zondag nog even met hem gespeeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow jammer dat ik je niet kan joinen, ga volgend weekend pas weer spelen![]()
speelt diamond nog wel eens?
Zelf prutsen is denk ik wel mogelijk maar als deze kisten ook nog eens goed luchtdicht zijn dan zou ik het niet proberen. De prijzen van alle kevers die je koopt zijn niet misselijk en om dan een lade zelf te gaan maken en er dan met veel geluk 15,- per lade op uit te sparen...tja..de tijd die je besteed in het maken van die lade kun je beter overwerkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:28 schreef IJsmuts het volgende:
ik zit er nu aan te denken om niet zelf te gaan prutsen, maar om kant en klaar te kopen.
dag C2D en 8800 GTX![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Zelf prutsen is denk ik wel mogelijk maar als deze kisten ook nog eens goed luchtdicht zijn dan zou ik het niet proberen. De prijzen van alle kevers die je koopt zijn niet misselijk en om dan een lade zelf te gaan maken en er dan met veel geluk 15,- per lade op uit te sparen...tja..de tijd die je besteed in het maken van die lade kun je beter overwerken
De kast eromheen lijkt niet al te moeilijk. Het lijkt niet meer te zijn dan vier planken die tegen elkaar getimmerd zijn met een klein geleidedingetje aan de binnenkant.
nou, als je de lades los koopt (dan heten het "insectendozen" is er geen uitsparing gefreesd. de zijkanten zijn dan dus gewoon strakke latjes. nu dacht ik dus zelf om daar in te gaan frezen, een gleuf over de hele lengte en dan zelf een kast te maken waar ik geleide latjes oid in maak waar de lades dan precies mooi inpassen en dus open en dicht kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
Er zitten al uitsparingen in de lades dus het lijkt me sterk dat je de zijkant van de kast gaat frezenDat zou namelijk betekenen dat je de hele zijkant weg moet frezen op de paar kleine stukjes na waar de lades ophangen
De vraag is even hoe de zijkant van de lades eruit zien. Als de uitsparing helemaal doorloopt naar achteren dan timmer je simpelweg wat kleine geleidewieltjes in de zijknat van de kast en rijd je de lades erin. Enige waarvoor je dan op moet passen is dat de lades er niet vanzelf weer uitglijdenmaar ook daar zijn weer oplossingen voor volgens mij
![]()
Maar goed Kev heeft hier veel meer verstand van gok ik
hehe de naam is GAYMER hequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:36 schreef Stefan740 het volgende:
Niet dat ik weet, in de weekenden misschien
Dat IO loont wel gister 1123 puntjes gehaald![]()
Ik ben hier helemaal legaal btw gaylord uf gaymer
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De rekening van Publicservers is binnen.
Ik moet binnen 14 dagen 227,02 betalen.
Op dit moment heb ik binnengekregen:
20 Kevin
25 FJD
15 BugWorks
88 Viro
15 PoSTMaN/Gans
227 - 163 = 64 euro tekort. Ik ben wel bereid om wat meer te betalen, maar 64 euro extra vind ik wat te gortig.
Ik zou dus iedereen willen vragen toch nog eens te kijken of hij/zij nog iets over heeft voor de server.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
Geleiderailtjes halen in dat geval. Dan kun je de kast zelf nog wel in elkaar gaan zetten. Je mikt vier planken tegen elkaar en schroeft de geleiderailtjes er in. Piece of cake. Weet niet echt of die dingen geleiderailtjes heten maar je weet vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
nou, als je de lades los koopt (dan heten het "insectendozen" is er geen uitsparing gefreesd. de zijkanten zijn dan dus gewoon strakke latjes. nu dacht ik dus zelf om daar in te gaan frezen, een gleuf over de hele lengte en dan zelf een kast te maken waar ik geleide latjes oid in maak waar de lades dan precies mooi inpassen en dus open en dicht kunnen.
he heb je gister teveel vodka gezopen ofzo of stijgt de hitte naar je hoofdquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Geleiderailtjes halen in dat geval. Dan kun je de kast zelf nog wel in elkaar gaan zetten. Je mikt vier planken tegen elkaar en schroeft de geleiderailtjes er in. Piece of cake. Weet niet echt of die dingen geleiderailtjes heten maar je weet vast wel wat ik bedoelFrezen heeft dan echt geen nut en kost alleen maar meer tijd en moeite.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
he heb je gister teveel vodka gezopen ofzo of stijgt de hitte naar je hoofd![]()
Je ziet het veel bij computermeubels waarbij je de plank waarop je toetsenbord staat uit kan trekken en dat werkt doordat er een tweetal kleine rolletjes aan de zijkant van de plank zitten en er een metalen geleiderail zit aan de binnenkant waar de rolletjes door heen lopen.quote:ik wil een uitsparing frezen over de lades en dan een latje aan de zijkant van de kast, anders werkt het toch niet of ben ik nou gekik moet dan toch gaan frezen in de lades???
dank je..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[afbeelding]
eerste hit op google met "pauper"
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?
Ik maak ook straks wel wat over en volgens mij had Stefan ook nog 20 euroos beloofd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal vanavond ff geld overmaken. in eerste instantie 25 euro ok?
owke ik snap het. alleen wil ik geen rolletjes aan mn lades...... dus dan is denk ik de enige optie frezen + geleidelatje?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ziet het veel bij computermeubels waarbij je de plank waarop je toetsenbord staat uit kan trekken en dat werkt doordat er een tweetal kleine rolletjes aan de zijkant van de plank zitten en er een metalen geleiderail zit aan de binnenkant waar de rolletjes door heen lopen.
Zoiets is zoveel makkelijker en zoveel minder werk.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook kleine, dunne tussenplankjes er in doen. Dan frees je kleine gleuven in de kast en stop je daar een klein mdf plaatje in en vervolgens rust de hele lade daarop.
ik dok dan ook nog wel een keertje...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De rekening van Publicservers is binnen.
Ik moet binnen 14 dagen 227,02 betalen.
Op dit moment heb ik binnengekregen:
20 Kevin
25 FJD
15 BugWorks
88 Viro
15 PoSTMaN/Gans
227 - 163 = 64 euro tekort. Ik ben wel bereid om wat meer te betalen, maar 64 euro extra vind ik wat te gortig.
Ik zou dus iedereen willen vragen toch nog eens te kijken of hij/zij nog iets over heeft voor de server.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
echt een goed idee!! ik ga het gewoon met zo'n metalen L profieltje doen, niks geen gefrees etcquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[afbeelding]
goed idee man!!dan blijven mn lades ook onbeschadigd!
![]()
Precies jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:57 schreef IJsmuts het volgende:
echt een goed idee!! ik ga het gewoon met zo'n metalen L profieltje doen, niks geen gefrees etc![]()
volgens mij is die backup nog steeds online.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Mogguh! Hoe zit het nu precies met de TS server? Ik meen gelezen te hebben dat alles weer spic en span is, maar ik kom er niet op?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Promotie gehad! Ben nu online-ontwerper!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Feli manquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik maak ook straks wel wat over en volgens mij had Stefan ook nog 20 euroos beloofd!![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik dok dan ook nog wel een keertje...
In het weekend is goed en ik laat het aan jezelf om te bepalen hoeveel je wilt bijdragen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef Stefan740 het volgende:
Feli Rudy
ik kan in het weekend pas geld overmaken, 10 20 30 u roept maar
1123 puntjes in 5 uur, en 11 minuten was het trouwens
mss maar eens een avatar en shit regelen hier![]()
VULLENNNNNNNNN
25 euro's zojuist overgemaakt, mooi dat de server ng een kwartaaltje in de lucht blijft!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@All: ik heb genoeg vertrouwen dat er genoeg geld voor de server wordt bijgedragen. Ik zal dit weekend dan ook de rekening betalen. Iedereen die heeft bijgedragen![]()
![]()
nee dtper... maar deed wel online werk...quote:
Ja vanaf 5 al idle maargoed ik ga maar op t3 spelen danquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Viro het volgende:
ik zat er van 5 tot 6 in, jij was afk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |