http://www.australianopen(...)241169637750413.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de op één na meeste winstpartijen en toernooiwinsten! En ook nog eens drie keer kwartfinale of verder op grand slams!
(leuk zoals een discussie ineens gaan doorslaan naar Davydenko)
Denk dat als Gonzalez of Haas meer games pakt dan A-Rod, dat dit komt omdat zij veelzijdiger zijn dan Roddick. Die kan niets anders dan hard serveren en moet dan kijken hoe de ballen om zijn oren terug worden geslagen door Federer. 13-1 geeft toch wel aan dat Roddick niet in staat is zijn spel te varieren en iets anders te proberen. Erg teleurstellend hoe hij zo vernederd wordt door Federer die niet eens in topvorm was, zoals we in zijn kwartfinale tegen Robredo hebben kunnen zien. Naar mijn mening had Roddick het Federer veel moeilijker moeten maken. Nu was het voor de Zwitser niet meer dan een oefenpotje om lekker in vorm te komen voor de finale. Denk dat Roddick het Gonzalez (of Haas) iets moeilijker heeft gemaakt met zijn zwakke optreden van vandaag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als iemand het kon doen, kon hij het. Hij kon het niet. Prima, dan kan niemand het.
Dit was de finale hoor. Gonzo speelt heel goed, net als eind vorig seizoen maar dit kan hij niet.
Federer kon excelleren doordat Roddick briljant meespeelde. Omdat Roddick Federer tot het uiterste pushte. Als Gonzo of Haas meer games gaan pakken tegen de Fed Express, dan is dat doordat zij hem niet zo inspireren. Roddick speelde een steengoede AO. Dat hij halverwege deze partij mentaal helemaal gekraakt was, dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Zou kunnen, al zou hetzelfde verhaal misschien ook voor hun opgaan als ze ook 13 keer tegen hem gespeeld hebben. Federer heeft inmiddels al verklaard dat het 'zo'n dag was waarop alles lukte'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat als Gonzalez of Haas meer games pakt dan A-Rod, dat dit komt omdat zij veelzijdiger zijn dan Roddick. Die kan niets anders dan hard serveren en moet dan kijken hoe de ballen om zijn oren terug worden geslagen door Federer. 13-1 geeft toch wel aan dat Roddick niet in staat is zijn spel te varieren en iets anders te proberen. Erg teleurstellend hoe hij zo vernederd wordt door Federer die niet eens in topvorm was, zoals we in zijn kwartfinale tegen Robredo hebben kunnen zien. Naar mijn mening had Roddick het Federer veel moeilijker moeten maken. Nu was het voor de Zwitser niet meer dan een oefenpotje om lekker in vorm te komen voor de finale. Denk dat Roddick het Gonzalez (of Haas) iets moeilijker heeft gemaakt met zijn zwakke optreden van vandaag.
Ben ik niet met je eens. Ok, als je naar zijn partij vandaag kijkt misschien. Maar sinds hij met Connors werkt is zijn backhand ontzettend veel vooruit gegaan, ook heb ik hem deze week volleys zien slaan die hij een jaar geleden echt niet had gemaakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat als Gonzalez of Haas meer games pakt dan A-Rod, dat dit komt omdat zij veelzijdiger zijn dan Roddick. Die kan niets anders dan hard serveren en moet dan kijken hoe de ballen om zijn oren terug worden geslagen door Federer.
Beter dan die 6-0 set heb ik Federer niet vaak zien spelen. Zo slecht is zijn vorm dus niet.quote:13-1 geeft toch wel aan dat Roddick niet in staat is zijn spel te varieren en iets anders te proberen. Erg teleurstellend hoe hij zo vernederd wordt door Federer die niet eens in topvorm was, zoals we in zijn kwartfinale tegen Robredo hebben kunnen zien.
Damesfinale kom ik mijn bed ook niet voor uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Federer speelt het gewoon heel slim. Roddick naar het net lokken door korte sliceballetjes. Verder was de 2de set magistraal en scoorde Roddick in de 2de set maar 6!!!! punten.
De damesfinale laat ik dit jaar maar aan me voorbij gaan..baal dat Kim zo slecht speelde.
Ik wel. Sharapova zien winnen en S Williams zien verliezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Damesfinale kom ik mijn bed ook niet voor uit![]()
Daar wordt je door uitgetrildquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
Damesfinale kom ik mijn bed ook niet voor uit![]()
Que?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar wordt je door uitgetrild
AAAHHHHAAAAAA
Australian Open 2007 #5 Gonzalez is ontketendquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef erkel het volgende:
Que?
Deze wedstrijd leek ook ontzettend veel op Gonzales tegen Nadal...Gonzo lokte Nadal precies op dezelfde manier steeds naar het net en passeerde vervolgens precies op dezelfde manier als Fed...Nadal is natuurlijk in sommige opzichten enigszins vergelijkbaar met Roddick (niet al te slim spelen en vaak om die forehand heen willen, en door de grote hoeveelheid topspin zo'n korte bal niet meteen keihard kunnen wegleggen)...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Federer speelt het gewoon heel slim. Roddick naar het net lokken door korte sliceballetjes. Verder was de 2de set magistraal en scoorde Roddick in de 2de set maar 6!!!! punten.
De damesfinale laat ik dit jaar maar aan me voorbij gaan..baal dat Kim zo slecht speelde.
Of spelers die het beste spel (en vooral concentratie) in Federer boven brengen. Omdat het nodig is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:51 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel heel toevallig is dat Fed altijd zijn allerbeste spel speelt tegen Roddick. Misschien komt dat juist doordat Roddick het wel heel makkelkijk voor hem maakt...
Zijn wimbledon finale tegen Roddick was Fed's beste wedstrijd, zijn halve finale op wimbledon tegen roddick ook en zo kan ik er nog een paar noemen...Ik denk dat 7 van de 10 allerbeste wedstrijden ooit van Fed tegen Roddick waren...(de andere drie tegen Hewitt, twee spelers die hem kennelijk erg goed liggen...)
Ik ben ook van mening dat Roddick in deze vorm het Sampras in zijn hoogtij dagen moeilijk had gemaakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Of spelers die het beste spel (en vooral concentratie) in Federer boven brengen. Omdat het nodig is.
Je bent wel erg positief zeg...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat Roddick in deze vorm het Sampras in zijn hoogtij dagen moeilijk had gemaakt.
De top 10 op 31-12-07quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief zeg...
Ik vond Roddick echt niet zo heel indrukwekkend of zo hoor, in die andere partijen heb ik hem ook niet echt zien domineren of zo (behalve tegen fish.....)
ik ben van mening dat Sampras ook gehakt van hem had gemaaktquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef XL het volgende:
Ik ben ook van mening dat Roddick in deze vorm het Sampras in zijn hoogtij dagen moeilijk had gemaakt.
Lijkt me leukquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef XL het volgende:
[..]
De top 10 op 31-12-07
1. Federer
2. Nadal
3. Roddick
4. Gonzalez
5. Murray
6. Blake
7. Djokovic
8. Nalbandian
9. Davydenko
10. Ljubicic
ik bookmark hem even, schop ik hem in december wel terug omhoog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef erkel het volgende:
Ik denk dat je iets te positief bent over de ontwikkeling van de jonkies, XL. Murray en Djokovic zullen denk ik eerst nog ff rondzwerven rond de 10e plek. Nalbandian, Davydenko, Ljubicic, Blake en Gonzalez staan echt vast in de top10 voorlopig denk ik.
Eindelijk een serieuze concurrent voor Nadal op gravel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef erkel het volgende:
Thomas Muster zat ook weer te denken aan een comeback op de ATP...Binnen een jaar staat ie weer bovenaan, kan ik je garanderen
Denk je dat echt? Zou hij dan ook nog maar enigszins de conditie hebben die hij nodig heeft? Lijkt me wel heel cool.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef XL het volgende:
[..]
Eindelijk een serieuze concurrent voor Nadal op gravel.
Niet.quote:
Hahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet.![]()
Van wie is dat geweldige citaat in je signature over die drugs?
.
hahaha echt niet! Sampras had zeker een betere (geen hardere) service dan Roddick. En Roddick heeft vrij slechte returns waardoor Sampras makkelijk zijn eerste volley zou kunnen weg tikken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef FJD het volgende:
http://binsearch.net/?q=australian+open&max=25&adv_age=21&server=
Usenet*aanzet
www.Binaries4all.nlquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe werkt dat? Ik snap het niet.
Oké, bedankt. Ik ga ernaar kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
[..]
www.Binaries4all.nl
Verder moet je jezelf even inlezen
Met een beetje geluk heb je newsservers bij je internetaccount. Over het algemeen is het aanbevolen om een pay-server te nemen maar goed daar kun je je beter over inlezen want zulke dingen worden op FOK! niet echt leuk gevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, bedankt. Ik ga ernaar kijken.![]()
Als je iets simpelers vindt, zoals een YouTube-filmpje, houd ik me aanbevolen.
Ja, was even weg, maar Fok! werkt heel slecht bij mij. Duurt 5 minuten voordat alle smileys zijn geladen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef addictivebeat het volgende:
Heey Federer-Fan, waar bleef je nou?Fedje is weer goed op dreef, he?
![]()
Op #25 of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |