Laat me raden, je bent zelf het slachtoffer van een ernstige ziekte?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:56 schreef speenvarken het volgende:
Dat vind ik dus echt het toppunt van asocialiteit he, ouders die roken (in huis / in de auto) waar hun kinderen bij zijn. Dus willens en wetens hun eigen kinderen ziek maken met hun giftige dampen. En waarschijnlijk op deze manier die kinderen ook weer aan het roken helpen. Wat mij betreft zijn dit soort ouders net zo erg als iemand als Julien C if Marc Dutroux!
Klacht: Ouders die roken waar hun kinderen bij zijn.
zou het terminaal zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent zelf het slachtoffer van een ernstige ziekte?
Waarschijnlijk niet. Heb toch al een kutdag dus dit zal ook wel weer tegenvallenquote:
hè, jammer...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Heb toch al een kutdag dus dit zal ook wel weer tegenvallen![]()
Is het terminaal?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:22 schreef speenvarken het volgende:
Ja ik heb hierdoor astma gekregen ja! en daarom ben ik BOOS!
Die geven we neusshotsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef dr.dunno het volgende:
toch heeft TS in weze wel gelijk, zeker als het hele jonge kinderen betreft.
Heeft niks met je ouders te maken. God heeft het zo gewild. In je vorige leven was je vast een ontzettende klootzak.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:22 schreef speenvarken het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Bafnek het volgende:
Het toppunt zou zijn als Dutroux ook nog aan het roken was... HEOEHOHEOHEOHEOHE
het eerste homohuwelijk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef kyraaa het volgende:
ach, sommige astmatische aandoeningen verdwijnen met de jaren
ik had vroeger astmatische bronchitis en zat achterin de auto terwijl beide ouders aan de zware shag zatendus dat komt wel goed
dat geloven alleen de rokers zelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
0,1% van meerokers krijgen aanwijsbare rooklongkanker.
En open je een topic erover.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:22 schreef speenvarken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |