he policy hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Onder aan je mail![]()
![]()
Please consider the environment before printing this email![]()
![]()
Van Shell
je hebt gelijk, net gechecked en het cd-tje is van kartonquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
-edit-
Hoor dat t CDtje van karton zou zijnNiet nodig dus. Over een kleine 4 uur weet je t eind resultaat
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef IJsmuts het volgende:
je hebt gelijk, net gechecked en het cd-tje is van karton![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe oude tijden herleven! ik ben zaterdag nacht onverwachts thuis, gaan we ff knallen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:53 schreef IJsmuts het volgende:
@ Ferdi, ik heb je wii pointszal de code hier ff in spoilertags neerzetten
DEZE CODE IS DUS ALLEEN VOOR FJD, ANDERE USERS NIET LEZEN!!!!!!!!!!!Ik had deze verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Gefeliquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef staticdata het volgende:
200 euro p/m loonsverhoging gehad
en vanavond kom ik wel weer ff knallen.
boven die 4000 die je nu al krijgquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gefeli
Ik heb er ook 200 bij gekregen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had deze verwachtowja, die grap heb ik ook nog een tijdje gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 120 euro bijgekregen, bruto![]()
@chiel, top! ik ben rond een uurtje of 00.00-01.00 online![]()
Dat dacht ik al ja, er zit een hoop rechts zweet en rechtse tranen inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:11 schreef IJsmuts het volgende:
prachtige email, ik ben tot tranen toe geroerd![]()
Heb je een lui linker oog dan??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, er zit een hoop rechts zweet en rechtse tranen in
Al die linksen zijn luiquote:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote. lekker is dat, ben je blauw, werk je je godganse leven naar de tyfus, laat je een kapitaal na, kunnen je kinderen dat gebruiken om een bunker te bouwen tegen het chemische milieu dat er dan heerst. plsu dat er dan ook al wereldchaos zal zijn etc etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die linksen zijn luiBeetje jaloers zitten zijn en willen profiteren van de centen van mensen die wel hard werken.
Ga eerst maar eens werken, dan gaan we daarna wel eens een keer sociaal zijn maar nee al die uitkeringstrekkers liggen liever de hele dag op hun luie reet DVDs te kijken en te klagen dat ze niet 3x per aar op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote. lekker is dat, ben je blauw, werk je je godganse leven naar de tyfus, laat je een kapitaal na, kunnen je kinderen dat gebruiken om een bunker te bouwen tegen het chemische milieu dat er dan heerst. plsu dat er dan ook al wereldchaos zal zijn etc etc
sommige mensen kunnen niet werken door traumatische ervaringen uit het verleden hoor, laat staan als ze fysieke problemen hebben. als jij vroeger gepest bent op school of je hebt op je 21 al erge last van je rug, zou je goed begrijpen dat dit een blokkade kan veroorzaken waardoor je voor de rest van je leven arbeidsongeschikt bentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens werken, dan gaan we daarna wel eens een keer sociaal zijn maar nee al die uitkeringstrekkers liggen liever de hele dag op hun luie reet DVDs te kijken en te klagen dat ze niet 3x per aar op vakantie kunnen![]()
hier joh, neem eens een kijkje in je toekomstige achtertuin zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Het milieu is nergens goed voor man, ik ben de hele dag aan het werk en dan zou ik m'n derde BMW X5 zeker op moeten op offeren om s avonds laat nog net een plantje te kunnen zien. Dan is het nacht! dan zie ik alsnog geen fuck. Nee dan maar de derde auto, sterf met je plantjes!
nee johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat checmische milieu kan me trouwens ook weinig schelen, tegen de tijd dat het zover is heb ik genoeg geld verdiend om m'n hele gezin naar de veel te luxe nieuwe nederzetting op de maan te sturen en alle luie uitkeringstrekkers kunnen dan lekker hier blijven
altijd als het hier over gaatquote:
Ik ben zo lui.... Ik werk maar 40 uur per week...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die linksen zijn luiBeetje jaloers zitten zijn en willen profiteren van de centen van mensen die wel hard werken.
leuk he zon rechts kabinet die voor miljarden lucht verkoopt aan eerlijke ondernemers. en waar is dat geld gebleven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:13 schreef FJD het volgende:
Whehe was ook niet zo'n beetje te verwachtenAl die achterlijke telecombedrijven hebben zich scheel betaald aan UMTS licenties die uiteindelijk niets waard zijn omdat niemand die troep gebruikt.
quote:Paleis op de Dam in renovatie
Eind 2005 sluit het koninklijk paleis op de Dam in Amsterdam haar deuren voor een omvangrijke renovatie. Deze renovatie zal twee jaar duren en men zal in het laatste kwartaal van 2005 beginnen. De kosten zijn begroot op ongeveer 70 miljoen euro.
quote:Alhoewel de bevolking via de belastingen de renovaties betaalt krijgt ze er weinig voor terug. Op de momenten dat de Koningin en de leden van het Koninklijk Huis geen gebruik maken van het Paleis, en dat is dus vrijwel het hele jaar, is het gebouw echter af en toe opengesteld door de Stichting Koninklijk Paleis Amsterdam. Vaak is er in de zomer een tentoonstelling. Zo is na de uitreiking van de Koninklijke Prijs voor Vrije Schilderkunst in de maand oktober de mogelijkheid de geselecteerde kunstwerken te bekijken. Erg veel publiek trekt dat allemaal niet.
He wat voor een BoFlan? Wacht ik bel Bea wel ff...quote:De verwachting is dat vanaf het voorjaar 2008 er weer de mogelijkheid bestaat om het gebouw te bezichtigen of (gedeeltelijk) te huren/gebruiken voor (culturele) evenementen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
Nou natuurlijk, dat viese geldverslindende koningshuis moet echt oprotten!!smerige rechts instituut dat zoooo achterhaald is
![]()
de eerste de beste buitenlandse teef krijgt binnen 3 daagjes complete NL nationaliteit met alles erop en eraan terwijl de doorsneeneger kan wachten tot die een ons weegt en uiteindelijk gewoon in zn thuisland wordt opgehangen![]()
gadverdamme wat kots ik op het koningshuis![]()
![]()
![]()
Strafkampen en afkering afpakken. Je gaat maar gewoon werken. Trauma? Nee tomaat! Ga maar plukken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:15 schreef IJsmuts het volgende:
sommige mensen kunnen niet werken door traumatische ervaringen uit het verleden hoor, laat staan als ze fysieke problemen hebben. als jij vroeger gepest bent op school of je hebt op je 21 al erge last van je rug, zou je goed begrijpen dat dit een blokkade kan veroorzaken waardoor je voor de rest van je leven arbeidsongeschikt bent![]()
Whehe nee joh pauper. Door m'n 5x modaal salaris zit ik hier:quote:
Alternatieven? Wat denk je van al die paupers die niet werken? Haal ze weer uit de strafkampen en bind ze gewoon voor m'n X5quote:je mag je 3 X5's wel gaan inruilen voor een hummer met H2o installatie wil je savonds uberhaupt nog thuiskomen. plus dat die krengen tegen die tijd niet eens meer vooruit te krijgen zijn omdat alle fossiele brandstoffen op zijn en de mens in hun honger naar quick cash te achterlijk is geweest om goede alternatieven te bedenken![]()
Jullie hebben het geld niet om chemische troep naar de maan te sturen. Alle mensen met een beetje geld zitten dan namelijk al op de maanquote:nee johde maan is tegen die tijd onze chemische dump plek.
Iemand met een emailadres dat eindigt op @shell.com gaat mij iets milieuvriendelijks aanbiedenquote:de enige plek die jou dan nog kan redden is mijn mileuvriendelijke station die onafhankelijk van alles en 100% zelfvoorzienend ergens onderin de mariana trog drijft.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef BattleLies het volgende:
Wereld gaat toch naar de kloten..of het nu is of over 200 jaar. Hopelijk niet tijdens mijn leven en verder kan het me niet bommen.
Als ik maar geld heb en luxe kan leven.Goede doelen doe ik niet aan.
![]()
![]()
Niet zeuren, jij kan de geliefde plantjes van IJsmuts tenminste op zien groeienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben zo lui.... Ik werk maar 40 uur per week...
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef IJsmuts het volgende:
Nou natuurlijk, dat viese geldverslindende koningshuis moet echt oprotten!!smerige rechts instituut dat zoooo achterhaald is
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
Alternatieven? Wat denk je van al die paupers die niet werken? Haal ze weer uit de strafkampen en bind ze gewoon voor m'n X5Soort van vervroegde kerst dus
-knip-
Iemand met een emailadres dat eindigt op @shell.com gaat mij iets milieuvriendelijks aanbieden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij kan de geliefde plantjes van IJsmuts tenminste op zien groeien![]()
quote:
Die plantjes zijn er dus nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
door die rechtse rakkers gaat onze sociale samenleving en het milieu nogal naar de klote.
sssst joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
je hebt toch wel door dat dit allemaal een groot spel van overdrijving en sarcasme is toch?
Alles in de doofpot he, alles wat je tegenstaat moet maar verdwijnen naar Siberie zekerquote:
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit valt me erg tegen allemaal...
nou, siberie is wel wat ver, polen daarentegen is een goed alternatief. vandaar dat ik daar binnenkort ook even ga buurtenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles in de doofpot he, alles wat je tegenstaat moet maar verdwijnen naar Siberie zeker![]()
Je gaat ze op de hoogte brengen van de geweldige milieuvriendelijke alternatieven van Shell? Greenpeace-hippie!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
nou, siberie is wel wat ver, polen daarentegen is een goed alternatief. vandaar dat ik daar binnenkort ook even ga buurten![]()
heb al wel mooie blauwe naambordjes ontworpen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Die plantjes zijn er dus nog
je hebt toch wel door dat dit allemaal een groot spel van overdrijving en sarcasme is toch?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!
Ik lig al 24 uur op de bank met mijn poot omhoog! Enkelbanden verrekt en ws op meerdere plekken scheurtjes erin! Erg pijnlijk en ik wil over 10 dagen toch echt lopend naar India vertrekken!!!!
afz. lies
lies, met het vliegtuig ben je er snellerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was afzender "grappenmaker jp" !!!!!!
en ik wil over 10 dagen toch echt lopend naar India vertrekken!!!!
afz. lies
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
lies, met het vliegtuig ben je er sneller![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
lies, met het vliegtuig ben je er sneller![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |