Heb nog geen foto's kan er wel eenzelfde laten zien maar das oko niet allesquote:
Oh shit ja had ik vergetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef Rekkie het volgende:
Km stand, bouwjaar, prijs inderdaad, foto's?
Dat zijn toch wel minimale punten die je noemt in een advertentie.
wat begrijp je niet aan het begrip JTDM te moeilijk omschreven voor je APK is nog tot 22-10quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef Gunner het volgende:
Diesel? Benzine? LPG? KM stand? prijs? Bouwjaar? APK?
Alfa Romeo rijdersHun IQ is net zo laag als de restwaarde van het merk waar ze in rijden na 3 jaar
nou eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat JDTM is...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef Mr_Impulsief het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan het begrip JTDM te moeilijk omschreven voor je APK is nog tot 22-10
Nu nog de afkorting ontcijferen en we zijn er...quote:De krachtige 1.9 JTDm motorisatie met 150 pk is het eerste voorbeeld van de nieuwe generatie common-rail motoren. Het Mjet systeem met een stuureenheid die meerdere inspuitingen mogelijk maakt biedt een lager verbruik en nog betere prestaties!
Je kunt ook normaal proberen een auto aan te bieden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef Mr_Impulsief het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan het begrip JTDM te moeilijk omschreven voor je APK is nog tot 22-10
ja deed ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal proberen een auto aan te bieden.
Niet iedereen is autofanaat natuurlijk
Als jij nu eens leert typen, en nog eens lezen wat ik schrijf zie je dat ik nergens jou persoonlijk aanval, slechts een hele slechte generalisatie, maar blijkbaar voel je je aangesproken. En als je een auto wilt verkopen moet je het niet raar vinden als mensen essentiele informatie vragen wat eigenlijk al direct in je post had moeten staan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef Mr_Impulsief het volgende:
ja deed ik ook
maar iemand die over mijn IQ zeurt moet eerst maar eens leren lezen
quote:Als jij nu eens leert typen, en nog eens lezen wat ik schrijf zie je dat ik nergens jou persoonlijk aanval, slechts een hele slechte generalisatie, maar blijkbaar voel je je aangesproken. En als je een auto wilt verkopen moet je het niet raar vinden als mensen essentiele informatie vragen wat eigenlijk al direct in je post had moeten staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |