ja, die gasten sporen niet johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Release date Battlefield 2: 21 juni 2005
Dagen verstreken tot nu toe: Grof gezien anderhalf jaar, 547,5 dagen.
Totaal gespeelde tijd: 2773 uur.
Uren gespeeld per dag: 5.06.
Anderhalf jaar lang gemiddeld 5 uur per dag spelen....dat is echt ziek.
Nummer 2 van de wereld zelfs 3800 uur, dat is ongeveer 7 uur per dag!![]()
en zometeen weer achter de wiiquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
Inderdaad, het gaat me ook niet zozeer om het spel zelf maar meer om de tijd die er in gestoken wordt
volgens mij is dat een opa van 70 of een werkloze .... anders kan je nooit zo veel tijd hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:56 schreef IJsmuts het volgende:
deze gast dan![]()
totaal punten van 171k
SPM is 0.4![]()
das dus 6500 uur gespeeld
is gem 11 uur per dag![]()
![]()
voor weet ik hoe lang
![]()
![]()
http://bf2s.com/player/47185201/
Leven?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Wat voor leven heb je dan zeg
Alhoewel die andere personages ook wel ziek zijn. De bovenste in het rijtje heeft het spel 1 dag 16 uur lang gespeeldDat is ook best ziek maar goed dat is maar 1 dag.
hehequote:
die gooit alleen maar granatenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Leven?!![]()
Maar de nummer 1 die speelt het nog geen jaar! en dan toch al bijna 3000 uur!
Moet je eens uitrekenen hoeveel handgranaten hij gooit per minuutwant hij heeft 136000 hangranaat kills met een acc. van 33% !
das dus 3 uur per dag...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Game Past 7 Days Total v
Battlefield 2 22 hours 699 hours
ook zinnige topics horquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen maar inzin topics opende![]()
Enige wat ik zie zijn een zooi BoF topics. Daar kun je veel van zeggen maar dat er diepgaande gesprekken plaats vinden nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef dekkered het volgende:
ook zinnige topics hor
laatste tijd niet echt veel nee maar toch gister dan 1quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Enige wat ik zie zijn een zooi BoF topics. Daar kun je veel van zeggen maar dat er diepgaande gesprekken plaats vinden niet![]()
Behalve natuurlijk wanneer het weer over politiek gaat of ik en IJs elkaar in de haren vliegen
HEHE nadespammen loontquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar de nummer 1 die speelt het nog geen jaar! en dan toch al bijna 3000 uur!
Moet je eens uitrekenen hoeveel handgranaten hij gooit per minuutwant hij heeft 136000 hangranaat kills met een acc. van 33% !
Dat is lastig oordelen waarom iemand zoveel tijd over heeft, ikzelf heb ook een afwijkende situatie waardoor ik misschien wat bovengemiddeld speelquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
die gooit alleen maar granaten
die lord of weed kan niet anders zijn dan een werkloze. of iemand die gewoon vet miljonair is die niet meer hoeft te werken
Waar blijft het volkquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!!![]()
Hij is nú nog leeg (op mij na)
Tja, werk he. Ik ben pas rond 22:30 thuis (ga direct sporten na het werken)quote:
Eensch. Ik heb em ook alleen maar omdat m'n baas hem betaalde. Op m'n werk heb ik em wel nodig (Jaja kom maar met de opmerkingenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, werk he. Ik ben pas rond 22:30 thuis (ga direct sporten na het werken)
Over die laptops. Ik zou niet zo snel geld uitgeven aan een laptop. Als je het nodig hebt voor je werk, dan moet je baas hem maar betalen. Als je hem zelf wilt hebben dan moet je eerst maar eens goed nadenken wat je ermee wilt doen.
Het is handig, maar wel 2x zo duur en je kunt er 2x zo weinig mee.
Mobiliteit is leuk, maar een beetje game laptop vreet stroom en weegt een ton.
Op mijn werk werk ik nu ook niet meer op mijn laptop, maar heb ik een aparte LCD, toetsenbord, muis en extra HDD.
Of spelen onder werktijd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
die lord of weed kan niet anders zijn dan een werkloze. of iemand die gewoon vet miljonair is die niet meer hoeft te werken
eensch..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch. Ik heb em ook alleen maar omdat m'n baas hem betaalde. Op m'n werk heb ik em wel nodig (Jaja kom maar met de opmerkingen) maar voor thuis zie ik de voordelen er niet zo van t.o.v een PC.
ik heb jaren dockingstation gehad maar vind het eigenlijk onzin..quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:26 schreef FJD het volgende:
Tja nodig, nodigTis gewoon handig en een leuk hebbedingetje. Een Wii heb ik ook niet echt nodig, een mooie mobiele telefoon ook niet maar toch heb ik t
Warmte blijft een probleem inderdaad maar geloof dat de Core 2 Duos daar best goed in zijn. Ik zou natuurlijk ook m'n PC kunnen verkopen en daar een forse laptop als replacement voor kopen. Zo goed is m'n PC op dit moment toch niet en met een goede C2D is t een mooie replacement. Docking station er bij en ik plug m gewoon in m'n huidige monitor e.d..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:48 schreef staticdata het volgende:
hij valt niet van gedachte te brengen hij wil gewoon een laptop
aha it's workingquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Ga nou niet allemaal van die rationele dingen vragenDalijk bedenk ik me nog
Aan het einde 0,01 terug storten "Bedankt voor de betaling, het recht heeft zojuist gezegevierd"quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
Kijk ik bij de betalingen heeft die er nog een opmerking bijgezet.. "Recht zal zegevieren"
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan het einde 0,01 terug storten "Bedankt voor de betaling, het recht heeft zojuist gezegevierd"
Flauw ik weet t
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:00 schreef IJsmuts het volgende:
ursel ga je nu ook weer even je avatar maken nu je weer tijd hebt?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
Maak jij er eentje voor hem dan.
ow jammer dat ik je niet kan joinen, ga volgend weekend pas weer spelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
zeer waarschijnlijk zal ik vanavond op de bf2 slagvelden te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |