voor je tip iig

maar 150pk naar 200 moet toch niet zn heel probleem zijn?

chipmod: 170pk
pi_45649554
Dat is het wel, en je kunt wel 8000 toeren gaan draaien, maar dan gaat het stuk standaard.
Bovendien is het stiekem een echt hogetoerenblok en hij moet het ook van zijn koppel hebben.
Vandaar ook dat ze nog steeds groep N3 in de rally domineren. Bijzondere Lotus ontworpen kop motor is het stiekem.

Tot 2000 rpm doet het standaard NIKS. En pas bij 3500/4000 komt plots de BWAAAP.

Maar als je die kenveldenextreem gaat verleggen alleen met je chip, dan rij je het behalve stuk, doet het onderin echt helemaal niets meer. De kitkar Astra's bv lopen NIET stationair.

Je zit niet zomaar op 200 pk atmosferisch, duurste wat er is atmosferische Pks, en directste ook. Denk aan je chip eerder aan 162 pk ofzo.

Bovendien moet je nog kabelboom, etc etc hebben, is wat anders dan een carpjuterd een blokswap. Op je C20NE nu ligt een F16. Je mag heel blij zijn als je voor 1000 euro een standaard fatsoenlijke C20XE + F20 in je auto krijgt. Dan reken ik al nul arbeidsloon.

En wie gaat die swap doen ?

[ Bericht 4% gewijzigd door PNG op 24-01-2007 23:56:18 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45649857
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Asmooh het volgende:

[..]

chipmod: 170pk
openluchtfiler 10pk
complete uitlaat 20pk

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_45660558
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Asmooh het volgende:

[..]

hmmz, bedankt voor je tip iig

maar 150pk naar 200 moet toch niet zn heel probleem zijn?

chipmod: 170pk
ga er nou maar vanuit dat je die 170pk ook niet haalt met een alleen een chip. Ik wou mijn corrado 2.0 16v beetje motorisch tunen. standaard 136pk, met chip zou dr 25 bij komen, nou bij lange na niet hoor had maar 10pkp winst.

Verdere aanpassingen die er dan nog bij moesten komen om op mijn gewenste 200+pk te komen ging zoveel geld kosten dat we het toch maar niet deden
I wish my grass was emo, so it would cut itself
pi_45662159
Begin beter met een C20LET jongen... Net zo gauw stuk met tunen als een C20XE, maar standaard wel al die 200PK (turbo).

C20XE met 200PK? meest reele oplossing is idd om TB's te nemen. Dat gaat een hoop geld kosten. Ik kan mij Xedrah nog wel herinneren. Super mooie Kadett met C20XE en TB's/DTA met iets meer dan 200PK. Ding ging super hard. Harder dan een C20LET met 204PK. Maar je moet er wel iets voor over hebben.

Op het Opel-Forum is er nu iemand bezig om MV6 motoren in te bouwen bij Astra's enzo (incl. RDW, dus ook op kenteken laten zetten). Ik wou ook mijn Calibra (4x4 Turbo) daar om laten bouwen (MV6 met standaard 211PK en dan andere nokkenassen, TB's, DTA, enz. tot 300-350PK, andere 4x4 -die uit Zwitserland -, Porsche remmen, etc...). Budget? 20.000 Euro. Denk er maar eens over na. Ik ga een auto kopen die standaard boven dat vermogen zit van mijn zuurverdiende geld.

Ik wou een hele lange tijd een unieke auto zoals ik hierboven neergezet heb, maar ik kan veel leukere auto's kopen van dat geld (uiteraard is mijn budget hoger, maar voor alleen tunen had ik het budget uiteraard wat lager ingesteld). Ik wil echt niet af van de Calibra want ik heb er een band mee (call me crazy) maar ik blijf er mee bezig. Echt.

Over +/- 6 maanden komt het beest ter vervanging van de Calibra... Ik wijs in geen enkele richting of geen hints, maar het gaat ECHT een beest worden Misschien post ik het wel lekker nooit op Fok!
pi_45664310
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Over +/- 6 maanden komt het beest ter vervanging van de Calibra... Ik wijs in geen enkele richting of geen hints, maar het gaat ECHT een beest worden Misschien post ik het wel lekker nooit op Fok!
Waarom post je dit dan
pi_45665310
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Waarom post je dit dan
Omdat ik gek ben op opscheppen
Waarom reageer je dan?
pi_45665344
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Omdat ik gek ben op opscheppen
Waarom reageer je dan?
Omdat ik gek ben op happen
maar euh, wordt het een M5?
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:55:13 #20
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45667761
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef PNG het volgende:
Bovendien moet je nog kabelboom, etc etc hebben, is wat anders dan een carpjuterd een blokswap. Op je C20NE nu ligt een F16. Je mag heel blij zijn als je voor 1000 euro een standaard fatsoenlijke C20XE + F20 in je auto krijgt. Dan reken ik al nul arbeidsloon.

En wie gaat die swap doen ?
ik kan voort 500 een blok, bak, schokbrekers enz enz enz kopen

tjah je moet ergens je conacten hebben
pi_45667900
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ik kan voort 500 een blok, bak, schokbrekers enz enz enz kopen

tjah je moet ergens je conacten hebben
Komen die onderdelen uit Oost-Europa toevallig?
pi_45668080
ik ben ook benieuwd wie de swap gaat doen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:28:07 #23
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45668624
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Komen die onderdelen uit Oost-Europa toevallig?
nope
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:28:38 #24
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45668636
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben ook benieuwd wie de swap gaat doen.
mn garage
kost 400 euro
pi_45669641
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef Asmooh het volgende:

[..]

nope
en welke onderdelen heb je precies voor die 500 euro?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:10:00 #26
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45669915
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

en welke onderdelen heb je precies voor die 500 euro?
motorblok C20XE, +/- 76.000 KM
Versnellingsbak
Schokbreekers.
Alle bekabeling enz enz enz
aandrijfassen
pi_45674182
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Asmooh het volgende:

[..]

motorblok C20XE, +/- 76.000 KM
Versnellingsbak
Schokbreekers.
Alle bekabeling enz enz enz
aandrijfassen
400 is een normale prijs. Kan goedkoper, maar als het goed gedaan zal worden is het een leuke prijs.

500 Euro voor dat alles is best goedkoop, zeker als je kijkt naar de KM-stand. Ik hoop niet voor je dat ze 176.000 bedoelen of 276.000 maar dat "vergeten" zijn te vermelden. Voor de rest zou ik het blok goed na lopen. Is het al gedemonteerd?? Veel C20XE's tikken, het kan geen kwaad, maar je hebt ze ook zonder getik. Het kan best zijn dat 76.000 (als het echt zo is) niet veel is, maar als er alleen mee geblazen is is het natuurlijk niet echt een superkoop. Lekke koppakking zit in een klein hoekje. Zeker met dit blok. Goed warm rijden voordat je het gas intrapt is meer dan alleen aanbevolen.

F28 zou er wel oppassen hoor, maar heeft totaal geen zin, komt ook zoveel meer bij kijken, je moet die 1e versnellingssensor uitschakelen, zorgen dat ie maar 2 wielen zal aandrijven, tja, dat kost ook wat. Een F20 hoort gewoon bij de C20XE en dat gaat wel goed komen. Een F16 of zelfs F13 past er ook wel op, maar het is dan altijd afwachten wanneer je bak het zal vergeven (for the record, nu heb je een F16 op je C20NE).

Je kan met een beetje moeite op de 170PK komen, maar dan moet je een FSI vervanger plaatsen, inlaat spruitstuk verwarming verwijderen/uitschakelen (wie verzint zoiets?), andere nokkenassen, open uitlaat, kat-vervanger, chip (als laatste) en voortaan 98 tanken. Dat zijn heel wat modificaties (ook al zijn ze basic). Het is maar 20PK extra. Ook al ken ik mensen die er misschien in totaal 5PK (bankmeting) winst mee hebben gehaald met C20XE met al deze aanpassingen (met en zonder open luchtfilter getest: geen verschil).

Het is een moeilijk spel motorisch tunen. Als je er echt om geeft ga je een beetje sparen (als je het geld nu niet hebt) en na deze ombouw en aanpassingen meteen TB's monteren. Dan heb je iets wat nog niet veel genoemd wordt bij de doorsnee tuners, maar je hebt wel het vetste geluid wat er maar bestaat plus 200PK

Registreer je ff op het Opel-Forum (indien je dat nog niet gedaan hebt) want er zitten er daar echt wel een paar die weten waar ze het over hebben. En volgens mij heet die gast van die MV6 ombouw daar rallyastra, moet je kunnen vinden. Hij weet er ook wel wat vanaf en heeft een mooie ombouw recent gedaan (met zijn eigen Astra). Hij kan je Calibra ook RDW klaar maken, zodat je je 16V ook op kenteken heb staan (als je dat wilt natuurlijk).

Verder vind ik het wel tof dat je nog steeds je Calibra hebt Ik krijg nog steeds een harde plasser als ik elke keer naar de parkeerplaats loop waar ze smachtend staat te wachten om bereden te worden! Zelfs mijn vriendin (altijd wat tegen Opel gehad) is er helemaal verliefd op en we hadden zelfs een heftige discussie gehad of ie wel echt weg moet in de toekomst... Het is in vele ogen een aso-bak, boomklever enz. maar het is nog steeds na al die jaren mijn ware jeugdliefde Ik hoop dat je haar goed zal behandelen en dat je er veel plezier mee hebt... Je zult misschien wat meer moeten vervangen aan onderdelen dan bij een Japanner, maar je zult er geen spijt van hebben. Als je haar goed behandelt, behandelt zij jou nog veel beter
pi_45681324
Is helemaal geen gewone prijs. C20XE + aanbouw goeie doet rond de 600 tot 1000 euro.
C20NE doet rond de 200.
Een echt goeie met 'maar' 76.000 doet 1000.

En je moet niet op opelforum zijn, je moet op AGC zijn, en Marcel met MV6 is door de keuring, die was vandaag.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45681816
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef PNG het volgende:
Is helemaal geen gewone prijs. C20XE + aanbouw goeie doet rond de 600 tot 1000 euro.
C20NE doet rond de 200.
Een echt goeie met 'maar' 76.000 doet 1000.

En je moet niet op opelforum zijn, je moet op AGC zijn, en Marcel met MV6 is door de keuring, die was vandaag.
Voor de ombouw zelf ex blok is 400 ok.

Tja, of het een goed blok is valt over te twisten idd. Ik zou het niet geloven. Maar goed.

AGC, Opel-Forum, we zijn het er in ieder geval over eens dat het niet Fok! is
Alhoewel ik het best grappig vind om hier het topic te volgen
pi_45681881
Bovendien, 76.000 km moet je eens delen door 13 jaar voor een M2.8 of 15 jaar voor een M2.5. Dan eens per week gaan uitrekenen, als er eens per 2 weken keertje 100 km heen en terug mee is gereden.

Dan zit je op 1 km per dag. Rare stand.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45681917
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef PNG het volgende:
Bovendien, 76.000 km moet je eens delen door 13 jaar voor een M2.8 of 15 jaar voor een M2.5. Dan eens per week gaan uitrekenen, als er eens per 2 weken keertje 100 km heen en terug mee is gereden.

Dan zit je op 1 km per dag. Rare stand.
Na revisie willen ze wel eens voor het gemak het blok weer op 0 zetten. Merken ze toch niet
pi_45681919
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]

Voor de ombouw zelf ex blok is 400 ok.
Ok, verkeerd begrepen. Magoed, de kosten lopen al op. De 200 Pk en F28 hebben we nog niet meegeteld.
En ook niet alssie niet loopt meteen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45682026
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:17 schreef PNG het volgende:

[..]

Ok, verkeerd begrepen. Magoed, de kosten lopen al op. De 200 Pk en F28 hebben we nog niet meegeteld.
En ook niet alssie niet loopt meteen.
Die F28 is ook te hoog gegrepen. Als hij geen vervanger zou vinden (en moet de F28 met blok kopen) zou ie beter die F28 kunnen verkopen. Heeft hij al gelijk een mooie buffer om dingen te betalen waar hij nu geen rekening mee houdt. Zoals wat jij zegt, als het blok na inbouw niet loopt, om wat dan ook. Dan kan hij voorlopig met zijn F16 rondcrossen. En als hij dan weer wat geld heeft voor een F20 kijken, of dat van de centjes van de F28 meteen doen voor/tijdens inbouw/ombouw.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:08:58 #34
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_45683593
Vind 400 euro voor ombouw eigenlijk nog erg tegenvallen... Vervangen ze bij mij nieteens een distributieriem voor
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_45684445
Ja maar goed, ze gaan uit van 1 dag, en dat het goed gaat. Praktijk is heel anders.
Droom 200 Pk F28 spuiten voor 900 euro topique.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_45686867
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:08 schreef MikeyMan het volgende:
Vind 400 euro voor ombouw eigenlijk nog erg tegenvallen... Vervangen ze bij mij nieteens een distributieriem voor
Op zich is een blok vervangen (bij een Opel) nog niet eens zo heel moeilijk. Het kan ook echt wel in een dag gedaan worden. Als je de materialen en plaats hebt plus een berg ervaring is er geen reet aan. Toch, zoals PNG al herhaaldelijk zegt, is het altijd oppassen. Je weet met een gedemonteerd blok niet direct wat je in huis haalt. Je hebt het hoogstwaarschijnlijk niet horen lopen en hij gaat er zo in. Daarnaast hoeft maar net de motronic of kabelboom er niet op te passen en je hebt een probleem.

Maarja, uiteraard hoop ik dat voor TS alles goed gaat, maar een beetje waarschuwen mag best natuurlijk
  zaterdag 27 januari 2007 @ 01:51:01 #37
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45717007
das waar

maja

vandaag begonne met mn eerste speakers (had had kut geluid)

heb nu 2x JBL CS3196 70/210watt RMS.

geluid op planning staat:

nog 2x CS3196 (hoedeplank) ovale er bij halen, 4 van deze passen niet, dus die andere 2 1 maatje kleiner
2 versterkers er bij halen, 4 kanaals, 300watt per channel.

waarvan:

1 voor de subwoofers
1 voor de voorspeakers
en mn huidige is voor de hoedeplank speakers


1 nadeel is, mn carpc super zacht en het klinkt gewoon hard.
versterker staat ook al op zn zachts
best raar


de kist ga ik zelf bouwen / ontwerpen op basis van de opel calibra standaard hoedeplank (hoe hij bij mij is iig)

loopt rond af zeg maar

zo gaat de subwoofer kast ook worden.
en de speakers (hoedeplank speakers) komen ook in die kist

[ Bericht 12% gewijzigd door Asmooh op 27-01-2007 16:59:37 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 20:36:12 #38
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45802718



en beginne met bouwen van mn subwoofer kast ontwerp


Het contcept, ff checken of alles paste




orginele hoedeplank




deze vorm krijgt de woofer straks ook




ff laten drogen

[ Bericht 25% gewijzigd door Asmooh op 29-01-2007 21:14:54 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 20:48:45 #39
154163 c20xe
Vroem.....
pi_45803253
Beste is gewoon een rotte astra/calibra kopen voor weinig.. En dan praten we over 400-600 euro. Je moet wel even zoeken, maar ze zijn er wel.. Weet je ook hoe het blok loopt. (btw, ik had een compleet goed lopend blok voor 300¤) Je moet alleen niet overhaast wat kopen..

En blokje van Xedra had iets meer als 200 pk Tel der nog maar 40 bij op, bij dat blok is echt alles aangepast..

Enne, opel forum word steeds commercieeler dus niks meer aan..
Hard casco + c20xe + webers = fun!
pi_45808755
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef c20xe het volgende:
En blokje van Xedra had iets meer als 200 pk Tel der nog maar 40 bij op, bij dat blok is echt alles aangepast..
Ik wou niet meteen opscheppen... Maar wist dat het wel wat in die richting zat ja Wat een auto man Uitlaat in het midden Maar is al weer een hele tijd terug...

Opel-Forum tja... Er zitten echt nog wel mensen die er verstand van hebben... Het voordeel is dat het erg toegankelijk is... Maar je hebt wel gelijk.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:30:53 #41
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45833392
moederbord alvast vastschoeven



dubbele schoeven en netwerkkaart er in



en testen of de antenne goed zit



van een afstandje nog niet vastgemaakt


voeding er achter



[ Bericht 23% gewijzigd door Asmooh op 30-01-2007 20:08:45 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:41:19 #42
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45852987
Waarom geen 2.5DTM blok in de calibra doen . Oké het is iets zwaarder, maar je hebt (wat ik heb gehoord van calibra-rijders) een betrouwbaarder en zuiniger blok . 170 pk standaard
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 5 februari 2007 @ 10:40:07 #43
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46000742
Je steekt LOEIveel moeite in een swap wat allemaal om prestaties draait.

en dan Loeiveel moeite in je audio/pc/keuken/badkamer inbouw wat hem zoveel kilos zwaarder maakt ( een calibra weegt al gruwelijk veel )

druist volledig tegen elkaar in imo.

Ik heb verder geen enkel verstand van Opel motorblokken, maar een 200pk sterk C20XE blok lijkt me meer waard dan 400 euro...

en weet niet wat zij gaan doen met die swap, maar 500 euro vragen hiervoor vind ik erg veel ( enige vergelijkingsmateriaal is honda waar je in 1 dag een blok swapt met huis tuin en keuken materiaal ) Misschien zit het bij opel allemaal wel anders hoor

verder heel veel succes ermee.

enne waar laat jij je hele auto spuiten en voorbereiden voor 900 euro?


[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46010098
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef Pumatje het volgende:
Je steekt LOEIveel moeite in een swap wat allemaal om prestaties draait.

en dan Loeiveel moeite in je audio/pc/keuken/badkamer inbouw wat hem zoveel kilos zwaarder maakt ( een calibra weegt al gruwelijk veel )

druist volledig tegen elkaar in imo.

Ik heb verder geen enkel verstand van Opel motorblokken, maar een 200pk sterk C20XE blok lijkt me meer waard dan 400 euro...

en weet niet wat zij gaan doen met die swap, maar 500 euro vragen hiervoor vind ik erg veel ( enige vergelijkingsmateriaal is honda waar je in 1 dag een blok swapt met huis tuin en keuken materiaal ) Misschien zit het bij opel allemaal wel anders hoor

verder heel veel succes ermee.

enne waar laat jij je hele auto spuiten en voorbereiden voor 900 euro?


Even puur om op je verhaal in te gaan van vermogen vs. gewicht.

100PK verschil tov het vorige motorblok en wat zal het zijn, max. 150kg zwaarder (no way!! maar stel...) dat weegt echt niet tegen elkaar op hoor!!! Dat druist absoluut niet tegen elkaar in. Wanabe tuning/styling basher gelul lijkt het wel! Doe het dan goed. Misschien wel extra vermogen juist omdat er extra apparatuur inkomt?? Raar om juist daar wat van te zeggen...

Wat betreft de kosten zal ik verder niet over in discussie gaan, of TS heeft erg goede vrienden en veel geluk, of hij gaat goed opgelicht worden... Vreemd (in de zin van wel erg goedkoop) is het zeker...
  maandag 5 februari 2007 @ 16:40:21 #45
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46011154
als je duizend euro wilt uitgeven voor meer vermogen wil je toch serieus iets aan je prestaties gaan doen, blijf dan anders rondkarren in de meer benzine en verbruiksvoordelige situatie die je nu hebt.

want ook al is 100 pk heel wat, ik vind het ( ik dan ) niet logisch om je auto vol te gaan stoppen met ledjes, lichtjes, pc's , beeldschermen en zware versterkers met subs en dan komt er vast nog een supertollflexe 2f2f bodykit op..

tjah, het is not my way.. maargoed. Kan natuurlijk wel.

150 kilo zijn 2 personen.. je rijd dan voortaan voor altijd met 2 ( denkbeeldig gezien ) personen in je auto.. ik vind het nogal wat, maargoed honda's zijn ook wat meer gefixeerd op gewicht dan opels... ( koppel issue )

volg dit wel hoor, tvp
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 5 februari 2007 @ 16:41:56 #46
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46011210
Tsjah... jij gaat uit van 150 kilo... Daar kom je natuurlijk nooit aan...

Ik zou ook best wat pk's erbij willen hebben in mijn auto... Zelfs een originele bodykit zou er misschien nog wel op kunnen, maar dat zegt niet dat ik minder gadgets in m'n auto wil hebben...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_46116830
ik volg de hele reeks al wil de opel nu ook af zien
pi_46118968
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik volg de hele reeks al wil de opel nu ook af zien
idem
pi_46123016
Nu nog een autoalarm, want anders ben je dat schermpje zo kwijt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46182881
op marktplaats staat een schadevectra met 2.0gt blok erin te koop, miss wel leuk
pi_46190092
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
op marktplaats staat een schadevectra met 2.0gt blok erin te koop, miss wel leuk
GT is een C20NE, oftewel 2.0i-8v, oftewel EXACT hetzelfde blok als in zijn Calibra nu
pi_46191223
GT heeft 3 stuuromslagen, gewone 5, GT zegt iets over bekleding en nou dat.
Brb. Er zijn zelfs 1.4GTs.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:31:43 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_46331501
quote:
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:27:39 #55
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_46348698
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_46349332
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
De slopel heeft de geest gegeven
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:43:37 #57
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46349382
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Maikalo het volgende:
Dus dit heeft ook een dood gestorven?
en waar heb jij het over?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46387808
ben ook wel benieuwd eigenlijk wat de bedoeling is.

ambitieuze plannen allemaal.
pi_46388309
Gewicht is wel zo belangrijk. Gewicht besparen heeft een positieve uitwerking op zoveel factoren:

Acceleratie
Belasting van de remmen
Brandstofvebruik
Slijtage van allerei delen vd ophanging
Betere wegligging
enz

Ik vind het persoonlijk ook bezopen om als doestelling een snelle wagen te hebben (relatief goedkope auto opwaarderen met perfomance onderdelen om duurdere tegenhangers te overtreffen) en er dan vervolgens vele kilo's aan entertainment crap in te mikken.

Koop dan voor dat geld een oude M3 ofzo..
pi_46388756
Zonde....Lees enorm veel info (kloppende ook nog!) m.b.t. het blok ombouw-gebeuren, maar ts slaat alle raad de wind in. Ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic (net als de plannen) een roemloze dood gaat sterven
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:07:31 #61
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_47790092
sorry mensen, zit in hongarije... heb t ff druk
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:58:50 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_47797715
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef 1299 het volgende:
Gewicht is wel zo belangrijk. Gewicht besparen heeft een positieve uitwerking op zoveel factoren:

Acceleratie
Belasting van de remmen
Brandstofvebruik
Slijtage van allerei delen vd ophanging
Betere wegligging
enz

Ik vind het persoonlijk ook bezopen om als doestelling een snelle wagen te hebben (relatief goedkope auto opwaarderen met perfomance onderdelen om duurdere tegenhangers te overtreffen) en er dan vervolgens vele kilo's aan entertainment crap in te mikken.

Koop dan voor dat geld een oude M3 ofzo..
Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:04:22 #63
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_47801851
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Asmooh het volgende:
sorry mensen, zit in hongarije... heb t ff druk
Dan heb ik niks gezegd
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_48372700
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef DeeCruise het volgende:
Zonde....Lees enorm veel info (kloppende ook nog!) m.b.t. het blok ombouw-gebeuren, maar ts slaat alle raad de wind in. Ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic (net als de plannen) een roemloze dood gaat sterven

[TK] Opel Calibra 2.0i, 155XXX KM, SB, CD, ER, ES, LM, rood
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 10:00:50 #65
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48373082
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een sneu en karig einde
Dorpels en spatschermen, viel te verwachten. Opel.
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 10:22:48 #67
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 16 april 2007 @ 10:30:23 #68
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48373856
Ben benieuwd wat de nieuwe auto wordt
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48374625
Misschien komt binnenkort deze Corrado wel op de markt..?
  maandag 16 april 2007 @ 11:39:17 #70
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48376107
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef MikeyMan het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe auto wordt
Toyota Celica 2.0 GTi

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7490&cache=no

(coupe GTi is net zo snel)
  maandag 16 april 2007 @ 11:41:24 #71
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48376184
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Toyota Celica 2.0 GTi
Ah, das altijd beter dan een Opel

Maareh...
GTi? Model van voor 94 dus? Met klapkoplampen en 3s-ge motor?

Pics, specs etc?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 11:43:14 #72
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48376242
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ah, das altijd beter dan een Opel

Maareh...
GTi? Model van voor 94 dus? Met klapkoplampen en 3s-ge motor?

Pics, specs etc?
met de koplampen enzo ja.

ik hem m met heeeel veel kilometer gekocht maar een zeer unieke kleur.

Blok vervangen + hele intereur. (gewoon dezelfde dr weer in)
Uitlaat is van de week vervangen.
Nieuwe einddemper van de week.


Verder nog ff kijken wat ik dr aan ga doen
  maandag 16 april 2007 @ 11:43:56 #73
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48376266
Wat noem je heel veel?
Carina van de club rijdt met dezelfde motor al 350k km...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 11:45:48 #74
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48376325
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MikeyMan het volgende:
Wat noem je heel veel?
Carina van de club rijdt met dezelfde motor al 350k km...
398k

en hij begint erg traag te worden.
Af en toe haperen met goed snel optrekken

bougies zijn al vervangen, ,middendemper dr uit

no response
  maandag 16 april 2007 @ 12:45:31 #75
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48378036
Mjah... Je koopt wel weer een risicootje, moet ik zeggen...

4 ton is opzich natuurlijk wachten totdat het ding ermee ophoudt...

Ergens is het blok gewoon op...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 12:47:07 #76
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48378083
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Je koopt wel weer een risicootje, moet ik zeggen...

4 ton is opzich natuurlijk wachten totdat het ding ermee ophoudt...

Ergens is het blok gewoon op...
yup, daarom een nieuw blok. plus bak en kabelboom
  maandag 16 april 2007 @ 12:52:27 #77
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48378258
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48378329
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.

Een auto met 4 ton op de teller. Hij was gratis hopelijk?
pi_48378355
Laat me raden: Ook voor deze auto heb je het plan een gepimpte/getunede vast-en-de vuurius auto te maken, maar komt het er uiteindelijk weer op neer dat je veel geld uitgeeft aan autostyle-rommel, zonder de echte problemen eerst aan te pakken, en de auto uiteindelijk weer met dik verlies te koop zet? Of ga je het nu na de 440, Astra en Calibra toch anders aanpakken?

No offence, maar ook hier heb ik weer weinig hoop dat het uiteindelijk tot een fraai eindresultaat komt. Dat zei ik bij de Calibra ook al Prove me wrong..
  maandag 16 april 2007 @ 13:05:30 #80
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48378739
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:56 schreef DonJames het volgende:
Laat me raden: Ook voor deze auto heb je het plan een gepimpte/getunede vast-en-de vuurius auto te maken, maar komt het er uiteindelijk weer op neer dat je veel geld uitgeeft aan autostyle-rommel, zonder de echte problemen eerst aan te pakken, en de auto uiteindelijk weer met dik verlies te koop zet? Of ga je het nu na de 440, Astra en Calibra toch anders aanpakken?

No offence, maar ook hier heb ik weer weinig hoop dat het uiteindelijk tot een fraai eindresultaat komt. Dat zei ik bij de Calibra ook al Prove me wrong..
als je had gelezen wist je dat ik geen plannen heb voor deze auto enz enz.

ik vervang allen iets als het nodig is, anders niet
  maandag 16 april 2007 @ 13:06:24 #81
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48378777
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Ja, plus dat het blok niet het enige is dat slijt. Alle bussen van de ophanging, wiellagers etc etc. Dat slijt ook allemaal.

Een auto met 4 ton op de teller. Hij was gratis hopelijk?
bedenk wat nieuws.

en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
  maandag 16 april 2007 @ 13:07:00 #82
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48378801
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
Dude...
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit aan een auto ipv een kutauto te kopen en dan een vermogen te spenderen aan een nieuw blok etc...
en kut? hij rijdt, heeft APK enz.


lekker boeie?
  maandag 16 april 2007 @ 13:35:01 #83
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48379755
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Asmooh het volgende:

[..]

en kut? hij rijdt, heeft APK enz.


lekker boeie?
Apk zegt geen fuck...

Je koopt een auto die het niet goed doet, en vervolgens ga je een hoop geld uitgeven om hem wel goed te maken...

Koop dan gewoon voor minder een betere auto... Dit gaat nergens over...

Begrijp me niet verkeerd; het restaureren van klassiekers en zelfs het -motorisch- tunen van auto's vind ik prima... Maar je hebt nu al tot drie keer toe een vreselijke miskoop gedaan, en je lijkt er helemaal niks van te leren...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48379847
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:

[..]

bedenk wat nieuws.

en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.

Pauper.
  maandag 16 april 2007 @ 13:39:05 #85
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48379881
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Nee hoor, met 2 ton gaf ik je nog een kans.

Pauper.
Met drie ton kan het ook nog... Maar kijk dan wel vantevoren wat je koopt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 13:41:13 #86
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48379931
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken


anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990


dus wss haal ik die van 1440

[ Bericht 63% gewijzigd door Asmooh op 16-04-2007 13:48:28 ]
  maandag 16 april 2007 @ 14:08:32 #87
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48380694
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken


anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990


dus wss haal ik die van 1440
Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 14:32:38 #88
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48381366
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Tuurlijk, lekker eigenwijs doen, hoop geld uitgeven, en volgend jaar weer een auto die uit elkaar dondert...
je moet toch iets doen met geld?
  maandag 16 april 2007 @ 15:50:06 #89
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48383628
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef Asmooh het volgende:

[..]

je moet toch iets doen met geld?
Dat ben ik met je eens...

En het is ook leuk om dat geld in een auto te stoppen, als ie er beter van wordt...

Maar waar jij mee bezig bent is pure kapitaalvernietiging... Als je de voorgaande en deze keer wat beter had opgelet had je ondertussen een veel betere auto gehad, en ook waarschijnlijk helemaal naar je smaak...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48383907
Je vraagt er zelf om Asmooh, jij houd dit topic steeds in leven en je laat elke keer weer zien dat je absoluut niet weet waar je mee bezig bent. Vind je het gek dat je dan wat commentaar kan verwachten? En de users hierboven zeiken jou niet af, maar ze sommen alleen wat punten op waarbij je volledig de mist in gegaan bent.
pi_48383988
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
lekker belangrijk, ga iemand anders afzeiken ofzo of ga een leven zoeken


anyway, ik kreeg net een telefoontje over een bedrijf dat 2 blokken heeft liggen, alle 2 turbo, inc 4X4, bak, computer, kabelboom enz enz, met 132k voor 1440 of een met 78k voor 1990


dus wss haal ik die van 1440
... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!
  maandag 16 april 2007 @ 16:09:21 #92
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48384257
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef -Muse- het volgende:

[..]

... 1440 euri voor een (goed?) Turbo blok met bak computer en volledig 4x4 systeem? Snel binnen halen die handel!
Yepz... Inderdaad... Voor een losse 3sgte zou het al een erg mooie prijs zijn...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 16 april 2007 @ 17:43:43 #93
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_48386853
geloof er nieeeeeets van.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_48392229
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Asmooh het volgende:

[..]

bedenk wat nieuws.

en al zei ik 1 ton of 2 of 3 enz dan liep je ook te zeiken
kut user
Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.

Maar in ieder geval verstandig dat je nu een Japanner hebt, die zijn sneller en betrouwbaarder dan een Duitser. En voor dat geld heb je meestal ook meer luxe.
pi_48393429
Die auto's van de gast

  maandag 16 april 2007 @ 22:14:32 #96
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_48397517
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mwoah, ik moet zeggen dat ik je gedachtengang ook niet helemaal kan volgen. Het is wel een Toyota, dus die is hardstikke betrouwbaar, maar als hij gaat haperen is het linke soep en kun je je afvragen of het niet verstandiger was geweest om die 1400 euro samen met het aanschafbedrag te steken in een Celica met wat minder kilometers.

Maar in ieder geval verstandig dat je nu een Japanner hebt, die zijn sneller en betrouwbaarder dan een Duitser. En voor dat geld heb je meestal ook meer luxe.
Vind ik persoonlijk een beetje een overdreven opmerking. Sinds wanneer zijn duitse wagens niet meer betrouwbaar dan? Mijn ouders hebben nog nooit in andere auto's dan BMW, Volkswagen of Audi gereden, en nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Mijn eerste auto was een VW Polo, zo betrouwbaar als het maar kan. Op dit moment heb ik een Audi A3. Deze heb ik inmiddels ook alweer ruim een jaar, en hij is gewoon super. Nou heeft ie me ook de nodige centen gekost in de aanschaf, maar dan heb je ook wat...

Het is gewoon zaak om in beginsel een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijke km-stand en dito staat van onderhoud te kopen. Een toyota met 4 ton op de klok lijkt me niet betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een passat met dezelfde km-stand...

In ieder geval wens ik Asmooh veel succes met zn 4de aankoop, ik hoop voor hem dat ie nu wel een goede keuze heeft gemaakt.
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
  maandag 16 april 2007 @ 22:55:39 #97
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48399443
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:14 schreef WhiteAssNigga het volgende:

[..]

Het is gewoon zaak om in beginsel een fatsoenlijke auto met een fatsoenlijke km-stand en dito staat van onderhoud te kopen. Een toyota met 4 ton op de klok lijkt me niet betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een passat met dezelfde km-stand...

In ieder geval wens ik Asmooh veel succes met zn 4de aankoop, ik hoop voor hem dat ie nu wel een goede keuze heeft gemaakt.
Bij vier ton zal het niet veel meer uitmaken nee...

Vraag is wat er in de tussentijd is voorgevallen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 09:34:00 #98
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_48408097
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Een goede oude m3 moet je wel goed zoeken helaas. Ondertussen flink aan het sparen voor m'n droomauto, een E30 M3
ja en dan ben je ook 10000 kwijt
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:23:24 #100
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48409289
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
TS is echt een amateur
en jij bent een loser, who gives a fuck?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')