quote:
Winter is coolquote:
apple powerbookquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
-knip-
Geen powerbookquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:41 schreef IJsmuts het volgende:
apple powerbookof anders vaio
![]()
laptops gaan om de looks, desktops om de power![]()
Dat komt ook wel goedquote:
1600,-quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
ALs je een notebook koopt, er is er nu een met een X1900!
Jij bent gekquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
Of een leuke Alienware
Duur, maar dan heb je wel een 19inch laptop!
Airsoft Adventure (paintballen, maar dan anders)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 04:24 schreef Lest0 het volgende:
Zelf heb ik al bijna 1 jaar niet meer ge-airsoft ivm studie en andere bezigheden.
Tot mijn eigendom behoort eenClassic Army m15a4 tac. carbine met bijbehorende nachtscope (de crosshair kan je met 12 niveaus verhogen qwa lichtsterkte) + 3 hi-cap mags, gunsling van Classic Army, oplader en batterij van 1600 mAh 8.4. Ongv 5000 kogels van een AAA merk uit japan.
(voor specs zie de airsoft-freaks site) (hooguit 6 keer gebruikt)
Als tweede heb ik nog een Classic Army G36c Met bijbehorende reddot van profesioneel kwaliteit (12 laserniveaus) 1 hi-cap mag, Gunsling, oplader, 2 batterijen van elke 800 mAh (hooguit 5 keer gebruikt).
(voor specs zie ook de airsoft-freaks site) + AAA kogels uit japan.
Ze worden voor een zeer vriendelijke prijs te koop aangeboden voor geïntereseerden.
Fotos/uitleg/testen op aanvraag en via mail/persoonlijk contact.
Alleen 18 jaar of ouder!!!!
(E-mail naar LesterL@xs4all.nl graag met onderwerp Airsoftkoop)
NB. Deze replicas vertoeven zich momenteel bij mijn schietvereniging in België waar ik het eigendomsrecht over bezit.
Was ook een geintje... En het is vanaf 4400 hèquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij bent gek4400 dollar voor een laptop
Nee sorry, budget ligt om en nabij de 1000,-
hmm g36c'tje...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Airsoft Adventure (paintballen, maar dan anders)
Weet ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef RudyCarell het volgende:
Was ook een geintje... En het is vanaf 4400 hè![]()
met 7900 GTX in SLIquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
Of een leuke Alienware
Duur, maar dan heb je wel een 19inch laptop!
Xboxquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef staticdata het volgende:
boeiuh koop een xbox hoef je hier niet te spammen over systeemeisen
ik speel altijd lion king uit 1980 op mn laptopquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef FJD het volgende:
Die van 1275,- ziet er ook wel erg aanlokkelijk uitDaar zit een 7600 Go in. Ach het hoeft geen zwaar game monster te worden, het zou gewoon leuk zijn om hier een spelletje te kunnen spelen
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27016727quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
ik speel altijd lion king uit 1980 op mn laptopdas leuk hoor!!
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27016727
Valt me toch tegen dat die 6200 sneller is dan de 7300go... Ik had gedacht dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zouden zitten.
Maar games als far-cry en battlefield 2 zijn prima te spelen op de laptop met een resolutie van 1280x800 (setting op medium in beide spellen)
![]()
Ideaal is een tweede maar goed
Toshibaquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Ben eens even aan het kijken, als ik straks hier weg kom houd ik wel een leuk zakcentje over. Dan kan ik dat natuurlijk rustig aan opmaken met bier drinken enzo maar goed dat schiet niet echt op. Ik wil er dan ook iets groots voor kopen. Ik had drie dingen in gedachten:
1. Xbox 360.
2. Laptop
3. Upgrade PC
Waarbij het gok ik de laptop gaat worden, die zou ik ergens volgens maand al kunnen kopen (als t geld t toelaat) en kan ik hier gebruiken. Dan zou ik zelfs kunnen gamen hieroDe upgrade naar een Core 2 Duo en een 8800 gaat misschien aan het eind van m'n scriptie nog wel komen. Heeft weinig zin om die troep nu al te kopen als ik er toch niet op kan spelen
Iemand die een paar links heeft naar goede sites om je laptop keuze te maken? Welke merken, welke specs, prestaties e.d.?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef staticdata het volgende:
@ijsmuts
www.gator.nl
ook wel aardige prijzen
M'n vriendin heeft er eentje. Ben er niet heel erg blij mee. Zit een P4 in (welke mongool verzint datquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze is ook mooi! ¤ 230,00
[afbeelding]
jij moet lekker een dr. doom mask nemen joh!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
De hulk...
Doe mij deze dan maar van Madvillain
[afbeelding]
ik dacht dat jij alleen maar inzin topics opendequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:34 schreef dekkered het volgende:
boe ff vraagje weet iemand dit?
[Centraal] Programeertaal deeltje 1
nee een MF Doom, die is nu overgestapt op het masker van Gladiatorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij moet lekker een dr. doom mask nemen joh!
[afbeelding]
Release date Battlefield 2: 21 juni 2005quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
deze held heeft alle BF2 en SF badges etc, behalve purple heart!!![]()
http://bf2s.com/player/44460547/
ja, die gasten sporen niet johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Release date Battlefield 2: 21 juni 2005
Dagen verstreken tot nu toe: Grof gezien anderhalf jaar, 547,5 dagen.
Totaal gespeelde tijd: 2773 uur.
Uren gespeeld per dag: 5.06.
Anderhalf jaar lang gemiddeld 5 uur per dag spelen....dat is echt ziek.
Nummer 2 van de wereld zelfs 3800 uur, dat is ongeveer 7 uur per dag!![]()
en zometeen weer achter de wiiquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
Inderdaad, het gaat me ook niet zozeer om het spel zelf maar meer om de tijd die er in gestoken wordt
volgens mij is dat een opa van 70 of een werkloze .... anders kan je nooit zo veel tijd hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:56 schreef IJsmuts het volgende:
deze gast dan![]()
totaal punten van 171k
SPM is 0.4![]()
das dus 6500 uur gespeeld
is gem 11 uur per dag![]()
![]()
voor weet ik hoe lang
![]()
![]()
http://bf2s.com/player/47185201/
Leven?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Wat voor leven heb je dan zeg
Alhoewel die andere personages ook wel ziek zijn. De bovenste in het rijtje heeft het spel 1 dag 16 uur lang gespeeldDat is ook best ziek maar goed dat is maar 1 dag.
hehequote:
die gooit alleen maar granatenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Leven?!![]()
Maar de nummer 1 die speelt het nog geen jaar! en dan toch al bijna 3000 uur!
Moet je eens uitrekenen hoeveel handgranaten hij gooit per minuutwant hij heeft 136000 hangranaat kills met een acc. van 33% !
das dus 3 uur per dag...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Game Past 7 Days Total v
Battlefield 2 22 hours 699 hours
ook zinnige topics horquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen maar inzin topics opende![]()
Enige wat ik zie zijn een zooi BoF topics. Daar kun je veel van zeggen maar dat er diepgaande gesprekken plaats vinden nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef dekkered het volgende:
ook zinnige topics hor
laatste tijd niet echt veel nee maar toch gister dan 1quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Enige wat ik zie zijn een zooi BoF topics. Daar kun je veel van zeggen maar dat er diepgaande gesprekken plaats vinden niet![]()
Behalve natuurlijk wanneer het weer over politiek gaat of ik en IJs elkaar in de haren vliegen
HEHE nadespammen loontquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar de nummer 1 die speelt het nog geen jaar! en dan toch al bijna 3000 uur!
Moet je eens uitrekenen hoeveel handgranaten hij gooit per minuutwant hij heeft 136000 hangranaat kills met een acc. van 33% !
Dat is lastig oordelen waarom iemand zoveel tijd over heeft, ikzelf heb ook een afwijkende situatie waardoor ik misschien wat bovengemiddeld speelquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
die gooit alleen maar granaten
die lord of weed kan niet anders zijn dan een werkloze. of iemand die gewoon vet miljonair is die niet meer hoeft te werken
Waar blijft het volkquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!!![]()
Hij is nú nog leeg (op mij na)
Tja, werk he. Ik ben pas rond 22:30 thuis (ga direct sporten na het werken)quote:
Eensch. Ik heb em ook alleen maar omdat m'n baas hem betaalde. Op m'n werk heb ik em wel nodig (Jaja kom maar met de opmerkingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, werk he. Ik ben pas rond 22:30 thuis (ga direct sporten na het werken)
Over die laptops. Ik zou niet zo snel geld uitgeven aan een laptop. Als je het nodig hebt voor je werk, dan moet je baas hem maar betalen. Als je hem zelf wilt hebben dan moet je eerst maar eens goed nadenken wat je ermee wilt doen.
Het is handig, maar wel 2x zo duur en je kunt er 2x zo weinig mee.
Mobiliteit is leuk, maar een beetje game laptop vreet stroom en weegt een ton.
Op mijn werk werk ik nu ook niet meer op mijn laptop, maar heb ik een aparte LCD, toetsenbord, muis en extra HDD.
Of spelen onder werktijd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
die lord of weed kan niet anders zijn dan een werkloze. of iemand die gewoon vet miljonair is die niet meer hoeft te werken
eensch..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch. Ik heb em ook alleen maar omdat m'n baas hem betaalde. Op m'n werk heb ik em wel nodig (Jaja kom maar met de opmerkingen) maar voor thuis zie ik de voordelen er niet zo van t.o.v een PC.
ik heb jaren dockingstation gehad maar vind het eigenlijk onzin..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:26 schreef FJD het volgende:
Tja nodig, nodigTis gewoon handig en een leuk hebbedingetje. Een Wii heb ik ook niet echt nodig, een mooie mobiele telefoon ook niet maar toch heb ik t
Warmte blijft een probleem inderdaad maar geloof dat de Core 2 Duos daar best goed in zijn. Ik zou natuurlijk ook m'n PC kunnen verkopen en daar een forse laptop als replacement voor kopen. Zo goed is m'n PC op dit moment toch niet en met een goede C2D is t een mooie replacement. Docking station er bij en ik plug m gewoon in m'n huidige monitor e.d..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:48 schreef staticdata het volgende:
hij valt niet van gedachte te brengen hij wil gewoon een laptop
aha it's workingquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Ga nou niet allemaal van die rationele dingen vragenDalijk bedenk ik me nog
Aan het einde 0,01 terug storten "Bedankt voor de betaling, het recht heeft zojuist gezegevierd"quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
Kijk ik bij de betalingen heeft die er nog een opmerking bijgezet.. "Recht zal zegevieren"
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan het einde 0,01 terug storten "Bedankt voor de betaling, het recht heeft zojuist gezegevierd"
Flauw ik weet t
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:00 schreef IJsmuts het volgende:
ursel ga je nu ook weer even je avatar maken nu je weer tijd hebt?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
Maak jij er eentje voor hem dan.
ow jammer dat ik je niet kan joinen, ga volgend weekend pas weer spelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
zeer waarschijnlijk zal ik vanavond op de bf2 slagvelden te vinden zijn
zondag nog even met hem gespeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow jammer dat ik je niet kan joinen, ga volgend weekend pas weer spelen![]()
speelt diamond nog wel eens?
Zelf prutsen is denk ik wel mogelijk maar als deze kisten ook nog eens goed luchtdicht zijn dan zou ik het niet proberen. De prijzen van alle kevers die je koopt zijn niet misselijk en om dan een lade zelf te gaan maken en er dan met veel geluk 15,- per lade op uit te sparen...tja..de tijd die je besteed in het maken van die lade kun je beter overwerkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:28 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit er nu aan te denken om niet zelf te gaan prutsen, maar om kant en klaar te kopen.
dag C2D en 8800 GTX![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Zelf prutsen is denk ik wel mogelijk maar als deze kisten ook nog eens goed luchtdicht zijn dan zou ik het niet proberen. De prijzen van alle kevers die je koopt zijn niet misselijk en om dan een lade zelf te gaan maken en er dan met veel geluk 15,- per lade op uit te sparen...tja..de tijd die je besteed in het maken van die lade kun je beter overwerken
De kast eromheen lijkt niet al te moeilijk. Het lijkt niet meer te zijn dan vier planken die tegen elkaar getimmerd zijn met een klein geleidedingetje aan de binnenkant.
nou, als je de lades los koopt (dan heten het "insectendozen" is er geen uitsparing gefreesd. de zijkanten zijn dan dus gewoon strakke latjes. nu dacht ik dus zelf om daar in te gaan frezen, een gleuf over de hele lengte en dan zelf een kast te maken waar ik geleide latjes oid in maak waar de lades dan precies mooi inpassen en dus open en dicht kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
Er zitten al uitsparingen in de lades dus het lijkt me sterk dat je de zijkant van de kast gaat frezenDat zou namelijk betekenen dat je de hele zijkant weg moet frezen op de paar kleine stukjes na waar de lades ophangen
De vraag is even hoe de zijkant van de lades eruit zien. Als de uitsparing helemaal doorloopt naar achteren dan timmer je simpelweg wat kleine geleidewieltjes in de zijknat van de kast en rijd je de lades erin. Enige waarvoor je dan op moet passen is dat de lades er niet vanzelf weer uitglijdenmaar ook daar zijn weer oplossingen voor volgens mij
![]()
Maar goed Kev heeft hier veel meer verstand van gok ik
hehe de naam is GAYMER hequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:36 schreef Stefan740 het volgende:
Niet dat ik weet, in de weekenden misschien
Dat IO loont wel gister 1123 puntjes gehaald![]()
Ik ben hier helemaal legaal btw gaylord uf gaymer
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De rekening van Publicservers is binnen.
Ik moet binnen 14 dagen 227,02 betalen.
Op dit moment heb ik binnengekregen:
20 Kevin
25 FJD
15 BugWorks
88 Viro
15 PoSTMaN/Gans
227 - 163 = 64 euro tekort. Ik ben wel bereid om wat meer te betalen, maar 64 euro extra vind ik wat te gortig.
Ik zou dus iedereen willen vragen toch nog eens te kijken of hij/zij nog iets over heeft voor de server.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
Geleiderailtjes halen in dat geval. Dan kun je de kast zelf nog wel in elkaar gaan zetten. Je mikt vier planken tegen elkaar en schroeft de geleiderailtjes er in. Piece of cake. Weet niet echt of die dingen geleiderailtjes heten maar je weet vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
nou, als je de lades los koopt (dan heten het "insectendozen" is er geen uitsparing gefreesd. de zijkanten zijn dan dus gewoon strakke latjes. nu dacht ik dus zelf om daar in te gaan frezen, een gleuf over de hele lengte en dan zelf een kast te maken waar ik geleide latjes oid in maak waar de lades dan precies mooi inpassen en dus open en dicht kunnen.
he heb je gister teveel vodka gezopen ofzo of stijgt de hitte naar je hoofdquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Geleiderailtjes halen in dat geval. Dan kun je de kast zelf nog wel in elkaar gaan zetten. Je mikt vier planken tegen elkaar en schroeft de geleiderailtjes er in. Piece of cake. Weet niet echt of die dingen geleiderailtjes heten maar je weet vast wel wat ik bedoelFrezen heeft dan echt geen nut en kost alleen maar meer tijd en moeite.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
he heb je gister teveel vodka gezopen ofzo of stijgt de hitte naar je hoofd![]()
Je ziet het veel bij computermeubels waarbij je de plank waarop je toetsenbord staat uit kan trekken en dat werkt doordat er een tweetal kleine rolletjes aan de zijkant van de plank zitten en er een metalen geleiderail zit aan de binnenkant waar de rolletjes door heen lopen.quote:ik wil een uitsparing frezen over de lades en dan een latje aan de zijkant van de kast, anders werkt het toch niet of ben ik nou gekik moet dan toch gaan frezen in de lades???
dank je..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[afbeelding]
eerste hit op google met "pauper"
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?
Ik maak ook straks wel wat over en volgens mij had Stefan ook nog 20 euroos beloofd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?
owke ik snap het. alleen wil ik geen rolletjes aan mn lades...... dus dan is denk ik de enige optie frezen + geleidelatje?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ziet het veel bij computermeubels waarbij je de plank waarop je toetsenbord staat uit kan trekken en dat werkt doordat er een tweetal kleine rolletjes aan de zijkant van de plank zitten en er een metalen geleiderail zit aan de binnenkant waar de rolletjes door heen lopen.
Zoiets is zoveel makkelijker en zoveel minder werk.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook kleine, dunne tussenplankjes er in doen. Dan frees je kleine gleuven in de kast en stop je daar een klein mdf plaatje in en vervolgens rust de hele lade daarop.
ik dok dan ook nog wel een keertje...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De rekening van Publicservers is binnen.
Ik moet binnen 14 dagen 227,02 betalen.
Op dit moment heb ik binnengekregen:
20 Kevin
25 FJD
15 BugWorks
88 Viro
15 PoSTMaN/Gans
227 - 163 = 64 euro tekort. Ik ben wel bereid om wat meer te betalen, maar 64 euro extra vind ik wat te gortig.
Ik zou dus iedereen willen vragen toch nog eens te kijken of hij/zij nog iets over heeft voor de server.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
echt een goed idee!! ik ga het gewoon met zo'n metalen L profieltje doen, niks geen gefrees etcquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[afbeelding]
goed idee man!!dan blijven mn lades ook onbeschadigd!
![]()
Precies jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:57 schreef IJsmuts het volgende:
echt een goed idee!! ik ga het gewoon met zo'n metalen L profieltje doen, niks geen gefrees etc![]()
volgens mij is die backup nog steeds online.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Mogguh! Hoe zit het nu precies met de TS server? Ik meen gelezen te hebben dat alles weer spic en span is, maar ik kom er niet op?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Promotie gehad! Ben nu online-ontwerper!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Feli manquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik maak ook straks wel wat over en volgens mij had Stefan ook nog 20 euroos beloofd!![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik dok dan ook nog wel een keertje...
In het weekend is goed en ik laat het aan jezelf om te bepalen hoeveel je wilt bijdragen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef Stefan740 het volgende:
Feli Rudy
ik kan in het weekend pas geld overmaken, 10 20 30 u roept maar
1123 puntjes in 5 uur, en 11 minuten was het trouwens
mss maar eens een avatar en shit regelen hier![]()
VULLENNNNNNNNN
25 euro's zojuist overgemaakt, mooi dat de server ng een kwartaaltje in de lucht blijft!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@All: ik heb genoeg vertrouwen dat er genoeg geld voor de server wordt bijgedragen. Ik zal dit weekend dan ook de rekening betalen. Iedereen die heeft bijgedragen![]()
![]()
nee dtper... maar deed wel online werk...quote:
Ja vanaf 5 al idle maargoed ik ga maar op t3 spelen danquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Viro het volgende:
ik zat er van 5 tot 6 in, jij was afk
klopt.. vroeger deed ik een andere versie soms maar dat is al jaren geleden en ik kaart sowieso met mijn vrienden 1 keer per maand. We zagen de huidige hype en het daarbij komend aanbod op de markt van chips en accessoires als geschikt moment om ons hier eens in te gaan verdiepen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef staticdata het volgende:
JE ben wel in 1x helemaal into poker
hehehe. Hou meer van een gegarandeerd inkomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef staticdata het volgende:
succes ermee
misschien wordt je nog wel prof
404 error : not foundquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Wouser het volgende:
Ik zag net dit.
http://tweakers.net/ext/f...5d1ccd6cd06e3d05/full.png
Werkt dat eaAccount en eaPassword ook bij battlefield 2 dat iemand weet???
er is een makkelijkere methode. in je snelkoppeling van bf2, bij het doel moet je er achter zetten +restart. dan start hij ook zonder intro. je kan ook nog instellen dat hij zelfs al voor je inlogt. wat hij dus bij mij doetquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef Viro het volgende:
makkelijkste is : volgende map opzoeken
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2Movies (of waar je het hebt geinstalleerd)
en alle bestanden uit die map een andere naam geven of verwijderen![]()
Krijg je gelijk inlogscherm als je bf2 opstart, zelfde gedaan en nog nooit problemen ermee gehad![]()
edit : zelfde kan je ook doen bij SF
dan moet je
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\movies (of waar je het hebt geinstalleerd)
hebben en ook weer bovenstaande procedure herhalen![]()
je kunt ook de map movies hernoemen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef Viro het volgende:
makkelijkste is : volgende map opzoeken
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2Movies (of waar je het hebt geinstalleerd)
en alle bestanden uit die map een andere naam geven of verwijderen![]()
Krijg je gelijk inlogscherm als je bf2 opstart, zelfde gedaan en nog nooit problemen ermee gehad![]()
edit : zelfde kan je ook doen bij SF
dan moet je
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\movies (of waar je het hebt geinstalleerd)
hebben en ook weer bovenstaande procedure herhalen![]()
Klopt heb ik ook gehoord... Enkel in organisatie vorm met geldprijzen is verbodenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:01 schreef FJD het volgende:
Thuis met een groepje vrienden poker spelen mag wel”, zegt een woordvoerder van het ministerie van justitie.
Overigens is de overheid op dit gebied totaal ongeloofwaardig aangezien ze tegenstrijdige belangen hebben.
klopt..de combinatie van bedrijfsmatige, frequente basis en met echt geld is de clue.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gehoord... Enkel in organisatie vorm met geldprijzen is verboden
JA inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Tot er op eens een stille bijzitWellicht is het zo'n gek idee nog niet om een beetje selectief te worden bij het toelaat beleid van je andere poker tournament
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
JA inderdaad.
ben al het een en ander aan het indekken.![]()
quote:Voorzitter van de Pokerbond Martijn Paulen denkt dat de populariteit van het illegaal pokeren is gelegen in de laagdrempeligheid. Om het spel legaal te beoefenen, moet een speler in een Holland Casino zijn, maar daar is de minimale inzet te hoog voor de gemiddelde pokerfan. Die inzet zou minimaal tweehonderd euro zijn, terwijl 'jongeren vaak voor een paar tientjes spelen', stelt Paulen.
Justitie hoopt met een harde aanpak van illegale pokertoernooien gokverslaving te beperken en criminaliteit te voorkomen. Politiekorpsen zouden invallen plannen, arrestaties voorbereiden evenals inbeslagnames van speelgeld en inventaris
wat is dat? ik ga zo in mn pauze ff broodje eten in de stadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:40 schreef FJD het volgende:
Hier misschien iemand die toch naar de winkel moet en voor mij een Wii points kaartje mee op zou kunnen pikken?Maak het geld vanavond meteen over en de code kan gewoon gemaild worden
als ze dat bij de free of de MM hebben wil ik zo wel zo'n ding voor je halenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
Je kunt het met een beetje geluk bij een game winkel kopen. FRS, Dixons en dat soort tokos hebben ze ook.
Het is een niet meer dan een kaartje met een code en als ik die code invoer op mn Wii dan krijg ik Wii points waarmee ik spellen kan downloaden. Het gaat om 2000 punten voor 20,-. Als je bij de balie om Wii points vraagt dan weten ze waar je het over hebt
http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product_id=790008
Ik ga het zo gewoon vragen of ze hier wat wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef IJsmuts het volgende:
uiteraard terugbetaling in roemeense kevers![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga het zo gewoon vragen of ze hier wat wetenZou op zich wel stoer zijn natuurlijk
![]()
Volgens mij is er een grens tot waar het nog geen kansspel is. Geloof dat je totale pot niet meer mag bedragen als iets van 1200 euro ofzo..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
JA inderdaad.
ben al het een en ander aan het indekken.![]()
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
ik ga over een uurtje of 2 naar de stad, dan zal ik je het nr etc wel mailen. wel lachuh zeg dat wii points, net ff gekeken, maar je kan dus gewoon oude games etc downloaden en dan spelen.
ik weet nog toen ik in groep 8 zat ofzo een jaar gespaard heb om SF2 te kunnen kopen. dat was zooooo gaaf. kostte toen ook 160 gulden ofzo![]()
mario kart op de snes, dat is gewoon een van de briljanste race spellenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad zeg![]()
Maar goed wat wel heel irritant is is dat Wii points hier bijna de helft duurder zijn dan in bv. JapanDaarom heb ik ze nog niet eerder gekocht, vind het echt belachelijk
maar goed nu met Mario Kart en Bomberman is het wel erg gaaf
Heb je geen link waarop ik kan vinden zijn of er winkels zijn? Ploiesti, Boekarest of Brasov zijn allemaal aan te rijden
och N64, dat bedoel ik ook pauperquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Tis wel Mario Kart 64 dus dat is wel weer jammer maar goed dan nog
het is zowieso een must om in het buitenland elk musem of natural histiory te bezoeken. zijn gewoonn de mooiste musea die er bestaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
Ik ben morgen in Bucharest ik zal die andere gozer even pushen om daar even naar toe te gaanHoop niet dat we genaaid worden aangezien ze er een handje van hebben om extra geld te vragen als je foto's wilt maken
![]()
Ik ga morgen voor je zoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef IJsmuts het volgende:
het is zowieso een must om in het buitenland elk musem of natural histiory te bezoeken. zijn gewoonn de mooiste musea die er bestaanmaar als ze er misschien een boekje oid over kevertjes/insecten hebben twv 20 euro's staan we even.
Zaak ligt iets complexer.. Moet besloten zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij is er een grens tot waar het nog geen kansspel is. Geloof dat je totale pot niet meer mag bedragen als iets van 1200 euro ofzo..
Ik zou dit even uitzoeken en dat gebruiken. Zolang je kan zorgen dat je totale pot dus laag blijft is er geen probleem geloof ik.
Kan je ook niets aan doen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef Silver_Shark het volgende:
EAGLES DEVENTER!!!!!!
ik ben trots op de eagles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:53 schreef IJsmuts het volgende:
@ Ferdi, ik heb je wii pointszal de code hier ff in spoilertags neerzetten
DEZE CODE IS DUS ALLEEN VOOR FJD, ANDERE USERS NIET LEZEN!!!!!!!!!!!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht nog even met je geld donatie tot ik morgen in Boekarest bent geweest
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
is goed joh, zit geen haast bij, desnoods verrekenen we het met de BBQquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik wacht nog even met je geld donatie tot ik morgen in Boekarest bent geweest
Doe maar krassen jahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
he ferdi, dr zit ook een cd-tje bij etc en er staat dat ik pas mag krassen during the activation process![]()
gewoon krassen en mailen maar?
het hele pakket incl cd enzo kan ik wel ff naar roemenie sturen, zit toch op mn werk
he policy hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Onder aan je mail![]()
![]()
Please consider the environment before printing this email![]()
![]()
Van Shell
je hebt gelijk, net gechecked en het cd-tje is van kartonquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
-edit-
Hoor dat t CDtje van karton zou zijnNiet nodig dus. Over een kleine 4 uur weet je t eind resultaat
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef IJsmuts het volgende:
je hebt gelijk, net gechecked en het cd-tje is van karton![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe oude tijden herleven! ik ben zaterdag nacht onverwachts thuis, gaan we ff knallen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:53 schreef IJsmuts het volgende:
@ Ferdi, ik heb je wii pointszal de code hier ff in spoilertags neerzetten
DEZE CODE IS DUS ALLEEN VOOR FJD, ANDERE USERS NIET LEZEN!!!!!!!!!!!Ik had deze verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Gefeliquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef staticdata het volgende:
200 euro p/m loonsverhoging gehad
en vanavond kom ik wel weer ff knallen.
boven die 4000 die je nu al krijgquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gefeli
Ik heb er ook 200 bij gekregen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had deze verwachtowja, die grap heb ik ook nog een tijdje gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 120 euro bijgekregen, bruto![]()
@chiel, top! ik ben rond een uurtje of 00.00-01.00 online![]()
Dat dacht ik al ja, er zit een hoop rechts zweet en rechtse tranen inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
prachtige email, ik ben tot tranen toe geroerd![]()
Heb je een lui linker oog dan??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, er zit een hoop rechts zweet en rechtse tranen in
Al die linksen zijn luiquote:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote. lekker is dat, ben je blauw, werk je je godganse leven naar de tyfus, laat je een kapitaal na, kunnen je kinderen dat gebruiken om een bunker te bouwen tegen het chemische milieu dat er dan heerst. plsu dat er dan ook al wereldchaos zal zijn etc etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die linksen zijn luiBeetje jaloers zitten zijn en willen profiteren van de centen van mensen die wel hard werken.
Ga eerst maar eens werken, dan gaan we daarna wel eens een keer sociaal zijn maar nee al die uitkeringstrekkers liggen liever de hele dag op hun luie reet DVDs te kijken en te klagen dat ze niet 3x per aar op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote. lekker is dat, ben je blauw, werk je je godganse leven naar de tyfus, laat je een kapitaal na, kunnen je kinderen dat gebruiken om een bunker te bouwen tegen het chemische milieu dat er dan heerst. plsu dat er dan ook al wereldchaos zal zijn etc etc
sommige mensen kunnen niet werken door traumatische ervaringen uit het verleden hoor, laat staan als ze fysieke problemen hebben. als jij vroeger gepest bent op school of je hebt op je 21 al erge last van je rug, zou je goed begrijpen dat dit een blokkade kan veroorzaken waardoor je voor de rest van je leven arbeidsongeschikt bentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens werken, dan gaan we daarna wel eens een keer sociaal zijn maar nee al die uitkeringstrekkers liggen liever de hele dag op hun luie reet DVDs te kijken en te klagen dat ze niet 3x per aar op vakantie kunnen![]()
hier joh, neem eens een kijkje in je toekomstige achtertuin zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Het milieu is nergens goed voor man, ik ben de hele dag aan het werk en dan zou ik m'n derde BMW X5 zeker op moeten op offeren om s avonds laat nog net een plantje te kunnen zien. Dan is het nacht! dan zie ik alsnog geen fuck. Nee dan maar de derde auto, sterf met je plantjes!
nee johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat checmische milieu kan me trouwens ook weinig schelen, tegen de tijd dat het zover is heb ik genoeg geld verdiend om m'n hele gezin naar de veel te luxe nieuwe nederzetting op de maan te sturen en alle luie uitkeringstrekkers kunnen dan lekker hier blijven
altijd als het hier over gaatquote:
Ik ben zo lui.... Ik werk maar 40 uur per week...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die linksen zijn luiBeetje jaloers zitten zijn en willen profiteren van de centen van mensen die wel hard werken.
leuk he zon rechts kabinet die voor miljarden lucht verkoopt aan eerlijke ondernemers. en waar is dat geld gebleven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:13 schreef FJD het volgende:
Whehe was ook niet zo'n beetje te verwachtenAl die achterlijke telecombedrijven hebben zich scheel betaald aan UMTS licenties die uiteindelijk niets waard zijn omdat niemand die troep gebruikt.
quote:Paleis op de Dam in renovatie
Eind 2005 sluit het koninklijk paleis op de Dam in Amsterdam haar deuren voor een omvangrijke renovatie. Deze renovatie zal twee jaar duren en men zal in het laatste kwartaal van 2005 beginnen. De kosten zijn begroot op ongeveer 70 miljoen euro.
quote:Alhoewel de bevolking via de belastingen de renovaties betaalt krijgt ze er weinig voor terug. Op de momenten dat de Koningin en de leden van het Koninklijk Huis geen gebruik maken van het Paleis, en dat is dus vrijwel het hele jaar, is het gebouw echter af en toe opengesteld door de Stichting Koninklijk Paleis Amsterdam. Vaak is er in de zomer een tentoonstelling. Zo is na de uitreiking van de Koninklijke Prijs voor Vrije Schilderkunst in de maand oktober de mogelijkheid de geselecteerde kunstwerken te bekijken. Erg veel publiek trekt dat allemaal niet.
He wat voor een BoFlan? Wacht ik bel Bea wel ff...quote:De verwachting is dat vanaf het voorjaar 2008 er weer de mogelijkheid bestaat om het gebouw te bezichtigen of (gedeeltelijk) te huren/gebruiken voor (culturele) evenementen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
Nou natuurlijk, dat viese geldverslindende koningshuis moet echt oprotten!!smerige rechts instituut dat zoooo achterhaald is
![]()
de eerste de beste buitenlandse teef krijgt binnen 3 daagjes complete NL nationaliteit met alles erop en eraan terwijl de doorsneeneger kan wachten tot die een ons weegt en uiteindelijk gewoon in zn thuisland wordt opgehangen![]()
gadverdamme wat kots ik op het koningshuis![]()
![]()
![]()
Strafkampen en afkering afpakken. Je gaat maar gewoon werken. Trauma? Nee tomaat! Ga maar plukken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:15 schreef IJsmuts het volgende:
sommige mensen kunnen niet werken door traumatische ervaringen uit het verleden hoor, laat staan als ze fysieke problemen hebben. als jij vroeger gepest bent op school of je hebt op je 21 al erge last van je rug, zou je goed begrijpen dat dit een blokkade kan veroorzaken waardoor je voor de rest van je leven arbeidsongeschikt bent![]()
Whehe nee joh pauper. Door m'n 5x modaal salaris zit ik hier:quote:
Alternatieven? Wat denk je van al die paupers die niet werken? Haal ze weer uit de strafkampen en bind ze gewoon voor m'n X5quote:je mag je 3 X5's wel gaan inruilen voor een hummer met H2o installatie wil je savonds uberhaupt nog thuiskomen. plus dat die krengen tegen die tijd niet eens meer vooruit te krijgen zijn omdat alle fossiele brandstoffen op zijn en de mens in hun honger naar quick cash te achterlijk is geweest om goede alternatieven te bedenken![]()
Jullie hebben het geld niet om chemische troep naar de maan te sturen. Alle mensen met een beetje geld zitten dan namelijk al op de maanquote:nee johde maan is tegen die tijd onze chemische dump plek.
Iemand met een emailadres dat eindigt op @shell.com gaat mij iets milieuvriendelijks aanbiedenquote:de enige plek die jou dan nog kan redden is mijn mileuvriendelijke station die onafhankelijk van alles en 100% zelfvoorzienend ergens onderin de mariana trog drijft.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef BattleLies het volgende:
Wereld gaat toch naar de kloten..of het nu is of over 200 jaar. Hopelijk niet tijdens mijn leven en verder kan het me niet bommen.
Als ik maar geld heb en luxe kan leven.Goede doelen doe ik niet aan.
![]()
![]()
Niet zeuren, jij kan de geliefde plantjes van IJsmuts tenminste op zien groeienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben zo lui.... Ik werk maar 40 uur per week...
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
Nou natuurlijk, dat viese geldverslindende koningshuis moet echt oprotten!!smerige rechts instituut dat zoooo achterhaald is
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
Alternatieven? Wat denk je van al die paupers die niet werken? Haal ze weer uit de strafkampen en bind ze gewoon voor m'n X5Soort van vervroegde kerst dus
-knip-
Iemand met een emailadres dat eindigt op @shell.com gaat mij iets milieuvriendelijks aanbieden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij kan de geliefde plantjes van IJsmuts tenminste op zien groeien![]()
quote:
Die plantjes zijn er dus nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote.
sssst joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
je hebt toch wel door dat dit allemaal een groot spel van overdrijving en sarcasme is toch?
Alles in de doofpot he, alles wat je tegenstaat moet maar verdwijnen naar Siberie zekerquote:
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit valt me erg tegen allemaal...
nou, siberie is wel wat ver, polen daarentegen is een goed alternatief. vandaar dat ik daar binnenkort ook even ga buurtenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles in de doofpot he, alles wat je tegenstaat moet maar verdwijnen naar Siberie zeker![]()
Je gaat ze op de hoogte brengen van de geweldige milieuvriendelijke alternatieven van Shell? Greenpeace-hippie!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
nou, siberie is wel wat ver, polen daarentegen is een goed alternatief. vandaar dat ik daar binnenkort ook even ga buurten![]()
heb al wel mooie blauwe naambordjes ontworpen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Die plantjes zijn er dus nog
je hebt toch wel door dat dit allemaal een groot spel van overdrijving en sarcasme is toch?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!
Ik lig al 24 uur op de bank met mijn poot omhoog! Enkelbanden verrekt en ws op meerdere plekken scheurtjes erin! Erg pijnlijk en ik wil over 10 dagen toch echt lopend naar India vertrekken!!!!
afz. lies
lies, met het vliegtuig ben je er snellerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!
en ik wil over 10 dagen toch echt lopend naar India vertrekken!!!!
afz. lies
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
lies, met het vliegtuig ben je er sneller![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kijk jij speelt 6 uurtjes, ik speel 6 rondes, big differencequote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:52 schreef Stefan740 het volgende:
lol gister 1123 punten vandaag 1122![]()
In 6 uur nog wat, nu eens slapen![]()
Idd, alleen namen ze mij steeds te grazen wanneer ik in me command screen zat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:24 schreef staticdata het volgende:
gisteren wel paar leuke potjes gespeeld. was wel leuk tegen de heat clan. die deden goed samenwerken.
Niet aangedachtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je kunt ook de map movies hernoemen...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Neig meer richting VVD dan CDAquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe een CDA aanhanger die zn kluppie onder rechts schaart
quote:
ingecalculeerde nederlaagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef FJD het volgende:
Trek maar een biertje open Inco. Verdrink het maar
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef FJD het volgende:
Zijn er nog dingen die ik moet weten over ongedierte in het algemeen en kevers in het bijzonder als ik morgen door dat museum loop? Zal iig even kijken wat ik aan boekjes kan vinden en fotos natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trek gewoon alles van de muur wat opgezet is
Rond hoe laat kwam je op de server ???quote:
Nope, ze is 5de geworden. Ik ben 4de geworden. En daarna nog een keer een klein rondje gedaan en toen 2de geworden. Stomme klote riversquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:07 schreef FJD het volgende:
Geen bericht meer over wie er heeft gewonnen....Dat betekent dat JP roemloos ten onder is gegaan. Zou m'n vriendin gewonnen hebben? Dat zou wel priceless zijn zeg
Oh ja..onze Frank heeft achter de pc trackmania gespeeld.quote:Officiele Uitslag:
1:Frank (vriend van Johan alias droopie)
2:Sjoerd
3:Pol
4:Jorrit
5:Anne
6:JP
7:Lies
8:Johan
9:Sandra
10:Jan-Willem
Om maar even bij het begin te beginnen. Gisteravond dus een heus pokertoernooi gehouden bij Lies en ondergetekende.. Om het geheel wat allure te geven hebben we verzocht om in "stijl" gekleed te komen en dat leverde zonnebrillen, hoedjes en 3-delige pakken op als decor en dus was de toon al snel gezet.
Na een proefrondje en wat uitleg drukken we op de spatiebalk van de pc zodat de pokerclock gaat lopen! Shuffle and play!! In het begin wordt er wat aarzelend gespeeld en spelen de meesten als 'limper' (big blind caller) hun potjes in de hoop het langer uit te houden. Dan opeens krijgt het spel een versnelling wanneer ondergetekende all-in gaat waardoor de mensen ineens met weerzin goede kaarten gaan wegleggen en de blinds gestolen worden zonder weerwoord. Het poker spel is geopend van nu!
Uiteraard naderde het moment dat de eerste speler de tafel moest gaan verlaten wegens gebrek aan chips. Jan-Willem maakte nog gebruik van zijn re-buy maar het mocht niet baten en in een zinderende head-to-head waren de kansen verkeken voor Jan-Willem. Jorrit en Frank waren op dat moment de grote winnaars en de stacks van Sjoerd en Johan waren dalende. Kort erop pakt Frank een potje all-in tegen Sjoerd met een dubbele aas waardoor Frank goed op weg was voor een finale plaats en Sjoerd gebruik moest gaan maken van zijn rebuy. Op dit moment hebben we 2 uur gespeeld. Johan en Sandra maken gebruik van de add-on zodat zij het nog even volhouden maar toch waren zij de twee volgende slachtoffers van met name Sjoerd en Jorrit waardoor deze drie aan kop gingen. Pol en Lies hebben een bovengemiddelde stack op dat moment en JP en Anne zien hun stack dalen.
Dan vallen de klappen snel achter elkaar en vliegt Lies er uit na verslagen te zijn door JP met een flush op de River.wat natuurlijk puur geluk betrof. Echter JP werd vervolgens zelf het slachtoffer van Sjoerd zijn chipzucht waardoor Sjoerd erg goed in het spel kwam met Frank nog steeds op gelijk niveau. Pol pakt met een grote slag het grootste gedeelte van de chips van Pol en Anne kwam in problemen door de hoge blinds waardoor zij ook de genadeslag kreeg uitgereikt na een korte doorstart met wat gekregen chips.
Nadat Jorrit het spel moest verlaten werd het een eindfinale voor de prijzen tussen Frank en Sjoerd met Pol daarbij als underdog. Het mondde uit op een all-in van alledrie waar Sjoerd de mainpot pakte en Frank de side pot. De schade kom worden opgemaakt en deze was met name dat Pol het spel moest verlaten met een eervolle derde plek en dat de finalisten met ongeveer gelijke stack het moesten gaan uitvechten. De blinds staan inmiddels op 1500/3000 en dus ging het nu om het echte werk. De klok gaf intussen al ruim na 1-en aan. Zoals het een echte finale betaamd werd het al snel een all-in welke werd gewonnen door Frank met een two pair 10/8 omdat Sjoerd zijn straight niet kreeg uitgereikt van onze dealer Jan-Willem.
De meesten waren erg enthousiast en als snel werd besloten tot een rematch tussen Sandra, Sjoerd, Jorrit, Johan, JP en Frank. Het spelverloop liet al snel zien dat de mensen het live-spel nu veel beter beheersten waardoor er al snel slachtoffers vielen en Frank met zonnebril op zijn neus het spel al weer snel regisseerde. Hij maakte in rap tempo korte metten met zijn tegenstanders en pakte ook wederom hier de eerste plek kort gevolgd door Jorrit die voor de troostprijs in aanmerking kwam.
Samengevat een geweldige avond en alle spelers hebben aangegeven volgende keer weer van de partij te zijn!
Datum en plaats volgen.![]()
hoho ik bleef in de bergen en pakte alleen degenen die daar langs liepen. baserapen my ass, ik ga niet netjes wachten bij hotel tot ze er aan komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:00 schreef IJsmuts het volgende:
ik kwam idd in een BoF squadje binnenvallen die lekker onder leiding van Inco zat te rapen, tja...... nouja, ff een colaatje pakken en dan nog maar es kijken![]()
die derde reactiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:17 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.bebo.com/FlashBox.jsp?FlashViewType=TV&FlashBoxId=3307447765
![]()
RESPECT!!
![]()
![]()
Ik heb altijd gezegd; "mocht ik mijn benen kwijt raken/nooit meer kunnen lopen, dan hoeft het voor mij niet meer". Maar nu ik dit heb gezien denk ik er toch een stukje anders over![]()
Wat een held!
Zo hanteren we het welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoho ik bleef in de bergen en pakte alleen degenen die daar langs liepen. baserapen my ass, ik ga niet netjes wachten bij hotel tot ze er aan komen
OP DE SERVER?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef dekkered het volgende:
edit laat maar helft van de clan is der toch nie meer op
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo foxie ik heb weer eens wat gepost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |